Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Κατανάλωση
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Κατανάλωση
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    11
    13
    559
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      artech last edited by

      Καλημέρα σας!

      Έχω μερικές ερωτήσεις σχετικά με την κατανάλωση εδώ και καιρό. Ψιλιάζομαι τις απαντήσεις αλλά θέλω να τις σιγουρέψω. Επίσης να πω ότι δεν βρήκα ανάλογο θέμα (ίσως να μην έψαξα καλά) γι' αυτό και ανοίγω νέο...

      Τι παίζει ρόλο για την κατανάλωση γενικά;

      Πότε καίει το αυτοκίνητο πιο πολύ: το καλοκαίρι ή το χειμώνα; Το πρωί ή το βράδυ;

      Όσο πιο ψηλές σχέσεις τόσο πιο χαμηλή η κατανάλωση; Και αν κάνει κανείς αλλαγές 1η->2α->4->6η;;

      Τα πυράκια ( έτσι γράφονται; ) έχουν αντίκτυπο στην κατανάλωση;

      Έστω ότι το αμάξι πάει με 50km/h και 3.000σαλ και πατάμε το γκάζι σε μια α διαδρομή. Το αμάξι θα 'κάψει' περισσότερο με 2α ή με 3η; Θα είναι το ίδιο αν είμαστε σε ανήφορο ή σε κατήφορο ή σε ευθεία;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        artech last edited by

        Καλημέρα σας!

        Έχω μερικές ερωτήσεις σχετικά με την κατανάλωση εδώ και καιρό. Ψιλιάζομαι τις απαντήσεις αλλά θέλω να τις σιγουρέψω. Επίσης να πω ότι δεν βρήκα ανάλογο θέμα (ίσως να μην έψαξα καλά) γι' αυτό και ανοίγω νέο...

        Τι παίζει ρόλο για την κατανάλωση γενικά;

        Πότε καίει το αυτοκίνητο πιο πολύ: το καλοκαίρι ή το χειμώνα; Το πρωί ή το βράδυ;

        Όσο πιο ψηλές σχέσεις τόσο πιο χαμηλή η κατανάλωση; Και αν κάνει κανείς αλλαγές 1η->2α->4->6η;;

        Τα πυράκια ( έτσι γράφονται; ) έχουν αντίκτυπο στην κατανάλωση;

        Έστω ότι το αμάξι πάει με 50km/h και 3.000σαλ και πατάμε το γκάζι σε μια α διαδρομή. Το αμάξι θα 'κάψει' περισσότερο με 2α ή με 3η; Θα είναι το ίδιο αν είμαστε σε ανήφορο ή σε κατήφορο ή σε ευθεία;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          artech last edited by

          Καλημέρα σας!

          Έχω μερικές ερωτήσεις σχετικά με την κατανάλωση εδώ και καιρό. Ψιλιάζομαι τις απαντήσεις αλλά θέλω να τις σιγουρέψω. Επίσης να πω ότι δεν βρήκα ανάλογο θέμα (ίσως να μην έψαξα καλά) γι' αυτό και ανοίγω νέο...

          Τι παίζει ρόλο για την κατανάλωση γενικά;

          Πότε καίει το αυτοκίνητο πιο πολύ: το καλοκαίρι ή το χειμώνα; Το πρωί ή το βράδυ;

          Όσο πιο ψηλές σχέσεις τόσο πιο χαμηλή η κατανάλωση; Και αν κάνει κανείς αλλαγές 1η->2α->4->6η;;

          Τα πυράκια ( έτσι γράφονται; ) έχουν αντίκτυπο στην κατανάλωση;

          Έστω ότι το αμάξι πάει με 50km/h και 3.000σαλ και πατάμε το γκάζι σε μια α διαδρομή. Το αμάξι θα 'κάψει' περισσότερο με 2α ή με 3η; Θα είναι το ίδιο αν είμαστε σε ανήφορο ή σε κατήφορο ή σε ευθεία;

          1 Reply Last reply Reply Quote 4
          • A
            abc123d last edited by

            Θα συμπληρωσω μερικες ακομα ερωτησεις

            ειναι αληθεια οτι τα καινουργια εχουν ελαφρως αυξημενη καταναλωση?
            αν ναι που οφειλετε αυτο και μετα απο ποσα χιλ η καταναλωση πεφτει σε κανονικα επιπεδα

            οσοι εχετε δεικτη μεσης καταναλωσης και εχετε μετρησει κι εσεις την καταναλωση με την παραδοσιακη μεθοδο βρηκατε το ιδιο αποτελεσμα?
            στο δικο μου ο υπολογιστης μεσης καταναλωσης εχει αποκλιση 0,6λιτρα λιγοτερο απο το πραγματικο μηπως αυτο οφειλετε σε εξατμηση

            πετηχε κανεις καταναλωση εκτος πολης ιδια με το νουμερο που δινει η εταιρια?

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • E
              eizo last edited by

              Σχετικά links:
              http://www.in.gr/auto/autoadvice5.asp
              http://www.thessdrive.gr/oikonomiki-odigisi.php
              http://www.fiatlcv.gr/ps/Main/TechSupport/Care/economy/
              http://www.wwf.gr/habits.htm#auto
              http://www.asteros.gr/general_greek.html

              ΠΙΟ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΟΔΗΓΗΣΗ:
              o Φρόντισε να συντηρείς τακτικά το αυτοκίνητο ή τη μηχανή σου. Όταν είναι ρυθμισμένα σωστά, ρυπαίνουν λιγότερο την ατμόσφαιρα και καίνε λιγότερη βενζίνη.
              o Απόφευγε τη χρήση του αυτοκίνητου για πολύ μικρές αποστάσεις. Μέχρι να ζεσταθεί η μηχανη, η κατανάλωση καυσίμου είναι έως και διπλάσια της κανονικής. Το ίδιο διάστημα δεν λειτουργεί σωστά και ο καταλύτης, οπότε και οι εκπομπές στην ατμόσφαιρα είναι πολύ μεγαλύτερες από τις συνηθισμένες.
              o Μην αφήνεις τη μηχανή αναμένη όταν περιμένεις κάποιον. Επιβαρύνεται το περιβάλλον και γίνεται σπατάλη καυσίμου. Επιπλέον εμποδίζεται η σωστή λειτουργία του καταλύτη. Επίσης, αν είναι ασφαλές, σβήνε τη μηχανή στο μποτιλιάρισμα. Χρειάζεται λιγότερη βενζίνη νια να τη βάλεις μπροστά μετά από λίγο παρά για να την αφήσεις αναμένη.
              o ΒεΒαιώσου ότι τα λάστιχα είναι φουσκωμένα, αλλιώς αυξάνει η κατανάλωση καυσίμου.
              o Η νευρική οδήγηση με απότομες επιταχύνσεις και φρεναρίσματα σπαταλά τα καύσιμα και αυξάνει τη ρύπανση της ατμόσφαιρας.

              ECE (μέτρηση κατανάλωσης) : H μέτρηση της κατανάλωσης ενός αυτοκινήτου με την τυποποιημένη μέθοδο που προβλέπεται από τους Κοινοτικούς κανονισμούς. H μέθοδος αυτή περιλαμβάνει μέτρηση της κατανάλωσης με ταχύτητα 90 χλμ/ώρα, με ταχύτητα 120 χλμ/ώρα και σε έναν τυποποιημένο «κύκλο πόλης». Οι εργαστηριακές συνθήκες που επικρατούν σε αυτές τις μετρήσεις είναι η αιτία που η κατανάλωση ECE για ένα αυτοκίνητο είναι συνήθως αρκετά μικρότερη από την κατανάλωση του ίδιου αυτοκινήτου σε πραγματικές συνθήκες λειτουργίας.

              Πλεονεκτεί το αυτόματο κιβώτιο:
              Με την σημερινή εξέλιξη της τεχνολογίας έχει πλέον σχεδόν εκλείψει και η διαφορά μεταξύ χειροκίνητου και αυτόματου στην κατανάλωση καύσιμου. Είναι πλέον αμελητέα, εμπρός στα πλεονεκτήματα της οδήγησης στην πόλη, και όχι μόνο μέσα αλλά και έξω από αυτήν, μπορείς να νιώσεις την ξεκούραστη οδήγηση ενός αυτομάτου αυτοκινήτου.

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • ?
                A Former User last edited by

                Αν και πιο πολύ θα καίς με 6000 στροφές σε σχέση με 3000 στροφές με ίδιο γκάζι το πόσο γκάζι πατάς έχει περισσότερη σημασία από τις στροφές. Δηλαδή μάλλον θα καις περισσότερο με 3η και 2000 και πολύ γκάζι και ίσως πυράκια παρά με δευτέρα και 3000 στροφές εφόσον πατάς λιγότερο γκάζι...
                Την λιγότερη κατανάλωση σε σχέση με την απόδοσή του ο κινητήρας την έχει στις στροφές της μέγιστης ροπής, εκεί βγαίνουν τα πιο φτηνά άλογα!

                Εννοείται ότι παραπάνω βάρος (πχ είσαι σίγουροςότι θέλεις να κουβαλάς έξτρα λάδι, μπιτονάκι με βενζίνη, τη ρεζέρβα και την εργαλειοθήκη σου.....), αεροδυναμικές αντιστάσεις (ανοιχτά παράθυρα, σχάρα, φαρδιά λάστιχα), τριβές (φαρδιά ή ξεφούσκωτα λάστιχα) επιβαρύνουν την κατανάλωση.
                Τα κλασικά αυτόματα με μετατροπέα ροπής καίνε περισσότερο, τα νεότερα ημιαυτόματα μάλλον όχι.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  lord_rutherford last edited by

                  Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                  Αν και πιο πολύ θα καίς με 6000 στροφές σε σχέση με 3000 στροφές με ίδιο γκάζι το πόσο γκάζι πατάς έχει περισσότερη σημασία από τις στροφές. Δηλαδή μάλλον θα καις περισσότερο με 3η και 2000 και πολύ γκάζι και ίσως πυράκια παρά με δευτέρα και 3000 στροφές εφόσον πατάς λιγότερο γκάζι...
                  Την λιγότερη κατανάλωση σε σχέση με την απόδοσή του ο κινητήρας την έχει στις στροφές της μέγιστης ροπής, εκεί βγαίνουν τα πιο φτηνά άλογα!

                  Αυτό πίστευα και γώ για αρκετό καιρό αλλά τώρα τελευταία κάτι μου λέει οτί δεν είναι έτσι τα πράγματα. Αν το έχει μελετήσει κανείς... να δώσει τα φώτα του!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • G
                    gtz last edited by

                    Γενικά όσο πιό λίγες στροφές έχεις στον κινητήρα τόσο λιγότερο καίς.
                    Ετσι με 2η και 3000 σαλ με 50 χλμ/ώρα καίς περισσότερο απότι με 3η και 2200 σαλ με (πάλι) 50 χλμ/ώρα.Αυτή η παραδοχή ισχύει εφόσον μιλάμε για επίπεδο έδαφος με σταθερή ταχύτητα ή για ανηφορικό με τέτοια κλίση ώστε η ροπή να επαρκεί και στις δυό περιπτώσεις να κρατηθεί σταθερή ταχύτητα.Οι διαφορές είναι μεγαλύτερες στις μεγάλες ταχύτητες όπου εκεί η υψηλή ταχύτητα ρίχνει πολύ τη στιγμιαία κατανάλωση ανα διανυθέν χιλιόμετρο.
                    Αυτά είναι συμπεράσματα που τα βλέπω εδω και 3 χρόνια απο το trip computer...
                    Ωστόσο το κλειδί τις οικονομίας είναι οι ομαλές επιταχύνσεις και επιβραδύνσεις...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      paschalis last edited by

                      Ο χρήστης GTZ έγραψε:
                      Γενικά όσο πιό λίγες στροφές έχεις στον κινητήρα τόσο λιγότερο καίς.
                      Ετσι με 2η και 3000 σαλ με 50 χλμ/ώρα καίς περισσότερο απότι με 3η και 2200 σαλ με (πάλι) 50 χλμ/ώρα.Αυτή η παραδοχή ισχύει εφόσον μιλάμε για επίπεδο έδαφος με σταθερή ταχύτητα ή για ανηφορικό με τέτοια κλίση ώστε η ροπή να επαρκεί και στις δυό περιπτώσεις να κρατηθεί σταθερή ταχύτητα.Οι διαφορές είναι μεγαλύτερες στις μεγάλες ταχύτητες όπου εκεί η υψηλή ταχύτητα ρίχνει πολύ τη στιγμιαία κατανάλωση ανα διανυθέν χιλιόμετρο.
                      Αυτά είναι συμπεράσματα που τα βλέπω εδω και 3 χρόνια απο το trip computer...
                      Ωστόσο το κλειδί τις οικονομίας είναι οι ομαλές επιταχύνσεις και επιβραδύνσεις...

                      Αυτό που ρίχνει αρκετά την κατανάλωση είναι όταν αφήνεις το γκάζι σε κατηφορικό δρόμο, γιατί διακόπτεται η παροχή καυσίμου προκειμένου να μην έχει πρόβλημα ο καταλύτης.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • S
                        solar_energy last edited by

                        Ο χρήστης GTZ έγραψε:
                        ÃåíéêÜ üóï ðéü ëßãåò óôñïöÝò Ý÷åéò óôïí êéíçôÞñá ôüóï ëéãüôåñï êáßò.

                        Ôï ðñüâëçìá ìå ôïõò âåíæéíïêéíçôÞñåò Otto åßíáé ç ÷áìçëÞ ñïðÞ ôïõò.
                        Áîéïðïéïýí ôçí ó÷åäßáóÞ ôïõò ìüíï óôéò åðéôá÷ýíóåéò êáé óôéò áíùöÝñåéåò.ÏðïõäÞðïôå áëëïý Ý÷ïõí ðñüâëçìá.
                        Ôï ðñüâëçìá åíôïðßæåôáé óôçí öÜóç åéóáãùãçò êáõóßìïõ, äéüôé êïíôÜ óôçí êåöáëÞ Ý÷ïõìå ÷áìçëÞ áôìïóöáéñéêÞ ðßåóç êáé êáíïíéêÞ ðßåóç ÷áìçëÜ.ÄçëáäÞ Ý÷ïõìå ôÜóç ôïõ óôñïöáëïöüñïõ ðñïò ôçí áíôßèåôç öïñÜ.
                        ÐñÜãìá ðïõ óçìáßíåé áðþëåéá åíÝñãåéáò óå ÷áìçëÝò óôñïöÝò.Óôéò õøçëÝò óôñïöÝò Ý÷ïõìå ôï ðñüâëçìá ôùí áðùëåéþí áðï ôéò ôñéâÝò óôá ôïé÷þìáôá ôùí êõëßíäñùí.ÊÜðïõ êïíôÜ óôçí ìÝóç âñßóêåôáé ç Óïëïìþíôåéïò ëýóç.

                        Óå Ýíáí ó÷åäüí åðßðåäï äñüìï 15 Üëïãá åßíáé áñêåôÜ ãéá íá êéíåßôáé êÜðïéïò ìå 120 ÷ëì/ù...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • G
                          gvala last edited by

                          Ο χρήστης artech έγραψε:

                          Τι παίζει ρόλο για την κατανάλωση γενικά;

                          Η αντιστάσεις στην κίνηση. Αυτές οφείλονται στις τριβές και στην αεροδυναμική αντίσταση. Όσο πιο λεία είναι η άσφαλτος, τόσο λιγότερη βανζίνη καις, όσο μεγαλύτερη η ταχύτητα τόσο μεγαλύτερη κατανάλωση έχεις (διπλάσια ταχύτητα ίσον τετραπλάσια αεροδυναμική αντίσταση)

                          Πότε καίει το αυτοκίνητο πιο πολύ: το καλοκαίρι ή το χειμώνα; Το πρωί ή το βράδυ;

                          Το βράδυ ο κινητήρας παράγει και το επιπλέον ρεύμα που απαιτείται για την λειτουργία των φώτων, άρα αυξάνεται η κατανάλωση. Το ίδιο ισχύει γενικότερα όταν βάζεις σε λειτουργία διάφορα υποσυστήματα του αυτοκινήτου (π.χ κλιματισμό)
                          Επίσης το καλοκαίρι, λόγω μεγαλύτερης κατά κανόνα θερμοκρασίας περιβάλλοντος, η απόδοση του κινητήρα μειώνεται (=περισσότερη βενζίνη για συγκεκριμένο έργο) άρα η κατανάλωση αυξάνεται.

                          Όσο πιο ψηλές σχέσεις τόσο πιο χαμηλή η κατανάλωση; Και αν κάνει κανείς αλλαγές 1η->2α->4->6η;;

                          Για δεδομένη ταχύτητα κίνησης, όσο πιο μεγάλη σχέση στο κιβώτιο τόσο λιγότερη κατανάλωση. Για δεδομένη σχέση όσο μεγαλύτερη ταχύτητα τόσο μεγαλύτερη κατανάλωση.

                          Τα πυράκια ( έτσι γράφονται; ) έχουν αντίκτυπο στην κατανάλωση;

                          Ναι, γιατί καταναλώνεις βενζίνη που λόγω προανάφλεξης δεν αποδίδει πολύ έργο. Αν βέβαια τα πυράκια κτυπάνε πολλή ώρα (ώστε να δείς πραγματικά αύξηση της κατανάλωσης) τότε έχεις θα αντιμετωπίσεις άλλου είδους πρόβλημα!

                          Έστω ότι το αμάξι πάει με 50km/h και 3.000σαλ και πατάμε το γκάζι σε μια α διαδρομή. Το αμάξι θα 'κάψει' περισσότερο με 2α ή με 3η; Θα είναι το ίδιο αν είμαστε σε ανήφορο ή σε κατήφορο ή σε ευθεία;

                          Όχι. Σε ανήφορο θα κάψεις περισσότερο και σε κατηφόρα λιγότερο. Σε ανηφόρα ο κινητήρας πρέπει να παράγει έργο για την μεταβολή της δυναμικής ενέργειας (λόγω αύξησης του 'υψομέτρου) συν την αλλαγή της κινητικής (επιτάχυσνη).
                          Στην κατηφόρα πάλι, ένα μέρος της απαιτούμενης κινητικής ενέργειας που απαιτείται το 'λαμβάνεις' σαν επιτάχυνση από την μεταβολή (μείωση) της δυναμικής ενέργειας, οπότε ο κινητήρας έχει να παράξει λιγότερο έργο, άρα μικρότερη κατανάλωση.[/quote]

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • G
                            gvala last edited by

                            Ο χρήστης abc123d έγραψε:
                            Θα συμπληρωσω μερικες ακομα ερωτησεις

                            ειναι αληθεια οτι τα καινουργια εχουν ελαφρως αυξημενη καταναλωση?
                            αν ναι που οφειλετε αυτο και μετα απο ποσα χιλ η καταναλωση πεφτει σε κανονικα επιπεδα

                            Συνήθως ναι και οφείλεται σε αυξημένες τριβές (κινητήρας, κιβώτιο κ.λ.π.), μέχρι να 'στρώσει'.

                            πετηχε κανεις καταναλωση εκτος πολης ιδια με το νουμερο που δινει η εταιρια?

                            Δεν είναι δύσκολο! Σε αυτοκινητόδρομο με σταθερή ταχύτητα και 5η ή 6η (και 'νορμάλ' ταχύτητα ταξιδιού), μπορείς να το πετύχεις. Έτσι εξάλλου ορίζεται και η τυποποιημένη κατανάλωση εκτός πόλης. Νομίζω με 100 χλμ/ώρα. Όποιος ξέρει/ θυμάται διορθώνει!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • G
                              georgetabs last edited by

                              Και σε αυξημένο υψομετρο μάλλον αυξάνει η κατανάλωση, μιας και έχει λιγότερο οξυγόνο και πατάς περισσότερο το γκάζι για να έχεις το ίδιο αποτέλεσμα. Ειδικά στα τούρμπο!
                              Το δικό μου (τουρμποντήζελ) όταν το πήγα σε υψόμετρα 2500-3000 μέτρα είχε αρχίσει να μην τραβάει καλά! Μάλιστα 4η σε ανηφόρα πλέον δεν έμπαινε με ΤΙΠΟΤΑ αν ήθελες να συνεχίσεις την επιτάχυνση! Και όλα αυτά παρόλο που στο βουνό είχε 2-6 βαθμούς κελσίου (ιδανικό για τούρμπο) ενώ στα χαμηλά υψόμετρα από όπου ξεκινούσα είχε 30 παρά!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • F
                                funkyreverend last edited by

                                Παράδειγμα:
                                3η σχέση και 5.000 σ.α.λ.
                                Ο κινητήρας ζητάει ψεκασμό καυσίμου αναγκαίο για εκρήξεις που αντιστοιχούν σε 5.000 σ.α.λ. Επιπλέον, στο παραμικρό άφημα του γκαζιού, έχουμε απώλεια στροφών (π.χ. για 1 δευτερόλεπτο απώλεια 2.000 σ.α.λ.) λόγω αδράνειας, αφού ο κινητήρας θα λειτουργήσει αντίστροφα παίρνοντας ενέργεια από τους τροχούς για να παλινδρομήσουν τα πιστόνια.

                                5η σχέση και 1.500 σ.α.λ.
                                Ο κινητήρας ζητάει ψεκασμό καυσίμου αναγκαίο για εκρήξεις που αντιστοιχούν σε 1.500 σ.α.λ. Στο αντίστοιχο με πάνω άφημα του γκαζιού, η απώλεια στροφών θα είναι λιγότερη από πριν, αφού ο κινητήρας-αντλία θα δουλέψει με λιγότερη δύναμη (θυμίζουμε ότι η ροπή της 5ης είναι πολύ μικρότερη της 3ης). Άρα, φρενάρουμε λιγότερο και μπορούμε να επανέρθουμε στην αρχική ταχύτητα πιο ομαλά.

                                Άρα, με 5η κινούμαστε πολύ πιο ομαλά, πράγμα πολύ σημαντικό για την οικονομία, και απαιτώντας λιγότερο, κατά κανόνα, καύσιμο από ότι με 3η κάθε στιγμή.

                                Κλειδί:
                                Αυτό συμβαίνει μόνο αν η 5η μας δεν χτυπάει πειράκια για τη δεδομένη κατάσταση (ταχύτητα οχήματος, κλίση δρόμου), αφού τότε θα μισοκαίμε καύσιμο άδικα. Το δεύτερο και πιο σημαντικό κλειδί, είναι η πεταλούδα του γκαζιού: Πρέπει να είναι πατημένο τέρμα, ώστε να εισέρχεται με τη λιγότερη δυνατή αντίσταση η ροή του αέρα μέσα στον κύλινδρο. Ο κ.Χοϊδάς το περιέγραψε σαν 'να προσπαθείς να πάρεις ανάσα με το χέρι μπροστά στο στόμα σου' και νομίζω ότι είναι αρκετά πετυχημένη παρομοίωση.

                                Αυτά σε θεωρητικό επίπεδο, για τα πρακτικά οι προηγούμενοι με κάλυψαν πλήρως.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • First post
                                  Last post
                                • 1 / 1
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΕΛΛΑΔΑ
                                  • ΚΟΣΜΟΣ
                                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • TEST
                                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                • VIDEO
                                  • 4TTV
                                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CANDID CAMERA
                                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΛΕΞΙΚΟ
                                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • FORMULA 1
                                  • WRC
                                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4T CLASSIC
                                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                • ΑΓΟΡΑ
                                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CLASSIC
                                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                • MENU
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                • ΚΟΚ

                                logo footer

                                coty











                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • CLASSIC
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • VIDEO
                                • FORUM
                                4T FORUM
                                4T LIBRARY
                                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                Powered by nxcode.gr