-
Με τέσσερις πρώτες θέσεις και δύο δεύτερες στις κατηγορίες όπου συμμετείχαν, τα μοντέλα της Lexus κυριάρχησαν στη φετινή Έρευνα Αρχικής Ποιότητας (IQS) που πραγματοποίησε η J.D. Power & Associates στις ΗΠΑ.
Η συγκεκριμένη έρευνα διεξάγεται στις ΗΠΑ για 18η χρονιά και αξιολογή την ποιότητα των καινούργιων οχημάτων σε τομείς όπως οι βλάβες και οι δυσλειτουργίες, η ποιότητα κατασκευής, η οδηγησιμότητα, η ευκολία χρήσης, καθώς και προβλήματα που σχετίζονται με την ασφάλεια.
Η φετινή έρευνα IQS βασίστηκε στις απαντήσεις περίπου 51.000 οδηγών αυτοκίνητων και φορτηγών, οι οποίοι απάντησαν στις σχετικές ερωτήσεις 90 ημέρες μετά την απόκτηση του καινούργιου τους μοντέλου. Η έρευνα περιλαμβάνει συγκρίσεις ποιότητας ανά κατασκευαστή, εργοστάσιο συναρμολόγησης και μοντέλο και τα αποτελέσματα παρουσιάζονται με μέτρο σύγκρισης τα προβλήματα που εμφανίζονται ανά 100 οχήματα (PP100).
Με μέσο όρο για την αυτοκινητοβιομηχανία τα 119 προβλήματα ανά 100 αυτοκίνητα παραγωγής, η Lexus βρέθηκε και φέτος στην πρώτη θέση της βαθμολογίας, καθώς το νούμερο αυτό για την ιαπωνική εταιρεία είναι μόλις 87.
Παράλληλα, η Lexus σημείωσε και νέο ρεκόρ καθώς για το Coupe Cabriolet μοντέλο της SC430 αναφέρθηκαν τα λιγότερα προβλήματα στην ιστορία του θεσμού. Στη δεύτερη θέση της γενικής βαθμολογίας ακολούθησε το Lexus LS430, το οποίο κατείχε την πρώτη θέση τα τελευταία επτά χρόνια, ενώ στην τρίτη βρέθηκαν τα GS300/430. Ακόμα το LX470 κατέκτησε την κορυφή στην κατηγορία των πολυτελών SUV, ενώ το RX 330 ήρθε πρώτο στη 'μικρή' κατηγορία των πολυτελών SUV.
Τέλος η Lexus βραβεύτηκε και στον τομέα κατασκευής για το εργοστάσιο συναρμολόγησης της Tahara στην Ιαπωνία, που παράγει τα Lexus GS300/430 και Lexus LS430, για το οποίο έλαβε το πλατινένιο βραβείο IQS, για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά, ενώ η μονάδα παραγωγής του Higashi-Fuji, όπου κατασκευάζεται και το SC430 έλαβε το Χάλκινο Βραβείο Ασίας Ειρηνικού. -
Με τέσσερις πρώτες θέσεις και δύο δεύτερες στις κατηγορίες όπου συμμετείχαν, τα μοντέλα της Lexus κυριάρχησαν στη φετινή Έρευνα Αρχικής Ποιότητας (IQS) που πραγματοποίησε η J.D. Power & Associates στις ΗΠΑ.
Η συγκεκριμένη έρευνα διεξάγεται στις ΗΠΑ για 18η χρονιά και αξιολογή την ποιότητα των καινούργιων οχημάτων σε τομείς όπως οι βλάβες και οι δυσλειτουργίες, η ποιότητα κατασκευής, η οδηγησιμότητα, η ευκολία χρήσης, καθώς και προβλήματα που σχετίζονται με την ασφάλεια.
Η φετινή έρευνα IQS βασίστηκε στις απαντήσεις περίπου 51.000 οδηγών αυτοκίνητων και φορτηγών, οι οποίοι απάντησαν στις σχετικές ερωτήσεις 90 ημέρες μετά την απόκτηση του καινούργιου τους μοντέλου. Η έρευνα περιλαμβάνει συγκρίσεις ποιότητας ανά κατασκευαστή, εργοστάσιο συναρμολόγησης και μοντέλο και τα αποτελέσματα παρουσιάζονται με μέτρο σύγκρισης τα προβλήματα που εμφανίζονται ανά 100 οχήματα (PP100).
