Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Σκληρό μάθημα για τη VW
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Σκληρό μάθημα για τη VW
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Περί αυτοκίνησης
    24
    59
    65
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      gfon last edited by

      Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ
      Παρασκευή, 14 Μαϊου 2004 07:00

      ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΣΑ της δεκαετίας του '80 η Σούζαν Κέι παρέμενε «πιστή» στα Golf, έχοντας αλλάξει πέντε μοντέλα. Αφού είδε όμως την τελευταία έκδοση αποφάσισε να μην αγοράσει έκτο. Το αυτοκίνητο με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στον κόσμο, το οποίο τώρα κοστίζει περισσότερα από 20.000 ευρώ (η πλήρης έκδοση), **«δεν αξίζει τα λεφτά του», **επισημαίνει η 39χρονη κ. Σ. Κέι, η οποία διαμένει στις Βρυξέλλες.

      Η ίδια προσανατολίζεται προς το Mini, που κατασκευάζεται από την BMW, ή το μικροσκοπικό Smart της Mercedes, τμήματος της DaimlerChrysler. «Το νέο Golf είναι ένα πράγματι ακριβό αυτοκίνητο», καταλήγει η κ. Κέι.

      Η δυσαρέσκειά της αντικατοπτρίζει πολλά για τα προβλήματα που «κατατρύχουν» τη Volkswagen, ακόμη μια εταιρεία αυτοκινήτων που καλείται να αντιμετωπίσει έκτακτη κατάσταση. Το Golf, βασική κινητήριος δύναμη για την κερδοφορία της VW, αποτελούσε σχεδόν μια αυτόματη επιλογή για τους οδηγούς που επιθυμούσαν ένα αυτοκίνητο για τις καθημερινές τους μετακινήσεις.

      Στο πλαίσιο των προσπαθειών να εξελιχθεί σε κατασκευαστή πολυτελών και υψηλού κόστους αυτοκινήτων, η VW «φόρτωσε» το νέο Golf με ακριβά επιπλέον χαρακτηριστικά, υποθέτοντας πως οι «πιστοί» πελάτες δεν θα διστάσουν. Ομως είναι δύσκολο να αλλάξει κανείς αντίληψη για δημοφιλή brands και η κυκλοφορία του νέου Golf στην αγορά το Σεπτέμβριο -μια κρίσιμη στιγμή για την εταιρεία- αποδείχθηκε μεγάλη απογοήτευση.

      Η VW, η οποία έχει την έδρα της στο Bόλφσμπουργκ της Γερμανίας, παρήγαγε 18% λιγότερα του αναμενομένου Golf κατά το περυσινό τέταρτο τρίμηνο. Οι πωλήσεις του πρώτου τριμήνου ήταν σημαντικά χαμηλότερες των προσδοκιών, ένα μεγάλο πρόβλημα σε μια βιομηχανία με πάγιο κόστος. Τα καθαρά κέρδη της VW υποχώρησαν κατά 87% στο πρώτο τρίμηνο. Τον Απρίλιο η γερμανική εταιρεία αυτοκινήτων ανέστειλε την παραγωγή για τέσσερις ημέρες, μια σπάνια κατάσταση για κάθε καινούργιο μοντέλο, πόσο μάλλον για το όχημα με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στον κόσμο.

      Τα προβλήματα του Golf κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου στη βιομηχανία αυτοκινήτων. Την ώρα που οι εταιρείες του κλάδου προσπαθούν να αντεπεξέλθουν στις έντονες ανταγωνιστικές πιέσεις, ορισμένες προσθέτουν εντυπωσιακά χαρακτηριστικά σε δημοφιλή μοντέλα, ώστε να δικαιολογήσουν την αύξηση των τιμών.

