Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επισημο thread: Monaco GP 2004
    1. Home
    2. Formula 1
    3. Επισημο thread: Monaco GP 2004
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 1 / 6
    Formula 1
    30
    111
    14
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • F
      fanis-f1 last edited by

      Παμε λοιπον στον 6ο γυρο του παγκοσμιου πρωταθληματος.Αυτη τη φορα το πολυχρωμο καραβανι της F1 σταματαει στον πιο φημισμενο αγωνα που περιεχει το καλενεταρι και ο οποιος δεν ειναι αλλος απο αυτον του Μονακο.Ο αγωνας αυτος πραγματοποιειται καθε χρονο απο το 1929 παρακαλω!

      Απο τεχνικης αποψεως τωρα απαιτουνται μεγιστες τιμες καθετης δυναμης στις πτερυγες,ενω σημαντικο ρολο παιζει και το κιβωτιο στη συγκεκριμενη πιστα.Στα ελαστικα τελος,χρησιμοποιουνται οι πολυ μαλακες γομες εξαιτιας της ολισθηροτητας του οδοστρωαματος.
      Να σημειωσουμε πως φετος πηραν την τελικη τους μορφη,οι αλλαγες στην περιοχη της Πισινας οι οποιοες ειχαν πραγματοποιηθει απο περυσι.Κλεινωντας να τονισουμε πως ο χωρος των pits θα ειναι αισθητα μεγαλυτερος απο τις προηγουμενες χρονιες.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • F
        fanis-f1 last edited by

        Παμε λοιπον στον 6ο γυρο του παγκοσμιου πρωταθληματος.Αυτη τη φορα το πολυχρωμο καραβανι της F1 σταματαει στον πιο φημισμενο αγωνα που περιεχει το καλενεταρι και ο οποιος δεν ειναι αλλος απο αυτον του Μονακο.Ο αγωνας αυτος πραγματοποιειται καθε χρονο απο το 1929 παρακαλω!

        Απο τεχνικης αποψεως τωρα απαιτουνται μεγιστες τιμες καθετης δυναμης στις πτερυγες,ενω σημαντικο ρολο παιζει και το κιβωτιο στη συγκεκριμενη πιστα.Στα ελαστικα τελος,χρησιμοποιουνται οι πολυ μαλακες γομες εξαιτιας της ολισθηροτητας του οδοστρωαματος.
        Να σημειωσουμε πως φετος πηραν την τελικη τους μορφη,οι αλλαγες στην περιοχη της Πισινας οι οποιοες ειχαν πραγματοποιηθει απο περυσι.Κλεινωντας να τονισουμε πως ο χωρος των pits θα ειναι αισθητα μεγαλυτερος απο τις προηγουμενες χρονιες.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • F
          fanis-f1 last edited by

          Παμε λοιπον στον 6ο γυρο του παγκοσμιου πρωταθληματος.Αυτη τη φορα το πολυχρωμο καραβανι της F1 σταματαει στον πιο φημισμενο αγωνα που περιεχει το καλενεταρι και ο οποιος δεν ειναι αλλος απο αυτον του Μονακο.Ο αγωνας αυτος πραγματοποιειται καθε χρονο απο το 1929 παρακαλω!

          Απο τεχνικης αποψεως τωρα απαιτουνται μεγιστες τιμες καθετης δυναμης στις πτερυγες,ενω σημαντικο ρολο παιζει και το κιβωτιο στη συγκεκριμενη πιστα.Στα ελαστικα τελος,χρησιμοποιουνται οι πολυ μαλακες γομες εξαιτιας της ολισθηροτητας του οδοστρωαματος.
          Να σημειωσουμε πως φετος πηραν την τελικη τους μορφη,οι αλλαγες στην περιοχη της Πισινας οι οποιοες ειχαν πραγματοποιηθει απο περυσι.Κλεινωντας να τονισουμε πως ο χωρος των pits θα ειναι αισθητα μεγαλυτερος απο τις προηγουμενες χρονιες.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • R
            raikkonen last edited by

            Κατά τη γνώμη μου αν υπάρχει ένας αγώνας που μπορεί να μη νικήσει ο Γερμανός είναι αυτός. Ας ελπίσουμε σε ένα 2002/2003.Όχι τίποτ'άλλο αλλά αν κερδίσει κ εδώ μετά οι πιθανότητες να κερδίσει όλους τους αγώνες αυξανονται κατακόρυφα. Ας κερδίσει κ κάποιος άλλος...

