Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Vectra 1.6 Elegance καίει λάδια..!!!!!!!!!!
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Vectra 1.6 Elegance καίει λάδια..!!!!!!!!!!
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    5
    8
    211
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      gfon last edited by

      Η ιστορία του δυστυχή συναδέλφου (στη δουλειά εννοείτε ) είναι η εξής

      Παρέλαβε το αυτοκίνητο το Γενάρη του 2004, με οδηγίες, αλλαγή λαδιού στα 7500χλμ ,αν και το manual λεει 15000 , κανένα πρόβλημα έτσι γίνεται.
      Στα 3500χλμ ξαφνικά ανάβει λαμπάκι λαδιού, σταματά πανικόβλητος αγοράζει λαδί και το συμπληρώνει, περίπου 0,5 lt μου είπε.
      Μου το λεει , λεω εντάξει , είναι στο στρώσιμο συμβαίνει, σήμερα στα 6000 χλμ πλέον, πάλι τα ίδια, ανάβει το λαμπάκι του λαδιού ....... και συμπληρώνει 1 lt
      Γενικά είναι ήρεμος οδηγός, και δεν το έχει ζορίσει, ίσως αυτό παίζει ρόλο , πάντως τώρα το τριήμερο θα ανέβει Θεσσαλονίκη, και τον συμβούλεψα να το σκίσει να δούμε τι θα γίνει, ή θα φτιάξει η θα χειροτερέψει φαντάζομαι.
      Πάντως μίλησε με τον αρχιμηχανικό για το ραντεβού των 7500 χλμ ,σήμερα, και όταν του είπε για την δεύτερη φορά(για την πρώτη είπε οκ) που άναψε λαμπάκι λαδιού ‘μαζεύτηκε’ και του είπε να το παρατηρήσει για να δούμε τι θα γίνει..
      Στον καλτσουνη (μιχαλακοπουλου ) που πήγε και ανέφερε το πρόβλημα για δεύτερη γνώμη, του είπε ότι δεν είναι συνηθισμένο και μάλλον έχει πρόβλημα ο κινητήρας και θα χρειαστεί αλλαγή ...και μάλιστα έχει ξανασυμβεί με συχνότητα 1 στα 100
      Εχετε καμιά συμβουλή πριν φθασει στην αλλαγη κινητήρα???
      βάζει λαδι 10-40
      Είναι τελικά να μην σου τύχη .....

      Το θέμα μετακινείται στα 'Τεχνικά Θέματα'

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        gfon last edited by

        Η ιστορία του δυστυχή συναδέλφου (στη δουλειά εννοείτε ) είναι η εξής

        Παρέλαβε το αυτοκίνητο το Γενάρη του 2004, με οδηγίες, αλλαγή λαδιού στα 7500χλμ ,αν και το manual λεει 15000 , κανένα πρόβλημα έτσι γίνεται.
        Στα 3500χλμ ξαφνικά ανάβει λαμπάκι λαδιού, σταματά πανικόβλητος αγοράζει λαδί και το συμπληρώνει, περίπου 0,5 lt μου είπε.
        Μου το λεει , λεω εντάξει , είναι στο στρώσιμο συμβαίνει, σήμερα στα 6000 χλμ πλέον, πάλι τα ίδια, ανάβει το λαμπάκι του λαδιού ....... και συμπληρώνει 1 lt
        Γενικά είναι ήρεμος οδηγός, και δεν το έχει ζορίσει, ίσως αυτό παίζει ρόλο , πάντως τώρα το τριήμερο θα ανέβει Θεσσαλονίκη, και τον συμβούλεψα να το σκίσει να δούμε τι θα γίνει, ή θα φτιάξει η θα χειροτερέψει φαντάζομαι.
        Πάντως μίλησε με τον αρχιμηχανικό για το ραντεβού των 7500 χλμ ,σήμερα, και όταν του είπε για την δεύτερη φορά(για την πρώτη είπε οκ) που άναψε λαμπάκι λαδιού ‘μαζεύτηκε’ και του είπε να το παρατηρήσει για να δούμε τι θα γίνει..
        Στον καλτσουνη (μιχαλακοπουλου ) που πήγε και ανέφερε το πρόβλημα για δεύτερη γνώμη, του είπε ότι δεν είναι συνηθισμένο και μάλλον έχει πρόβλημα ο κινητήρας και θα χρειαστεί αλλαγή ...και μάλιστα έχει ξανασυμβεί με συχνότητα 1 στα 100
        Εχετε καμιά συμβουλή πριν φθασει στην αλλαγη κινητήρα???
        βάζει λαδι 10-40
        Είναι τελικά να μην σου τύχη .....

        Το θέμα μετακινείται στα 'Τεχνικά Θέματα'

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          gfon last edited by

          Η ιστορία του δυστυχή συναδέλφου (στη δουλειά εννοείτε ) είναι η εξής

          Παρέλαβε το αυτοκίνητο το Γενάρη του 2004, με οδηγίες, αλλαγή λαδιού στα 7500χλμ ,αν και το manual λεει 15000 , κανένα πρόβλημα έτσι γίνεται.
          Στα 3500χλμ ξαφνικά ανάβει λαμπάκι λαδιού, σταματά πανικόβλητος αγοράζει λαδί και το συμπληρώνει, περίπου 0,5 lt μου είπε.
          Μου το λεει , λεω εντάξει , είναι στο στρώσιμο συμβαίνει, σήμερα στα 6000 χλμ πλέον, πάλι τα ίδια, ανάβει το λαμπάκι του λαδιού ....... και συμπληρώνει 1 lt
          Γενικά είναι ήρεμος οδηγός, και δεν το έχει ζορίσει, ίσως αυτό παίζει ρόλο , πάντως τώρα το τριήμερο θα ανέβει Θεσσαλονίκη, και τον συμβούλεψα να το σκίσει να δούμε τι θα γίνει, ή θα φτιάξει η θα χειροτερέψει φαντάζομαι.
          Πάντως μίλησε με τον αρχιμηχανικό για το ραντεβού των 7500 χλμ ,σήμερα, και όταν του είπε για την δεύτερη φορά(για την πρώτη είπε οκ) που άναψε λαμπάκι λαδιού ‘μαζεύτηκε’ και του είπε να το παρατηρήσει για να δούμε τι θα γίνει..
          Στον καλτσουνη (μιχαλακοπουλου ) που πήγε και ανέφερε το πρόβλημα για δεύτερη γνώμη, του είπε ότι δεν είναι συνηθισμένο και μάλλον έχει πρόβλημα ο κινητήρας και θα χρειαστεί αλλαγή ...και μάλιστα έχει ξανασυμβεί με συχνότητα 1 στα 100
          Εχετε καμιά συμβουλή πριν φθασει στην αλλαγη κινητήρα???
          βάζει λαδι 10-40
          Είναι τελικά να μην σου τύχη .....

          Το θέμα μετακινείται στα 'Τεχνικά Θέματα'

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            lord_rutherford last edited by

            Έχουμε Vectra B 99 μοντέλο 1,6, οι κινητήρες δεν πρέπει να διαφέρουν πολύ, μάλλον πολύ λίγο και στα 5 χρόνια, με 110000 χλμ δεν έχει παρουσιάσει κάτι τέτοιο. Βέβαια ο πατέρας μου έχει επιλέξει να αλλάζει λάδια κάθε 5.000 χλμ, βάζοντας τα απλά, αλλά όταν το πάει στην αντιπροσωπία για αλλαγή λαδιών έχει κάψει λάδι στα πλαίσια της ορθής λειτουργίας του κινητήρα και τα παλιά βγαίνουν πάντα καθαρά. Του λένε οτι θα πήγαινε ακόμη 2-3 χιλιάδες χλμ ακόμη άνετα χωρίς αλλαγή. Βέβαια ο πατέρας μου δεν ανεβάζει στροφές σχεδον ποτέ και τον τελευταίο χρόνο που το παίρνω και γω και το γκαζώνω αρκετά πάλι τζιτζι. Μάλλον είναι όπως το είπες... να μη σου τύχει...

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • D
              dienekes last edited by

              Ο χρήστης GFON έγραψε:
              Στον καλτσουνη (μιχαλακοπουλου ) που πήγε και ανέφερε το πρόβλημα για δεύτερη γνώμη, του είπε ότι δεν είναι συνηθισμένο και μάλλον έχει πρόβλημα ο κινητήρας και θα χρειαστεί αλλαγή ...και μάλιστα έχει ξανασυμβεί με συχνότητα 1 στα 100

              Συγνώμη, για να καταλάβω, ένα στα εκατό Vectra αλλάζουν κινητήρα;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                lord_rutherford last edited by

                Ο χρήστης dienekes έγραψε:

                Στον καλτσουνη (μιχαλακοπουλου ) που πήγε και ανέφερε το πρόβλημα για δεύτερη γνώμη, του είπε ότι δεν είναι συνηθισμένο και μάλλον έχει πρόβλημα ο κινητήρας και θα χρειαστεί αλλαγή ...και μάλιστα έχει ξανασυμβεί με συχνότητα 1 στα 100

                Συγνώμη, για να καταλάβω, ένα στα εκατό Vectra αλλάζουν κινητήρα;

                Αποκλείεται... θα χε γίνει ντόρος τότε μεγάλος! Δεν βγάζει η Opel αναξιόπιστα μοτέρ...

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • M
                  mousatos last edited by

                  Άναψε λαμπάκι και χρειάστηκε να συμπληρώσει μονο μισό λίτρο την πρώτη φορά και ένα τη δεύτερη;
                  Τι λαμπάκι είναι αυτο , συμπληρώματος; γιατί νομίζω οτι υπάρχει κάτι τέτοιο..
                  Προσωπικά πιστεύω οτι τα πράγματα θα διορθωθούν μετά την αλλαγή των 7500 μια και το μαμά λαδια είναι αρκετά λεπτά και καίγονται εύκολα.
                  Το 10W40 είναι λίγο γενικό.Από εκεί και πέρα υπάρχουν μερικά που καλύπτουν περισσότερες προδιαγραφές οπως porsche και bmw -είναι καλύτερα να επιλέγονται αυτά ,η διαφορά τιμής είναι ασήμαντη μεταξύ τους.
                  Καλά είναι τα 10W40 αλλά εως 7500 ή full συνθετικά με προδιαγραφή ΜΒ 229.1 έως 10000.
                  Συνθετικά με προδιαγραφές ΜΒ(mercedes-benz) 229.3 ή 229.5 μπορούν να μείνουν για περοσσότερα χλμ -έως 30000-50000 πάντα με την καθοδηγηση του υπολογιστή.
                  Oι προδιαγραφές long-life (μεγάλα διαστήματα μεταξύ των αλλαγών)
                  της opel ειναι:
                  GM-LL-A-025 για κινητήρες βενζινης -έως 30.000 χλμ
                  GM-LL-B-025 για κινητήρες diesel -έως 50.000 χλμ

                  Υπάρχουν αρκετά full συνθετικά λαδάκια που τις καλύπτουν και συνήθως είναι 5W40.(μπορούν να χρησιμοποιηθούν και οι δυο προδιαγραφές στον ίδιο κινητήρα εννοείται)

                  Εννοείται επίσης οτι τα διαστήματα εποπτεύονται από τον υπολογιστή του αυτοκινήτου και ανάλογα με τις συνθήκες λειτουργίας του κινητήρα μπορεί η ένδειξη για αλλαγή να ανάψει στα 10000 ή 25000 χλμ.

                  Βέβαια τα λαδάκια καλό είναι να αλλάζονται συχνα....διότι τη μεγαλύτερη ζημιά την προκαλεί η σκόνη που περνάει το φίλτο αέρα(πολυ περισσότερο αν αυτό δεν εφάπτει σωστά ) και λειτουργεί σαν γυαλόχαρτο φθίροντας υπερβολικά τον κινητήρα αν το μέγεθος του κόκκου σκόνης είναι μεγαλύτερο από το φίλμ του λαδιού.
                  Και σε οριακές συνθήκες λειτουργίας το φίλμ όντως γίνεται πολύ λεπτό.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • D
                    drizzt last edited by

                    Ο χρήστης mousatos έγραψε:

                    Υπάρχουν αρκετά full συνθετικά λαδάκια που τις καλύπτουν και συνήθως είναι 5W40.(μπορούν να χρησιμοποιηθούν και οι δυο προδιαγραφές στον ίδιο κινητήρα εννοείται)

                    Εννοείται οτι τα διαστήματα εποπτεύονται από τον υπολογιστή του αυτοκινήτου και ανάλογα με τις συνθήκες λειτουργίας του κινητήρα μπορεί η ένδειξη για αλλαγή να ανάψει στα 10000 ή 25000 χλμ.

                    Βέβαια τα λαδάκια καλό είναι να αλλάζονται συχνα....

                    Καλησπέρα μουσάτε. Μιας και είσαι εδώ και εύκαιρος:
                    Μου είπε ο dealer ότι στο καινούριο τουτού μου βάζουν μόνο 100% συνθετικά και ότι θέλει κατευθείαν αλλαγή μόνο όταν ανάψει η σχετική ένδειξη. Στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο λέει είναι μεταβλητή ανάλογα με κάποιες παραμέτρους και δεν ισχύουν όπως στην προηγούμενη γενιά χιλιόμετρα ή χρόνος. Όταν ρώτησα μου είπαν δεν υπάρχει λόγος να αλλάξω πιο πριν πρώτα λάδια κλπ. Έχεις καμία επιπλέον πληροφορία ή συμβουλή, εσύ μιας και βλέπω ότι ασχολείσαι ιδιαίτερα ή κάποιος άλλος;
                    Ευχαριστώ προκαταβολικά...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      mousatos last edited by

                      Αν δε σε ενδιαφέρει η κατάσταση του κινητήρα μετά από 15 χρόνια(τα εργοστάσια πρέπει να πουλάνε κιόλας) ακολούθησε το διάστημα που προτείνει ο υπολογιστής.

                      Αν θές τέλεια λειτουργία για πολλά χρόνια άλλαζέ τα νωρίτερα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • First post
                        Last post
                      • 1 / 1
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΕΛΛΑΔΑ
                        • ΚΟΣΜΟΣ
                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • TEST
                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                      • VIDEO
                        • 4TTV
                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CANDID CAMERA
                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΛΕΞΙΚΟ
                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                        • FORMULA 1
                        • WRC
                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4T CLASSIC
                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                      • ΑΓΟΡΑ
                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CLASSIC
                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                      • MENU
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                      • ΚΟΚ

                      logo footer

                      coty











                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • CLASSIC
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • VIDEO
                      • FORUM
                      4T FORUM
                      4T LIBRARY
                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                      Powered by nxcode.gr