      Οπως υποδεικνύει το παράδειγμα της VW, δεν είναι εύκολο να πειστούν οι αγοραστές να καταβάλλουν επιπλέον χρήματα για ό,τι θεωρούσαν επί πολύ καιρό οικονομικά αυτοκίνητα. Στην πραγματικότητα ένα από τα δυνατά σημεία της VW -η ελκυστική της εικόνα σχεδόν σε οποιονδήποτε- αποτελεί πλέον ένα από τα βασικά προβλήματα της εταιρείας.

      Παρά τις πιέσεις από τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου, η VW δεν υπαναχωρεί στη στρατηγική της για παραγωγή πολυτελών αυτοκινήτων.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        gfon last edited by

        Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ
        Παρασκευή, 14 Μαϊου 2004 07:00

        ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΣΑ της δεκαετίας του '80 η Σούζαν Κέι παρέμενε «πιστή» στα Golf, έχοντας αλλάξει πέντε μοντέλα. Αφού είδε όμως την τελευταία έκδοση αποφάσισε να μην αγοράσει έκτο. Το αυτοκίνητο με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στον κόσμο, το οποίο τώρα κοστίζει περισσότερα από 20.000 ευρώ (η πλήρης έκδοση), **«δεν αξίζει τα λεφτά του», **επισημαίνει η 39χρονη κ. Σ. Κέι, η οποία διαμένει στις Βρυξέλλες.

        Η ίδια προσανατολίζεται προς το Mini, που κατασκευάζεται από την BMW, ή το μικροσκοπικό Smart της Mercedes, τμήματος της DaimlerChrysler. «Το νέο Golf είναι ένα πράγματι ακριβό αυτοκίνητο», καταλήγει η κ. Κέι.

        Η δυσαρέσκειά της αντικατοπτρίζει πολλά για τα προβλήματα που «κατατρύχουν» τη Volkswagen, ακόμη μια εταιρεία αυτοκινήτων που καλείται να αντιμετωπίσει έκτακτη κατάσταση. Το Golf, βασική κινητήριος δύναμη για την κερδοφορία της VW, αποτελούσε σχεδόν μια αυτόματη επιλογή για τους οδηγούς που επιθυμούσαν ένα αυτοκίνητο για τις καθημερινές τους μετακινήσεις.

        Στο πλαίσιο των προσπαθειών να εξελιχθεί σε κατασκευαστή πολυτελών και υψηλού κόστους αυτοκινήτων, η VW «φόρτωσε» το νέο Golf με ακριβά επιπλέον χαρακτηριστικά, υποθέτοντας πως οι «πιστοί» πελάτες δεν θα διστάσουν. Ομως είναι δύσκολο να αλλάξει κανείς αντίληψη για δημοφιλή brands και η κυκλοφορία του νέου Golf στην αγορά το Σεπτέμβριο -μια κρίσιμη στιγμή για την εταιρεία- αποδείχθηκε μεγάλη απογοήτευση.

        Η VW, η οποία έχει την έδρα της στο Bόλφσμπουργκ της Γερμανίας, παρήγαγε 18% λιγότερα του αναμενομένου Golf κατά το περυσινό τέταρτο τρίμηνο. Οι πωλήσεις του πρώτου τριμήνου ήταν σημαντικά χαμηλότερες των προσδοκιών, ένα μεγάλο πρόβλημα σε μια βιομηχανία με πάγιο κόστος. Τα καθαρά κέρδη της VW υποχώρησαν κατά 87% στο πρώτο τρίμηνο. Τον Απρίλιο η γερμανική εταιρεία αυτοκινήτων ανέστειλε την παραγωγή για τέσσερις ημέρες, μια σπάνια κατάσταση για κάθε καινούργιο μοντέλο, πόσο μάλλον για το όχημα με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στον κόσμο.

        Τα προβλήματα του Golf κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου στη βιομηχανία αυτοκινήτων. Την ώρα που οι εταιρείες του κλάδου προσπαθούν να αντεπεξέλθουν στις έντονες ανταγωνιστικές πιέσεις, ορισμένες προσθέτουν εντυπωσιακά χαρακτηριστικά σε δημοφιλή μοντέλα, ώστε να δικαιολογήσουν την αύξηση των τιμών.

        Οπως υποδεικνύει το παράδειγμα της VW, δεν είναι εύκολο να πειστούν οι αγοραστές να καταβάλλουν επιπλέον χρήματα για ό,τι θεωρούσαν επί πολύ καιρό οικονομικά αυτοκίνητα. Στην πραγματικότητα ένα από τα δυνατά σημεία της VW -η ελκυστική της εικόνα σχεδόν σε οποιονδήποτε- αποτελεί πλέον ένα από τα βασικά προβλήματα της εταιρείας.

        Παρά τις πιέσεις από τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου, η VW δεν υπαναχωρεί στη στρατηγική της για παραγωγή πολυτελών αυτοκινήτων.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          gfon last edited by

          Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ
          Παρασκευή, 14 Μαϊου 2004 07:00

          ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΣΑ της δεκαετίας του '80 η Σούζαν Κέι παρέμενε «πιστή» στα Golf, έχοντας αλλάξει πέντε μοντέλα. Αφού είδε όμως την τελευταία έκδοση αποφάσισε να μην αγοράσει έκτο. Το αυτοκίνητο με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στον κόσμο, το οποίο τώρα κοστίζει περισσότερα από 20.000 ευρώ (η πλήρης έκδοση), **«δεν αξίζει τα λεφτά του», **επισημαίνει η 39χρονη κ. Σ. Κέι, η οποία διαμένει στις Βρυξέλλες.

          Η ίδια προσανατολίζεται προς το Mini, που κατασκευάζεται από την BMW, ή το μικροσκοπικό Smart της Mercedes, τμήματος της DaimlerChrysler. «Το νέο Golf είναι ένα πράγματι ακριβό αυτοκίνητο», καταλήγει η κ. Κέι.

          Η δυσαρέσκειά της αντικατοπτρίζει πολλά για τα προβλήματα που «κατατρύχουν» τη Volkswagen, ακόμη μια εταιρεία αυτοκινήτων που καλείται να αντιμετωπίσει έκτακτη κατάσταση. Το Golf, βασική κινητήριος δύναμη για την κερδοφορία της VW, αποτελούσε σχεδόν μια αυτόματη επιλογή για τους οδηγούς που επιθυμούσαν ένα αυτοκίνητο για τις καθημερινές τους μετακινήσεις.

          Στο πλαίσιο των προσπαθειών να εξελιχθεί σε κατασκευαστή πολυτελών και υψηλού κόστους αυτοκινήτων, η VW «φόρτωσε» το νέο Golf με ακριβά επιπλέον χαρακτηριστικά, υποθέτοντας πως οι «πιστοί» πελάτες δεν θα διστάσουν. Ομως είναι δύσκολο να αλλάξει κανείς αντίληψη για δημοφιλή brands και η κυκλοφορία του νέου Golf στην αγορά το Σεπτέμβριο -μια κρίσιμη στιγμή για την εταιρεία- αποδείχθηκε μεγάλη απογοήτευση.

          Η VW, η οποία έχει την έδρα της στο Bόλφσμπουργκ της Γερμανίας, παρήγαγε 18% λιγότερα του αναμενομένου Golf κατά το περυσινό τέταρτο τρίμηνο. Οι πωλήσεις του πρώτου τριμήνου ήταν σημαντικά χαμηλότερες των προσδοκιών, ένα μεγάλο πρόβλημα σε μια βιομηχανία με πάγιο κόστος. Τα καθαρά κέρδη της VW υποχώρησαν κατά 87% στο πρώτο τρίμηνο. Τον Απρίλιο η γερμανική εταιρεία αυτοκινήτων ανέστειλε την παραγωγή για τέσσερις ημέρες, μια σπάνια κατάσταση για κάθε καινούργιο μοντέλο, πόσο μάλλον για το όχημα με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στον κόσμο.

          Τα προβλήματα του Golf κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου στη βιομηχανία αυτοκινήτων. Την ώρα που οι εταιρείες του κλάδου προσπαθούν να αντεπεξέλθουν στις έντονες ανταγωνιστικές πιέσεις, ορισμένες προσθέτουν εντυπωσιακά χαρακτηριστικά σε δημοφιλή μοντέλα, ώστε να δικαιολογήσουν την αύξηση των τιμών.

          Οπως υποδεικνύει το παράδειγμα της VW, δεν είναι εύκολο να πειστούν οι αγοραστές να καταβάλλουν επιπλέον χρήματα για ό,τι θεωρούσαν επί πολύ καιρό οικονομικά αυτοκίνητα. Στην πραγματικότητα ένα από τα δυνατά σημεία της VW -η ελκυστική της εικόνα σχεδόν σε οποιονδήποτε- αποτελεί πλέον ένα από τα βασικά προβλήματα της εταιρείας.

          Παρά τις πιέσεις από τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου, η VW δεν υπαναχωρεί στη στρατηγική της για παραγωγή πολυτελών αυτοκινήτων.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            tazz last edited by

            Ο χρήστης GFON έγραψε:
            Η ίδια προσανατολίζεται προς το Mini, που κατασκευάζεται από την BMW, ή το μικροσκοπικό Smart της Mercedes, τμήματος της DaimlerChrysler. «Το νέο Golf είναι ένα πράγματι ακριβό αυτοκίνητο», καταλήγει η κ. Κέι.

            ενώ το μίνι και το σμαρτ τής φαίνονται φτηνά;;;;;;

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • G
              gfon last edited by

              Ο χρήστης tazz έγραψε:

              Η ίδια προσανατολίζεται προς το Mini, που κατασκευάζεται από την BMW, ή το μικροσκοπικό Smart της Mercedes, τμήματος της DaimlerChrysler. «Το νέο Golf είναι ένα πράγματι ακριβό αυτοκίνητο», καταλήγει η κ. Κέι.

              ενώ το μίνι και το σμαρτ τής φαίνονται φτηνά;;;;;;

              Σωστή παρατήρηση!!!!!!!!

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • S
                stavrosg last edited by

                Ο χρήστης tazz έγραψε:

                Η ίδια προσανατολίζεται προς το Mini, που κατασκευάζεται από την BMW, ή το μικροσκοπικό Smart της Mercedes, τμήματος της DaimlerChrysler. «Το νέο Golf είναι ένα πράγματι ακριβό αυτοκίνητο», καταλήγει η κ. Κέι.

                ενώ το μίνι και το σμαρτ τής φαίνονται φτηνά;;;;;;

                Είναι συνεπής η κ. Κέι. Πιο πάνω λέει για το Golf οτι «δεν αξίζει τα λεφτά του», άρα δεν μιλάμε για απόλυτες τιμές αλλά για σχετικές.

                Στο θέμα μας τώρα:
                Κατά τη γνώμη μου το Mini είναι πιο τίμιο αυτοκίνητο από το Golf, όχι όμως και το Smart!!!

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • T
                  technik last edited by

                  Ο χρήστης StavrosG έγραψε:

                  Η ίδια προσανατολίζεται προς το Mini, που κατασκευάζεται από την BMW, ή το μικροσκοπικό Smart της Mercedes, τμήματος της DaimlerChrysler. «Το νέο Golf είναι ένα πράγματι ακριβό αυτοκίνητο», καταλήγει η κ. Κέι.

                  ενώ το μίνι και το σμαρτ τής φαίνονται φτηνά;;;;;;

                  Είναι συνεπής η κ. Κέι. Πιο πάνω λέει για το Golf οτι «δεν αξίζει τα λεφτά του», άρα δεν μιλάμε για απόλυτες τιμές αλλά για σχετικές.

                  Στο θέμα μας τώρα:
                  Κατά τη γνώμη μου το Mini είναι πιο τίμιο αυτοκίνητο από το Golf, όχι όμως και το Smart!!!

                  Eγώ πάντως, σε αντίθεση με την κ. Κέι, πιστεύω ότι ανάμεσα στα Golf, Mini, Smart, το Golf αξίζει περισσότερο τα λεφτά του.

                  Θεωρεί δηλαδή 'ευκαιρία' το Smart (το οποιό δεν θεωρώ κάν αμάξι) ;;;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    techadmin admin last edited by

                    Χμμμ... το Μίνι και (ειδικά) το Σμαρτ δεν πρέπει να είναι τόσο ακριβά στο εξωτερικό όσο στην Ελλάδα...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • T
                      theom5 last edited by

                      Ο χρήστης GFON έγραψε:
                      Ομως είναι δύσκολο να αλλάξει κανείς αντίληψη για δημοφιλή brands και η κυκλοφορία του νέου Golf στην αγορά το Σεπτέμβριο -μια κρίσιμη στιγμή για την εταιρεία- αποδείχθηκε μεγάλη απογοήτευση.

                      Η VW, η οποία έχει την έδρα της στο Bόλφσμπουργκ της Γερμανίας, παρήγαγε 18% λιγότερα του αναμενομένου Golf κατά το περυσινό τέταρτο τρίμηνο. Οι πωλήσεις του πρώτου τριμήνου ήταν σημαντικά χαμηλότερες των προσδοκιών, ένα μεγάλο πρόβλημα σε μια βιομηχανία με πάγιο κόστος. Τα καθαρά κέρδη της VW υποχώρησαν κατά 87% στο πρώτο τρίμηνο. Τον Απρίλιο η γερμανική εταιρεία αυτοκινήτων ανέστειλε την παραγωγή για τέσσερις ημέρες, μια σπάνια κατάσταση για κάθε καινούργιο μοντέλο, πόσο μάλλον για το όχημα με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στον κόσμο.

                      Είδες λοιπόν πως δεν πάνε να λένε οι μαρκετίερς πως η γυναίκα του ενός ενός αντιτίθεται στο γεγονός πως το αυτοκίνητο που του αρέσει 'δεν είναι Golf', αν η ενσυνείδητη ευρωπαϊκή καταναλωτική αγορά πιστέψει πως της 'φορτώνουν' μουλάρι, δεν θα ψωνίσει. Και άντε μετά να το βάλεις και στο μουλάρι φτερά και να το κάνεις αεροπλάνο, μπας και φτάσει τις στοχοποιήσεις που είχαν αρχικά ορίσει....

                      Συγγνώμη κύριοι αλλά όπως φαντάζομαι να είπε η κ. Κέι:
                      -Μα είναι Golf!

                      Ο νοών νοείτω!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • T
                        technik last edited by

                        Ο χρήστης kyan έγραψε:
                        Χμμμ... το Μίνι και (ειδικά) το Σμαρτ δεν πρέπει να είναι τόσο ακριβά στο εξωτερικό όσο στην Ελλάδα...

                        Μπορεί να συμβαίνει και αυτό που λές.

                        Αλλά τώρα, αν διαθέτεις 20.000 ευρώ και θέλεις να καλύψεις τις βασικές ανάγκες σου, έχοντας π.χ και οικογένεια, ποιό θα πάρεις το Mini ;

                        Καλά για το Smart δεν το συζητάω...

                        Πιωμένη θα είναι η κ. Κέι.....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          tsardas last edited by

                          Ρε παιδια μην τρελενεστε.Μπορει η γυναικα να ενοουσε το τετραθυρο smart το οποιο βγαινει περιπου στα 15-16000€ και στοχευει στο ιδιο περιπου target group με τον ΜΙΝΙ (στιλατα και 'ξεχωριστα' αμαξακια χωρις επιμονη στις επιδοσεις)

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            tazz last edited by

                            Ο χρήστης kyan έγραψε:
                            Χμμμ... το Μίνι και (ειδικά) το Σμαρτ δεν πρέπει να είναι τόσο ακριβά στο εξωτερικό όσο στην Ελλάδα...

                            kyan, δεν έχεις άδικο, αυτό δεν σημαίνει όμως ότι δεν είναι υπερτιμημένα και στο εξωτερικό.

                            το μίνι είναι μια χαρά για τον συνειδητοποιημένο οδηγό που αποζητά αίσθηση καρτ και επικοινωνία με το αυτοκίνητο (αν και σίγουρα υπάρχουν κατά πολύ φτηνότερες προτάσεις που προσφέρουν οδηγική ευχαρίστηση), αλλά μεταξύ μας η κυρία κέι δεν μου φαίνεται για τέτοιος οδηγός

                            οι παραπάνω συγκρίσεις αφορούν τις ατμοσφαιρικές εκδόσεις του μίνι. το 's' δεν απέχει πολύ τιμολογιακά από τον ανταγωνισμό, αλλά την κυρία κέι δεν την κόβω για potential αγοραστή του κομπρεσοράτου μίνι

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              techadmin admin last edited by

                              Εγώ από τις επιλογές της νομίζω ότι η κ.Κέι είναι μια κλασσική lifestyle αγοράστρια. Αγόραζε Golf γιατί ...είναι Golf και τώρα που απογοητεύτηκε από αυτό ψάχνει για άλλο fashion-statement. Αυτό βέβαια δεν την εμποδίζει να έχει τα μάτια της ανοικτά ώστε να μην της πουλάνε φύκια για μεταξωτές κορδέλες. Συνειδητοποιημένο fashion-victim δηλαδή!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • S
                                stormold last edited by

                                Ο χρήστης GFON έγραψε:

                                Τα προβλήματα του Golf κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου στη βιομηχανία αυτοκινήτων. Την ώρα που οι εταιρείες του κλάδου προσπαθούν να αντεπεξέλθουν στις έντονες ανταγωνιστικές πιέσεις, ορισμένες προσθέτουν εντυπωσιακά χαρακτηριστικά σε δημοφιλή μοντέλα, ώστε να δικαιολογήσουν την αύξηση των τιμών.

                                Kάπου εκεί στην γωνία περιμένει η ΑΠΩ Ανατολή ... με το 'όπλο' στο χέρι ... Το έχουν βρει το νόημα εκεί κάτω ... και πωλούν ποιότητα, αξιοπιστία και τεχνολογία σε προσιτή τιμή ...

                                Δυστυχώς αλλά η Ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία δεν φαίνεται να βάζει μυαλό ...

                                Δείτε και το άλλο καινούριο ... Η Chrysler πουλάει το ποσοστό της σε μετοχές της Hyundai στην ίδια την Ηyundai ... και αυτή δηλώνει: ΔΕΝ ΤΡΕΧΕΙ ΤΙΠΟΤΑ! ΟΛΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ ...

                                Σύμφωνα με δηλώσεις στελεχών της Hyundai Motors, εξετάζεται το ενδεχόμενο της προσέγγισης άλλων ομίλων, όπως η Ford και η GM, αν και οικονομικοί αναλυτές υποστηρίζουν ότι η κορεάτικη αυτοκινητοβιομηχανία, στην οποία ανήκει η KIA Motors, διαθέτει τις ικανότητες για να δημιουργήσει το δικό της brand name χάρη στην ποιοτική αναβάθμιση και την αξιόπιστη λειτουργία που παρουσιάζουν τα τελευταία χρόνια τα προϊόντα της.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dienekes last edited by

                                  Νομίζω ότι, από το νόημα του άρθρου, αυτό που προσπαθεί να καταδείξει είναι ότι τα αυτοκίνητα-icons δεν έχουν, και δεν θα έχουν στο μέλλον, την επιτυχία που απολάμβαναν μέχρι τώρα. Το παράδειγμα της κυρίας είναι μάλλον παραπλανητικό, οι αριθμοί και οι τάσεις που περιγράφονται είναι που έχουν σημασία.

                                  Οι επιλογές είναι πλέον πολλές, οι συνεργασίες ανάμεσα στις εταιρείες και η ωρίμανση της αγοράς έχουν καταστήσει τα περισσότερα αυτοκίνητα της κάθε κατηγορίας 'λίγο πολύ ίδια' στα μάτια του μέσου καταναλωτή.

                                  Οι λόγοι που κάποιος θα αγόραζε σώνει και καλά Golf πριν 5-6 χρόνια δεν υφίστανται πλέον. Ο ανταγωνισμός από το Astra, το Focus, το Mazda 3 και άλλα δεν είναι πλέον για τη δεύτερη θέση. Και το κακό, για την VW, είναι ότι δεν μπορεί να κάνει τίποτα απολύτως.

                                  Αυτό δεν αντικατοπτρίζει όμως την ποιότητα του προϊόντος, απλώς την πραγματικότητα στην αγορά.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • D
                                    dog80 last edited by

                                    Ο χρήστης kyan έγραψε:
                                    Εγώ από τις επιλογές της νομίζω ότι η κ.Κέι είναι μια κλασσική lifestyle αγοράστρια. Αγόραζε Golf γιατί ...είναι Golf και τώρα που απογοητεύτηκε από αυτό ψάχνει για άλλο fashion-statement. Αυτό βέβαια δεν την εμποδίζει να έχει τα μάτια της ανοικτά ώστε να μην της πουλάνε φύκια για μεταξωτές κορδέλες. Συνειδητοποιημένο fashion-victim δηλαδή!

                                    Βάλε και το γεγονός οτι μέσα σε 15 χρόνια έχει αλλάξει 5 Golf. Το κρατάει για 3 χρόνια και μετά της 'βρωμάει' και θέλει καινούριο τουτου.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • G
                                      gfon last edited by

                                      Κερδίζει συνεχώς μερίδιο αγοράς σε διεθνές επίπεδο
                                      Toyota Motor : Μπροστά από General Motors και Ford

                                      Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ ON LINE
                                      Τρίτη, 11 Μαϊου 2004 08:34

                                      ΥΨΗΛΟΤΕΡΑ από την Ford Motor Co. κέρδη το 2000 και από την General Motors το 2001, εμφάνισε η Toyota Motor Corp. Η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Ασίας, οδεύει να εμφανίσει ετήσια κέρδη περίπου εννέα δισ. δολ., τα διπλάσια από αυτά που πραγματοποιούν και οι δύο αμερικανικές αυτοκινητοβιομηχανίες.
                                      Η Toyota, η οποία δεν έχει εμφανίσει ζημίες μέσα σε 50 χρόνια, έχει την ισχυρότερη οικονομική διάρθρωση μεταξύ των εταιρειών του κλάδου. Η χρηματιστηριακή της αξία ύψους 119 δισ. δολ., είναι υψηλότερη των αντίστοιχων της DaimlerChrysler AG, της General Motors και της Ford μαζί, βρίσκεται στην υψηλότερη θέση και έχει ρευστότητα 13,3 δισ. δολ.

                                      Με επενδύσεις στη Β. Αμερική, την Κίνα και την Ευρώπη, η Toyota ενδέχεται να αυξήσει το μερίδιο αγοράς που κατέχει διεθνώς, καθώς επίσης και την κερδοφορία της.

                                      «Επενδύουμε σε εταιρείες που έχουν συνεχή ανάπτυξη, οικονομική ευρωστία, ηγούνται διεθνώς και έχουν εξαιρετική διοίκηση», ανέφερε ο Ken Yamada, ο οποίος διαχειρίζεται 10 δισ. δολ. σε μετοχές με την Kayne Anderson Rudnick στο Λος Αντζελες, συμπεριλαμβανομένων και μετοχών της Toyota, συμπληρώνοντας : «Η Toyοta πληροί όλα τα παραπάνω».

                                      Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των οικονομικών αναλυτών, τα καθαρά κέρδη τη χρήση που έληξε στις 31 Μαρτίου, προβλέπεται να ανέλθουν σε ένα τρισ. γιέν (8,8 δισ. δολ.), σημειώνοντας αύξηση της τάξης του 42%, σε ετήσια βάση. Το τέταρτο τρίμηνο τα κέρδη της εταιρείας εκτιμάται ότι σημείωσαν αύξηση 67%, φθάνοντας στα 244 δισ. γιέν.

                                      Από την άλλη πλευρά, η General Motors, η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο και η υπ' αριθμόν δύο, η Ford, έχουν συνδυασμένα κέρδη 4,3 δισ. δολ. από πωλήσεις ύψους 15,3 εκατ. οχημάτων τη χρονιά που πέρασε, λιγότερες του ημίσεως της Toyota, η οποία πούλησε περίπου 6,8 εκατ. οχήματα.

                                      Τον Απρίλιο, το μερίδιο της Toyota στην αγορά των ΗΠΑ, διευρύνθηκε κατά 11,8%, από 10,8% που ήταν πριν από ένα χρόνο και τώρα η αυτοκινητοβιομηχανία κατέχει περισσότερο από το 1/3 του συνόλου των πωλήσεων στις ΗΠΑ που πραγματοποιούν οι ιαπωνικές αυτοκινητοβιομηχανίες. Αντιθέτως, οι αμερικανικές αυτοκινητοβιομηχανίες απώλεσαν μερίδιο από τις ανταγωνίστριές τους ασιατικές για πέμπτο συνεχόμενο μήνα, τον Απρίλιο.

                                      Αν συνεχισουν ετσι σε λιγα χρονια θα κυριαρχησουν σε ολο τον κοσμο...
                                      Οποια εταιρεια δεν εχει ακομη καταλαβει τι γινεται στον χωρο και σε τι επιπεδο εχει παει ο ανταγωνισμος, και στηριζονται στις δαφνες του παρελθον ειναι μαθηματικά βεβαιος ο μαρασμος τους.....

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • D
                                        dienekes last edited by

                                        Ο χρήστης GFON έγραψε:
                                        Κερδίζει συνεχώς μερίδιο αγοράς σε διεθνές επίπεδο
                                        Toyota Motor : Μπροστά από General Motors και Ford .... κλπ

                                        Έχεις Toyota, έτσι;;;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • D
                                          droemmen last edited by

                                          Ο χρήστης GFON έγραψε:
                                          Οποια εταιρεια δεν εχει ακομη καταλαβει τι γινεται στον χωρο και σε τι επιπεδο εχει παει ο ανταγωνισμος, και στηριζονται στις δαφνες του παρελθον ειναι μαθηματικά βεβαιος ο μαρασμος τους.....

                                          Τώρα συγνώμη, αλλά και η toyota ποιά έκδοση της corolla κυκλοφόρησε? Όχι να βλέπουμε μόνο τους άλλους.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • G
                                            gfon last edited by

                                            Ο χρήστης droemmen έγραψε:

                                            Οποια εταιρεια δεν εχει ακομη καταλαβει τι γινεται στον χωρο και σε τι επιπεδο εχει παει ο ανταγωνισμος, και στηριζονται στις δαφνες του παρελθον ειναι μαθηματικά βεβαιος ο μαρασμος τους.....

                                            Τώρα συγνώμη, αλλά και η toyota ποιά έκδοση της corolla κυκλοφόρησε? Όχι να βλέπουμε μόνο τους άλλους.

                                            Τι εννοείς ποια έκδοση??

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr