-
εχω ενα RX8. στα 6000 χιλ χαλλαει ο καταλυτης(μαλλον προβληματικος) και κανει ενα μηνα να ρθει. στα 8000 χαλαει ενας αισθητηρας κατι σαν το λαμδα, παλι ενα μηνα, μεχρι στιγμης.. Ολοι ετσι ειναι? και μετα γελαμε με τους γυφτους που λενε''παρτο το cd και αν χαλασει εδω ειμαι εγω''
-
εχω ενα RX8. στα 6000 χιλ χαλλαει ο καταλυτης(μαλλον προβληματικος) και κανει ενα μηνα να ρθει. στα 8000 χαλαει ενας αισθητηρας κατι σαν το λαμδα, παλι ενα μηνα, μεχρι στιγμης.. Ολοι ετσι ειναι? και μετα γελαμε με τους γυφτους που λενε''παρτο το cd και αν χαλασει εδω ειμαι εγω''
-
εχω ενα RX8. στα 6000 χιλ χαλλαει ο καταλυτης(μαλλον προβληματικος) και κανει ενα μηνα να ρθει. στα 8000 χαλαει ενας αισθητηρας κατι σαν το λαμδα, παλι ενα μηνα, μεχρι στιγμης.. Ολοι ετσι ειναι? και μετα γελαμε με τους γυφτους που λενε''παρτο το cd και αν χαλασει εδω ειμαι εγω''
-
Ο χρήστης dovros έγραψε:
εχω ενα RX8. στα 6000 χιλ χαλλαει ο καταλυτης(μαλλον προβληματικος) και κανει ενα μηνα να ρθει. στα 8000 χαλαει ενας αισθητηρας κατι σαν το λαμδα, παλι ενα μηνα, μεχρι στιγμης.. Ολοι ετσι ειναι? και μετα γελαμε με τους γυφτους που λενε''παρτο το cd και αν χαλασει εδω ειμαι εγω''Θα σου συνηστούσα να κά.νεις καταγγελία στα Ευρωπαικά γραφεία της Mazda.
-
Μην ξεχνάς ότι δεν αγόρασες toyota corolla,αλλά ενα ιδιόμορφο και σπάνιο αυτοκίνητο, απο μια αντιπροσωπεία με μικρό δίκτυο στην Ελλάδα.
Σε καθε περίπτωση πρεπει να κανεις αυτο που λεει ο Antiriad.
-
Ο χρήστης Antiriad έγραψε:
εχω ενα RX8. στα 6000 χιλ χαλλαει ο καταλυτης(μαλλον προβληματικος) και κανει ενα μηνα να ρθει. στα 8000 χαλαει ενας αισθητηρας κατι σαν το λαμδα, παλι ενα μηνα, μεχρι στιγμης.. Ολοι ετσι ειναι? και μετα γελαμε με τους γυφτους που λενε''παρτο το cd και αν χαλασει εδω ειμαι εγω''
Θα σου συνηστούσα να κά.νεις καταγγελία στα Ευρωπαικά γραφεία της Mazda.
Τόσο απλά να κάνει καταγγελία γιατί η εδώ αντιπροσωπεία της Μazda δεν έχει επάρκεια ανταλλακτικών(stock) στις αποθήκες της?
Yπερβολή δεν είναι? -
Τέτοια ανταλλακτικά πρέπει να υπάρχουν σε παρακαταθήκη, δεν είναι κάτι που σπάνια χρειάζεται αντικατάσταση.
-
Ο χρήστης dovros έγραψε:
εχω ενα RX8. στα 6000 χιλ χαλλαει ο καταλυτης(μαλλον προβληματικος) και κανει ενα μηνα να ρθει. στα 8000 χαλαει ενας αισθητηρας κατι σαν το λαμδα, παλι ενα μηνα, μεχρι στιγμης.. Ολοι ετσι ειναι? και μετα γελαμε με τους γυφτους που λενε''παρτο το cd και αν χαλασει εδω ειμαι εγω''Καλοτάξιδο το RX8 σου να είναι και ας είναι αυτές οι τελευταίες ζημιές νηπιακής ηλικίας που σου χαλάνε την συμβίωσή σου μαζί του...
Έχεις τσεκάρει κατά πόσο φταίει η τοπική αντιπροσωπεία στη Δράμα ή όχι;
Πάρε ένα τηλέφωνο στη Θεσσαλονίκη ή στα κεντρικά στην Αθήνα να δεις πού οφείλεται αυτή η καθυστέρηση.Αν δεις ότι δεν βγάζεις άκρη, στείλε ένα ωραίο γραμματάκι σε κάποιο μηνιαίο ή και εβδομαδιάιο περιοδικό (π.χ.Autocar) και κράξ τους. Θα δεις πως θα σηκωθούν από την καρέκλα τους και θα σε εξυπηρετήσουν....
Και μην χαλιέσαι με το αμάξι...βλέπεις εδώ στην Ελλάδα δεν έχουν μάθει να 'σερβίρουμε' σωστά τον πελάτη, όσο ακριβά και να πληρώσει. Θέλουν λίγο βούρδουλα ακόμα μέχρι να 'στρώσουν'.Μάθε και ξανα πες μας τα τεκταινόμενα...
-
Ο χρήστης gatony έγραψε:
Τόσο απλά να κάνει καταγγελία γιατί η εδώ αντιπροσωπεία της Μazda δεν έχει επάρκεια ανταλλακτικών(stock) στις αποθήκες της?
Yπερβολή δεν είναι?Ακόμα και αυτό να κάνει σε τελική ανάλυση, αν αυτό είναι που πρέπει να κάνει κάποιος προκειμένου, να σηκωθούν κάποιοι από τις καρέκλες τους κάποιοι και να δουν πως το μαγαζί στην Ελλάδα δεν δουλεύει ας γίνει.
Το κράξιμο πρέπει να το φάει κάποιος και να μην το επωμίζεται ένα αυτοκίνητο που στο κάτω κάτω της γραφής δεν φτιάχτηκε για να ταλαιπωρεί τον οδηγό του αλλά να τον ευχαριστεί.
Αν λοιπόν τα τυπάκια στην Mazda Ελλάδος έχουν αντίθετη με αυτή άποψη, ας το πούνε και στα ανώτερα κλιμάκιά τους...Τα κότσια τους δεν θα φανούν στον πελατάκο (μην το πάρεις προσωπικά!) στη Δράμα, αλλά εκεί όταν θα κρίνεται η καρεκλίτσα τους...Στο καρφί! αφού όμως διαπιστώσεις όπως έγραψα παραπάνω πως το πράγμα όντως δεν δουλεύει...
Έτσι για να υπάρχει και νόημα στην υπέρβαση ιεραρχίας!
-
Ο χρήστης dovros έγραψε:
εχω ενα RX8. στα 6000 χιλ χαλλαει ο καταλυτης(μαλλον προβληματικος) και κανει ενα μηνα να ρθει. στα 8000 χαλαει ενας αισθητηρας κατι σαν το λαμδα, παλι ενα μηνα, μεχρι στιγμης.. Ολοι ετσι ειναι? και μετα γελαμε με τους γυφτους που λενε''παρτο το cd και αν χαλασει εδω ειμαι εγω''Tον καταλύτη τον πλήρωσες ή τον καλύπτει η εγγύηση?
-
Θέμα για προβληματισμό:
Πώς ξέρουμε οτι για τη Χ, Ψ ,Ω συμπεριφορά φταίει η εκάστοτε ελληνική αντιπροσωπεία? Θα μπορούσε να γίνεται εις γνώσιν και με τις ευλογίες των κεντρικών γραφείων.
Αυτό το λέω γιατι κατα καιρούς πολλοί έχουν επικοινωνήσει με τα κεντρικά διαφόρων αυτοκινητοβιομηχανιών και τίποτα δεν έχει αλλάξει.
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Πώς ξέρουμε οτι για τη Χ, Ψ ,Ω συμπεριφορά φταίει η εκάστοτε ελληνική αντιπροσωπεία? Θα μπορούσε να γίνεται εις γνώσιν και με τις ευλογίες των κεντρικών γραφείων.Πριν από λίγες μέρες σε εκπομπή στην Αγγλία μου αποκαλύφθηκε ο λόγος για τον οποίο πολύ δύσκολα σου δίνουν τα λεφτά σου πίσω ή σου αλλάζουν το αυτοκίνητο όπως επιτρέπει ο νόμος αλλά πολύ εύκολα δέχονται να σου επισκευάζουν πολλά εντός εγγύησης.
Στην πρώτη περίπτωση γίνονται κακοί στην μητρική, δεν χρεώνονται την πώληση άρα μπορεί να μην πιάσουν τις προβλέψεις τους και να μην πάρουν τα bonus... άσε που θα τους έχει στη μαύρη λίστα η μητρική και δεν θα τους δίνει ότι παραγγέλνουν αλλά ότι θέλει αυτή κλπ.
Στη δεύτερη περίπτωση και δεν γίνονται κακοί με τη μητρική αλλά και κερδίζουν γιατί για όλη την εργασία την πληρώνονται σίγουρα από τη μητρική.....
Μήπως τώρα το πράγμα γίνεται απελπιστικά ή και αηδιαστικά απλό?
Η μόνη ελπίδα να απαιτήσεις τα δικαιώματά σου είναι με φασαρία ή και νομικά αλλιώς δεν έχουν καμία όρεξη να σε βοηθήσουν, ακόμα και όταν 'προσφέρονται' να στο επισκευάσουν δωρεάν μόνο τον εαυτό τους βοηθάνε! -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Πώς ξέρουμε οτι για τη Χ, Ψ ,Ω συμπεριφορά φταίει η εκάστοτε ελληνική αντιπροσωπεία? Θα μπορούσε να γίνεται εις γνώσιν και με τις ευλογίες των κεντρικών γραφείων.
Πριν από λίγες μέρες σε εκπομπή στην Αγγλία μου αποκαλύφθηκε ο λόγος για τον οποίο πολύ δύσκολα σου δίνουν τα λεφτά σου πίσω ή σου αλλάζουν το αυτοκίνητο όπως επιτρέπει ο νόμος αλλά πολύ εύκολα δέχονται να σου επισκευάζουν πολλά εντός εγγύησης.
Στην πρώτη περίπτωση γίνονται κακοί στην μητρική, δεν χρεώνονται την πώληση άρα μπορεί να μην πιάσουν τις προβλέψεις τους και να μην πάρουν τα bonus... άσε που θα τους έχει στη μαύρη λίστα η μητρική και δεν θα τους δίνει ότι παραγγέλνουν αλλά ότι θέλει αυτή κλπ.
Στη δεύτερη περίπτωση και δεν γίνονται κακοί με τη μητρική αλλά και κερδίζουν γιατί για όλη την εργασία την πληρώνονται σίγουρα από τη μητρική.....
Μήπως τώρα το πράγμα γίνεται απελπιστικά ή και αηδιαστικά απλό?
Η μόνη ελπίδα να απαιτήσεις τα δικαιώματά σου είναι με φασαρία ή και νομικά αλλιώς δεν έχουν καμία όρεξη να σε βοηθήσουν, ακόμα και όταν 'προσφέρονται' να στο επισκευάσουν δωρεάν μόνο τον εαυτό τους βοηθάνε!Γουέλκαμ του πλάνετ έρθ!
Πληζ φάστεν γιορ σητ-μπελτς! -
απο οτι καταλαβα δεν υπαρχει στοκ στην γενικη αντιπροσωπια γιατι πρεπει οτι εχουν να το πληρωσουν και το παραγγελνου απο το εξωτερικο. Δε πληρωνουν κουριερ ομως και περιμενουν ποτε θα εχουν αρκετες παραγγελειες για να τους βγαινουν φτηνα τα μεταφορικα και περιμενε εσυυυυυυυυ
-
Ο χρήστης dovros έγραψε:
απο οτι καταλαβα δεν υπαρχει στοκ στην γενικη αντιπροσωπια γιατι πρεπει οτι εχουν να το πληρωσουν και το παραγγελνου απο το εξωτερικο. Δε πληρωνουν κουριερ ομως και περιμενουν ποτε θα εχουν αρκετες παραγγελειες για να τους βγαινουν φτηνα τα μεταφορικα και περιμενε εσυυυυυυυυΔεν μπορώ να πω πως κατ'αυτούς δεν έχει λογική αυτό... βέβαια το να σε στήνουν έναν μήνα (ή και περισσότερο όπως στη δική σου περίπτωση) πάει πολύ....
Λες όμως 'απ'ότι κατάλαβα...'. Πήρες τελικά εδώ στην Αθήνα τηλέφωνο;
-
Δεν στέλνει η μαμά εταιρεία ένα φύλλο ερωτήσεων σχετικά με το πόσο ικανοποιημένος είναι ο πελάτης από τις υπηρεσίες της αντιπροσωπείας της; Νομίζω ότι εκεί μπορείς να διαμαρτυρηθείς, ή αν δεν υπάρχει η παραπάνω περίπτωση, τότε εγγράφως στην μαμά εταιρεία. Σκέψου και για e-mail. Ίσως να κάνει την δουλειά.
-
Σημερα ηρθε ο αισθητηρας και ολα καλα. Τη βραδυα που δημοσιευσα αυτο ειχα στειλει και email στην αντιπροσωπια. Σημερα το μεσημερι με πηραν τηλ εξηγώντας μου οτι υπηρχε καποιο προβλημα.Το θετικο ειναι πως εστω και μετα δυο μερες επικοινωνησαν μαζι μου. Οσο αφορα το οτι ο αισθητηρας ηρθε δυο μερες μετα το email ισως ειναι και συμπτωση...
Μπααααααααααα Το κράξημο ηταν..
Ευχαριστω για την συμπαρασταση -
Ο χρήστης dovros έγραψε:
Σημερα ηρθε ο αισθητηρας και ολα καλα. Τη βραδυα που δημοσιευσα αυτο ειχα στειλει και email στην αντιπροσωπια. Σημερα το μεσημερι με πηραν τηλ εξηγώντας μου οτι υπηρχε καποιο προβλημα.Το θετικο ειναι πως εστω και μετα δυο μερες επικοινωνησαν μαζι μου. Οσο αφορα το οτι ο αισθητηρας ηρθε δυο μερες μετα το email ισως ειναι και συμπτωση...
Μπααααααααααα Το κράξημο ηταν..
Ευχαριστω για την συμπαραστασηΟι δυο μέρες είναι λογικό διάστημα...μην απορείς με αυτό και να είσαι και πολύ ευχαριστημένος...
Από την άλλη εγώ πιστεύω ακράδαντα ότι βοήθησε και το mailάκι...
Ευχαριστήσου το τώρα και δώστου να καταλάβει...
Btw, δεν μας γράφεις και τις εντυπώσεις σου από το αμάξι (γενικά, ειδικά ή ακόμα και συγκριτικά; (με RX7 ή με άλλα αμάξια που έχεις οδηγήσει ή είχες στην κατοχή σου...)Άντε, περιμένουμε νέα σου, ευχάριστα τώρα....
-
Το γρηγοροτερο που ειχα οδηγησει ηταν ενα mitsubisi με 124 ιππους.
Το mazda παει γρηγορα,μπορω να πω σαν μηχανακι. Στεκεται καλα στο δρομο και οταν πατας φρενο ειναι σαν να ριχνεις αγκυρα. Η καταναλωση βεβαια σε γονατιζει.... Ακομα και αν απενεργοποιησεις το συστημα,δε θυμαμαι πως λεγεται, μπορεις να παιξεις ανετα. Καποτε ειχα ενα bertone πισωκινητο.Οταν αρχιζες τα παιχνιδια δυσκολα μαζευοτανε,οπως πιστευω τα περισσοτερα πισωκινητα. Το mazda οσο και να υπερστρεψει επαναφερεται ανετα. Αυτο που βλεπω ομως ειναι οτι ενω δεν ετρεχα ποτε τωρα μ'αυτο βλεπω οτι καποιες φορες ξεχνιεμαι και το κοντερ δειχνει 140-150 και το θεμα ειναι οτι οσο καλο και να ειναι το αυτοκινητο η ταχυτητα δε συγχωρει.
Οποιος απο το forum βρισκεται κοντα στη Δραμα μπορει ευχαριστως να το οδηγησει. Ετσι κι αλλιως εγω διπλα καθομαι τις περισσοτερες ωρες -
dovros,μήπως εχεις μετρήσει καθόλου την κατανάλωση;
After sales=Μην τον ειδατε τον Παναΐ