-
Δεν βρήκα κάποια αναφορά σε παλιότερο thread γι'αυτό ανοίγω αυτό το θέμα.
Όπως γνωρίζουμε σε κάποιες ευρωπαϊκές χώρες είναι δυνατό να κατασκευάσει κανείς, με βάση ένα κιτ που πουλάνε εταιρείες, ή ακόμα και 'εκ'του μηδενός', ένα κιτ καρ, το οποίο μπορεί να βγάλει κανονικά πινακίδες κυκλοφορίας, αρκεί να πληροί το μίνιμουμ των προδιαγραφών που ορίζει το αρμόδιο ελεγχτικό όργανο (υπουργείο, δημόσια υπηρεσία, κλπ).
Η ερώτηση είναι, τι γίνεται με την εισαγωγή τέτοιων οχημάτων στην Ελλάδα; Γνωρίζει κανείς τι προβλέπει σχετικά ο νόμος; Επίσης, στην περίπτωση που δεν επιτρέπεται η εισαγωγή τους για κανονική κυκλοφορία, μπορούν να εισαχθούν χωρίς πινακίδες, για χρήση σε πίστα;
-
Δεν βρήκα κάποια αναφορά σε παλιότερο thread γι'αυτό ανοίγω αυτό το θέμα.
Όπως γνωρίζουμε σε κάποιες ευρωπαϊκές χώρες είναι δυνατό να κατασκευάσει κανείς, με βάση ένα κιτ που πουλάνε εταιρείες, ή ακόμα και 'εκ'του μηδενός', ένα κιτ καρ, το οποίο μπορεί να βγάλει κανονικά πινακίδες κυκλοφορίας, αρκεί να πληροί το μίνιμουμ των προδιαγραφών που ορίζει το αρμόδιο ελεγχτικό όργανο (υπουργείο, δημόσια υπηρεσία, κλπ).
Η ερώτηση είναι, τι γίνεται με την εισαγωγή τέτοιων οχημάτων στην Ελλάδα; Γνωρίζει κανείς τι προβλέπει σχετικά ο νόμος; Επίσης, στην περίπτωση που δεν επιτρέπεται η εισαγωγή τους για κανονική κυκλοφορία, μπορούν να εισαχθούν χωρίς πινακίδες, για χρήση σε πίστα;
-
Δεν βρήκα κάποια αναφορά σε παλιότερο thread γι'αυτό ανοίγω αυτό το θέμα.
Όπως γνωρίζουμε σε κάποιες ευρωπαϊκές χώρες είναι δυνατό να κατασκευάσει κανείς, με βάση ένα κιτ που πουλάνε εταιρείες, ή ακόμα και 'εκ'του μηδενός', ένα κιτ καρ, το οποίο μπορεί να βγάλει κανονικά πινακίδες κυκλοφορίας, αρκεί να πληροί το μίνιμουμ των προδιαγραφών που ορίζει το αρμόδιο ελεγχτικό όργανο (υπουργείο, δημόσια υπηρεσία, κλπ).
Η ερώτηση είναι, τι γίνεται με την εισαγωγή τέτοιων οχημάτων στην Ελλάδα; Γνωρίζει κανείς τι προβλέπει σχετικά ο νόμος; Επίσης, στην περίπτωση που δεν επιτρέπεται η εισαγωγή τους για κανονική κυκλοφορία, μπορούν να εισαχθούν χωρίς πινακίδες, για χρήση σε πίστα;
-
Με ενδοιαφέρει κι εμένα αυτό το θέμα
Ρίξε μια ματιά και σ' αυτό το θέμα http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic.php?t=6430Δυστυχώς δεν έχω πάει ακόμα να ρωτήσω
Το θέμα μετακινείται στους Ελληνικούς Αγώνες!Εκει είναι πολλοί που ξέρουν αλλά δεν μπαίνουν στο 'Περί Αυτοκίνησης'
-
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Με ενδοιαφέρει κι εμένα αυτό το θέμα
Ρίξε μια ματιά και σ' αυτό το θέμα http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic.php?t=6430Δυστυχώς δεν έχω πάει ακόμα να ρωτήσω
Ευχαριστώ Βασίλη!
Ελπίζω να έχουν απλοποιηθεί κάποια πράγματα τώρα...
-
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Το θέμα μετακινείται στους Ελληνικούς Αγώνες!Εκει είναι πολλοί που ξέρουν αλλά δεν μπαίνουν στο 'Περί Αυτοκίνησης'Νομίζω πως ο dienekes αναφέρεται σε συναρμολογούμενα αυτοκίνητα και όχι στα αγωνιστικά Kit Cars.
-
Ο χρήστης dienekes έγραψε:
Ελπίζω να έχουν απλοποιηθεί κάποια πράγματα τώρα...
Μακάρι !!!! ....... αλλά δεν το πιστεύω
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Το θέμα μετακινείται στους Ελληνικούς Αγώνες!Εκει είναι πολλοί που ξέρουν αλλά δεν μπαίνουν στο 'Περί Αυτοκίνησης'
Νομίζω πως ο dienekes αναφέρεται σε συναρμολογούμενα αυτοκίνητα και όχι στα αγωνιστικά Kit Cars.
Και πάλι μάλλον στους Ελληνικούς Αγώνες θα βρει περισσότερες πληροφορίες Νάσο!Εκτός κι αν το στείλουμε 'πακέτο' στον Go_For_Pole και 'καθαρίσει' με τα πάντα!!
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Νομίζω πως ο dienekes αναφέρεται σε συναρμολογούμενα αυτοκίνητα και όχι στα αγωνιστικά Kit Cars.Έτσι είναι. Από μια άλλη άποψη, τέτοια οχήματα δεν είναι για να κινούνται σε δρόμο έτσι δεν είναι; Μόνο από και προς κάποια πίστα...
-
Οποιοδηποτε αυτοκινητο εχει πινακιδες χωρας της Ευρωπαικης Ενωσης, μπορει να εισαχθει κανονικα στην Ελλαδα. Υπαρχουν καποιοι κανονισμοι σχετικα με φωτα, διαστασεις κλπ κλπ αλλα αφου αυτα (κανονικα...) πρεπει να ειναι συμφωνα με τις οδηγιες της ΕΕ, σημαινει οτι αφου ειναι road-legal στην Αγγλια πχ, τοτε πρεπει να ειναι και στην Ελλαδα. Δηλαδη με απλα λογια θα μπορειτε να εισαγετε (με λιγα εξοδα για δασμους, αφου αυτα συνηθως χρησιμοποιουν μοτερ απο μηχανες, 900-1300cc και εχουν εξοπλισμο μηδεν) κατι τετοιο και να κυκλοφορειτε κανονικα στο κεντρο της Αθηνας.
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
........... να κυκλοφορειτε κανονικα στο κεντρο της Αθηνας.
Λες να το νομισουν για ΤΑΧΙ ;
-
SR3 Tracksport Fully road legal works 2003 spec demonstrator
1300cc Powertec motor with fuel injection
Gear drive oil cooler
Le Mans road-spec rear wing
Front crash box & side impact bars
Quick release steering wheel
Race spec rear view mirrors
Driver & passenger seat padding
Cockpit cover
Carbon fibre wind deflector
Θα έλεγα οτι είναι ότι πρέπει για να το οδηγήσεις μες'την Αθήνα
-
Εκτος απο το οτι καθε καφρομπατσος θα σε γραφει για την αεροτομη επειδη 'απαγοερυεται καθε τι προσθετο να εξεχει του αμαξωματος', αφου σιγ αμην ξερει οτι αυτη η αεροτομη ειναι μαμα και περιλαμβανεται στην εγκριση τυπου...
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Εκτος απο το οτι καθε καφρομπατσος θα σε γραφει για την αεροτομη επειδη 'απαγοερυεται καθε τι προσθετο να εξεχει του αμαξωματος', αφου σιγ αμην ξερει οτι αυτη η αεροτομη ειναι μαμα και περιλαμβανεται στην εγκριση τυπου...Ρώτα τον μπάτσο άμα επίσης απαγόρευεται αν εξέχει κάτι απο το... παντελόνι σου
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Οποιοδηποτε αυτοκινητο εχει πινακιδες χωρας της Ευρωπαικης Ενωσης, μπορει να εισαχθει κανονικα στην Ελλαδα. Υπαρχουν καποιοι κανονισμοι σχετικα με φωτα, διαστασεις κλπ κλπ αλλα αφου αυτα (κανονικα...) πρεπει να ειναι συμφωνα με τις οδηγιες της ΕΕ, σημαινει οτι αφου ειναι road-legal στην Αγγλια πχ, τοτε πρεπει να ειναι και στην Ελλαδα. Δηλαδη με απλα λογια θα μπορειτε να εισαγετε (με λιγα εξοδα για δασμους, αφου αυτα συνηθως χρησιμοποιουν μοτερ απο μηχανες, 900-1300cc και εχουν εξοπλισμο μηδεν) κατι τετοιο και να κυκλοφορειτε κανονικα στο κεντρο της Αθηνας.Παραμένει πάντως το πρόβλημα ότι ένα αυτοκίνητο φτιαγμένο στην Αγγλία θα είναι δεξιοτίμονο. Επίσης μου λείπουν τα 30.000 λίρες που θα κοστίσει! (+ τα λοιπά έξοδα για να έρθει εδώ).
Το ιδανικό θα ήταν η δυνατότητα εισαγωγής κάποιου 'εγκεκριμένου' (???) αυτοκινήτου σε κιτ, ώστε να το φτιάξεις μόνος σου. Το κόστος ενός donor car στην Ελλάδα είναι μικρό, όχι σαν την Αγγλία βέβαια, αλλά με 3000 Ευρώ βρίσκεις διαμάντια. Άλλα 5-6Κ Ευρώ για το κιτ, άλλες 3000 για την συναρμολόγηση και τα διάφορα ψιλά και έχεις κάτι που, καταρχήν, κινείται. (αναφέρομαι σε οικονομική λύση όπως καταλαβαίνετε, όχι κάτι top of the line).
Ωραία. Φαντάζομαι να φέρεις σε κομμάτια ένα σκελετό από παλιοσίδερα δεν είναι κάτι που ενδιαφέρει το κράτος. Αν το φτιάξεις όμως για να το κυκλοφορείς υπάρχει ελεγχτικός μηχανισμός στην Ελλάδα για να σου δώσει άδεια; Είμαι σίγουρος πως όχι. Δεν είναι 'λίγο' ανόητο; Θα μπορούσες το ίδιο πράγμα να το φτιάξεις λοιπόν στην Αγγλία, να περάσεις εκεί ΜΟΤ και μετά να το φέρεις εδώ και όλα καλά;
-
Δεν είναι απαραίτητο να είναι δεξιοτίμονο. Όλοι οι κατασκευαστές kit cars της Αγγλίας μπορούν να στο φτιάξουν και αριστεροτίμονο, αφού εξάγουν έτοιμα (turnkey - με το κλειδί στο χέρι) αυτοκίνητα και σε άλλες χώρες της Ευρώπης, καθώς και στις ΗΠΑ.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Δεν είναι απαραίτητο να είναι δεξιοτίμονο. Όλοι οι κατασκευαστές kit cars της Αγγλίας μπορούν να στο φτιάξουν και αριστεροτίμονο, αφού εξάγουν έτοιμα (turnkey - με το κλειδί στο χέρι) αυτοκίνητα και σε άλλες χώρες της Ευρώπης, καθώς και στις ΗΠΑ.Αν είναι έτσι, γιατί μόνο ταμπλώ/πεταλιέρα/κρεμαγιέρα αλλάζει επί της ουσίας, μπορεί να φέρει κανείς μόνο το κιτ;
Π.χ. Luego Locost, 3700 λίρες ολόκληρο το πακέτο. Μέχρι και Cobra καθίσματα. Συνδιάζεται με Sierra κινητήρα, κιβώτιο και μετάδοση (κάποιον βρίσκεις να στα χαρίσει αυτά). Συν ζάντες/λάστιχα και έφυγες.
-
Δυστυχώς δεν δίνουν άδεια σε αυτοκίνητο που συναρμολόγησες μόνος σου από τα εξαρτήματα. Η νοοτροπία τους είναι επιεικώς απαράδεκτη κατ'εμέ.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Δυστυχώς δεν δίνουν άδεια σε αυτοκίνητο που συναρμολόγησες μόνος σου από τα εξαρτήματα. Η νοοτροπία τους είναι επιεικώς απαράδεκτη κατ'εμέ.Καλά δεν υπάρχει ένας τυπάς στην Αθήνα που έφτιαξε ένα αυτοκίνητο απο VW της δεκαετίας του 80'. Ήταν άσπρο αν 8υμάμαι καλά και οι πόρτες ανέβαιναν προς τα πάνω. Είχα κάτι φώτο απο το αμάχι στο οποίο έδειχνε τον αριθμό πινακίδας. Πριν απο 4-5 χρόνια όταν είχε γίνει πάταγος με το PANINFO το οποίο είχε όλες τις πινακίδες κυκλοφορίας των αυτοκινήτων που κυκλοφορούσαν εκείνη την εποχή είχα τσεκάρει την πινακίδα του και ως 'μάρκα' έλεγε 'πειραματικό όχημα ΤΑΔΕ'. Δεν θυμάμαι τί όνομα του είχε δώσει για αυτο το έβγαλα τάδε.
-
Ο Σκάβας! Ξέρεις όμως τι ταλαιπωρία τράβηξε; Χρόνια παιδευόταν με τους καρεκλοκένταυρους!
Kit-cars: τι επιτρέπεται και τι όχι;