Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    European GP 2004
    1. Home
    2. Formula 1
    3. European GP 2004
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 1 / 6
    Formula 1
    24
    110
    246
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • F
      fanis-f1 last edited by

      Παμε λοιπον στον 7ο γυρο του πρωταθληματος και πιο συγκεκριμενα στην πιστα του Nurburgring,το οποιο ονομαζεται και GP της Ευρωπης.Η πιστα ανανεωθηκε το 1980,αντικαθιστωντας ετσι την πιστα 22 χιλιομετρων,το μονο μερος της παλιας πιστας που υπαρχει στο νεο ειναι ενα μικρο κομματι απο την περιοχη των pits.Aπο γεωγραφικης αποψης η πιστα βρισκεται μεσα στα βουνα της περιοχης Eifel.

      Απο τεχνικης αποψης η πιστα θελει μονοθεσια με καλο κρατημα,ενω προσφυση,ελαστικα και θερμοκρασια παιζουν καθοριστικο ρολο.Συν τοις αλλοις η Γερμανικη πιστα ειναι απο τις λιγες οπου χρειαζεται αρκετη αρνητικη αντωση και πολυ φτερο.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • F
        fanis-f1 last edited by

        Παμε λοιπον στον 7ο γυρο του πρωταθληματος και πιο συγκεκριμενα στην πιστα του Nurburgring,το οποιο ονομαζεται και GP της Ευρωπης.Η πιστα ανανεωθηκε το 1980,αντικαθιστωντας ετσι την πιστα 22 χιλιομετρων,το μονο μερος της παλιας πιστας που υπαρχει στο νεο ειναι ενα μικρο κομματι απο την περιοχη των pits.Aπο γεωγραφικης αποψης η πιστα βρισκεται μεσα στα βουνα της περιοχης Eifel.

        Απο τεχνικης αποψης η πιστα θελει μονοθεσια με καλο κρατημα,ενω προσφυση,ελαστικα και θερμοκρασια παιζουν καθοριστικο ρολο.Συν τοις αλλοις η Γερμανικη πιστα ειναι απο τις λιγες οπου χρειαζεται αρκετη αρνητικη αντωση και πολυ φτερο.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • F
          fanis-f1 last edited by

          Παμε λοιπον στον 7ο γυρο του πρωταθληματος και πιο συγκεκριμενα στην πιστα του Nurburgring,το οποιο ονομαζεται και GP της Ευρωπης.Η πιστα ανανεωθηκε το 1980,αντικαθιστωντας ετσι την πιστα 22 χιλιομετρων,το μονο μερος της παλιας πιστας που υπαρχει στο νεο ειναι ενα μικρο κομματι απο την περιοχη των pits.Aπο γεωγραφικης αποψης η πιστα βρισκεται μεσα στα βουνα της περιοχης Eifel.

          Απο τεχνικης αποψης η πιστα θελει μονοθεσια με καλο κρατημα,ενω προσφυση,ελαστικα και θερμοκρασια παιζουν καθοριστικο ρολο.Συν τοις αλλοις η Γερμανικη πιστα ειναι απο τις λιγες οπου χρειαζεται αρκετη αρνητικη αντωση και πολυ φτερο.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            georgetabs last edited by

            Το Σάββατο με βλέπω να πηγαίνω!!!
            Κυριακή πολλά τα λεφτά, οπότε βίντεο και το βλέπω τη Δευτέρα που θα γυρίσω σπίτι (και προσοχή μην ανοίξω ραδιόφωνο στο δρόμο και την πατήσω όπως στο Μονακό... )

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              pininfarina last edited by

              Εγω φευγω αυριο για το τριημερο Ελπιζω να εχουμε ωραιο -και βροχερο - αγωνα και με το καλο εντυπωσεις και photos προσεχως.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                georgetabs last edited by

                Έχεις θέσεις;
                Πού θα κάτσεις;
                Πόσο πήγε το εισιτήριο για την πίστα;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  pininfarina last edited by

                  Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
                  Έχεις θέσεις;
                  Πού θα κάτσεις;
                  Πόσο πήγε το εισιτήριο για την πίστα;

                  Εχω εισιτηριο για general admission 12 στην πισω ευθεια, πριν το Veedol-S, με γιγαντοοθονη και τιμη ευκαιριας ειδικα για τον αγωνα, 130 ευρω για το τριημερο. Αν ενδιαφερεσαι για Κυριακη κανει 110 ευρω, και μπορει να δεις και κανενα προσπερασμα -λεμε τωρα

                  Παρασκευη και Σαββατο ισως καθισω καπου με περισσοτερη δραση, οι Γερμανοι εκοψαν στο μισο τις τιμες για τις μερες αυτες, μπορεις να καθισεις οπου γουσταρεις -εκτος απο κατηγορια Gold- για 29 ευρω Παρασκευη και 59 ευρω Σαββατο. Προτεινω Dunlop Kurve, με θεα των μονοθεσιων για τουλαχιστον 20 δευτερολεπτα.

                  Αντε καλο ταξιδι και καλη διασκεδαση.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    montoya2 last edited by

                    ΒΛΕΠΩ ΜΙΑ ΑΝΕΤΗ ΝΙΚΗ ΤΟΥ ΣΟΥΜΙ ΚΑΘΩΣ ΟΙ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ ΛΕΝΕ ΓΙΑ ΒΡΟΧΕΡΟ ΑΓΩΝΑ .

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • F
                      fanis-f1 last edited by

                      Τα τελευταια προγνωστικα του καιρου,αν και ειναι σχετικα νωρις ακομα λενε πως την Παρασκευη θα υπαρχει ηλιοφανεια στην πιστα με την θερμοκρασια να μην ξεπερναει τους 21 βαθμους.Το Σαββατο θα υπαρχει ηλιος με συννεφια,ενω την Κυριακη ηλιο με αρκετα συννεφα χωρις να αποκλειεται και η πιθανοτητα βροχης.

                      Καλα να περασετε παιδια(ελπιζω να δουμε και καμια καλη φωτογραφια απο την πιστα).Ελπιζω του χρονου να ειμαι κι'εγω εκει.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • R
                        raikkonen last edited by

                        Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeees

                        Ο δικός μου είναι πρώτος στα δοκιμαστικά της Παρασκευής. Βέβαια είναι ακόμα νωπές οι μνήμες από την περυσινή εγκατάλειψη από κινητήρα στον αγώνα (αφήστε που φέτος είναι πιο πιθανό από ποτέ ) αλλά δε δικαιούμαι να έχω κ εγώ τις ελπίδες???

                        Ας χαρώ λίγο μέχρι την αυριανή σκληρη(?) πραγματικότητα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          staavros last edited by

                          Ε ρε τι γύρο βγάλαμε πάλι! Άντε και αύριο να τα πάμε το ίδιο καλά! να μην ήταν και ο (συμπαθής κατά τ' άλλα) κουλός... Αν και τι να κάνει κι αυτός, αφού ο Shumi είναι μάλλον σε πολύ καλή φάση της καριέρας του. Χαρά στο κουράγιο του του ανθρώπου, αφού δε βαριέται...

                          Καλό αγώνα σε όλους παιδιά!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • F
                            fanis-f1 last edited by

                            Εδω βρισκονται οι χρονοι απο 2η περιοδο κατατακτηριων δοκιμων και απο τις 2 πρωινες ελευθερες δοκιμες

                            http://www.formula1.com/race/livetiming/popup/720/11.html

                            http://www.formula1.com/race/livetiming/popup/720/12.html

                            http://www.formula1.com/race/livetiming/popup/720/16.html

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • J
                              jarnot last edited by

                              Βολεύει δε βολεύει η πίστα, τα Renault είναι εκεί. Τι να σου κάνουν οι σχεδόν 18600 στροφές και οι 850+ ίπποι των άλλων. Άμα έχεις οδηγούς και σωστό μονοθέσιο όλα δουλεύουν ρολόι. Ας ελπίσουμε ότι θα έχουμε έναν καθαρό και στεγνό αγώνα αύριο και τότε ένα ακόμη βάθρο δεν θα είναι έκπληξη.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • I
                                iceman_angel last edited by

                                Ο χρήστης JarnoT έγραψε:
                                Βολεύει δε βολεύει η πίστα, τα Renault είναι εκεί. Τι να σου κάνουν οι σχεδόν 18600 στροφές και οι 850+ ίπποι των άλλων. Άμα έχεις οδηγούς και σωστό μονοθέσιο όλα δουλεύουν ρολόι. Ας ελπίσουμε ότι θα έχουμε έναν καθαρό και στεγνό αγώνα αύριο και τότε ένα ακόμη βάθρο δεν θα είναι έκπληξη.

