-
Απο γνωσεις που εχω αποκτησει μεσω ιντερνετ και φιλων μου εμαθα οτι το μοτερ του 1.4 δεν μπορει να ανεβει (ατμοσφαιρικα) πανω απο 100 αλογα
με σκουπα/εξατμιση και chiparisma (για οσα μοντελα εχουν τον εγκεφαλο της Magnetti Marelli και τσιπαρονται) δεν ξεπερναει τα 85hp, με ροοικη εξελιξη και αυξηση συμπιεσης με δυσκολια τα 90! οποτε η λυση ειναι ενα τουρμπακι μεχρι 0,8 bar που οπως ακουγεται το μοτερ Τ3JP μπορει να αντεξει! τι γινεται ομως αν θες να μεινεις ατμοσφαιρα? Τι εχετε να πειτε γιαυτο το μοτερ που εχει χαρακτηριστει σκυλι καθως και απο τα πιο γρηγορα στην κατηγορια του! -
Απο γνωσεις που εχω αποκτησει μεσω ιντερνετ και φιλων μου εμαθα οτι το μοτερ του 1.4 δεν μπορει να ανεβει (ατμοσφαιρικα) πανω απο 100 αλογα
με σκουπα/εξατμιση και chiparisma (για οσα μοντελα εχουν τον εγκεφαλο της Magnetti Marelli και τσιπαρονται) δεν ξεπερναει τα 85hp, με ροοικη εξελιξη και αυξηση συμπιεσης με δυσκολια τα 90! οποτε η λυση ειναι ενα τουρμπακι μεχρι 0,8 bar που οπως ακουγεται το μοτερ Τ3JP μπορει να αντεξει! τι γινεται ομως αν θες να μεινεις ατμοσφαιρα? Τι εχετε να πειτε γιαυτο το μοτερ που εχει χαρακτηριστει σκυλι καθως και απο τα πιο γρηγορα στην κατηγορια του! -
Απο γνωσεις που εχω αποκτησει μεσω ιντερνετ και φιλων μου εμαθα οτι το μοτερ του 1.4 δεν μπορει να ανεβει (ατμοσφαιρικα) πανω απο 100 αλογα
με σκουπα/εξατμιση και chiparisma (για οσα μοντελα εχουν τον εγκεφαλο της Magnetti Marelli και τσιπαρονται) δεν ξεπερναει τα 85hp, με ροοικη εξελιξη και αυξηση συμπιεσης με δυσκολια τα 90! οποτε η λυση ειναι ενα τουρμπακι μεχρι 0,8 bar που οπως ακουγεται το μοτερ Τ3JP μπορει να αντεξει! τι γινεται ομως αν θες να μεινεις ατμοσφαιρα? Τι εχετε να πειτε γιαυτο το μοτερ που εχει χαρακτηριστει σκυλι καθως και απο τα πιο γρηγορα στην κατηγορια του! -
ΑΑΑΑΑΧΧΧΧ αυτά τα άλογα.... Στη ίδια κατάσταση είμαστε... http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic.php?t=7354
Μου φαίνεται μόνο με αλλαγή κινητήρα ή turbo μπορούμε να ανέβουμε....
-
Ο χρήστης Lefteris25 έγραψε:
Áðï ãíùóåéò ðïõ å÷ù áðïêôçóåé ìåóù éíôåñíåô êáé öéëùí ìïõ åìáèá ïôé ôï ìïôåñ ôïõ 1.4 äåí ìðïñåé íá áíåâåé (áôìïóöáéñéêá) ðáíù áðï 100 áëïãá
ìå óêïõðá/åîáôìéóç êáé chiparisma (ãéá ïóá ìïíôåëá å÷ïõí ôïí åãêåöáëï ôçò Magnetti Marelli êáé ôóéðáñïíôáé) äåí îåðåñíáåé ôá 85hp, ìå ñïïéêç åîåëéîç êáé áõîçóç óõìðéåóçò ìå äõóêïëéá ôá 90! ïðïôå ç ëõóç åéíáé åíá ôïõñìðáêé ìå÷ñé 0,8 bar ðïõ ïðùò áêïõãåôáé ôï ìïôåñ Ô3JP ìðïñåé íá áíôåîåé! ôé ãéíåôáé ïìùò áí èåò íá ìåéíåéò áôìïóöáéñá? Ôé å÷åôå íá ðåéôå ãéáõôï ôï ìïôåñ ðïõ å÷åé ÷áñáêôçñéóôåé óêõëé êáèùò êáé áðï ôá ðéï ãñçãïñá óôçí êáôçãïñéá ôïõ!Ãéá ðÝñíá áðï 206club ìåñéÜ ....óôéò ìç÷áíéêÝò õðÜñ÷åé ôï êáôÜëëçëï åñþôçìá êáé ëýóç óôï ðñüâëçìá ðïõ áíáöÝñåéò
Αναβαθμιση Peugeot 106 1.4 75hp ====> 90+