Με μέσο όρο για την αυτοκινητοβιομηχανία τα 119 προβλήματα ανά 100 αυτοκίνητα παραγωγής, η Lexus βρέθηκε και φέτος στην πρώτη θέση της βαθμολογίας, καθώς το νούμερο αυτό για την ιαπωνική εταιρεία είναι μόλις 87.
Παράλληλα, η Lexus σημείωσε και νέο ρεκόρ καθώς για το Coupe Cabriolet μοντέλο της SC430 αναφέρθηκαν τα λιγότερα προβλήματα στην ιστορία του θεσμού. Στη δεύτερη θέση της γενικής βαθμολογίας ακολούθησε το Lexus LS430, το οποίο κατείχε την πρώτη θέση τα τελευταία επτά χρόνια, ενώ στην τρίτη βρέθηκαν τα GS300/430. Ακόμα το LX470 κατέκτησε την κορυφή στην κατηγορία των πολυτελών SUV, ενώ το RX 330 ήρθε πρώτο στη 'μικρή' κατηγορία των πολυτελών SUV.
Τέλος η Lexus βραβεύτηκε και στον τομέα κατασκευής για το εργοστάσιο συναρμολόγησης της Tahara στην Ιαπωνία, που παράγει τα Lexus GS300/430 και Lexus LS430, για το οποίο έλαβε το πλατινένιο βραβείο IQS, για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά, ενώ η μονάδα παραγωγής του Higashi-Fuji, όπου κατασκευάζεται και το SC430 έλαβε το Χάλκινο Βραβείο Ασίας Ειρηνικού. -
Με τέσσερις πρώτες θέσεις και δύο δεύτερες στις κατηγορίες όπου συμμετείχαν, τα μοντέλα της Lexus κυριάρχησαν στη φετινή Έρευνα Αρχικής Ποιότητας (IQS) που πραγματοποίησε η J.D. Power & Associates στις ΗΠΑ.
Η συγκεκριμένη έρευνα διεξάγεται στις ΗΠΑ για 18η χρονιά και αξιολογή την ποιότητα των καινούργιων οχημάτων σε τομείς όπως οι βλάβες και οι δυσλειτουργίες, η ποιότητα κατασκευής, η οδηγησιμότητα, η ευκολία χρήσης, καθώς και προβλήματα που σχετίζονται με την ασφάλεια.
Η φετινή έρευνα IQS βασίστηκε στις απαντήσεις περίπου 51.000 οδηγών αυτοκίνητων και φορτηγών, οι οποίοι απάντησαν στις σχετικές ερωτήσεις 90 ημέρες μετά την απόκτηση του καινούργιου τους μοντέλου. Η έρευνα περιλαμβάνει συγκρίσεις ποιότητας ανά κατασκευαστή, εργοστάσιο συναρμολόγησης και μοντέλο και τα αποτελέσματα παρουσιάζονται με μέτρο σύγκρισης τα προβλήματα που εμφανίζονται ανά 100 οχήματα (PP100).
Με μέσο όρο για την αυτοκινητοβιομηχανία τα 119 προβλήματα ανά 100 αυτοκίνητα παραγωγής, η Lexus βρέθηκε και φέτος στην πρώτη θέση της βαθμολογίας, καθώς το νούμερο αυτό για την ιαπωνική εταιρεία είναι μόλις 87.
Παράλληλα, η Lexus σημείωσε και νέο ρεκόρ καθώς για το Coupe Cabriolet μοντέλο της SC430 αναφέρθηκαν τα λιγότερα προβλήματα στην ιστορία του θεσμού. Στη δεύτερη θέση της γενικής βαθμολογίας ακολούθησε το Lexus LS430, το οποίο κατείχε την πρώτη θέση τα τελευταία επτά χρόνια, ενώ στην τρίτη βρέθηκαν τα GS300/430. Ακόμα το LX470 κατέκτησε την κορυφή στην κατηγορία των πολυτελών SUV, ενώ το RX 330 ήρθε πρώτο στη 'μικρή' κατηγορία των πολυτελών SUV.
Τέλος η Lexus βραβεύτηκε και στον τομέα κατασκευής για το εργοστάσιο συναρμολόγησης της Tahara στην Ιαπωνία, που παράγει τα Lexus GS300/430 και Lexus LS430, για το οποίο έλαβε το πλατινένιο βραβείο IQS, για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά, ενώ η μονάδα παραγωγής του Higashi-Fuji, όπου κατασκευάζεται και το SC430 έλαβε το Χάλκινο Βραβείο Ασίας Ειρηνικού. -
[list:1u4uukjm]Μπορεις να μας δωσεις πληροφοριες και για τα φορτηγα?[/list:u:1u4uukjm][list:1u4uukjm]Οχι οτι περιμενω κατι καλυτερο αλλα να δω ετσι απο περιεργεια με τι κριτηρια επιλεγουν.Η πραγματικοτητα απεχει πολυ απ τα θεατρα.[/list:u:1u4uukjm]
-
Παντως,για να ειμαι ειλικρινης,η Pacific εχει εκπληκτικη ποιοτητα και αξιοπιστια.Την εχω αρκετα χρονια και δεν εχει παρουσιασει το παραμικρο.Ουτε ενα καμμενο λαμπακι,ουτε μια ασφαλεια.Δεν εχει χαλασει τιποτα και δεν ακουγεται απολυτως τιποτα.Πολυ πιο αξιοπιστη και απο την BMW...
Περασα και απο ενα ρανταρ ταχυτητας και διεπιστωσα μηδενικη αποκλιση στο ταχυμετρο...ΥΓ.Ηθελα να την κανω καιρο αυτη την τοποθετηση και την κανω εδω με την ελπιδα να μην την δουν πολλοι,λογω Ιταλοφιλιας!
-
Σε έρευνα που διεξήγαγε η ανεξάρτητη Ένωση Καταναλωτών της Βρετανίας Which? ανάμεσα σε 33.000 κατόχους αυτοκινήτων (μoντέλα μέχρι δύο χρόνων παλαιότητας) παρουσιάζονται τα ακόλουθα συμπεράσματα ως προς την αξιοπιστία των αυτοκινήτων(reliability)
H VW από την κατηγορία κορυφαία (best) έπεσε στην κατηγορία κατώτερη (poor).
Η AUDI και η SEAT από την κατηγορία καλή (good) στην κατηγορία μέτρια (average).
H MERCEDES από την κατηγορία κορυφαία (best) στην κατηγορία μέτρια (average).
Τα μοντέλα ΤΤ, C3, E-CLASS, SAAB 9-3 κατατάχθηκαν στα πιο αναξιόπιστα(least reliable)
**Aντίθετα στο άνω άκρο ως τα πιο αξιόπιστα τοποθετήθηκαν τα ACCORD, JAZZ, ALMERA, X-TRAIL, SMART, CELICA, 323.**Από τις εταιρίες στην κορυφαία κατηγορία βρίσκονται οι HONDA, TOYOTA, NISSAN, MAZDA, HYUNDAI, LEXUS. Τέλος, σημαντικά βήματα σε σχέση με το πρόσφατο παρελθόν έκανε η FORD -
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
..... βασίστηκε στις απαντήσεις περίπου 51.000 οδηγών αυτοκίνητων και φορτηγών, οι οποίοι απάντησαν στις σχετικές ερωτήσεις 90 ημέρες μετά την απόκτηση του καινούργιου τους μοντέλου. Η έρευνα περιλαμβάνει συγκρίσεις ποιότητας ανά κατασκευαστή, εργοστάσιο συναρμολόγησης και μοντέλο.....Ελάχιστη σημασία δίνω σε τέτοια σύγκριση που καμία σχέση δεν έχει με την αξιοπιστία και την αντοχή στον χρόνο..... αλλά όπου μετριέται βασικά το quality control της εταιρείας και η αρχικός εντυπωσιασμός που αποτελεί απλή ένδειξη αλλά όχι απόδειξη ποιότητας.....
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Ελάχιστη σημασία δίνω σε τέτοια σύγκριση που καμία σχέση δεν έχει με την αξιοπιστία και την αντοχή στον χρόνο..... αλλά όπου μετριέται βασικά το quality control της εταιρείας και η αρχικός εντυπωσιασμός που αποτελεί απλή ένδειξη αλλά όχι απόδειξη ποιότητας.....Πολύ σωστά καλέ μου φίλε με το πονηρό nickname.
Η πληροφορία που έδωσε ο Νεκτάριος παραπάνω έχει πολύ μεγαλύτερη βαρύτητα.
-
Ο χρήστης dienekes έγραψε:
Ελάχιστη σημασία δίνω σε τέτοια σύγκριση που καμία σχέση δεν έχει με την αξιοπιστία και την αντοχή στον χρόνο..... αλλά όπου μετριέται βασικά το quality control της εταιρείας και η αρχικός εντυπωσιασμός που αποτελεί απλή ένδειξη αλλά όχι απόδειξη ποιότητας.....
Πολύ σωστά καλέ μου φίλε με το πονηρό nickname.
Η πληροφορία που έδωσε ο Νεκτάριος παραπάνω έχει πολύ μεγαλύτερη βαρύτητα.
Ακριβώς έτσι είναι!
Γιατί είναι πονηρό το nickname μου? -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Γιατί είναι πονηρό το nickname μου?Δεν ξέρω αν το έκανες από πρόθεση... αλλά είναι ένα ζήτημα που αφορά το θαυμαστικό και έναν καθρέφτη.
-
Ο χρήστης dienekes έγραψε:
Γιατί είναι πονηρό το nickname μου?
Δεν ξέρω αν το έκανες από πρόθεση... αλλά είναι ένα ζήτημα που αφορά το θαυμαστικό και έναν καθρέφτη.
dienekes μήπως ήσουν εσύ που έβλεπες patterns στο beautiful mind! Πραγματικά ενδιαφέρον, δεν το είχα προσέξει τόσο καιρο (και μάλλον ούτε ο onyx !)
-
Ο χρήστης dienekes έγραψε:
Γιατί είναι πονηρό το nickname μου?
Δεν ξέρω αν το έκανες από πρόθεση... αλλά είναι ένα ζήτημα που αφορά το θαυμαστικό και έναν καθρέφτη.
Το υποπτεύτηκα ότι εκεί το πας.... Πάντως ο όνυχας είναι μαύρος ημιπολύτιμος λίθος (σαν μαύρο μάρμαρο) και ίσως έχει και κάποια σχέση σαν όνομα με τους βίκιγκς. Δεν έχει σημασία από που το βρήκα αλλά το χρησιμοποιώ σε όλες τις internet-ικές μου επικοινωνίες από την αρχή! Το θαυμαστικό δείχνει θαυμασμό, έκπληξη, χαρά (που βρήκα forum των 4Τ)....και τίποτα άλλο!
Και αν ήταν όπως φαντάζεσαι θα ήταν και ανορθόγραφο..... -
Ετσι έτσι..
-
Ο χρήστης drizzt έγραψε:
dienekes μήπως ήσουν εσύ που έβλεπες patterns στο beautiful mind! Πραγματικά ενδιαφέρον, δεν το είχα προσέξει τόσο καιρο (και μάλλον ούτε ο onyx !)
Neurological Engineering and Recomposition (NEAR). Όσοι καταλαβαίνουν καταλαβαίνουν.
(αν και αυτό με τον onyx ήταν μια απλή πλάκα )
onyx, κάποια στιγμή εσύ και ο camber θα πρέπει να 'πληρώσετε' που με 'αναγκάσατε' να 'μάθω να οδηγώ' και πάλι (αναφέρομαι στο θέμα με τη στάση οδήγησης).
-
Ο χρήστης dienekes έγραψε:
Ελάχιστη σημασία δίνω σε τέτοια σύγκριση που καμία σχέση δεν έχει με την αξιοπιστία και την αντοχή στον χρόνο..... αλλά όπου μετριέται βασικά το quality control της εταιρείας και η αρχικός εντυπωσιασμός που αποτελεί απλή ένδειξη αλλά όχι απόδειξη ποιότητας.....
Πολύ σωστά καλέ μου φίλε με το πονηρό nickname.
Η πληροφορία που έδωσε ο Νεκτάριος παραπάνω έχει πολύ μεγαλύτερη βαρύτητα.
Δεν καταλαβαινω γιατι το JD Powers δεν μετραει για εσας.
Ναι μεν ειναι τα αυτοκινητα καινουργια αλλα πιστεψε με αν ενα αυτοκινητο ειναι μαπα σε 90 μερες θα ειναι μεγαλυτερη μαπα σε 2 χρονια. Δηλαδη με την δικια σας λογικη μετα τις 90 μερες βελτιωνονται τα αυτοκινητα; Οι φολες γινονται μεγαλυτερες φολες. Θα περιμενε κανεις σε 90 μερες να μην υπαρχουν προβληματα αλλα φυσικα και υπαρχουν. Οπως υπαρχουν και εξαιρεσεις. Τωρα αμα δεν σας αρεσουν τα αποτελεσματα τοτε πεστε το αυτο αντι να τσαμπουνατε οτι δεν εχει σημασια και δεν πρεπει να δινουμε σημασια. Η στατιστικη αναλυση ειναι στατιστικη αναλυση. Τα μαθηματικα και τα νουμερα λενε κατι. Αν δεν το πιστευετε εχει καλως. Αλλοιως το να λετε οτι δεν ειναι σωστο περιμενω να το αποδειξετε αλλοιως μαλλον η γνωμη σας (που λεει οτι ειναι ανευ σημασιας) δεν εχει σημασια(που ειναι διαφορετικο απο το δεν σας αρεσουν τα αποτελεσματα γιατι το ταδε αυτοκινητο πατωσε και το ταδε βγηκε πρωτο η επειδη τα μισα δεν εισαγωνται στην Ελλαδα η ειναι εκτος πραγαμτικοτητας για το μεσο ελληνα αγοραστη- που εγω δεν το πιστευω το τελευταιο)Νικος
-
Αν κάνεις εσύ ο ίδιος μια μελέτη που σε ενδιαφέρει είναι σημαντική. Δεν αμφισβήτησα τη μελέτη και τα αποτελέσματά της ή τη στατιστική της αρτιότητα και στατιστική αξία ούτε καν ασχολήθηκα με αυτά και δεν κοίταξα την μεθοδολογία. Το μόνο που με κάνει να τη θεωρώ λιγότερο σημαντική (για μένα) είναι η αξία που έχει το αποτέλεσμά της στην τσέπη μου και στο πόσο θα με βοηθήσει να αγοράσω αυτοκίνητο, το οποίο προσωπικά σκοπεύω να κρατήσω πολύ περισσότερο από 90 μέρες. Τα περισσότερα προβλήματα φθοράς βγαίνουν αργότερα και τα θεωρώ πιο σημαντικά στο θέμα αντοχής στο χρόνο. Σαφώς και αυτοκίνητα που υστερούν μέσα σε 90 μέρες δεν είναι σωστά αλλά τα αποτελέσματα αυτά τελικά΄εμένα δενν με βοηθάνε....είναι απλά ενδεικτικά.
Δε λέω δηλαδή ότι δε μετράει η έρευνα αλλά είναι τόσο σημαντική για τη ζωή μου (τη δική μου ζωή...) όσο και το να μου έδειχναν μια μελέτη για το πόσες τρίχες έχει το φτερό με το οποίο προετοιμάζουν για βαφή τα αυτοκίνητα οι διάφορες εταιρείες.... απλά δε με νοιάζει, αυτό που με νοιάζει είναι αν θα ραγίσει η μπογιά ή θα ξεβάψει μετά από 3 χρόνια στον ελληνικό ήλιο.... και πιο κοντά σε αυτό είναι η άλλη έρευνα.
Για κάποιον όμως που μελετάει και συγκρίνει τον έλεγχο ποιότητας των εταιρειών είναι μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα μελέτη που θα αποτελέσει πραγματικό εργαλείο για τη δουλειά του.... -
Άν η έρευνα έχει κάποιο πρόβλημα στην μεθοδολογία, τότε μάλλον είναι αυτό:
Η φετινή έρευνα IQS βασίστηκε στις απαντήσεις περίπου 51.000 οδηγών αυτοκίνητων και φορτηγών, οι οποίοι απάντησαν στις σχετικές ερωτήσεις 90 ημέρες μετά την απόκτηση του καινούργιου τους μοντέλου.
Ερωτήθηκαν απ'ευθείας οι οδηγοί. Αυτό που μπορεί εγώ να θεωρώ 'βάρκα', ο άλλος ίσως το θεωρεί 'ευκολοδήγητο'. Παρομοίως και στην ποιότητα κύλισης, τριγμούς κτλ.
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Άν η έρευνα έχει κάποιο πρόβλημα στην μεθοδολογία, τότε μάλλον είναι αυτό.....Ερωτήθηκαν απ'ευθείας οι οδηγοί. Αυτό που μπορεί εγώ να θεωρώ 'βάρκα', ο άλλος ίσως το θεωρεί 'ευκολοδήγητο'. Παρομοίως και στην ποιότητα κύλισης, τριγμούς κτλ.Αν και δεν έχεις άδικο νομίζω πως λόγω του μεγάλου αριθμού συμμετεχόντων το γεγονός αυτό παύει να παίζει ρόλο στο αποτέλεσμα, στατιστικά εξουδετερώνεται....
-
Γεια σας
Παρακολουθω με ενδιαφερων αυτη την συζητηση!
Ειναι γεγονος οτι υπαρχει μια 'αυρα' γυρω απο αυτα τα αυτοκινητα!
Φυσικα ειναι καλοφιαγμενα, αν και εμενα δεν με πειθουν για την απολυτη υπεροχη τους!Εχω μπει και σε λιγο παλαιωτερα Lexus και σε νεωτερα!
Οι λιμουζινες τους ειναι πολυ μαλακες και με το παραμικρο αγριο που τους κανεις αντιδρουν πολυ επικινδυνα!Μαλλον ειναι φιαγμενες για Αμερικα!
Αυτο που μου εκανε εντυπωση, στο 400, ηταν η πολυ ασχημη αεροδυναμικη, μετα τα 70-80 αρχιζει να ακουγεται το φυσιμα απο τον αερα, στην βαση του παρμπριζ και στους καθρεπτες!Το κυλισμα των τροχων ηταν αλλη μια απογοητευση, ο φιλος μου που το εχει, λεει οτι εχει δοκιμασει με αλλα λαστιχα χωρις καμμια καλυτερευση!Ο ιδιος ειναι εργαζομενος στην Τογιοτα και μαλιστα, εδω και μερικα χρονια στο τμημα ελαστικων!
Το οτι χαλασανε τα οργανα και στο δικο του και στο παρομοιο του αδερφου του ειναι αλλη μια απογοητευση!
Διαβαζοντας τα τεστ στην Βορειο Σουηδια/Νορβηγια, τα τζιπ τους παιρνουν το βαθμο πολυ επικινδυνο, στα χιονια και στους παγους!Απλα πρεπει να τα πηγαινεις πολυ σιγα, καταλειγουν οι δημοσιογραφοι!
Υπαρχει ενα ρεπορταζ σε ενα περιοδικο, που ενας που αγορασε ενα ολοκαινουργιο Αβενσις, πηρε τα χρηματα του πισω απο την Τογιοτα, λογω θορυβου!Μαλιστα!Εδω διαφημιζεται σαν το καλυτερα ηχομονωμενο αυτοκινητο που κυκλοφορει, αλλα η ιδια η Τογιοτα παραδεχτηκε οτι στην συγκεκριμενη περιπτωση, ο πελατης ειχε δικιο, γιαυτο αγορασαν πισω το αυτοκινητο για να το στειλουν στην Γαλλια, στο ερευνητικο τους κεντρο στην Ευρωπη για περεταιρω αναλυση του προβληματος!Λοιπον, μην τα παιρνετε της μετρητοις με αυτα τα αυτοκινητα, υπαρχουν και δυσαρεστημενοι και δεν ειναι και λιγοι!Παντως αυτα απευθυνονται σε ενα πολυ συντηρητικο κοινο, που λιγα βλεπει και ακομα ποιο λιγα καταλαβαινει απο αυτοκινηση, βλεπε την πλειοψηφια των Αμερικανων και των πλουσιοσυνταξιουχων!
Σπυρος -
Ο χρήστης alfasud έγραψε:
Υπαρχει ενα ρεπορταζ σε ενα περιοδικο, που ενας που αγορασε ενα ολοκαινουργιο Αβενσις, πηρε τα χρηματα του πισω απο την Τογιοτα, λογω θορυβου!Μαλιστα!Εδω διαφημιζεται σαν το καλυτερα ηχομονωμενο αυτοκινητο που κυκλοφορει, αλλα η ιδια η Τογιοτα παραδεχτηκε οτι στην συγκεκριμενη περιπτωση, ο πελατης ειχε δικιο, γιαυτο αγορασαν πισω το αυτοκινητο για να το στειλουν στην Γαλλια, στο ερευνητικο τους κεντρο στην Ευρωπη για περεταιρω αναλυση του προβληματος!Μπράβο στην Toyota όλοι οι υπόλοιποι ή σχεδόν όλοι θα έκαναν αλχημείες στο συνεργείο προσπαθώντας να διορθώσουν το πρόβλημα...
Δεν υπερασπίζομαι την Toyota ίσα ίσα, αλλά το σωστό να λέγεται...
Όταν μιλά η αυθεντική Ιαπωνική ποιότητα...