                                Ο Κιμι ειναι κοντα σου ομως!!!(αν δε σκασει παλι ).Οχι για +0,002 τερτατος ρε γ@μωτο!Εγω ευχομαι να βρεξει γιατι αλλιως περιπατος της Ferrari προβλεπεται.Και μαλιστα υγεινος....!Οχι οτι αν βρεξει δε μπορει να νικησει παλι,αλοιμονο, αλλα υπαρχουν περισσοτερες πιθανοτητες να μην κερδισει σε σχεση με τις μηδαμινες που υπαρχουν στο στεγνο

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  Θα εχουμε και κλειστα ΡΙΤ κατα την διαρκεια που το αυτοκινητο ασφαλειας θα ειναι μεσα στο GRIDhttp://f1.racing-live.com/en/headlines/news/detail/040530120729.shtml

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • R
                                    raikkonen last edited by

                                    Πάντως με εξέπληξαν ευχάριστα κ οι Renault κ McLaren με τις επιδόσεις τους άσχετα ότι πάλι ένας από τους οδηγούς της ομάδας μου θα ξεκινήσουν από το τέλος.

                                    Περιμένω με αγωνία τον αγώνα. Αχ ας μη εξκαταλείψει πάλι ο Κιμι. Φτάνει η νίκη που έχασε πέρυσι...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      a-viper7 last edited by

                                      Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
                                      Θα εχουμε και κλειστα ΡΙΤ κατα την διαρκεια που το αυτοκινητο ασφαλειας θα ειναι μεσα στο GRIDhttp://f1.racing-live.com/en/headlines/news/detail/040530120729.shtml

                                      Εγω εχω μια απορια. Αν ενα μονοθεσιο δεν εχει καυσιμα μολις βγει το SC πως θα ανεφοδιαστει;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • R
                                        rally-maniac last edited by

                                        Τελικά πάλι μια απ΄τα ίδια με τους 5 από τους 6 προηγούμενους αγώνες είδαμε και σήμερα.... Από το ένα άκρο (Μονακό) επιστρέψαμε στο άλλο, τον βαρετό περίπατο των Φεράρι και κυρίως του Σουμάχερ. Ο Μπαρικέλο όπως και στην Ισπανία επέλεξε στρατηγική ενός pit stop λιγότερου με αποτέλεσμα το τέταρτο 1-2 των κόκκινων για φέτος. Αν και ίσως ο Σάτο να στερούσε την 2η θέση του Βραζιλιάνου, αλλά τον έφαγε η παρορμητικότητά του ριχνοντάς τον στην 5η θέση για να τον αποτελειώσει ο κινητήρας του λίγο αργότερα για άλλη μια φορά φέτος.
                                        Αυτό το 'για άλλη μια φορά' ισχύει και για την mclaren... Αυτοί μας συνήθισαν πια! Σήμερα νόμιζω πως έσπασαν το ρεκόρ του μπαχρέιν. 3 κινητήρες μέσα σε 2 μέρες...
                                        Ο Μπάτον στο βάθρο, οι Ρενώ 4η-5η θέση (Τρούλι-Αλόνσο) καλή εμφάνιση για άλλη μια φορά.
                                        Στα αξιοσημείωτα έκτος από την 'ανωριμότητα' του Σάτο ήταν και η σύγκρουση Montoya-Ralf στην πρώτη στροφή. Είμαι περίεργος να δω τι θα πουν!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          a-viper7 last edited by

                                          Ο χρήστης Raikkonen έγραψε:
                                          Πάντως με εξέπληξαν ευχάριστα κ οι Renault κ McLaren με τις επιδόσεις τους άσχετα ότι πάλι ένας από τους οδηγούς της ομάδας μου θα ξεκινήσουν από το τέλος.

                                          Περιμένω με αγωνία τον αγώνα. Αχ ας μη εξκαταλείψει πάλι ο Κιμι. Φτάνει η νίκη που έχασε πέρυσι...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • R
                                            rally-maniac last edited by

                                            Ο χρήστης A-Viper7 έγραψε:

                                            Θα εχουμε και κλειστα ΡΙΤ κατα την διαρκεια που το αυτοκινητο ασφαλειας θα ειναι μεσα στο GRIDhttp://f1.racing-live.com/en/headlines/news/detail/040530120729.shtml

                                            Εγω εχω μια απορια. Αν ενα μονοθεσιο δεν εχει καυσιμα μολις βγει το SC πως θα ανεφοδιαστει;

                                            Δεν νομίζω να αφήνουν ένα μονοθέσιο τόσο οριακά γεμάτο πριν από τα προγραμματισμένα pit stop ώστε αν το safety car συμπέσει με κάποιο από αυτά να μην καταφέρει να ολοκληρώσει τους 3-4 γύρους που θα χρειαστούν. Άλλωστε και η κατανάλωση μειώνεται όταν υπάρχει το sc λόγω μικρότερων ταχυτήτων. Τόσο λίγα καύσιμα να έχουν απομείνει δηλαδή? Δεν ξέρω, μπορεί να κάνω και λάθος....

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 1 / 6
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr