-
Όπως όλοι μας έχουμε παρατηρήσει τους τελευταίους μήνες οι τιμές των καυσίμων έχουν πάει στα υψη, όχι μόνο στην Ελλάδα αλλα και σε άλλες χώρες όπου παραδοσιακά τα καύσιμα ήταν φτηνά( πχ Αμερική). Αρκετοί πάλι απο εμάς έχουμε το προαίσθημα οτι τα γεγονότα των τριών τελευταίων χρόνων βασίζονται στα καύσιμα σε κάποιο βαθμό. Απο τους πολέμους(Ιρακ) μέχρι τρομοκρατικές επιθέσεις(αύξηση τιμών λόγο τρομοκρατίας-αβεβαιότητας) κτλ.
Η πραγματικότητα είναι πως τα τελευταία χρόνια έχουμε φτάσει σε μία κατάσταση η οποία δείχνει πολή ανησυχιτική για το μέλλον. Η Κίνα οι Ινδίες και κάθε άλλη αναπτυσώμενη(-γμενη) χώρα έχουν ολλοένα και μεγαλύτερη δίψα για καύσιμες ύλες. Απο την άλλη πολλά στοιχεία δείχνουν οτι έχουμε φτάσει στο ανώτερο όριο παραγωγής της παγκόσμιας αγοράς πετρελαίου και απο τώρα και στο εξής μπορούμε να περιμένουμε μόνο πτώση. Δεν μας μένει παρά να φανταστούμε πως θα ήταν η ζωή μας άμα χρισιμοποιούσαμε 10%-20%-30% η και 40% λιγότερα καύσιμα.
Οι ΗΠΑ για παράδειγμα είναι ΠΑΡΑ πολύ εξαρτημένες απο το πετρέλαιο λόγο μεγάλων αποστάσεων, του καιρού(κρύοι χειμόνες) και σπατάλης.
Τι νομίζετε για αυτό το θέμα το οποίο είναι αρκετά σοβαρό!
Πόσο σας έχει επιρρεάσει το θέμα και τι κάνετε για να το αντιμετωπίσετε. -
Όπως όλοι μας έχουμε παρατηρήσει τους τελευταίους μήνες οι τιμές των καυσίμων έχουν πάει στα υψη, όχι μόνο στην Ελλάδα αλλα και σε άλλες χώρες όπου παραδοσιακά τα καύσιμα ήταν φτηνά( πχ Αμερική). Αρκετοί πάλι απο εμάς έχουμε το προαίσθημα οτι τα γεγονότα των τριών τελευταίων χρόνων βασίζονται στα καύσιμα σε κάποιο βαθμό. Απο τους πολέμους(Ιρακ) μέχρι τρομοκρατικές επιθέσεις(αύξηση τιμών λόγο τρομοκρατίας-αβεβαιότητας) κτλ.
Η πραγματικότητα είναι πως τα τελευταία χρόνια έχουμε φτάσει σε μία κατάσταση η οποία δείχνει πολή ανησυχιτική για το μέλλον. Η Κίνα οι Ινδίες και κάθε άλλη αναπτυσώμενη(-γμενη) χώρα έχουν ολλοένα και μεγαλύτερη δίψα για καύσιμες ύλες. Απο την άλλη πολλά στοιχεία δείχνουν οτι έχουμε φτάσει στο ανώτερο όριο παραγωγής της παγκόσμιας αγοράς πετρελαίου και απο τώρα και στο εξής μπορούμε να περιμένουμε μόνο πτώση. Δεν μας μένει παρά να φανταστούμε πως θα ήταν η ζωή μας άμα χρισιμοποιούσαμε 10%-20%-30% η και 40% λιγότερα καύσιμα.
Οι ΗΠΑ για παράδειγμα είναι ΠΑΡΑ πολύ εξαρτημένες απο το πετρέλαιο λόγο μεγάλων αποστάσεων, του καιρού(κρύοι χειμόνες) και σπατάλης.
Τι νομίζετε για αυτό το θέμα το οποίο είναι αρκετά σοβαρό!
Πόσο σας έχει επιρρεάσει το θέμα και τι κάνετε για να το αντιμετωπίσετε. -
Όπως όλοι μας έχουμε παρατηρήσει τους τελευταίους μήνες οι τιμές των καυσίμων έχουν πάει στα υψη, όχι μόνο στην Ελλάδα αλλα και σε άλλες χώρες όπου παραδοσιακά τα καύσιμα ήταν φτηνά( πχ Αμερική). Αρκετοί πάλι απο εμάς έχουμε το προαίσθημα οτι τα γεγονότα των τριών τελευταίων χρόνων βασίζονται στα καύσιμα σε κάποιο βαθμό. Απο τους πολέμους(Ιρακ) μέχρι τρομοκρατικές επιθέσεις(αύξηση τιμών λόγο τρομοκρατίας-αβεβαιότητας) κτλ.
Η πραγματικότητα είναι πως τα τελευταία χρόνια έχουμε φτάσει σε μία κατάσταση η οποία δείχνει πολή ανησυχιτική για το μέλλον. Η Κίνα οι Ινδίες και κάθε άλλη αναπτυσώμενη(-γμενη) χώρα έχουν ολλοένα και μεγαλύτερη δίψα για καύσιμες ύλες. Απο την άλλη πολλά στοιχεία δείχνουν οτι έχουμε φτάσει στο ανώτερο όριο παραγωγής της παγκόσμιας αγοράς πετρελαίου και απο τώρα και στο εξής μπορούμε να περιμένουμε μόνο πτώση. Δεν μας μένει παρά να φανταστούμε πως θα ήταν η ζωή μας άμα χρισιμοποιούσαμε 10%-20%-30% η και 40% λιγότερα καύσιμα.
Οι ΗΠΑ για παράδειγμα είναι ΠΑΡΑ πολύ εξαρτημένες απο το πετρέλαιο λόγο μεγάλων αποστάσεων, του καιρού(κρύοι χειμόνες) και σπατάλης.
Τι νομίζετε για αυτό το θέμα το οποίο είναι αρκετά σοβαρό!
Πόσο σας έχει επιρρεάσει το θέμα και τι κάνετε για να το αντιμετωπίσετε. -
Ο χρήστης Antiriad έγραψε:
Οι ΗΠΑ για παράδειγμα είναι ΠΑΡΑ πολύ εξαρτημένες απο το πετρέλαιο λόγο μεγάλων αποστάσεων, του καιρού(κρύοι χειμόνες) και σπατάλης.Όσο ισχύει αυτό που γράφεις παραπάνω, μια χώρα δηλαδή να ζει παρασιτικά εις βάρος ολόκληρου του πλανήτη, χωρίς να συνεισφέρει αναλογικά στην ανάπτυξη νέων εκμεταλεύσιμων μορφών ενέργειας, το πράγμα δείχνει να πηγαίνει ακυβέρνητο προς τον γκρεμό.
-
Μόλις η τιμή της βενζίνης στις ΗΠΑ ανέβηκε έστω και λίγο, έγινε χαμός! Κινητοποιήθηκαν όλοι οι αμερικανοί και έγιναν πολλές διαμαρτυρίες. Ποια ήταν η αύξηση της τιμής? Πλησίασε το ένα δολλάριο ανά γαλόνι. Θυμάται κανείς πόσα λίτρα είναι ένα γαλόνι? Επίσης, ποια είναι η σημερινή ισοτιμία δολλαρίου/€?
Ως πότε θα πληρώνουμε εμείς του κόσμου τα λεφτά, ώστε να έχουν αυτοί φτηνή βενζίνη για τα θωρηκτά και τα SUV των 5.000 κυβικών και των 30λ/100χλμ κατανάλωσης???
-
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
Μόλις η τιμή της βενζίνης στις ΗΠΑ ανέβηκε έστω και λίγο, έγινε χαμός! Κινητοποιήθηκαν όλοι οι αμερικανοί και έγιναν πολλές διαμαρτυρίες. Ποια ήταν η αύξηση της τιμής? Πλησίασε το ένα δολλάριο ανά γαλόνι. Θυμάται κανείς πόσα λίτρα είναι ένα γαλόνι? Επίσης, ποια είναι η σημερινή ισοτιμία δολλαρίου/€?Ως πότε θα πληρώνουμε εμείς του κόσμου τα λεφτά, ώστε να έχουν αυτοί φτηνή βενζίνη για τα θωρηκτά και τα SUV των 5.000 κυβικών και των 30λ/100χλμ κατανάλωσης???
Να προσθέσω... Θυμάται κανείς όσο το Ευρώ κάλπαζε έναντι του δολλαρίου αν έπεσε η τιμή της βενζίνης και πόσο... Αφήστε μην ψάχνετε άδικα ... είναι όπως υποπτεύεστε, μας επηρεάζει μόνο όταν μπορεί να βγάλει κέρδος ο κόσμος....
-
Αντίθετα στην Ελλάδα βλέπουμε να πουλάνε πολύ τα SUV τα οποία εκτός από το να καίνε πολύ και να μην έχουν κρατήματα δεν μπορούν να προσφέρουν τίποτε άλλο. Και πριν βιαστείτε να πείτε για εκτός δρόμου δυνατότητες να πούμε ότι κανένας δεν θα δώσει από 30000 εώς όσες χιλιάδες ευρώ, για να το πάει στα χώματα. Το πολύ κάποια παραλία για καφέ και πολύ του είναι. Βλέπουμε επίσης πως δεν προτιμούνται τα Μέσα μαζικής μεταφοράς για τις εντός πόλης διαδρομές και πως τα μποτιλιαρίσματα καλά κρατούν. Απ'ότι φαίνεται λίγοι είναι αυτοί που πραγματικά πονάνε για την αύξηση(μεταξύ τους και ο γραφών) .
Όσο για τα SUV καλύτερα να βγαίνουν με πετρελαιοκινητήρες παρά βενζίνη.
-
Ο χρήστης Puntofato έγραψε:
Αντίθετα στην Ελλάδα βλέπουμε να πουλάνε πολύ τα SUV τα οποία εκτός από το να καίνε πολύ και να μην έχουν κρατήματα δεν μπορούν να προσφέρουν τίποτε άλλο. Και πριν βιαστείτε να πείτε για εκτός δρόμου δυνατότητες να πούμε ότι κανένας δεν θα δώσει από 30000 εώς όσες χιλιάδες ευρώ, για να το πάει στα χώματα. Το πολύ κάποια παραλία για καφέ και πολύ του είναι. Βλέπουμε επίσης πως δεν προτιμούνται τα Μέσα μαζικής μεταφοράς για τις εντός πόλης διαδρομές και πως τα μποτιλιαρίσματα καλά κρατούν. Απ'ότι φαίνεται λίγοι είναι αυτοί που πραγματικά πονάνε για την αύξηση(μεταξύ τους και ο γραφών) .Όσο για τα SUV καλύτερα να βγαίνουν με πετρελαιοκινητήρες παρά βενζίνη.
Συμφωνό, τα SUV καταναλώνουν..λόγω βάρους...περισσότερη βετζίνη απο ένα σπορ αμάξι του ίδιου η ακόμα και κατά πολύ μεγαλύτερου κυβισμού.
Αλλά τώρα να μου πείς με τους Ελληνικούς δρόμους....κάπου χρειάζονται και αυτά. -
Ο χρήστης Puntofato έγραψε:
Αντίθετα στην Ελλάδα βλέπουμε να πουλάνε πολύ τα SUV τα οποία εκτός από το να καίνε πολύ και να μην έχουν κρατήματα δεν μπορούν να προσφέρουν τίποτε άλλο. Και πριν βιαστείτε να πείτε για εκτός δρόμου δυνατότητες να πούμε ότι κανένας δεν θα δώσει από 30000 εώς όσες χιλιάδες ευρώ, για να το πάει στα χώματα.Δηλαδή μόνο Lada επιτρέπεται να πάρουμε για off-road?
Και γιατί να μην πάρω ένα θωρηκτό SUV για να προστατευτώ απ'το twingo που του κοτσάρανε μια 1.6 και τελικάρει με τα μαμίσια φρένα και αναρτήσεις;
Ένα τσιπαρισμένο 1.6 μπορεί να καίει τα άντερα του, και να βγάζει οχετούς απ'το μπουρί, σε σχέση με ένα εργοστασιακό 2.0
Υπάρχει και ο άγιος Ντίζελ για εναλλακτική, όπως πολύ σωστά αναφέρεις. -
Ο χρήστης filter έγραψε:
Αντίθετα στην Ελλάδα βλέπουμε να πουλάνε πολύ τα SUV τα οποία εκτός από το να καίνε πολύ και να μην έχουν κρατήματα δεν μπορούν να προσφέρουν τίποτε άλλο. Και πριν βιαστείτε να πείτε για εκτός δρόμου δυνατότητες να πούμε ότι κανένας δεν θα δώσει από 30000 εώς όσες χιλιάδες ευρώ, για να το πάει στα χώματα.
Δηλαδή μόνο Lada επιτρέπεται να πάρουμε για off-road?
Και γιατί να μην πάρω ένα θωρηκτό SUV για να προστατευτώ απ'το twingo που του κοτσάρανε μια 1.6 και τελικάρει με τα μαμίσια φρένα και αναρτήσεις;
Ένα τσιπαρισμένο 1.6 μπορεί να καίει τα άντερα του, και να βγάζει οχετούς απ'το μπουρί, σε σχέση με ένα εργοστασιακό 2.0
Υπάρχει και ο άγιος Ντίζελ για εναλλακτική, όπως πολύ σωστά αναφέρεις.Αν πραγματικά θέλεις να πας εκτός δρόμου και σε δύσκολα μονοπάτια ο πετρελαιοκινητήρας είναι μονόδρομος. Μόνο που βγάζει τη ροπή του από πολύ χαμηλά σε διευκολύνει αφάνταστα αφού δεν χρειάζεται να τρως συμπλέκτη σε άσκοπα πατιναρίσματα για να περάσεις ένα δύσκολο εμπόδιο.
Πόσα cherokee έχεις δει να πηγαίνουν εκτός δρόμου ή Sorendo ή Santa Fe. Μόνο για φιγούρα τα παίρνουν. Ξέρεις πόσο καίνε αυτά τα αυτοκίνητα; Αλλά απ' ότι φαίνεται οι Έλληνες είναι αρκετά πλούσιοι και ας κλαίγονται ότι δεν έχουν λεφτά. -
Πλούσιοι? Οι Έλληνες? Αέρα κοπάνιστο! Ψώνιο έχουν! Και μάλιστα μέγάλο! Τα γνώστα συμπλέγματα...
-
Ο χρήστης Puntofato έγραψε:
Αντίθετα στην Ελλάδα βλέπουμε να πουλάνε πολύ τα SUV τα οποία εκτός από το να καίνε πολύ και να μην έχουν κρατήματα δεν μπορούν να προσφέρουν τίποτε άλλο. Και πριν βιαστείτε να πείτε για εκτός δρόμου δυνατότητες να πούμε ότι κανένας δεν θα δώσει από 30000 εώς όσες χιλιάδες ευρώ, για να το πάει στα χώματα.
Δηλαδή μόνο Lada επιτρέπεται να πάρουμε για off-road?
Και γιατί να μην πάρω ένα θωρηκτό SUV για να προστατευτώ απ'το twingo που του κοτσάρανε μια 1.6 και τελικάρει με τα μαμίσια φρένα και αναρτήσεις;
Ένα τσιπαρισμένο 1.6 μπορεί να καίει τα άντερα του, και να βγάζει οχετούς απ'το μπουρί, σε σχέση με ένα εργοστασιακό 2.0
Υπάρχει και ο άγιος Ντίζελ για εναλλακτική, όπως πολύ σωστά αναφέρεις.Αν πραγματικά θέλεις να πας εκτός δρόμου και σε δύσκολα μονοπάτια ο πετρελαιοκινητήρας είναι μονόδρομος. Μόνο που βγάζει τη ροπή του από πολύ χαμηλά σε διευκολύνει αφάνταστα αφού δεν χρειάζεται να τρως συμπλέκτη σε άσκοπα πατιναρίσματα για να περάσεις ένα δύσκολο εμπόδιο.
Πόσα cherokee έχεις δει να πηγαίνουν εκτός δρόμου ή Sorendo ή Santa Fe. Μόνο για φιγούρα τα παίρνουν. Ξέρεις πόσο καίνε αυτά τα αυτοκίνητα; Αλλά απ' ότι φαίνεται οι Έλληνες είναι αρκετά πλούσιοι και ας κλαίγονται ότι δεν έχουν λεφτά.Μια και μαλλον δεν βλεπεις πολλα Cherokee/Grand Cherokee να μερικες φωτογραφιες
http://jeep.i-thrash.net/bin/gsse03/gsse03-Images/321.jpg
http://jeep.i-thrash.net/bin/gsse03/gsse03-Images/236.jpg
http://jeep.i-thrash.net/bin/gsse03/gsse03-Images/367.jpg
Αντε στο http://www.jeepsunlimited.com να τους πεις τι φιγουρατζηδες που ειναι.
Nikos
-
Και μια τα εχουμε πει για τις τιμες των καυσιμων και την φορολογια μεταξυ ΗΠΑ και ΕΕ να το παλιο θρεντ.
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?p=143148&highlight=#143148
Η φορολογια ειναι το μυστικο οχι οι τιμες του πετρελαιου.
Νικος
-
Ο χρήστης titsataki έγραψε:
Μια και μαλλον δεν βλεπεις πολλα Cherokee/Grand Cherokee να μερικες φωτογραφιες
Αντε στο http://www.jeepsunlimited.com να τους πεις τι φιγουρατζηδες που ειναι.
NikosΕγώ πάλι φίλε μου δεν τα έχω δει πουθενά σε χώματα αλλά δεν έχει σημασία. Το ότι τα βλέπω να κατακλίζουν τους δρόμους της πόλης με τους μικρούς κυβισμούς τους (από 3.7 έως και 5.9 V8 ) και τις τεράστιες καταναλώσεις τους(20+ λεπτά το χιλιόμετρο) μου φτάνει. Φαίνεται όπως προείπα πόσο νοιάζονται για την αύξηση των καυσίμων οι ιδιοκτήτες τους.Και όχι μόνο για τα Jeep αλλά και άλλες μάρκες.
-
Ο χρήστης drizzt έγραψε:
Μόλις η τιμή της βενζίνης στις ΗΠΑ ανέβηκε έστω και λίγο, έγινε χαμός! Κινητοποιήθηκαν όλοι οι αμερικανοί και έγιναν πολλές διαμαρτυρίες. Ποια ήταν η αύξηση της τιμής? Πλησίασε το ένα δολλάριο ανά γαλόνι. Θυμάται κανείς πόσα λίτρα είναι ένα γαλόνι? Επίσης, ποια είναι η σημερινή ισοτιμία δολλαρίου/€?
Ως πότε θα πληρώνουμε εμείς του κόσμου τα λεφτά, ώστε να έχουν αυτοί φτηνή βενζίνη για τα θωρηκτά και τα SUV των 5.000 κυβικών και των 30λ/100χλμ κατανάλωσης???
Να προσθέσω... Θυμάται κανείς όσο το Ευρώ κάλπαζε έναντι του δολλαρίου αν έπεσε η τιμή της βενζίνης και πόσο... Αφήστε μην ψάχνετε άδικα ... είναι όπως υποπτεύεστε, μας επηρεάζει μόνο όταν μπορεί να βγάλει κέρδος ο κόσμος....
Καλοταξιδο το νεο σου ASTRA
-
Ο χρήστης raft έγραψε:
Καλοταξιδο το νεο σου ASTRAΕυχαριστώ raft, ελπίζω να μη χρειαστεί να του κάνω χρήση SUV όπως στο παλιό (για να είμαστε και εντός θέματος)
-
Ο χρήστης dienekes έγραψε:
Οι ΗΠΑ για παράδειγμα είναι ΠΑΡΑ πολύ εξαρτημένες απο το πετρέλαιο λόγο μεγάλων αποστάσεων, του καιρού(κρύοι χειμόνες) και σπατάλης.
Όσο ισχύει αυτό που γράφεις παραπάνω, μια χώρα δηλαδή να ζει παρασιτικά εις βάρος ολόκληρου του πλανήτη, χωρίς να συνεισφέρει αναλογικά στην ανάπτυξη νέων εκμεταλεύσιμων μορφών ενέργειας, το πράγμα δείχνει να πηγαίνει ακυβέρνητο προς τον γκρεμό.
Οι αμερικανοι πιστευω πως γνωριζουν το προβλημα εδω και δεκαετιες, γι αυτο και εισβαλουν σε χωρες με 'πετρελαικο' ενδιαφερον. Οπως και οι ρωσσοι βεβαια.Εμεις τι κανουμε ειναι το θεμα. Εγω παντως προσπαθω να κινουμαι οσο γινεται με μοτοσυκλετα και ενα 2CV σε μια καθημερινη διαδρομη που ειναι παντοτε 'πηγμενη'
-
Πιστευω οτι το θεμα ειναι πολυ σοβαρο, ειτε η τσεπη μας αντεχει, ειτε οχι.
Προτεινω να ανοιξει καποιος (ενας moderator για παραδειγμα) ενα forum, ενα θεμα, οπως θελετε πες τε το, και ολοι εμεις να λεμε τα φθηνοτερα πρατηρια που βλεπουμε, τη πολη, την οδο και τιμη της βενζινης, ετσι ωστε, εαν φυσικα μας βολευει η αποσταση, να βαζουμε βενζινη απο τα φθηνα πρατηρια. Ισως ετσι να λειτουργησει και ο κανονας του ανταγωνισμου αλλα οι τιμες ισως τελικα καταφερουμε να τις επηρεασουμε εστω και λιγο.
Το θεμα αυτο θα μπορουσε να καταργηθει εαν και εφοσον οι τιμες πεσουν με η χωρις τη δικια μας προσπαθεια. -
paidia den einai angki na eimaste toso apaisiodo3i!!!!!mpora einai kai tha perasei.na mou to thimitheitai
Πετρέλαιο, Βενζίνη...Μήπως βρισκόμαστε στην αρχή του τέλους!