Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ανάρτηση για saxo 1.1 και προβλημα με την εισαγωγή
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. ανάρτηση για saxo 1.1 και προβλημα με την εισαγωγή
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    5
    6
    24
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • B
      bug last edited by

      Για χαρά παιδιά,είμαι κατοχος ενός saxo 1.1 μοντελο 1997 και θέλω να αλλαξω την εργοστασιακή ανάρτηση η οποία τα έχει ψηλοπαίξει.Το αυτοκίνητο είναι εντελώς νορμάλ(είχε παλιότερα ελεύθερο φίλτρο αλλα τώρα χάρτινο)και γενικά δεν με νοιαζουν και πολύ οι επιδοσεις του στην ευθεία.Αυτό που με ενδιαφέρει περισσότερο είναι η συμπεριφορά του στις στροφές αφου εκεί το πιέζω αρκετά(όταν δεν έχει κίνηση).Σκέφτομαι χαμήλωμα και αμορτισέρ αρκετά σκληρότερα απο τα εργοστασιακά.Ποια είναι η γνώμη σας?Επίσης τα saxo 1.1 με μονό ψεκασμό εχουν ουσιαστικά δύο εισαγωγές αέρα,μία απο την πολλαπλή εξαγωγής για ζεστό και μια για κρύο απ'εξω.Αυτές ''ενώνονται'' λίγο πριν απο το φιλτροκούτι σε ένα διχαλο στο οποίο υπάρχει ενα κλαπέτο το οποίο λειτουργεί με υποπίεση και ανάλογα με την θερμοκρασία του μοτέρ βάζει ζεστό ή κρύο αέρα.Στό δικό μου έχει κολλήσει και βάζει μόνο ζεστό παρόλο που στα καλώδια υπάρχει υποπίεση κανονικά.Τι μπορεί να φταιει?Ο αισθητήρας στον παπά?
      Ευχαριστω

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • B
        bug last edited by

        Για χαρά παιδιά,είμαι κατοχος ενός saxo 1.1 μοντελο 1997 και θέλω να αλλαξω την εργοστασιακή ανάρτηση η οποία τα έχει ψηλοπαίξει.Το αυτοκίνητο είναι εντελώς νορμάλ(είχε παλιότερα ελεύθερο φίλτρο αλλα τώρα χάρτινο)και γενικά δεν με νοιαζουν και πολύ οι επιδοσεις του στην ευθεία.Αυτό που με ενδιαφέρει περισσότερο είναι η συμπεριφορά του στις στροφές αφου εκεί το πιέζω αρκετά(όταν δεν έχει κίνηση).Σκέφτομαι χαμήλωμα και αμορτισέρ αρκετά σκληρότερα απο τα εργοστασιακά.Ποια είναι η γνώμη σας?Επίσης τα saxo 1.1 με μονό ψεκασμό εχουν ουσιαστικά δύο εισαγωγές αέρα,μία απο την πολλαπλή εξαγωγής για ζεστό και μια για κρύο απ'εξω.Αυτές ''ενώνονται'' λίγο πριν απο το φιλτροκούτι σε ένα διχαλο στο οποίο υπάρχει ενα κλαπέτο το οποίο λειτουργεί με υποπίεση και ανάλογα με την θερμοκρασία του μοτέρ βάζει ζεστό ή κρύο αέρα.Στό δικό μου έχει κολλήσει και βάζει μόνο ζεστό παρόλο που στα καλώδια υπάρχει υποπίεση κανονικά.Τι μπορεί να φταιει?Ο αισθητήρας στον παπά?
        Ευχαριστω

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • B
          bug last edited by

          Για χαρά παιδιά,είμαι κατοχος ενός saxo 1.1 μοντελο 1997 και θέλω να αλλαξω την εργοστασιακή ανάρτηση η οποία τα έχει ψηλοπαίξει.Το αυτοκίνητο είναι εντελώς νορμάλ(είχε παλιότερα ελεύθερο φίλτρο αλλα τώρα χάρτινο)και γενικά δεν με νοιαζουν και πολύ οι επιδοσεις του στην ευθεία.Αυτό που με ενδιαφέρει περισσότερο είναι η συμπεριφορά του στις στροφές αφου εκεί το πιέζω αρκετά(όταν δεν έχει κίνηση).Σκέφτομαι χαμήλωμα και αμορτισέρ αρκετά σκληρότερα απο τα εργοστασιακά.Ποια είναι η γνώμη σας?Επίσης τα saxo 1.1 με μονό ψεκασμό εχουν ουσιαστικά δύο εισαγωγές αέρα,μία απο την πολλαπλή εξαγωγής για ζεστό και μια για κρύο απ'εξω.Αυτές ''ενώνονται'' λίγο πριν απο το φιλτροκούτι σε ένα διχαλο στο οποίο υπάρχει ενα κλαπέτο το οποίο λειτουργεί με υποπίεση και ανάλογα με την θερμοκρασία του μοτέρ βάζει ζεστό ή κρύο αέρα.Στό δικό μου έχει κολλήσει και βάζει μόνο ζεστό παρόλο που στα καλώδια υπάρχει υποπίεση κανονικά.Τι μπορεί να φταιει?Ο αισθητήρας στον παπά?
          Ευχαριστω

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • T
            thanos last edited by

            Καλησπέρα φίλε μου…
            Αυτό που νομίζω εγώ για το πρόβλημα στην εισαγωγή, είναι ότι δεν πρέπει να είναι κάτι σοβαρό αλλά ότι έχει κολλήσει το κλαπέτο, μπορεί με την υγρασία που μας έφαγε όλο αυτό τον χειμώνα να έχει πιάσει εκεί τίποτα βλακειούλες.
            Αυτό που θα έκανα εγώ θα ήταν να έβαζα λίγο WD40 στις βάσεις του κλαπέτου.

            Τώρα για τα αμορτισέρ κάτι σε Μπιλστάιν και ελατήρια Κόνι ή έιμπαχ.

            Φιλικά Θανάσης.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              mirage last edited by

              Εγώ πάλι θα προτείνω για μια ακόμα φορά τα deCarbon performance μια είμαι σχεδόν 100% σίγουρος οτι υπάρχουν για το αμάξι σου αν θες κάνε μια ερώτηση εδώ http://www.amorteam.gr γιατί εινα λίγο 'δύσκολα' τα συγκεκριμένα αμορτισέρ. Για μένα απλώς κορυφαία και το λεώ αυτό μετά από προσωπική εμπειρία στο Xsara μου. Βέβαια με αυτά τα αμορτισέρ ξέχνα το χαμήλωμα γιατί δεν κάνουν γι αυτή την δουλεία αλλά θεωρώ οτι δεν χρειάζεται...Ειδικα για το 1.1

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • ?
                A Former User last edited by

                Για την εισαγωγή έχω το εξής πρόβλημα-απορία. Σε ένα Saxo 1.1 μοντ 2000, ενός φίλου τοποθετήσαμε μια χοάνη της Green, μεγέθους μικρού πλαστικού μπουκαλιού νερού. Βγάλαμε τελείως το κουτί του παπά, το σωληνάκι αναθυμιάσεων δεν συνδέεται τώρα με το σωλήνα, - ναι κρέμεται-. Η χοάνη με την βοήθεια ενός σωλήνα βρίσκεται λίγο πιο πίσω, ούτε μια πιθαμή, από την πρώην εργοστασιακή εισαγωγή δίπλα από το ψυγείο. Το πρόβλημα είναι οτι η τελική του αυτοκινήτου επεσε στα 140!!!! Οσο και να πατάς γκάζι απο τα 140 χλμ/ω και μετά δεν επιταχύνει καθόλου! Αντιθετα στα χλμ αυτά, ο θόρυβος του κινητηρα αυξήθηκε κατα πολύ.
                Ενα βράδυ που γυρνούσαμε απο εθνική και ΣΕ ΚΑΤΗΦΟΡΑ καταφέραμε να πιάσουμε 150χλμ, μόλις σταματήσαμε ακουγόταν ένας θόρυβος απο το κινητήρα σαν να έβραζε κάποιο υγρό μέσα. Ανοίγουμε το καπό και βλέπουμε ότι η ροδέλα γύρω από τον αισθητήρα λ είχε πυρώσει!!!! ΚΑΤΑΚΟΚΚΙΝΗ!!! Αν δεν κάνω λάθος, δεν γνωρίζω καλά τα Saxo, ο αισθητήρας λ δεν μοιάζει σαν 'ανάποδο μπουζί' και συνδέεται στο πάνω μέρος του κινητήρα μέσω ενός ασημί καλωδίου ακριβώς δίπλα απο το μανιτάρι της χοάνης?(φωτο στη σελίδα)
                http://www.cardomain.com/member_pages/v ... t=15&val=1

                Υ.Γ Η φωτο είναι απο 1.4.

                Και η ερώτηση είναι η εξής: Δικαιολογείται η κατα 30χλμ μείωση της τελικής του αυτοκινήτου? Λογικό ηταν να χάσει, αλλά όχι τόσο! Και δεύτερο γιατί πυρωσε η ροδέλα γύρω από τον αισθητήρα λ???
                Ευχαριστώ για το χρόνο σας και για πιθανές απαντήσεις.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dog80 last edited by

                  Ο χρήστης Rafina έγραψε:
                  Και η ερώτηση είναι η εξής: Δικαιολογείται η κατα 30χλμ μείωση της τελικής του αυτοκινήτου? Λογικό ηταν να χάσει, αλλά όχι τόσο! Και δεύτερο γιατί πυρωσε η ροδέλα γύρω από τον αισθητήρα λ???
                  Ευχαριστώ για το χρόνο σας και για πιθανές απαντήσεις.

                  Θα έλεγα οτι η φιλτροχοάνη αφήνει πολύ αέρα να περάσει και κάνει το μίγμα φτωχό. Γιαυτό και ο πυρωμένος αισθητήρας λ.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • First post
                    Last post
                  • 1 / 1
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΕΛΛΑΔΑ
                    • ΚΟΣΜΟΣ
                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • TEST
                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                  • VIDEO
                    • 4TTV
                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CANDID CAMERA
                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΛΕΞΙΚΟ
                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                    • FORMULA 1
                    • WRC
                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4T CLASSIC
                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                  • ΑΓΟΡΑ
                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CLASSIC
                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                  • MENU
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                  • ΚΟΚ

                  logo footer

                  coty











                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • CLASSIC
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • VIDEO
                  • FORUM
                  4T FORUM
                  4T LIBRARY
                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                  Powered by nxcode.gr