-
Ποιες οι διαφορές τους..?
Ποια η καλύτερη λύση όσον αφορά την αξιοπιστία και ποια όσον αφορά την απόδοση? -
Ποιες οι διαφορές τους..?
Ποια η καλύτερη λύση όσον αφορά την αξιοπιστία και ποια όσον αφορά την απόδοση? -
Ποιες οι διαφορές τους..?
Ποια η καλύτερη λύση όσον αφορά την αξιοπιστία και ποια όσον αφορά την απόδοση? -
σε συντομία
turbocharger : όπως λέει και το όνομα έχει τουρμπίνα(στρόβιλο), δηλαδή παίρνει ενέργεια από τα καυσαέρια
επίσης έχει πάντα φυγοκεντρικό συμπιεστή
μεγαλύτερη αποδοτικότητα, εντυπωσιακότερη αίσθηση, ανάγκη για προσοχή σε ζέσταμα-κρύωμα, μέτρια αξιοπιστία
supercharger : παίρνει κίνηση από στρόφαλο
έχει συμπιεστή είτε φυγοκεντρικό, είτε αξονικό είτε μικτής ροής
πιο γραμμικό, πιο άμεσο, χρήση ουσιαστικά σαν ατμοσφαιρικόσίγουρα έχει ξανασυζητηθεί
-
επισης ο supercharger ειναι πιο τραχυς σε λειτουργια και δεν κανει για μικρους κινητηρες
-
Για 1600 κάνει..?
-
Το Mini Cooper S είναι 1600 με supercharger, elteo κάνει λοιπόν.
Το θέμα του ορισμού είναι λίγο σχετικό, supercharger είναι ο υπερπληρωτής άρα και η τουρμπίνα supercharger είναι
-
Eυχαριστώ πολύ παιδιά..
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Το Mini Cooper S είναι 1600 με supercharger, elteo κάνει λοιπόν.Το θέμα του ορισμού είναι λίγο σχετικό, supercharger είναι ο υπερπληρωτής άρα και η τουρμπίνα supercharger είναι
Το θέμα είναι ότι ο supercharger τραβάει λίγο ισχύ από το στρόφαλο, σα να είχες πάνω δύο άιρκοντίσιον.
Επίσης, εκτός από φυγοκεντρικό ή αξονικό συμπιεστή, ο supercharger μπορεί να έχει συμπιεστή αέρα θετικής μετατόπισης, όπως Ρουτς ή εμβολοφόρο.
Παίζει ρόλο αν θα το πεις turbocharger... Αν το πεις έτσι, ΙΚΕ, τότε εννοείς ένα πολύ συγκεκριμένο είδος υπερτροφοδότη (supercharger)!!! -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Ποιες οι διαφορές τους..?
Ποια η καλύτερη λύση όσον αφορά την αξιοπιστία και ποια όσον αφορά την απόδοση?Άν και το θέμα έχει ψιλοκαλυφθεί, ένα-δυο σχόλια κι από μένα ...
Σχολαστικά μιλώντας οι turbochargers είναι υποσύνολο των superchargers. Αμφότερα ανήκουν στην κατηγορία των συστημάτων υπερπλήρωσης ή αλλιώς υπερτροφοδότησης (forced induction systems).Επί της ορολογίας, και χωρίς σχολαστικισμούς, ισχύει:
Supercharger = “Μηχανικός Υπερσυμπιεστής” = “Κομπρέσορας”
Turbocharger = Στροβιλοσυμπιεστής = “Τούρμπο”Για τις υπόλοιπες ερωτήσεις σου, οι απαντήσεις υπάρχουν εδώ:
http://www.howstuffworks.com/question122.htm
http://www.superchargeronline.com/content.asp?ID=19Πάντως, έτσι κι αλλιώς … 'There is no replacement for displacement'
Ευτύχης
-
Φυσικά και ο μηχανικός υπερπληρωτής καταναλώνει ισχύ όπως ισχύ καταναλώνει (πολύ λιγότερη φυσικά) και το τούρμπο (που είναι εμπόδιο στην ροή των καυσαερίων) αλλα σημασία έχει το τελικό ισοζύγιο, γι'αυτο άλλωστε και το cooper S βγάζει μεγαλύτερη ισχύ απο το απλό
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
... supercharger είναι ο υπερπληρωτής άρα και η τουρμπίνα supercharger είναι
δηλαδή τυρόπιτα είναι μια πίτα με τυρί άρα και η πίτσα είναι τυπόπιτα
η ορολογία δεν προκύπτει πάντα 100% ετιμολογικά
-
Κατ'αντιστοιχεία με αυτό που είπα δεν βγαίνει πως η πίτσα είναι τυρόπιτα αλλα πως η τυρόπιτα είναι πίτα (διαφωνεί κανένας?)
-
Ο χρήστης predator έγραψε:
... supercharger είναι ο υπερπληρωτής άρα και η τουρμπίνα supercharger είναι
δηλαδή τυρόπιτα είναι μια πίτα με τυρί άρα και η πίτσα είναι τυπόπιτα
η ορολογία δεν προκύπτει πάντα 100% ετιμολογικά
Βασικά είναι θέμα του πώς έχει επικρατήσει να ονομάζεται κάτι στην πιάτσα.
Supercharged - Turbocharged