Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    BAR Honda
    1. Home
    2. Formula 1
    3. BAR Honda
    • 1 / 1
    Formula 1
    10
    14
    8
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      gsina last edited by

      Νομίζω πως πρέπει να ανοιχτεί ένα τέτοιο thread γιατί η ομάδα αυτή δείχνει μεγάλη πρόοδο φέτος

      Παρακολουθώντας και τα δοκιμαστικά από 11/2003 μου έκανε από τότε εντύπωση πως η BAR έκανε κορυφαίους χρόνους σχεδόν παντού.
      Τι μπορεί να άλλαξε τόσο ριζικά στην ομάδα αυτή; Το ότι έδωσαν περισσότερα χρήματα στην έρευνα αφότου έφυγε ο JV που είχε μεγάλο συμβόλαιο είναι αρκετό ;
      Επίσης υπενθυμίζω πως έχει αλλάξει ελαστικά φέτος και από την πρώτη στιγμή όλα πήγαν πρίμα. Δεν χρειάστηκε καθόλου χρόνος προσαρμογής στα Michelin δηλαδή και αυτό είναι το περίεργο. Η αν ακόμα οι BAR φορούσαν Bridgestone (με δεδομένο ότι φέτος η Bridgestone δεν έχει την διαφορά που είχε πέρσι με την Michelin) μπορεί να πει κανείς ότι τα μονοθέσια τους θα πήγαιναν ακόμα καλύτερα;

      Εσείς τι λέτε ;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        gsina last edited by

        Νομίζω πως πρέπει να ανοιχτεί ένα τέτοιο thread γιατί η ομάδα αυτή δείχνει μεγάλη πρόοδο φέτος

        Παρακολουθώντας και τα δοκιμαστικά από 11/2003 μου έκανε από τότε εντύπωση πως η BAR έκανε κορυφαίους χρόνους σχεδόν παντού.
        Τι μπορεί να άλλαξε τόσο ριζικά στην ομάδα αυτή; Το ότι έδωσαν περισσότερα χρήματα στην έρευνα αφότου έφυγε ο JV που είχε μεγάλο συμβόλαιο είναι αρκετό ;
        Επίσης υπενθυμίζω πως έχει αλλάξει ελαστικά φέτος και από την πρώτη στιγμή όλα πήγαν πρίμα. Δεν χρειάστηκε καθόλου χρόνος προσαρμογής στα Michelin δηλαδή και αυτό είναι το περίεργο. Η αν ακόμα οι BAR φορούσαν Bridgestone (με δεδομένο ότι φέτος η Bridgestone δεν έχει την διαφορά που είχε πέρσι με την Michelin) μπορεί να πει κανείς ότι τα μονοθέσια τους θα πήγαιναν ακόμα καλύτερα;

        Εσείς τι λέτε ;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          gsina last edited by

          Νομίζω πως πρέπει να ανοιχτεί ένα τέτοιο thread γιατί η ομάδα αυτή δείχνει μεγάλη πρόοδο φέτος

          Παρακολουθώντας και τα δοκιμαστικά από 11/2003 μου έκανε από τότε εντύπωση πως η BAR έκανε κορυφαίους χρόνους σχεδόν παντού.
          Τι μπορεί να άλλαξε τόσο ριζικά στην ομάδα αυτή; Το ότι έδωσαν περισσότερα χρήματα στην έρευνα αφότου έφυγε ο JV που είχε μεγάλο συμβόλαιο είναι αρκετό ;
          Επίσης υπενθυμίζω πως έχει αλλάξει ελαστικά φέτος και από την πρώτη στιγμή όλα πήγαν πρίμα. Δεν χρειάστηκε καθόλου χρόνος προσαρμογής στα Michelin δηλαδή και αυτό είναι το περίεργο. Η αν ακόμα οι BAR φορούσαν Bridgestone (με δεδομένο ότι φέτος η Bridgestone δεν έχει την διαφορά που είχε πέρσι με την Michelin) μπορεί να πει κανείς ότι τα μονοθέσια τους θα πήγαιναν ακόμα καλύτερα;

          Εσείς τι λέτε ;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            sikrip last edited by

            Geoff Willis...
            Πιστεύω ότι είναι ο ποιο σημαντικός παράγοντας.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              stavrosg last edited by

              Πολλά μπορεί να 'φταίνε' για την άνοδο της ομάδας. Αυτό όμως που κάνει τη μεγαλύτερη διαφορά είναι αν είναι οργανωμένη η ομάδα ή όχι (βλ. Jaguar που είναι 3 λαλούν & 2 χορεύουν που είναι κι ας έχει ολόκληρη Ford από πίσω).
              Τη διαφορά λοιπόν την έκανε ο Dave Richards που ήρθε και τους έβαλε σε μια σειρά, στρίμωξε και τη Honda να βγάλει ένα αξιοπρεπές μοτερ, και... η BAR ρίχνει γύρο στα υπεραυτοκίνητα της McLaren...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • I
                iceman_angel last edited by

                Ο χρήστης StavrosG έγραψε:
                στρίμωξε και τη Honda να βγάλει ένα αξιοπρεπές μοτερ,

                Οχι μονο αξιοπρεπες.Μιλαμε ισως για το μοτερ που βρισκεται μεσα στα 3 καλυτερα φετος.Οι ιαπωνες ξυπνησαν κ ερχονται απειλιτικοι!!!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  socratesdtc last edited by

                  Μπραβο στην αγαπημένη μου εταιρία! Αν και ο κινητήρας έχει κάποια προβλήματα αξιοπιστίας (καμμια σχεση με πέρισυ όμως) είναι ένας απο τους πιο δυνατουε και με μεγάλη ταχύτητα περιστροφής! (άν αυτα που λένε είναι σωστα..)

                  Βασικα πιστεύω οτι ο David Richards, είναι αυτος που έβαλε τ'αξη στην ομάδα..

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    a-viper7 last edited by

                    Ταιριαζουν οι υπογραφες μας...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • R
                      raikkonen last edited by

                      Σίγουρα μία ώθηση έδωσαν τα χρήματα που δε δίνανε πια στο Καναδό, αλλά όχι τόσο ώστε μια ομάδα να κάνει τέτοια διαφορά από τη μία σεζόν στην άλλη. Απλά τώρα φάνηκαν τα δείγματα δουλειάς του Geoff Willis και του Richards και από σύμπτωση τα αποτελέσματα άρχισαν να φαίνονται με την αποχώρηση του καναδού.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • J
                        jimclark last edited by

                        'Μπαρ 'όντα' όπως την πρόφερε ο Παλλομπαρίνι

                        ε ρε προ μνημονίου εποχές...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Ο χρήστης JimClark έγραψε:
                          'Μπαρ 'όντα' όπως την πρόφερε ο Παλλομπαρίνι

                          ε ρε προ μνημονίου εποχές...

                          Μας γεμισες σκονη!!!Τι σε επιασε και ξεθάβεις τοσο παλια θεματα;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • J
                            jimclark last edited by

                            Με συγχωρείτε το σταματώ.

                            Το θέμα είναι οτι αναλογίζομαι στιχομυθίες και στιχομυθίες τότε στο irc, με τους περισσότερους που δημιούργησαν αυτή τη σκόνη εδώ πέρα, 10 χρόνια πριν και σκέφτομαι πόσες κουβεντο-ώρες κάψαμε για πράματα που τώρα φαίνονται 'τι λες τώρα' ή 'πού το θυμήθηκες'.

                            Η σύνηθης φάση ήταν αντιλογίες στο irc με Hellenic tifosi, migf1, Geo F1, Mschumacher, A-viper, με κορυφαία στιγμή του πρότελευταίου να θέλει να συντάξει κατηγορητήρια επιστολή 5 σελίδων (χειρόγραφη τότε) στο ελληνικό F1 racing θέλοντας να κατηγορήσει τον editor (νομίζω τον peter Windsor) του Αγγλικού περιοδικού Δριμύ κατηγορώ, όχι αστεία.

                            Τον σταμάτησα επιτυχώς.

                            Αυτά, φτάνει τόσο. Συγγνωμη για τη σκόνη που σήκωσα, θα τα τακτοποιήσω όλα...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                geo-f1 last edited by

                                Ω ρε αναμνησεις...

                                irc και στο φορουμ του f1racing...ωραιες εποχες!! Ειμασταν και 10 χρονια νεοτεροι

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  a-viper7 last edited by

                                  Συγκίνηση...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • First post
                                    Last post
                                  • 1 / 1
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΕΛΛΑΔΑ
                                    • ΚΟΣΜΟΣ
                                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • TEST
                                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                  • VIDEO
                                    • 4TTV
                                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CANDID CAMERA
                                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΛΕΞΙΚΟ
                                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • FORMULA 1
                                    • WRC
                                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4T CLASSIC
                                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΟΡΑ
                                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CLASSIC
                                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                  • MENU
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                  • ΚΟΚ

                                  logo footer

                                  coty











                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • CLASSIC
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • VIDEO
                                  • FORUM
                                  4T FORUM
                                  4T LIBRARY
                                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                  Powered by nxcode.gr