-
Για χαρά παιδιά,είμαι κατοχος ενός saxo 1.1 μοντελο 1997 και θέλω να αλλαξω την εργοστασιακή ανάρτηση η οποία τα έχει ψηλοπαίξει.Το αυτοκίνητο είναι εντελώς νορμάλ(είχε παλιότερα ελεύθερο φίλτρο αλλα τώρα χάρτινο)και γενικά δεν με νοιαζουν και πολύ οι επιδοσεις του στην ευθεία.Αυτό που με ενδιαφέρει περισσότερο είναι η συμπεριφορά του στις στροφές αφου εκεί το πιέζω αρκετά(όταν δεν έχει κίνηση).Σκέφτομαι χαμήλωμα και αμορτισέρ αρκετά σκληρότερα απο τα εργοστασιακά.Ποια είναι η γνώμη σας?Επίσης τα saxo 1.1 με μονό ψεκασμό εχουν ουσιαστικά δύο εισαγωγές αέρα,μία απο την πολλαπλή εξαγωγής για ζεστό και μια για κρύο απ'εξω.Αυτές ''ενώνονται'' λίγο πριν απο το φιλτροκούτι σε ένα διχαλο στο οποίο υπάρχει ενα κλαπέτο το οποίο λειτουργεί με υποπίεση και ανάλογα με την θερμοκρασία του μοτέρ βάζει ζεστό ή κρύο αέρα.Στό δικό μου έχει κολλήσει και βάζει μόνο ζεστό παρόλο που στα καλώδια υπάρχει υποπίεση κανονικά.Τι μπορεί να φταιει?Ο αισθητήρας στον παπά?
Ευχαριστω -
Για χαρά παιδιά,είμαι κατοχος ενός saxo 1.1 μοντελο 1997 και θέλω να αλλαξω την εργοστασιακή ανάρτηση η οποία τα έχει ψηλοπαίξει.Το αυτοκίνητο είναι εντελώς νορμάλ(είχε παλιότερα ελεύθερο φίλτρο αλλα τώρα χάρτινο)και γενικά δεν με νοιαζουν και πολύ οι επιδοσεις του στην ευθεία.Αυτό που με ενδιαφέρει περισσότερο είναι η συμπεριφορά του στις στροφές αφου εκεί το πιέζω αρκετά(όταν δεν έχει κίνηση).Σκέφτομαι χαμήλωμα και αμορτισέρ αρκετά σκληρότερα απο τα εργοστασιακά.Ποια είναι η γνώμη σας?Επίσης τα saxo 1.1 με μονό ψεκασμό εχουν ουσιαστικά δύο εισαγωγές αέρα,μία απο την πολλαπλή εξαγωγής για ζεστό και μια για κρύο απ'εξω.Αυτές ''ενώνονται'' λίγο πριν απο το φιλτροκούτι σε ένα διχαλο στο οποίο υπάρχει ενα κλαπέτο το οποίο λειτουργεί με υποπίεση και ανάλογα με την θερμοκρασία του μοτέρ βάζει ζεστό ή κρύο αέρα.Στό δικό μου έχει κολλήσει και βάζει μόνο ζεστό παρόλο που στα καλώδια υπάρχει υποπίεση κανονικά.Τι μπορεί να φταιει?Ο αισθητήρας στον παπά?
Ευχαριστω -
Για χαρά παιδιά,είμαι κατοχος ενός saxo 1.1 μοντελο 1997 και θέλω να αλλαξω την εργοστασιακή ανάρτηση η οποία τα έχει ψηλοπαίξει.Το αυτοκίνητο είναι εντελώς νορμάλ(είχε παλιότερα ελεύθερο φίλτρο αλλα τώρα χάρτινο)και γενικά δεν με νοιαζουν και πολύ οι επιδοσεις του στην ευθεία.Αυτό που με ενδιαφέρει περισσότερο είναι η συμπεριφορά του στις στροφές αφου εκεί το πιέζω αρκετά(όταν δεν έχει κίνηση).Σκέφτομαι χαμήλωμα και αμορτισέρ αρκετά σκληρότερα απο τα εργοστασιακά.Ποια είναι η γνώμη σας?Επίσης τα saxo 1.1 με μονό ψεκασμό εχουν ουσιαστικά δύο εισαγωγές αέρα,μία απο την πολλαπλή εξαγωγής για ζεστό και μια για κρύο απ'εξω.Αυτές ''ενώνονται'' λίγο πριν απο το φιλτροκούτι σε ένα διχαλο στο οποίο υπάρχει ενα κλαπέτο το οποίο λειτουργεί με υποπίεση και ανάλογα με την θερμοκρασία του μοτέρ βάζει ζεστό ή κρύο αέρα.Στό δικό μου έχει κολλήσει και βάζει μόνο ζεστό παρόλο που στα καλώδια υπάρχει υποπίεση κανονικά.Τι μπορεί να φταιει?Ο αισθητήρας στον παπά?
Ευχαριστω -
Καλησπέρα φίλε μου…
Αυτό που νομίζω εγώ για το πρόβλημα στην εισαγωγή, είναι ότι δεν πρέπει να είναι κάτι σοβαρό αλλά ότι έχει κολλήσει το κλαπέτο, μπορεί με την υγρασία που μας έφαγε όλο αυτό τον χειμώνα να έχει πιάσει εκεί τίποτα βλακειούλες.
Αυτό που θα έκανα εγώ θα ήταν να έβαζα λίγο WD40 στις βάσεις του κλαπέτου.Τώρα για τα αμορτισέρ κάτι σε Μπιλστάιν και ελατήρια Κόνι ή έιμπαχ.
Φιλικά Θανάσης.
-
Εγώ πάλι θα προτείνω για μια ακόμα φορά τα deCarbon performance μια είμαι σχεδόν 100% σίγουρος οτι υπάρχουν για το αμάξι σου αν θες κάνε μια ερώτηση εδώ http://www.amorteam.gr γιατί εινα λίγο 'δύσκολα' τα συγκεκριμένα αμορτισέρ. Για μένα απλώς κορυφαία και το λεώ αυτό μετά από προσωπική εμπειρία στο Xsara μου. Βέβαια με αυτά τα αμορτισέρ ξέχνα το χαμήλωμα γιατί δεν κάνουν γι αυτή την δουλεία αλλά θεωρώ οτι δεν χρειάζεται...Ειδικα για το 1.1
-
Για την εισαγωγή έχω το εξής πρόβλημα-απορία. Σε ένα Saxo 1.1 μοντ 2000, ενός φίλου τοποθετήσαμε μια χοάνη της Green, μεγέθους μικρού πλαστικού μπουκαλιού νερού. Βγάλαμε τελείως το κουτί του παπά, το σωληνάκι αναθυμιάσεων δεν συνδέεται τώρα με το σωλήνα, - ναι κρέμεται-. Η χοάνη με την βοήθεια ενός σωλήνα βρίσκεται λίγο πιο πίσω, ούτε μια πιθαμή, από την πρώην εργοστασιακή εισαγωγή δίπλα από το ψυγείο. Το πρόβλημα είναι οτι η τελική του αυτοκινήτου επεσε στα 140!!!! Οσο και να πατάς γκάζι απο τα 140 χλμ/ω και μετά δεν επιταχύνει καθόλου! Αντιθετα στα χλμ αυτά, ο θόρυβος του κινητηρα αυξήθηκε κατα πολύ.
Ενα βράδυ που γυρνούσαμε απο εθνική και ΣΕ ΚΑΤΗΦΟΡΑ καταφέραμε να πιάσουμε 150χλμ, μόλις σταματήσαμε ακουγόταν ένας θόρυβος απο το κινητήρα σαν να έβραζε κάποιο υγρό μέσα. Ανοίγουμε το καπό και βλέπουμε ότι η ροδέλα γύρω από τον αισθητήρα λ είχε πυρώσει!!!! ΚΑΤΑΚΟΚΚΙΝΗ!!! Αν δεν κάνω λάθος, δεν γνωρίζω καλά τα Saxo, ο αισθητήρας λ δεν μοιάζει σαν 'ανάποδο μπουζί' και συνδέεται στο πάνω μέρος του κινητήρα μέσω ενός ασημί καλωδίου ακριβώς δίπλα απο το μανιτάρι της χοάνης?(φωτο στη σελίδα)
http://www.cardomain.com/member_pages/v ... t=15&val=1Υ.Γ Η φωτο είναι απο 1.4.
Και η ερώτηση είναι η εξής: Δικαιολογείται η κατα 30χλμ μείωση της τελικής του αυτοκινήτου? Λογικό ηταν να χάσει, αλλά όχι τόσο! Και δεύτερο γιατί πυρωσε η ροδέλα γύρω από τον αισθητήρα λ???
Ευχαριστώ για το χρόνο σας και για πιθανές απαντήσεις. -
Ο χρήστης Rafina έγραψε:
Και η ερώτηση είναι η εξής: Δικαιολογείται η κατα 30χλμ μείωση της τελικής του αυτοκινήτου? Λογικό ηταν να χάσει, αλλά όχι τόσο! Και δεύτερο γιατί πυρωσε η ροδέλα γύρω από τον αισθητήρα λ???
Ευχαριστώ για το χρόνο σας και για πιθανές απαντήσεις.Θα έλεγα οτι η φιλτροχοάνη αφήνει πολύ αέρα να περάσει και κάνει το μίγμα φτωχό. Γιαυτό και ο πυρωμένος αισθητήρας λ.
ανάρτηση για saxo 1.1 και προβλημα με την εισαγωγή