-
Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ
Παρασκευή, 14 Μαϊου 2004 07:00ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΣΑ της δεκαετίας του '80 η Σούζαν Κέι παρέμενε «πιστή» στα Golf, έχοντας αλλάξει πέντε μοντέλα. Αφού είδε όμως την τελευταία έκδοση αποφάσισε να μην αγοράσει έκτο. Το αυτοκίνητο με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στον κόσμο, το οποίο τώρα κοστίζει περισσότερα από 20.000 ευρώ (η πλήρης έκδοση), **«δεν αξίζει τα λεφτά του», **επισημαίνει η 39χρονη κ. Σ. Κέι, η οποία διαμένει στις Βρυξέλλες.
Η ίδια προσανατολίζεται προς το Mini, που κατασκευάζεται από την BMW, ή το μικροσκοπικό Smart της Mercedes, τμήματος της DaimlerChrysler. «Το νέο Golf είναι ένα πράγματι ακριβό αυτοκίνητο», καταλήγει η κ. Κέι.
Η δυσαρέσκειά της αντικατοπτρίζει πολλά για τα προβλήματα που «κατατρύχουν» τη Volkswagen, ακόμη μια εταιρεία αυτοκινήτων που καλείται να αντιμετωπίσει έκτακτη κατάσταση. Το Golf, βασική κινητήριος δύναμη για την κερδοφορία της VW, αποτελούσε σχεδόν μια αυτόματη επιλογή για τους οδηγούς που επιθυμούσαν ένα αυτοκίνητο για τις καθημερινές τους μετακινήσεις.
Στο πλαίσιο των προσπαθειών να εξελιχθεί σε κατασκευαστή πολυτελών και υψηλού κόστους αυτοκινήτων, η VW «φόρτωσε» το νέο Golf με ακριβά επιπλέον χαρακτηριστικά, υποθέτοντας πως οι «πιστοί» πελάτες δεν θα διστάσουν. Ομως είναι δύσκολο να αλλάξει κανείς αντίληψη για δημοφιλή brands και η κυκλοφορία του νέου Golf στην αγορά το Σεπτέμβριο -μια κρίσιμη στιγμή για την εταιρεία- αποδείχθηκε μεγάλη απογοήτευση.
Η VW, η οποία έχει την έδρα της στο Bόλφσμπουργκ της Γερμανίας, παρήγαγε 18% λιγότερα του αναμενομένου Golf κατά το περυσινό τέταρτο τρίμηνο. Οι πωλήσεις του πρώτου τριμήνου ήταν σημαντικά χαμηλότερες των προσδοκιών, ένα μεγάλο πρόβλημα σε μια βιομηχανία με πάγιο κόστος. Τα καθαρά κέρδη της VW υποχώρησαν κατά 87% στο πρώτο τρίμηνο. Τον Απρίλιο η γερμανική εταιρεία αυτοκινήτων ανέστειλε την παραγωγή για τέσσερις ημέρες, μια σπάνια κατάσταση για κάθε καινούργιο μοντέλο, πόσο μάλλον για το όχημα με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στον κόσμο.
Τα προβλήματα του Golf κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου στη βιομηχανία αυτοκινήτων. Την ώρα που οι εταιρείες του κλάδου προσπαθούν να αντεπεξέλθουν στις έντονες ανταγωνιστικές πιέσεις, ορισμένες προσθέτουν εντυπωσιακά χαρακτηριστικά σε δημοφιλή μοντέλα, ώστε να δικαιολογήσουν την αύξηση των τιμών.
Οπως υποδεικνύει το παράδειγμα της VW, δεν είναι εύκολο να πειστούν οι αγοραστές να καταβάλλουν επιπλέον χρήματα για ό,τι θεωρούσαν επί πολύ καιρό οικονομικά αυτοκίνητα. Στην πραγματικότητα ένα από τα δυνατά σημεία της VW -η ελκυστική της εικόνα σχεδόν σε οποιονδήποτε- αποτελεί πλέον ένα από τα βασικά προβλήματα της εταιρείας.
Παρά τις πιέσεις από τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου, η VW δεν υπαναχωρεί στη στρατηγική της για παραγωγή πολυτελών αυτοκινήτων.
-
Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ
Παρασκευή, 14 Μαϊου 2004 07:00ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΣΑ της δεκαετίας του '80 η Σούζαν Κέι παρέμενε «πιστή» στα Golf, έχοντας αλλάξει πέντε μοντέλα. Αφού είδε όμως την τελευταία έκδοση αποφάσισε να μην αγοράσει έκτο. Το αυτοκίνητο με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στον κόσμο, το οποίο τώρα κοστίζει περισσότερα από 20.000 ευρώ (η πλήρης έκδοση), **«δεν αξίζει τα λεφτά του», **επισημαίνει η 39χρονη κ. Σ. Κέι, η οποία διαμένει στις Βρυξέλλες.
Η ίδια προσανατολίζεται προς το Mini, που κατασκευάζεται από την BMW, ή το μικροσκοπικό Smart της Mercedes, τμήματος της DaimlerChrysler. «Το νέο Golf είναι ένα πράγματι ακριβό αυτοκίνητο», καταλήγει η κ. Κέι.
Η δυσαρέσκειά της αντικατοπτρίζει πολλά για τα προβλήματα που «κατατρύχουν» τη Volkswagen, ακόμη μια εταιρεία αυτοκινήτων που καλείται να αντιμετωπίσει έκτακτη κατάσταση. Το Golf, βασική κινητήριος δύναμη για την κερδοφορία της VW, αποτελούσε σχεδόν μια αυτόματη επιλογή για τους οδηγούς που επιθυμούσαν ένα αυτοκίνητο για τις καθημερινές τους μετακινήσεις.
Στο πλαίσιο των προσπαθειών να εξελιχθεί σε κατασκευαστή πολυτελών και υψηλού κόστους αυτοκινήτων, η VW «φόρτωσε» το νέο Golf με ακριβά επιπλέον χαρακτηριστικά, υποθέτοντας πως οι «πιστοί» πελάτες δεν θα διστάσουν. Ομως είναι δύσκολο να αλλάξει κανείς αντίληψη για δημοφιλή brands και η κυκλοφορία του νέου Golf στην αγορά το Σεπτέμβριο -μια κρίσιμη στιγμή για την εταιρεία- αποδείχθηκε μεγάλη απογοήτευση.
Η VW, η οποία έχει την έδρα της στο Bόλφσμπουργκ της Γερμανίας, παρήγαγε 18% λιγότερα του αναμενομένου Golf κατά το περυσινό τέταρτο τρίμηνο. Οι πωλήσεις του πρώτου τριμήνου ήταν σημαντικά χαμηλότερες των προσδοκιών, ένα μεγάλο πρόβλημα σε μια βιομηχανία με πάγιο κόστος. Τα καθαρά κέρδη της VW υποχώρησαν κατά 87% στο πρώτο τρίμηνο. Τον Απρίλιο η γερμανική εταιρεία αυτοκινήτων ανέστειλε την παραγωγή για τέσσερις ημέρες, μια σπάνια κατάσταση για κάθε καινούργιο μοντέλο, πόσο μάλλον για το όχημα με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στον κόσμο.
Τα προβλήματα του Golf κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου στη βιομηχανία αυτοκινήτων. Την ώρα που οι εταιρείες του κλάδου προσπαθούν να αντεπεξέλθουν στις έντονες ανταγωνιστικές πιέσεις, ορισμένες προσθέτουν εντυπωσιακά χαρακτηριστικά σε δημοφιλή μοντέλα, ώστε να δικαιολογήσουν την αύξηση των τιμών.
Οπως υποδεικνύει το παράδειγμα της VW, δεν είναι εύκολο να πειστούν οι αγοραστές να καταβάλλουν επιπλέον χρήματα για ό,τι θεωρούσαν επί πολύ καιρό οικονομικά αυτοκίνητα. Στην πραγματικότητα ένα από τα δυνατά σημεία της VW -η ελκυστική της εικόνα σχεδόν σε οποιονδήποτε- αποτελεί πλέον ένα από τα βασικά προβλήματα της εταιρείας.
Παρά τις πιέσεις από τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου, η VW δεν υπαναχωρεί στη στρατηγική της για παραγωγή πολυτελών αυτοκινήτων.
-
Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ
Παρασκευή, 14 Μαϊου 2004 07:00ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΣΑ της δεκαετίας του '80 η Σούζαν Κέι παρέμενε «πιστή» στα Golf, έχοντας αλλάξει πέντε μοντέλα. Αφού είδε όμως την τελευταία έκδοση αποφάσισε να μην αγοράσει έκτο. Το αυτοκίνητο με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στον κόσμο, το οποίο τώρα κοστίζει περισσότερα από 20.000 ευρώ (η πλήρης έκδοση), **«δεν αξίζει τα λεφτά του», **επισημαίνει η 39χρονη κ. Σ. Κέι, η οποία διαμένει στις Βρυξέλλες.
Η ίδια προσανατολίζεται προς το Mini, που κατασκευάζεται από την BMW, ή το μικροσκοπικό Smart της Mercedes, τμήματος της DaimlerChrysler. «Το νέο Golf είναι ένα πράγματι ακριβό αυτοκίνητο», καταλήγει η κ. Κέι.
Η δυσαρέσκειά της αντικατοπτρίζει πολλά για τα προβλήματα που «κατατρύχουν» τη Volkswagen, ακόμη μια εταιρεία αυτοκινήτων που καλείται να αντιμετωπίσει έκτακτη κατάσταση. Το Golf, βασική κινητήριος δύναμη για την κερδοφορία της VW, αποτελούσε σχεδόν μια αυτόματη επιλογή για τους οδηγούς που επιθυμούσαν ένα αυτοκίνητο για τις καθημερινές τους μετακινήσεις.
Στο πλαίσιο των προσπαθειών να εξελιχθεί σε κατασκευαστή πολυτελών και υψηλού κόστους αυτοκινήτων, η VW «φόρτωσε» το νέο Golf με ακριβά επιπλέον χαρακτηριστικά, υποθέτοντας πως οι «πιστοί» πελάτες δεν θα διστάσουν. Ομως είναι δύσκολο να αλλάξει κανείς αντίληψη για δημοφιλή brands και η κυκλοφορία του νέου Golf στην αγορά το Σεπτέμβριο -μια κρίσιμη στιγμή για την εταιρεία- αποδείχθηκε μεγάλη απογοήτευση.
Η VW, η οποία έχει την έδρα της στο Bόλφσμπουργκ της Γερμανίας, παρήγαγε 18% λιγότερα του αναμενομένου Golf κατά το περυσινό τέταρτο τρίμηνο. Οι πωλήσεις του πρώτου τριμήνου ήταν σημαντικά χαμηλότερες των προσδοκιών, ένα μεγάλο πρόβλημα σε μια βιομηχανία με πάγιο κόστος. Τα καθαρά κέρδη της VW υποχώρησαν κατά 87% στο πρώτο τρίμηνο. Τον Απρίλιο η γερμανική εταιρεία αυτοκινήτων ανέστειλε την παραγωγή για τέσσερις ημέρες, μια σπάνια κατάσταση για κάθε καινούργιο μοντέλο, πόσο μάλλον για το όχημα με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στον κόσμο.
Τα προβλήματα του Golf κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου στη βιομηχανία αυτοκινήτων. Την ώρα που οι εταιρείες του κλάδου προσπαθούν να αντεπεξέλθουν στις έντονες ανταγωνιστικές πιέσεις, ορισμένες προσθέτουν εντυπωσιακά χαρακτηριστικά σε δημοφιλή μοντέλα, ώστε να δικαιολογήσουν την αύξηση των τιμών.
Οπως υποδεικνύει το παράδειγμα της VW, δεν είναι εύκολο να πειστούν οι αγοραστές να καταβάλλουν επιπλέον χρήματα για ό,τι θεωρούσαν επί πολύ καιρό οικονομικά αυτοκίνητα. Στην πραγματικότητα ένα από τα δυνατά σημεία της VW -η ελκυστική της εικόνα σχεδόν σε οποιονδήποτε- αποτελεί πλέον ένα από τα βασικά προβλήματα της εταιρείας.
Παρά τις πιέσεις από τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου, η VW δεν υπαναχωρεί στη στρατηγική της για παραγωγή πολυτελών αυτοκινήτων.
-
Ο χρήστης GFON έγραψε:
Η ίδια προσανατολίζεται προς το Mini, που κατασκευάζεται από την BMW, ή το μικροσκοπικό Smart της Mercedes, τμήματος της DaimlerChrysler. «Το νέο Golf είναι ένα πράγματι ακριβό αυτοκίνητο», καταλήγει η κ. Κέι.ενώ το μίνι και το σμαρτ τής φαίνονται φτηνά;;;;;;
-
Ο χρήστης tazz έγραψε:
Η ίδια προσανατολίζεται προς το Mini, που κατασκευάζεται από την BMW, ή το μικροσκοπικό Smart της Mercedes, τμήματος της DaimlerChrysler. «Το νέο Golf είναι ένα πράγματι ακριβό αυτοκίνητο», καταλήγει η κ. Κέι.
ενώ το μίνι και το σμαρτ τής φαίνονται φτηνά;;;;;;
Σωστή παρατήρηση!!!!!!!!
-
Ο χρήστης tazz έγραψε:
Η ίδια προσανατολίζεται προς το Mini, που κατασκευάζεται από την BMW, ή το μικροσκοπικό Smart της Mercedes, τμήματος της DaimlerChrysler. «Το νέο Golf είναι ένα πράγματι ακριβό αυτοκίνητο», καταλήγει η κ. Κέι.
ενώ το μίνι και το σμαρτ τής φαίνονται φτηνά;;;;;;
Είναι συνεπής η κ. Κέι. Πιο πάνω λέει για το Golf οτι «δεν αξίζει τα λεφτά του», άρα δεν μιλάμε για απόλυτες τιμές αλλά για σχετικές.
Στο θέμα μας τώρα:
Κατά τη γνώμη μου το Mini είναι πιο τίμιο αυτοκίνητο από το Golf, όχι όμως και το Smart!!! -
Ο χρήστης StavrosG έγραψε:
Η ίδια προσανατολίζεται προς το Mini, που κατασκευάζεται από την BMW, ή το μικροσκοπικό Smart της Mercedes, τμήματος της DaimlerChrysler. «Το νέο Golf είναι ένα πράγματι ακριβό αυτοκίνητο», καταλήγει η κ. Κέι.
ενώ το μίνι και το σμαρτ τής φαίνονται φτηνά;;;;;;
Είναι συνεπής η κ. Κέι. Πιο πάνω λέει για το Golf οτι «δεν αξίζει τα λεφτά του», άρα δεν μιλάμε για απόλυτες τιμές αλλά για σχετικές.
Στο θέμα μας τώρα:
Κατά τη γνώμη μου το Mini είναι πιο τίμιο αυτοκίνητο από το Golf, όχι όμως και το Smart!!!Eγώ πάντως, σε αντίθεση με την κ. Κέι, πιστεύω ότι ανάμεσα στα Golf, Mini, Smart, το Golf αξίζει περισσότερο τα λεφτά του.
Θεωρεί δηλαδή 'ευκαιρία' το Smart (το οποιό δεν θεωρώ κάν αμάξι) ;;;
-
Χμμμ... το Μίνι και (ειδικά) το Σμαρτ δεν πρέπει να είναι τόσο ακριβά στο εξωτερικό όσο στην Ελλάδα...
-
Ο χρήστης GFON έγραψε:
Ομως είναι δύσκολο να αλλάξει κανείς αντίληψη για δημοφιλή brands και η κυκλοφορία του νέου Golf στην αγορά το Σεπτέμβριο -μια κρίσιμη στιγμή για την εταιρεία- αποδείχθηκε μεγάλη απογοήτευση.Η VW, η οποία έχει την έδρα της στο Bόλφσμπουργκ της Γερμανίας, παρήγαγε 18% λιγότερα του αναμενομένου Golf κατά το περυσινό τέταρτο τρίμηνο. Οι πωλήσεις του πρώτου τριμήνου ήταν σημαντικά χαμηλότερες των προσδοκιών, ένα μεγάλο πρόβλημα σε μια βιομηχανία με πάγιο κόστος. Τα καθαρά κέρδη της VW υποχώρησαν κατά 87% στο πρώτο τρίμηνο. Τον Απρίλιο η γερμανική εταιρεία αυτοκινήτων ανέστειλε την παραγωγή για τέσσερις ημέρες, μια σπάνια κατάσταση για κάθε καινούργιο μοντέλο, πόσο μάλλον για το όχημα με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στον κόσμο.
Είδες λοιπόν πως δεν πάνε να λένε οι μαρκετίερς πως η γυναίκα του ενός ενός αντιτίθεται στο γεγονός πως το αυτοκίνητο που του αρέσει 'δεν είναι Golf', αν η ενσυνείδητη ευρωπαϊκή καταναλωτική αγορά πιστέψει πως της 'φορτώνουν' μουλάρι, δεν θα ψωνίσει. Και άντε μετά να το βάλεις και στο μουλάρι φτερά και να το κάνεις αεροπλάνο, μπας και φτάσει τις στοχοποιήσεις που είχαν αρχικά ορίσει....
Συγγνώμη κύριοι αλλά όπως φαντάζομαι να είπε η κ. Κέι:
-Μα είναι Golf!Ο νοών νοείτω!
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Χμμμ... το Μίνι και (ειδικά) το Σμαρτ δεν πρέπει να είναι τόσο ακριβά στο εξωτερικό όσο στην Ελλάδα...Μπορεί να συμβαίνει και αυτό που λές.
Αλλά τώρα, αν διαθέτεις 20.000 ευρώ και θέλεις να καλύψεις τις βασικές ανάγκες σου, έχοντας π.χ και οικογένεια, ποιό θα πάρεις το Mini ;
Καλά για το Smart δεν το συζητάω...
Πιωμένη θα είναι η κ. Κέι.....
-
Ρε παιδια μην τρελενεστε.Μπορει η γυναικα να ενοουσε το τετραθυρο smart το οποιο βγαινει περιπου στα 15-16000€ και στοχευει στο ιδιο περιπου target group με τον ΜΙΝΙ (στιλατα και 'ξεχωριστα' αμαξακια χωρις επιμονη στις επιδοσεις)
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Χμμμ... το Μίνι και (ειδικά) το Σμαρτ δεν πρέπει να είναι τόσο ακριβά στο εξωτερικό όσο στην Ελλάδα...kyan, δεν έχεις άδικο, αυτό δεν σημαίνει όμως ότι δεν είναι υπερτιμημένα και στο εξωτερικό.
το μίνι είναι μια χαρά για τον συνειδητοποιημένο οδηγό που αποζητά αίσθηση καρτ και επικοινωνία με το αυτοκίνητο (αν και σίγουρα υπάρχουν κατά πολύ φτηνότερες προτάσεις που προσφέρουν οδηγική ευχαρίστηση), αλλά μεταξύ μας η κυρία κέι δεν μου φαίνεται για τέτοιος οδηγός
οι παραπάνω συγκρίσεις αφορούν τις ατμοσφαιρικές εκδόσεις του μίνι. το 's' δεν απέχει πολύ τιμολογιακά από τον ανταγωνισμό, αλλά την κυρία κέι δεν την κόβω για potential αγοραστή του κομπρεσοράτου μίνι
-
Εγώ από τις επιλογές της νομίζω ότι η κ.Κέι είναι μια κλασσική lifestyle αγοράστρια. Αγόραζε Golf γιατί ...είναι Golf και τώρα που απογοητεύτηκε από αυτό ψάχνει για άλλο fashion-statement. Αυτό βέβαια δεν την εμποδίζει να έχει τα μάτια της ανοικτά ώστε να μην της πουλάνε φύκια για μεταξωτές κορδέλες. Συνειδητοποιημένο fashion-victim δηλαδή!
-
Ο χρήστης GFON έγραψε:
Τα προβλήματα του Golf κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου στη βιομηχανία αυτοκινήτων. Την ώρα που οι εταιρείες του κλάδου προσπαθούν να αντεπεξέλθουν στις έντονες ανταγωνιστικές πιέσεις, ορισμένες προσθέτουν εντυπωσιακά χαρακτηριστικά σε δημοφιλή μοντέλα, ώστε να δικαιολογήσουν την αύξηση των τιμών.
Kάπου εκεί στην γωνία περιμένει η ΑΠΩ Ανατολή ... με το 'όπλο' στο χέρι ... Το έχουν βρει το νόημα εκεί κάτω ... και πωλούν ποιότητα, αξιοπιστία και τεχνολογία σε προσιτή τιμή ...
Δυστυχώς αλλά η Ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία δεν φαίνεται να βάζει μυαλό ...
Δείτε και το άλλο καινούριο ... Η Chrysler πουλάει το ποσοστό της σε μετοχές της Hyundai στην ίδια την Ηyundai ... και αυτή δηλώνει: ΔΕΝ ΤΡΕΧΕΙ ΤΙΠΟΤΑ! ΟΛΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ ...
Σύμφωνα με δηλώσεις στελεχών της Hyundai Motors, εξετάζεται το ενδεχόμενο της προσέγγισης άλλων ομίλων, όπως η Ford και η GM, αν και οικονομικοί αναλυτές υποστηρίζουν ότι η κορεάτικη αυτοκινητοβιομηχανία, στην οποία ανήκει η KIA Motors, διαθέτει τις ικανότητες για να δημιουργήσει το δικό της brand name χάρη στην ποιοτική αναβάθμιση και την αξιόπιστη λειτουργία που παρουσιάζουν τα τελευταία χρόνια τα προϊόντα της.
-
Νομίζω ότι, από το νόημα του άρθρου, αυτό που προσπαθεί να καταδείξει είναι ότι τα αυτοκίνητα-icons δεν έχουν, και δεν θα έχουν στο μέλλον, την επιτυχία που απολάμβαναν μέχρι τώρα. Το παράδειγμα της κυρίας είναι μάλλον παραπλανητικό, οι αριθμοί και οι τάσεις που περιγράφονται είναι που έχουν σημασία.
Οι επιλογές είναι πλέον πολλές, οι συνεργασίες ανάμεσα στις εταιρείες και η ωρίμανση της αγοράς έχουν καταστήσει τα περισσότερα αυτοκίνητα της κάθε κατηγορίας 'λίγο πολύ ίδια' στα μάτια του μέσου καταναλωτή.
Οι λόγοι που κάποιος θα αγόραζε σώνει και καλά Golf πριν 5-6 χρόνια δεν υφίστανται πλέον. Ο ανταγωνισμός από το Astra, το Focus, το Mazda 3 και άλλα δεν είναι πλέον για τη δεύτερη θέση. Και το κακό, για την VW, είναι ότι δεν μπορεί να κάνει τίποτα απολύτως.
Αυτό δεν αντικατοπτρίζει όμως την ποιότητα του προϊόντος, απλώς την πραγματικότητα στην αγορά.
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Εγώ από τις επιλογές της νομίζω ότι η κ.Κέι είναι μια κλασσική lifestyle αγοράστρια. Αγόραζε Golf γιατί ...είναι Golf και τώρα που απογοητεύτηκε από αυτό ψάχνει για άλλο fashion-statement. Αυτό βέβαια δεν την εμποδίζει να έχει τα μάτια της ανοικτά ώστε να μην της πουλάνε φύκια για μεταξωτές κορδέλες. Συνειδητοποιημένο fashion-victim δηλαδή!Βάλε και το γεγονός οτι μέσα σε 15 χρόνια έχει αλλάξει 5 Golf. Το κρατάει για 3 χρόνια και μετά της 'βρωμάει' και θέλει καινούριο τουτου.
-
Κερδίζει συνεχώς μερίδιο αγοράς σε διεθνές επίπεδο
Toyota Motor : Μπροστά από General Motors και FordΗ ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ ON LINE
Τρίτη, 11 Μαϊου 2004 08:34ΥΨΗΛΟΤΕΡΑ από την Ford Motor Co. κέρδη το 2000 και από την General Motors το 2001, εμφάνισε η Toyota Motor Corp. Η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Ασίας, οδεύει να εμφανίσει ετήσια κέρδη περίπου εννέα δισ. δολ., τα διπλάσια από αυτά που πραγματοποιούν και οι δύο αμερικανικές αυτοκινητοβιομηχανίες.
Η Toyota, η οποία δεν έχει εμφανίσει ζημίες μέσα σε 50 χρόνια, έχει την ισχυρότερη οικονομική διάρθρωση μεταξύ των εταιρειών του κλάδου. Η χρηματιστηριακή της αξία ύψους 119 δισ. δολ., είναι υψηλότερη των αντίστοιχων της DaimlerChrysler AG, της General Motors και της Ford μαζί, βρίσκεται στην υψηλότερη θέση και έχει ρευστότητα 13,3 δισ. δολ.Με επενδύσεις στη Β. Αμερική, την Κίνα και την Ευρώπη, η Toyota ενδέχεται να αυξήσει το μερίδιο αγοράς που κατέχει διεθνώς, καθώς επίσης και την κερδοφορία της.
«Επενδύουμε σε εταιρείες που έχουν συνεχή ανάπτυξη, οικονομική ευρωστία, ηγούνται διεθνώς και έχουν εξαιρετική διοίκηση», ανέφερε ο Ken Yamada, ο οποίος διαχειρίζεται 10 δισ. δολ. σε μετοχές με την Kayne Anderson Rudnick στο Λος Αντζελες, συμπεριλαμβανομένων και μετοχών της Toyota, συμπληρώνοντας : «Η Toyοta πληροί όλα τα παραπάνω».
Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των οικονομικών αναλυτών, τα καθαρά κέρδη τη χρήση που έληξε στις 31 Μαρτίου, προβλέπεται να ανέλθουν σε ένα τρισ. γιέν (8,8 δισ. δολ.), σημειώνοντας αύξηση της τάξης του 42%, σε ετήσια βάση. Το τέταρτο τρίμηνο τα κέρδη της εταιρείας εκτιμάται ότι σημείωσαν αύξηση 67%, φθάνοντας στα 244 δισ. γιέν.
Από την άλλη πλευρά, η General Motors, η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο και η υπ' αριθμόν δύο, η Ford, έχουν συνδυασμένα κέρδη 4,3 δισ. δολ. από πωλήσεις ύψους 15,3 εκατ. οχημάτων τη χρονιά που πέρασε, λιγότερες του ημίσεως της Toyota, η οποία πούλησε περίπου 6,8 εκατ. οχήματα.
Τον Απρίλιο, το μερίδιο της Toyota στην αγορά των ΗΠΑ, διευρύνθηκε κατά 11,8%, από 10,8% που ήταν πριν από ένα χρόνο και τώρα η αυτοκινητοβιομηχανία κατέχει περισσότερο από το 1/3 του συνόλου των πωλήσεων στις ΗΠΑ που πραγματοποιούν οι ιαπωνικές αυτοκινητοβιομηχανίες. Αντιθέτως, οι αμερικανικές αυτοκινητοβιομηχανίες απώλεσαν μερίδιο από τις ανταγωνίστριές τους ασιατικές για πέμπτο συνεχόμενο μήνα, τον Απρίλιο.
Αν συνεχισουν ετσι σε λιγα χρονια θα κυριαρχησουν σε ολο τον κοσμο...
Οποια εταιρεια δεν εχει ακομη καταλαβει τι γινεται στον χωρο και σε τι επιπεδο εχει παει ο ανταγωνισμος, και στηριζονται στις δαφνες του παρελθον ειναι μαθηματικά βεβαιος ο μαρασμος τους..... -
Ο χρήστης GFON έγραψε:
Κερδίζει συνεχώς μερίδιο αγοράς σε διεθνές επίπεδο
Toyota Motor : Μπροστά από General Motors και Ford .... κλπΈχεις Toyota, έτσι;;;
-
Ο χρήστης GFON έγραψε:
Οποια εταιρεια δεν εχει ακομη καταλαβει τι γινεται στον χωρο και σε τι επιπεδο εχει παει ο ανταγωνισμος, και στηριζονται στις δαφνες του παρελθον ειναι μαθηματικά βεβαιος ο μαρασμος τους.....Τώρα συγνώμη, αλλά και η toyota ποιά έκδοση της corolla κυκλοφόρησε? Όχι να βλέπουμε μόνο τους άλλους.
-
Ο χρήστης droemmen έγραψε:
Οποια εταιρεια δεν εχει ακομη καταλαβει τι γινεται στον χωρο και σε τι επιπεδο εχει παει ο ανταγωνισμος, και στηριζονται στις δαφνες του παρελθον ειναι μαθηματικά βεβαιος ο μαρασμος τους.....
Τώρα συγνώμη, αλλά και η toyota ποιά έκδοση της corolla κυκλοφόρησε? Όχι να βλέπουμε μόνο τους άλλους.
Τι εννοείς ποια έκδοση??
Σκληρό μάθημα για τη VW