-
Η αλλαγή ελαστικών σε IBIZA 101 HP (τώρα 115) απο 185/55/15
σε 195/50/15 τα οποια είναι μικρότερης συνολικής διαμέτρου θα έχουν
βελτίωση σε ρεπριζ ? , με την κατανάλωση και την συμπεριφορά τι
γίνεται ? -
Η αλλαγή ελαστικών σε IBIZA 101 HP (τώρα 115) απο 185/55/15
σε 195/50/15 τα οποια είναι μικρότερης συνολικής διαμέτρου θα έχουν
βελτίωση σε ρεπριζ ? , με την κατανάλωση και την συμπεριφορά τι
γίνεται ? -
Η αλλαγή ελαστικών σε IBIZA 101 HP (τώρα 115) απο 185/55/15
σε 195/50/15 τα οποια είναι μικρότερης συνολικής διαμέτρου θα έχουν
βελτίωση σε ρεπριζ ? , με την κατανάλωση και την συμπεριφορά τι
γίνεται ? -
Υπερβολικό το 195, πολύ φαρδύ.
Δεν θα κερδίσεις τίποτε. -
Einai omos polu ftinotero...to ebale filos mou kai einai upereuxaristimenos!
Min distazeis.. -
Βάλε 195/50 και μήν το σκέφτεσαι καθόλου, κερδίζεις παντού και ίσως χάσεις 1-2 χιλιόμετρα τελικής. Τα φοράω σε ίδιο μοντέλο.
Βάλτα και μάλιστα γρήγορα μπάς και αλλάξεισ γνώμη. -
Θα χάσεις και μέρος της άνεσης πάντως
-
Aνεπαίσθητη η διαφορά...
-
Ο χρήστης cliff έγραψε:
Θα χάσεις και μέρος της άνεσης πάντωςΤης ποιάς? Το λέω αυτό γιατί η άνεση στο συγκεκριμένο μοντέλο λάμπει δια της απουσίας της...
-
Βάλε 205 να δείξει αυτοκίνητο το αυτοκίνητο... Πέρα από την πλάκα εγώ τα 195 θα προτιμούσα.
-
Όντως η τιμή παίζει σημαντικό ρόλο και το 195 υπερτερεί.
Παρόλα αυτά, εγώ το 195 σε αυτό το αυτοκίνητο το θεωρώ υπερβολικό.
Η διάσταση 185/55/15 είναι η ιδανική από κάθε άποψη. -
Η μοναδική λύση είναι τα 195/45/16 εάν θέλεις να αλλάξεις διάσταση.
Η αποδεκτή διαφορά στη διάμετρο ενός ελαστικού είναι +-3% ΠΑΝΤΑ! Ξεφεύγοντας από αυτό το όριο, υπάρχει πρόβλημα σε φρενάρισμα-κράτημα κτλ.
Ρίξε μιά ματιά κι εδώ: -
Ο χρήστης topmar έγραψε:
Η μοναδική λύση είναι τα 195/45/16 εάν θέλεις να αλλάξεις διάσταση.
Η αποδεκτή διαφορά στη διάμετρο ενός ελαστικού είναι +-3% ΠΑΝΤΑ! Ξεφεύγοντας από αυτό το όριο, υπάρχει πρόβλημα σε φρενάρισμα-κράτημα κτλ.
Ρίξε μιά ματιά κι εδώ:topmar πολύ καλό το link σου!
Μπράβο! -
Ο χρήστης airsotos έγραψε:
Η αλλαγή ελαστικών σε IBIZA 101 HP (τώρα 115) απο 185/55/15
σε 195/50/15 τα οποια είναι μικρότερης συνολικής διαμέτρου θα έχουν
βελτίωση σε ρεπριζ ? , με την κατανάλωση και την συμπεριφορά τι
γίνεται ?Ναι κάποια μικρή βελτίωση στις ρεπρίζ θα υπάρχει και επειδή για να κινείσαι με τα ίδια χλμ που πήγαινες πριν θα πατάς λίγο περισσότερο γκάζι θα έχεις μικρή αύξηση της κατανάλωσης (κάτω απο 1λτ/100χλμ).
Θα έχεις πιο άμεσο τιμόνι και το αμάξι θα είναι πιο απόλυτο.
Για την άνεση εξαρτάται πολύ και απο το ελαστικό που θα βάλεις αλλά και απο την ανάρτηση που φοράς.
Η διαφορά των δύο ελαστικών είναι λογική (1,5%) και σίγουρα και η διαφορά σε ευρώ 50-100 η τετράδα. -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Η μοναδική λύση είναι τα 195/45/16 εάν θέλεις να αλλάξεις διάσταση.
Η αποδεκτή διαφορά στη διάμετρο ενός ελαστικού είναι +-3% ΠΑΝΤΑ! Ξεφεύγοντας από αυτό το όριο, υπάρχει πρόβλημα σε φρενάρισμα-κράτημα κτλ.
Ρίξε μιά ματιά κι εδώ:topmar πολύ καλό το link σου!
Μπράβο!Ευχαριστώ πολύ για τον έπαινο.
Για τα λάστιχα γενικώς έχω σπαταλήσει πολλές ώρες μπροστά στον Η/Υ για να μάθω κυρίως αυτά που όλοι στο εξωτερικό εφαρμόζουν απαρέγκλιτα ενώ εδώ 'στο Ελλάντα' ισχύει το ''ο λαστιχάς μου, μου είπε ότι ταιριάζουν γάντι και θα 'δείχνει' πιό ωραίο με αυτές τις διαστάσεις...κι άς είναι 355/15/20!!'' -
Μην με παρεξηγείς, αλλά ο Η/Υ λέει κάποια πράγματα που έχει πολύ πλάκα να δεις πόσο δεν τηρούνται στο δρόμο, μερικές φορές.
ΠΧ. 16 αρα ζάντα στο Ίμπιζα???
Χίλιες φορές 195/50/15!!!Τελικά πάντως, και εγώ 195/50/15 θα έβαζα, λόγω κόστους. ΑΠλά, θα προσπάθούσα να βρω πολύ μαλακή γόμα
-
Οι 4Τ έχουν κάνει ένα test στα μέγαρα μεταξύ ελαστικών195/55-15 με SEAT IBIZA. Μαζί δοκίμασαν και τα Pirelli Pzero C διάστασης 195/50-15 με τίτλο 'Άλλη κλάση'! Ενδεικτικά, 36.2 μέτρα στεγνό 100-0 και 34.5 μέτρα 80-0 στο βρεγμένο!!! Βέβαια αναφέρει ότι πρόκειται για 'ελαστικά ειδικής χρήσης'. Προφανώς θα λιώνουν πιο γρήγορα. Πόσο πιο γρήγορα όμως? Υπαρχουν άλλα μειονεκτήματα?
-
Pirelli Pzero C διάστασης 195/50-15 με τίτλο 'Άλλη κλάση
Πρόκειται για ημι-σλικ λάστιχα και επιτρέπεται η χρήση τους στους Ελληνικούς δημόσιους δρόμους. Τρομερά στο στεγνό αλλά με πρόβλημα στα πολλά νερά. Επίσης λόγω της σκονης-χώματος που έχουν οι δρόμοι μας μαζεύουν εύκολα ενα στρώμα (σκονης-χώματος) με αρνητικά αποτελέσματα στην πρόσφυση. Επίσης κάνουν πολύ θόρυβο (τουλάχιστον άλλης μάρκας ημι-σλικ που γνωρίζω).
Προσωπικά ξέρω κάποιους με saxo & rallye που τα χρησιμοποιούν σε καθημερινή ή ''ειδική'' χρήση.Οσον αφορά τα 16αρια ζαντολάστιχα σίγουρα κοστίζουν αρκετά και δείχνουν όμορφα στο αμάξι και για κάποιον που οι επιδόσεις δεν είναι το παν είναι ΟΚ ως επιλογή (σίγουρα όμως με περισσότερη προσοχή στις διάφορες τρύπες, λακούβες, σαμαράκια κλπ)
ελαστικά 185 ή 195 σε IBIZA 101 HP ?