-
Λενε οτι αν αυξησης την συμπιεση σε ενα αμαξι θα πρεπει να προσεξεις πολυ την βενζινη που βαζεις για να μην εχεις προβλημα με πυρακια (κακης πιοτητας βενζινη=προβληματα).
Αυτο που θελω να ρωτησω ειναι αν αυτο ειναι γενικος κανονας και ισχει για ολα τα αμαξια η αν εχει να κανει με το πια ειναι η ηδη υπαρχουσα εργοστασιακη συμπιεση,Πχ ενα Rallye εχει συμπιεση 10,8:1 και ενα απλο 106 1.4 εχει 9,9:1 an to Rallye δεν εχει προβλημα που εχει πιο μεγαλη συμπιεση απο το απλο 14αρι τοτε αυτο σειμενει οτι και το 14αρι μπορει να αυξησει την συμπιεση στα επιπεδα του Rallye χωρις να εχει προβλημα?Ευχαριστω!
-
Λενε οτι αν αυξησης την συμπιεση σε ενα αμαξι θα πρεπει να προσεξεις πολυ την βενζινη που βαζεις για να μην εχεις προβλημα με πυρακια (κακης πιοτητας βενζινη=προβληματα).
Αυτο που θελω να ρωτησω ειναι αν αυτο ειναι γενικος κανονας και ισχει για ολα τα αμαξια η αν εχει να κανει με το πια ειναι η ηδη υπαρχουσα εργοστασιακη συμπιεση,Πχ ενα Rallye εχει συμπιεση 10,8:1 και ενα απλο 106 1.4 εχει 9,9:1 an to Rallye δεν εχει προβλημα που εχει πιο μεγαλη συμπιεση απο το απλο 14αρι τοτε αυτο σειμενει οτι και το 14αρι μπορει να αυξησει την συμπιεση στα επιπεδα του Rallye χωρις να εχει προβλημα?Ευχαριστω!
-
Λενε οτι αν αυξησης την συμπιεση σε ενα αμαξι θα πρεπει να προσεξεις πολυ την βενζινη που βαζεις για να μην εχεις προβλημα με πυρακια (κακης πιοτητας βενζινη=προβληματα).
Αυτο που θελω να ρωτησω ειναι αν αυτο ειναι γενικος κανονας και ισχει για ολα τα αμαξια η αν εχει να κανει με το πια ειναι η ηδη υπαρχουσα εργοστασιακη συμπιεση,Πχ ενα Rallye εχει συμπιεση 10,8:1 και ενα απλο 106 1.4 εχει 9,9:1 an to Rallye δεν εχει προβλημα που εχει πιο μεγαλη συμπιεση απο το απλο 14αρι τοτε αυτο σειμενει οτι και το 14αρι μπορει να αυξησει την συμπιεση στα επιπεδα του Rallye χωρις να εχει προβλημα?Ευχαριστω!
-
Η αύξηση της συμπίεσης θέλει και την ανάλογη ρύθμιση στην προπορεία της ανάφλεξης (και όχι μόνο) οπότε αν αλλάξεις την σχέση συμπίεσης θα πρέπει να αλλάξεις και αυτό, πράγμα που φροντίζουν φυσικά οι κατασκευαστές ωστε να μην απαιτείται ειδικό καύσιμο.
-
η συμπίεση δεν εξαρτάται από τη μάρκα ενός μοτέρ αλλά από
-το σχεδιασμό του θαλάμου καυσης
-το καυσιμο
-τα χαρακτηριστικά των εκκεντροφορων
-την ψυξη, ειδικά του χώρου των βαλβίδων εξαγωγής
-την ύπαρξη knock sensorοπότε τα δύο μοτέρ που αναφέρεις δεν είναι λογικό να έχουν ίδια συμπίεση αφού μόνο καύσιμο έχουν ίδιο
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Η αύξηση της συμπίεσης θέλει και την ανάλογη ρύθμιση στην προπορεία της ανάφλεξης (και όχι μόνο) οπότε αν αλλάξεις την σχέση συμπίεσης θα πρέπει να αλλάξεις και αυτό, πράγμα που φροντίζουν φυσικά οι κατασκευαστές ωστε να μην απαιτείται ειδικό καύσιμο.με εναν επαναπρογραμματισμο δεν λυνεται το προβλημα ?
-
Στο συγκεκριμενο μοτερ εχουμε προβλημα με πυρακια αν αυξησουμε την πιεση πχ στα επιπεδα του 16αρι μοτερ? μπορει να με διαφωτισει κανεις?
-
Οπως είπα και εγώ και ο predator δεν είναι μόνο το αβάνς και φυσικά κάθε κινητήρας έχει ενα όριο, οπότε αναλόγως πόσο θές να αυξήσεις την συμπίεση μπορεί να σε καλύψει ενας επαναπρογραμματισμός ή όχι. Η μέθοδος για να αυξηθεί η συμπίεση με πλάνισμα κεφαλής και δοαφορετικές φλάτζες που ακολουθείται συνήθως δεν είναι και η ιδανική φυσικά μιας και το σχήμα του θαλάμου καύσης ουσιαστικά διατηρείται ενώ έχει βελτιστοποιηθεί για άλλη σχέση συμπίεσης.
-
Και φυσικα παιζει ρολο και η ποιοτητα της βενζινης που βαζεις.
-
παντως απο 10/1 σε 11/1 δεν ειναι και τοσο ακραιο , χωρις να εχω ιδιαιτερες γνωσεις πιστευω πως γινεται ευκολα και χωρις προβληματα
-
Οποτε το συμπερασμα ειναι οτι αυξανοντας την συμπιεση με φλατζα η πλανισμα αλλαζουμε και προγραμμα στο αμαξι ωστε να πειραξουμε το αβανς και η συμπιεση να μην ειναι παραπανω απο 1,5 μοναδα απο την
εργοστασιακη.Ετσι εχουμε σωστη βελτιωση χωρις προβληματα με βενζινες και γενικα. ΣΩΣΤΑ???? -
Όχι δεν είναι έτσι. Αν η αρχική συμπίεση είναι μεγάλη ούτε συζήτηση γιατί το πιθανότερο είναι ότι θα υπάρξουν προβλήματα αξιοπιστίας και απαίτηση για καλύτερο καύσιμο. Και στην περίπτωση που η αρχική συμπίεση είναι μικρή δεν σημαίνει ότι δεν θα υπάρξουν τα ίδια προβλήματα ίσως και μεγαλύτερα. Ο κατασκευαστής έχοντας κατά νου χαμηλή σχέση συμπίεσης πιθανό είναι να έκανε και άλλες παραχωρήσεις ώστε να έχει οικονομικότερο σε κατασκευή κινητήρα ή ελαφρύτερο. Σαν παράδειγμα θα αναφέρω ότι μπορεί να επέλεξε τρία αντί πέντε σημεία στήριξης του στροφαλοφόρου υπολογίζοντας ότι δεν θα καταπονείται ιδιαίτερα, επιτυγχάνοντας μικρό βάρος απλή κατασκευή και μικρότερο σε όγκο κινητήρα. Καλό θα ήταν να ψάξεις αν της ίδια σειράς κινητήρας σε άλλο μοντέλο ή κυβισμό βγαίνει με μεγαλύτερη σχέση συμπίεσης. Σαν ένδειξη πάντα και όχι σαν απόδειξη.
-
Hmmm πολλα δεδομενα!!! μπορει να μου πει καποιος αν μπορω να ανεβασω με ασφαλεια την συμπιεση σε Peugeot 1.4?
-
Μόνο όποιος το έχει κάνει (μηχανικός ή ιδιοκτήτης) και ξέρει με σιγουριά τα αποτελέσματα μπορεί να σου πει με βεβαιότητα. Οι υπόλοιποι μόνο εικασίες μπορούμε να κάνουμε. Αν θες τη γνώμη μου μην περιμένεις λύση μέσα από του Forum μας, εκτός αν είσαι τόσο τυχερός ώστε κάποιος φίλος μας να έχει κάνει την ίδια μετατροπή.
-
- Εαν θελεις να αλλαξεις τη γεωμετρικό λόγο συμπιεσης τοτε ενα πλανισμα του μοτερ ειναι η φθηνη λύση και αλλαγη σε custom JE pistons ειναι η ακριβη.
Η JE θα σε κανει αρχοντα σε οποια συμπιεση θελεις αλλα θα σου φυγει κανα μυριο με ολα τελειωμενα και ελατηρια αγωνιστικα χαμηλης τριβης. Κατσε μεχρι το 11.0-1 και βαλε Ultimate 100. Αν μαγειρευεις τη δικη σου συνταγη βενζινης προχωρα μεχρι 11.5-1 (ισως και 12-1 αν εχεις προσεγμενο μοτορι). Εννοηται οτι μιλαμε παντα για ατμοσφαιρα μοτορι.
Ενα πετυχημενο πλανισμα του καπακιου (απο πολυ καλο μαστορα παντα) μπορει να εχει καλο αποτελεσμα.
- Εαν εννοεις το πραγματικη μεγιστη συμπιεση κυλινδρου (bmep)
σε κατι έως 180-200psi ας πουμε, τοτε θελεις αγρια εκκεντροφορια, ροικες εξελιξεις, χταποδια και πολυ ψαξιμο και χρημα.
-
Ευχαριστω πολυ φιλε! φανταζομαι τα παραπανω απευθυνοται για το δικο μου μοτερ ετσι? ποσο περιπου θα κοστισει πλανισμα και προγραμμα (αν χρειαζεται βεβαια) περιπου ξερεις?
Απορια για Αυξηση συμπιεσης