            Υ.Γ. Το καλύτερο θα ήταν να κέρδιζε κάποιος που δεν έχει ξαναπάρει νίκη όπως ο Trulli (ώρα του είναι... ) και ο Button. Βεβαια δε θα με χάλαγε αν κέρδιζε ο Raikkonen...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              montoya2 last edited by

              ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΣΕΡΙ ΤΟΥ ΣΟΥΜΑΧΕΡ , ΟΜΩΣ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΤΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΜΑΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ ΣΤΟΝ ΕΝΑ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΓΥΡΟ ΓΙΑ ΜΙΑ ΘΕΣΗ ΣΤΟ ΠΟΝΤΙΟΥΜ . ΠΑΝΤΩΣ ΕΛΠΙΖΩ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΙΚΗ

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • R
                raikkonen last edited by

                Μα εδώ ποντάρω κ εγώ στον ένα κ μοναδικό γύρο των γαλλικών ελαστικών κ βέβαια σε μια καλή στρατηγική από αυτον που θα πάρει τη pole. Αν ο Γερμανός πάρει τη pole δεν νομίζω να υπάρχει αμφιβολία για το ποιος θα είναι ο νικητής. Φυσικά βέβαια δεν πρέπει να ξεχνάμε τη μεγάλη πιθανότητα εγκατάλειψης του γερμανού απο το μεγάλο προβήματα που τον ταλαντίζουν τα τελευταία 3+ χρόνια.... τα μηχανικά!!!

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • G
                  georgetabs last edited by

                  Ας πάρει ένα από τα παλιά, 'καλά' μονοθέσια, προδιαγραφών Ιρβάιν (ο οποίος μπήκε στο εφεδρικό του ΜΣ και είχε μείνει άφωνος πόσο καλύτερο από το δικό του ήταν) και θα αποκτήσει ίσως ενδιαφέρον.

                  Ίσως και μηχανικά προβλήματα!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • R
                    raikkonen last edited by

                    Από το στόμα σου και στου θεού τ'αυτί!!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • C
                      cmarin last edited by

                      Στον αγώνα ένα στοιχείο που θα τον κρίνει είναι η pole. Επίσης προσπέραση εκτός από πιτς μην περιμένετε να δείτε . Αντε στην εκκίνηση αν είμαστε τυχεροί. Τα υπόλοιπα την Κυριακή....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        cmarin last edited by

                        Στον αγώνα ένα στοιχείο που θα τον κρίνει είναι η pole. Επίσης προσπέραση εκτός από πιτς μην περιμένετε να δείτε . Αντε στην εκκίνηση αν είμαστε τυχεροί. Τα υπόλοιπα την Κυριακή....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • D
                          dimitrisds last edited by

                          Ο χρήστης cmarin έγραψε:
                          Στον αγώνα ένα στοιχείο που θα τον κρίνει είναι η pole. Επίσης προσπέραση εκτός από πιτς μην περιμένετε να δείτε . Αντε στην εκκίνηση αν είμαστε τυχεροί. Τα υπόλοιπα την Κυριακή....

                          Μήπως να ανοίξουμε ένα thread με θέμα : 'Προσπεράσεις στο Μονακό (εκτός πιτς)' να δούμε τι θα μαζέψουμε; Εγώ θα το βρισκα ενδιαφέρον.
                          Πάντως τον Schumi τον άφησε κινητήρας πριν καμιά βδομάδα σε δοκιμαστικά. Και μετά λέτε για αξιοπιστία Ferrari.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • R
                            raikkonen last edited by

                            Μα εδώ είναι το θέμα, τα όποια προβλήματα τα αντιμετωπίζουν μόνο στα δοκιμαστικά κα στον αγώνα ...πετάνε απροβλημάτιστα... εως τώρα τουλάχιστον. Λέτε να αλλάξει κάτι???

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • H
                              hellenic-tifosi last edited by

                              Ακριβώς γι' αυτό γίνονται οι δοκιμές, για να εντοπίζονται εκεί τα προβλήματα και στους αγώνες να κατεβαίνουν μόνο αξιόπιστα και δοκιμασμένα εξαρτήματα.

                              Πάντως, απ' όσο ειπώθηκε, το πρόβλημα στις εξατμίσεις θα μπορούσε πολύ άνετα να τον θέσει εκτός αγώνα, όπως στο Μονακό του 2000.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • R
                                raikkonen last edited by

                                Και ακριβώς εκεί είναι η υπεροχή της Ferrari τα τελευταία 5 χρόνια κ έτσι έχουν πολύ καλύτερη αξιοπιστία από τις άλλες ομάδες. Ειδικά τα τελευταία 3 χρόνια έχουν φτάσει σε τρομακτικό επίπεδο αξιοπιστίας κ έτσι είναι σε θέση να βελτιώνουν και την ταχύτητα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  christos-dimou last edited by

                                  Στα πρώτο κομμάτι των δοκιμών της Πέμπτης εμπρός ο Μιχαλάκης.
                                  Πίσω του οι BAR και 4ος από τους οfficial οδηγούς ο DC.

                                  Περιμένουμε το 2ο session ειδικά ως προς τη στρατηγική
                                  των Ferrari καθώς ο RB ήταν 2 sec πιο αργός απο τον MS.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • F
                                    fanis-f1 last edited by

                                    Εδω βρισκονται οι χρονοι απο το 2ο free practice
                                    http://www.formula1.com/race/livetiming/popup/719/10.html

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • R
                                      raikkonen last edited by

                                      Είναι τρελό!!! Αν θυμάστε το ρεκόρ ταχυτερου γύρου στο Μονακό, το έχει ο Kimi κ είναι 1:14:545 αν δε κάνω λάθος. Τώρα ο καλύτερος χρόνος της McLaren Μp4/19 είναι 1 δευτερόλεπτο πιο αργός από το χρόνο που είχε πετύχει περισυ η Mp4/17D!!! Μπορεί κ να βιάζομαι να βγάλω συμπεράσματα, δε ξέρω...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • M
                                        montoya2 last edited by

                                        Ο χρήστης Raikkonen έγραψε:
                                        Είναι τρελό!!! Αν θυμάστε το ρεκόρ ταχυτερου γύρου στο Μονακό, το έχει ο Kimi κ είναι 1:14:545 αν δε κάνω λάθος. Τώρα ο καλύτερος χρόνος της McLaren Μp4/19 είναι 1 δευτερόλεπτο πιο αργός από το χρόνο που είχε πετύχει περισυ η Mp4/17D!!! Μπορεί κ να βιάζομαι να βγάλω συμπεράσματα, δε ξέρω...

                                        ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ ΟΜΩΣ Η ΠΙΣΤΑ ΑΛΛΑΞΕ ΣΕ ΕΝΑ ΣΗΜΕΙΟ. ΑΡΑ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΟ ΠΙΣΤΕΥΩ

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • H
                                          hellenic-tifosi last edited by

                                          Ο χρήστης Raikkonen έγραψε:
                                          Είναι τρελό!!! Αν θυμάστε το ρεκόρ ταχυτερου γύρου στο Μονακό, το έχει ο Kimi κ είναι 1:14:545 αν δε κάνω λάθος. Τώρα ο καλύτερος χρόνος της McLaren Μp4/19 είναι 1 δευτερόλεπτο πιο αργός από το χρόνο που είχε πετύχει περισυ η Mp4/17D!!! Μπορεί κ να βιάζομαι να βγάλω συμπεράσματα, δε ξέρω...

                                          Συγκρίνεις το χρόνο που έγινε στον αγώνα, με την πίστα καλοστρωμένη και το μονοθέσιο άδειο με το χρόνο της Πέμπτης!

                                          Πέρσι στα ελεύθερα της Πέμπτης ο Coulthard ήταν στο 1:16.5 και ο Kimi στο 1:17.2

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • R
                                            raikkonen last edited by

                                            Εχετε δίκιο. Παρασύρθηκα....

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 1 / 6
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr