Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Σωστή επιλογή Διαστάσεων ελαστικών και Ζαντών. (όχι μάρκας)
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Σωστή επιλογή Διαστάσεων ελαστικών και Ζαντών. (όχι μάρκας)
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    18
    43
    1214
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      strangezero last edited by

      Καλησπέρα σε όλους,

      Θα ήθελα τη βοήθεια σας για επιλογή των σωστών διαστάσεων στις ζάντες και λάστιχα που αποφάσισα να πάρω.

      Αυτή τη στιγμή το αυτοκίνητο μου (fiat barchetta '03) φοράει 195/55/15 και σκέφτομαι για την αντικατάσταση τους σε 205/??/16 και ένας από τους λόγους των φαδύτερων ελαστικών είναι ότι τα υπάρχων δείχνουν υπερβολικά λεπτά για το αυτοκίνητο....

      Οι ερωτήσεις μου έχουν ως εξής:

      1. Συμφωνείτε με το '205' ή θα μου προτείνατε '215' ?
      2. Θα χάσω πολύ σε αίσθηση 'νεύρου' και 'ταχύτητας' ?
      3. ΤΟ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ---> Όπως θα είδατε έχω γράψει 205/??/16!! Θα ήθελα προτάσεις για το προφίλ διότι δεν θέλω το αυτοκίνητο να φαίνεται τρακτέρ και ούτε θέλω να υπάρχει τεράστιο κενό μεταξύ θόλου και ελαστικού. Θα παρακαλούσα λοιπόν για προτάσεις όσον αφορά το προφίλ ή γενικά το σύνολο διαστάσεων χωρίς όμως να χάσει αισθητικά και οδηγικά το αυτοκίνητο!!!

      Ευχαριστώ όλους εκ των προτέρων!

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • S
        strangezero last edited by

        Καλησπέρα σε όλους,

        Θα ήθελα τη βοήθεια σας για επιλογή των σωστών διαστάσεων στις ζάντες και λάστιχα που αποφάσισα να πάρω.

        Αυτή τη στιγμή το αυτοκίνητο μου (fiat barchetta '03) φοράει 195/55/15 και σκέφτομαι για την αντικατάσταση τους σε 205/??/16 και ένας από τους λόγους των φαδύτερων ελαστικών είναι ότι τα υπάρχων δείχνουν υπερβολικά λεπτά για το αυτοκίνητο....

        Οι ερωτήσεις μου έχουν ως εξής:

        1. Συμφωνείτε με το '205' ή θα μου προτείνατε '215' ?
        2. Θα χάσω πολύ σε αίσθηση 'νεύρου' και 'ταχύτητας' ?
        3. ΤΟ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ---> Όπως θα είδατε έχω γράψει 205/??/16!! Θα ήθελα προτάσεις για το προφίλ διότι δεν θέλω το αυτοκίνητο να φαίνεται τρακτέρ και ούτε θέλω να υπάρχει τεράστιο κενό μεταξύ θόλου και ελαστικού. Θα παρακαλούσα λοιπόν για προτάσεις όσον αφορά το προφίλ ή γενικά το σύνολο διαστάσεων χωρίς όμως να χάσει αισθητικά και οδηγικά το αυτοκίνητο!!!

        Ευχαριστώ όλους εκ των προτέρων!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          strangezero last edited by

          Καλησπέρα σε όλους,

          Θα ήθελα τη βοήθεια σας για επιλογή των σωστών διαστάσεων στις ζάντες και λάστιχα που αποφάσισα να πάρω.

          Αυτή τη στιγμή το αυτοκίνητο μου (fiat barchetta '03) φοράει 195/55/15 και σκέφτομαι για την αντικατάσταση τους σε 205/??/16 και ένας από τους λόγους των φαδύτερων ελαστικών είναι ότι τα υπάρχων δείχνουν υπερβολικά λεπτά για το αυτοκίνητο....

          Οι ερωτήσεις μου έχουν ως εξής:

          1. Συμφωνείτε με το '205' ή θα μου προτείνατε '215' ?
          2. Θα χάσω πολύ σε αίσθηση 'νεύρου' και 'ταχύτητας' ?
          3. ΤΟ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ---> Όπως θα είδατε έχω γράψει 205/??/16!! Θα ήθελα προτάσεις για το προφίλ διότι δεν θέλω το αυτοκίνητο να φαίνεται τρακτέρ και ούτε θέλω να υπάρχει τεράστιο κενό μεταξύ θόλου και ελαστικού. Θα παρακαλούσα λοιπόν για προτάσεις όσον αφορά το προφίλ ή γενικά το σύνολο διαστάσεων χωρίς όμως να χάσει αισθητικά και οδηγικά το αυτοκίνητο!!!

          Ευχαριστώ όλους εκ των προτέρων!

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • T
            techadmin admin last edited by

            Μιλάς για αισθητικούς λόγους ?

            Αν όχι πές μας ποιο είναι το πρόβλημα (πχ σπινάρει πολύ) και αναλόγως θα βρεθούν και οι λύσεις.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • T
              techadmin admin last edited by

              kalispera..
              To katalilotero einai to 205/45R/16
              Rixe mia matia kie edo...poli xrisimo site....

              http://www.dakota-truck.net/TIRECALC/tirecalc.html

              1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • K
                kimi last edited by

                Ο χρήστης strangezero έγραψε:
                Καλησπέρα σε όλους,

                Θα ήθελα τη βοήθεια σας για επιλογή των σωστών διαστάσεων στις ζάντες και λάστιχα που αποφάσισα να πάρω.

                Αυτή τη στιγμή το αυτοκίνητο μου (fiat barchetta '03) φοράει 195/55/15 και σκέφτομαι για την αντικατάσταση τους σε 205/??/16 και ένας από τους λόγους των φαδύτερων ελαστικών είναι ότι τα υπάρχων δείχνουν υπερβολικά λεπτά για το αυτοκίνητο....

                Οι ερωτήσεις μου έχουν ως εξής:

                1. Συμφωνείτε με το '205' ή θα μου προτείνατε '215' ?
                2. Θα χάσω πολύ σε αίσθηση 'νεύρου' και 'ταχύτητας' ?
                3. ΤΟ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ---> Όπως θα είδατε έχω γράψει 205/??/16!! Θα ήθελα προτάσεις για το προφίλ διότι δεν θέλω το αυτοκίνητο να φαίνεται τρακτέρ και ούτε θέλω να υπάρχει τεράστιο κενό μεταξύ θόλου και ελαστικού. Θα παρακαλούσα λοιπόν για προτάσεις όσον αφορά το προφίλ ή γενικά το σύνολο διαστάσεων χωρίς όμως να χάσει αισθητικά και οδηγικά το αυτοκίνητο!!!

                Ευχαριστώ όλους εκ των προτέρων!

                205/45/16 είναι η σωστή διάσταση (ή 215/45) αν έχεις αποφασίσει να βάλεις 16άρες.

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • P
                  predator last edited by

                  για τα δεδομένα που δίνεις θα σου πρότεινα 205/55/15
                  θα γλιτώσεις τα λεφτα για τις νέες ζάντες και τα ακριβότερα λάστιχα τα οποία δεν θα προσφέρουν και τίποτα για αυτά που θέλεις και θα έχουν και τα γνωστά μειωνεκτήματα του χαμηλού προφίλ στην ελλάδα

                  εαν επιμένεις για 16αρα για κάποιους άλλους λόγους προτείνω προφιλ 50

                  1 Reply Last reply Reply Quote 6
                  • D
                    dienekes last edited by

                    Ο χρήστης predator έγραψε:
                    για τα δεδομένα που δίνεις θα σου πρότεινα 205/55/15
                    θα γλιτώσεις τα λεφτα για τις νέες ζάντες και τα ακριβότερα λάστιχα τα οποία δεν θα προσφέρουν και τίποτα για αυτά που θέλεις και θα έχουν και τα γνωστά μειωνεκτήματα του χαμηλού προφίλ στην ελλάδα

                    Σύμφωνοι για το προφίλ, όμως η διάσταση αυτή θέλει 7άρα ζάντα ιδανικά. Τι ζάντες έχει το Barchetta;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • P
                      predator last edited by

                      Ο χρήστης dienekes έγραψε:

                      για τα δεδομένα που δίνεις θα σου πρότεινα 205/55/15
                      θα γλιτώσεις τα λεφτα για τις νέες ζάντες και τα ακριβότερα λάστιχα τα οποία δεν θα προσφέρουν και τίποτα για αυτά που θέλεις και θα έχουν και τα γνωστά μειωνεκτήματα του χαμηλού προφίλ στην ελλάδα

                      Σύμφωνοι για το προφίλ, όμως η διάσταση αυτή θέλει 7άρα ζάντα ιδανικά. Τι ζάντες έχει το Barchetta;

                      πάντως
                      η bridgestone προτείνει 6.5
                      η dunlop 6.5
                      η toyo 6.5
                      η continental 6.5
                      η BFGoodrich 6.5
                      η avon 6.5
                      η kuhmo 6.5
                      η silverstone 6.5
                      η sumitomo 6.5
                      η michelin 6.5
                      η hankook 6.5

                      για pirelli, firestone, falken, yokohama και goodyear δεν μπόρεσα να βρω...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • A
                        alexx last edited by

                        Πάντως δεν υπάρχει σε προφίλ θέμα 'τι προτείνουμε'
                        Το προφίλ υπολογίζεται έτσι ώστε ο θόλος να γεμίζει όσο γέμιζε πριν(εργοστασιακά).
                        Αλλιώς μπορεί να έχουμε διάφορες παρενέργειες...

                        *Εχουμε 195/55/15, μετατρέπουμε τις ίντσες σε εκατοστά (νομίζω x2,48)
                        15x2,48=37,2cm
                        *Πολλαπλασιάζουμε το 55%(προφίλ) με το 19,5cm του πατήματος και βρίσκουμε 10,725cm το προφίλ
                        *Ετσι έχουμε 37,2+10,725 διάμετρο συνολικά = 47,925

                        Στις νέες διαστάσεις έχουμε 205(δική μου πρόταση επειδή αντιπαθώ χαμηλό προφίλ λόγω ελληνικών δρόμων και πιστεύω 215 θα κόψει αρκετά)

                        *Εχουμε ζάντα 16 ίντσες x2,48=39,68cm
                        *Θέλουμε να επιτύχουμε διάμετρο όσο το δυνατόν πιο κοντά στο 47,925 των εργοστασιακών ζαντολάστιχων, άρα 205xΑΓΝΩΣΤΟΣ=48 περίπου
                        205/48=Χ
                        *Τέλος πάντων βγαίνει προφίλ 42,7 άρα είσαι κάπου ανάμεσα στο 40 και το 45, βάλε 45

                        Μπορεί να έχω κάνει και λάθος στις πράξεις

                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                        • P
                          predator last edited by

                          Ο χρήστης alexx έγραψε:

                          Μπορεί να έχω κάνει και λάθος στις πράξεις

                          πράγματι λάστιχο υπάρχει και από τις δύο πλευρές του τροχού...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • T
                            techadmin admin last edited by

                            215/45-R16 σε ένα βολτάδικο αυτοκίνητο 1 τόνου και 130 ίππων? Νομίζω ότι δεν είναι σκόπιμο ούτε λειτουργικό εκτός και αν ενδιαφέρεσαι αποκλειστικά για το αισθητικό μέρος του πράγματος.

                            205/50-R15 είναι μάλλον καλύτερη λύση από λειτουργικής και οικονομικής άποψης, εφόσον το πλάτος της ζάντας σου το επιτρέπει (minimum 6 ίντσες).

                            Επιπρόσθετα η 215/45-R16 διάσταση θα σε δυσκολέψει περισσότερο, αφού στο συγκεκριμένο προφίλ θα βρεις κατά κύριο λόγο high performance λάστιχα, με δείκτες ταχύτητας και φορτίου τελείως ακατάλληλους για το αυτοκίνητο σου.

                            Αν η βελτιωμένη οδική συμπεριφορά σε στροφές με καλή άσφαλτο είναι το ζητούμενο, είναι προτιμότερο να δώσεις τα παραπάνω χρήματα για μια λιγότερο μαλακή ανάρτηση (ελατήρια + αμορτισέρ) με καλύτερο έλεγχο rebound από την μαμά, παρά για ζάντες.

                            Ευτύχης

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • S
                              strangezero last edited by

                              Να ξεκινήσω γράφοντας ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους για τις απαντήσεις και το ενδιαφέρον.

                              Πραγματικά έχω προβληματιστεί....

                              Το θέμα είναι ότι:

                              ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ

                              1. Οι ζάντες του αυτοκινήτου ώς έχουν δεν μου αρέσουν.
                              2. Το ελαστικό είναι λεπτό για το αυτοκίνητο και χρειάζεται αλλαγή.

                              ΟΔΗΓΙΚΑ
                              Αν σας πω ότι θέλω να αλλάξει κάτι θα λέω ψέμματα. Τα κρατήματα που έχει είναι άκρως ικανοποιητικά!!!

                              Οπότε θα σας κουράσω λέγοντας ότι θέλω τα κρατήματα που έχει τώρα (δηλαδή με τα 195/55/15...διάσταση ζάντας δεν ξέρω ) αλλά με λίγο πιο επιθετική ζάντα και χοντρότερο ελαστικό.....

                              Θέλω με λίγα λόγια να τα συνδιάσω όλα (Οδηγική συμπεριφορά - Όμορφο, χωρίς να έχει μεγάλο κενό ζάντα / θόλος κτλ κτλ).... Ζητάω πολλά ε?[/b]

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • D
                                dienekes last edited by

                                Ο χρήστης strangezero έγραψε:
                                Να ξεκινήσω γράφοντας ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους για τις απαντήσεις και το ενδιαφέρον.

                                Πραγματικά έχω προβληματιστεί....

                                Το θέμα είναι ότι:

                                ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ

                                1. Οι ζάντες του αυτοκινήτου ώς έχουν δεν μου αρέσουν.
                                2. Το ελαστικό είναι λεπτό για το αυτοκίνητο και χρειάζεται αλλαγή.

                                ΟΔΗΓΙΚΑ
                                Αν σας πω ότι θέλω να αλλάξει κάτι θα λέω ψέμματα. Τα κρατήματα που έχει είναι άκρως ικανοποιητικά!!!

                                Οπότε θα σας κουράσω λέγοντας ότι θέλω τα κρατήματα που έχει τώρα (δηλαδή με τα 195/55/15...διάσταση ζάντας δεν ξέρω ) αλλά με λίγο πιο επιθετική ζάντα και χοντρότερο ελαστικό.....

                                Θέλω με λίγα λόγια να τα συνδιάσω όλα (Οδηγική συμπεριφορά - Όμορφο, χωρίς να έχει μεγάλο κενό ζάντα / θόλος κτλ κτλ).... Ζητάω πολλά ε?[/b]

                                Αν είσαι ήδη ικανοποιημένος, γιατί δεν κοιτάς για μια πιο όμορφη, **ελαφριά *** ζάντα 15', βγάζοντας στο σφυρί πιθανώς τις δικές σου (θα βρεις οπωσδήποτε να τις πουλήσεις). Σε συνδιασμό με ένα σετ καλά λάστιχα (ίσως αργότερα, αν δεν είναι απαραίτητο τώρα) θα είσαι ο πρώτος του χωριού!

                                • βελτιώνοντας ακόμα περισσότερο το κράτημα, αλλά με λίγο μεγαλύτερο κίνδυνο από πεζοδρόμια ( ; )
                                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                • J
                                  jimded last edited by

                                  στη θεση σου θα εβαζα 205-50-16 ,
                                  να εχεις υποψη σου οτι θα παρει μποι γυρω στο 0.6 εκατοστα

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • T
                                    tsoukas77 last edited by

                                    Απο την μερα που αγορασες την βαρκουλα,χαθηκες...Σου τρωει ολο τον ελευθερο χρονο ε;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                    • S
                                      strangezero last edited by

                                      Ο χρήστης tsoukas77 έγραψε:
                                      Απο την μερα που αγορασες την βαρκουλα,χαθηκες...Σου τρωει ολο τον ελευθερο χρονο ε;

                                      ...... όσο δεν μπορείς να φανταστείς!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                      • S
                                        strangezero last edited by

                                        Ίσως να προτιμήσω τη λύση του φίλου ebotonakis

                                        Δηλαδή να χαμηλώσω λίγο το αυτοκίνητο και να βάλω αμορτισέρ και ελατήρια.... (και ίσως αργότερα πιο χοντρά λάστιχα 205/55/15).

                                        Αλλά εκεί πάμε σε άλλη ιστορία..... Ποιά ελατήρια για χαμήλωμα και ποια αμορτισέρ για κράτημα?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                        • S
                                          strangezero last edited by

                                          Τέλος,

                                          Η fiat δίνει το barchetta στην emotion έκδοση, με 195/45/16! ενώ το δικό μου όπως προανέφερα είναι 195/55/15

                                          Αν είχα λοιπόν αυτή την έκδοση με 16άρες ζάντες , 45 προφίλ και 195 το ελαστικό.... τι θα μου προτείνατε? Το 205/45/16?

                                          Συγγνώμη , δεν θέλω να σας πρήξω.... θέλω να καταλάβω τι θα πάει στραβά αν βάλω 205/45/16...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • E
                                            emmanoyhl last edited by

                                            Τίποτε δεν θα πάει στραβά. Το ζητούμενο σε κάθε αλλαγή διάστασης ελαστικών και ζάντας είναι να κρατήσουμε τη συνολική διάμετρο του τροχού όσο γίνεται αναλλοίωτη ώστε να μην μεταβληθούν οι γωνίες της ανάρτησης, ώστε να επηρεαστεί αρνητικά το κράτημα και η οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Βέβαιο όταν αλλάζουμε φάρδος ελαστικού προς τα πάνω καλό θα είναι να μπορεί να το δεχτεί το φάρδος της ζάντας που θέλουμε να βάλουμε ώστε να μην μπαλονιάζει πολύ το λάστιχο αν η ζάντα είναι στενή ή να μην είναι πολύ κάθετα τα πλαϊνά του ελαστικού αν η ζάντα είναι πολύ φαρδιά ώστε να έχουμε απόλυτη συμπεριφορά ή κίνδυνο ξεζανταρίσματος. Αν αλλάξεις ζάντες επίσης πρέπει η νέα ζάντα να έχει το ίδιο όφσετ με την παλιά ώστε να μην κινδυνεύεις να βρίσκει το ελαστικό στα φτερά και να μην καταπονούνται υπερβολικά τα ρουλεμάν του τροχού. Τα ελαστικά σου 195/55-15 έχουν διάμετρο 595,5 χιλιοστά. Μια απόκλιση περίπου στον πόντο δεν είναι υπερβολή.
                                            Δες και διάλεξε:
                                            Α. 205/50-15 586 χιλιοστά
                                            Β. 205/55-15 606 χιλιοστά
                                            Γ. 205/45-16 591 χιλιοστά

                                            Πρόσεξε τι δείκτη ταχύτητας έχουν τα ελαστικά που φοράς ώστε να μην ανέβεις πάνω από μια κατηγορία στα νέα, αλλιώς θα ζεσταίνονται ώστε να έχουν τη μέγιστη απόδοση μόνο μετά από πάρα πολλά χιλιόμετρα.
                                            Οι ποιο συνηθισμένοι δείκτες σε τέτοιες διαστάσεις είναι:
                                            U όριο 200 χιλιόμετρα
                                            H όριο 210 χιλιόμετρα
                                            V όριο 240 χιλιόμετρα
                                            W όριο 270 χιλιόμετρα.

                                            Άντε και καλή επιτυχία.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr