Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Τρακάρισμα από πίσω σε σταματημένο
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Τρακάρισμα από πίσω σε σταματημένο
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    14
    18
    46
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • E
      eizo last edited by

      Να ρωτήσω κάτι άσχετο;
      Πριν κάποια χρόνια ένας γνωστός περίμενε σε φανάρι
      και ξαφνικά είδε κάποιο αμάξι να έρχεται κατά πάνω του από πίσω με ταχύτητα.Είπε στη γυναίκα του να κρατηθεί.
      Τι μπορούσε να κάνει για να μειώσει τις συνέπειες του τρακαρίσματος;
      Να λύσει χειρόφρενο..τι άλλο;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • E
        eizo last edited by

        Να ρωτήσω κάτι άσχετο;
        Πριν κάποια χρόνια ένας γνωστός περίμενε σε φανάρι
        και ξαφνικά είδε κάποιο αμάξι να έρχεται κατά πάνω του από πίσω με ταχύτητα.Είπε στη γυναίκα του να κρατηθεί.
        Τι μπορούσε να κάνει για να μειώσει τις συνέπειες του τρακαρίσματος;
        Να λύσει χειρόφρενο..τι άλλο;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • E
          eizo last edited by

          Να ρωτήσω κάτι άσχετο;
          Πριν κάποια χρόνια ένας γνωστός περίμενε σε φανάρι
          και ξαφνικά είδε κάποιο αμάξι να έρχεται κατά πάνω του από πίσω με ταχύτητα.Είπε στη γυναίκα του να κρατηθεί.
          Τι μπορούσε να κάνει για να μειώσει τις συνέπειες του τρακαρίσματος;
          Να λύσει χειρόφρενο..τι άλλο;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            n_olympios last edited by

            Ο χρήστης eizo έγραψε:
            Να ρωτήσω κάτι άσχετο;
            Πριν κάποια χρόνια ένας γνωστός περίμενε σε φανάρι
            και ξαφνικά είδε κάποιο αμάξι να έρχεται κατά πάνω του από πίσω με ταχύτητα.Είπε στη γυναίκα του να κρατηθεί.
            Τι μπορούσε να κάνει για να μειώσει τις συνέπειες του τρακαρίσματος;
            Να λύσει χειρόφρενο..τι άλλο;

            Μας συνέβη το ίδιο μια μέρα, ο πατέρας μου οδηγούσε (ήταν το δεύτερο BX, το πιο άτυχο αυτοκίνητό μας, 4 φορές μας είχαν χτυπήσει, και οι 4 από πίσω και ενώ ήμασταν σταματημένοι... )

            Ενα πράγμα που μπορείς να κάνεις είναι να προχωρήσεις όσο πιο μπροστά γίνεται, αν δεν υπάρχει βέβαια άλλο εμπόδιο (συνήθως άλλο αυτοκίνητο).
            Αυτό που έκανε ο πατέρας μου ήταν να λύσει το χειρόφρενο και να αφήσει και το φρένο, ώστε η αδράνεια του αυτοκινήτου να είναι λιγότερη. Ετσι κάποιο ποσοστό από την εκλυόμενη από τη σύγκρουση ενέργεια μετατρέπεται σε κινητική (το αυτοκίνητο φεύγει μπροστά) κι έτσι μειώνεται η ζημιά.

            Από την άλλη πρέπει, αν δεν έχεις τα περιθώρια να κινηθείς αρκετά μπροστά μετά το χτύπημα, να πατήσεις κατευθείαν φρένο ώστε να μην έχεις κι άλλες ζημιές (αν φύγει ανεξέλεγκτα το αυτοκίνητο προς τα εμπρός)...

            Πάντως δεν ξέρω αν είναι καλύτερο ή χειρότερο το να κρατιέσαι, νομίζω πως παθαίνεις μεγαλύτερη ζημιά (ειδικά στην αυχενική περιοχή) αν είσαι σφιγμένος κατά το χτύπημα. Απαραίτητη βέβαια προϋπόθεση σε χτυπήματα από πίσω, η σωστή χρήση του προσκέφαλου (πόσοι από εμάς αλήθεια ξέρουν πώς να το ρυθμίζουν σωστά? )

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              tifosaros last edited by

              Ο χρήστης n_olympios έγραψε:

              Να ρωτήσω κάτι άσχετο;
              Πριν κάποια χρόνια ένας γνωστός περίμενε σε φανάρι
              και ξαφνικά είδε κάποιο αμάξι να έρχεται κατά πάνω του από πίσω με ταχύτητα.Είπε στη γυναίκα του να κρατηθεί.
              Τι μπορούσε να κάνει για να μειώσει τις συνέπειες του τρακαρίσματος;
              Να λύσει χειρόφρενο..τι άλλο;

              Μας συνέβη το ίδιο μια μέρα, ο πατέρας μου οδηγούσε (ήταν το δεύτερο BX, το πιο άτυχο αυτοκίνητό μας, 4 φορές μας είχαν χτυπήσει, και οι 4 από πίσω και ενώ ήμασταν σταματημένοι... )

              Ενα πράγμα που μπορείς να κάνεις είναι να προχωρήσεις όσο πιο μπροστά γίνεται, αν δεν υπάρχει βέβαια άλλο εμπόδιο (συνήθως άλλο αυτοκίνητο).
              Αυτό που έκανε ο πατέρας μου ήταν να λύσει το χειρόφρενο και να αφήσει και το φρένο, ώστε η αδράνεια του αυτοκινήτου να είναι λιγότερη. Ετσι κάποιο ποσοστό από την εκλυόμενη από τη σύγκρουση ενέργεια μετατρέπεται σε κινητική (το αυτοκίνητο φεύγει μπροστά) κι έτσι μειώνεται η ζημιά.

              Από την άλλη πρέπει, αν δεν έχεις τα περιθώρια να κινηθείς αρκετά μπροστά μετά το χτύπημα, να πατήσεις κατευθείαν φρένο ώστε να μην έχεις κι άλλες ζημιές (αν φύγει ανεξέλεγκτα το αυτοκίνητο προς τα εμπρός)...

              Πάντως δεν ξέρω αν είναι καλύτερο ή χειρότερο το να κρατιέσαι, νομίζω πως παθαίνεις μεγαλύτερη ζημιά (ειδικά στην αυχενική περιοχή) αν είσαι σφιγμένος κατά το χτύπημα. Απαραίτητη βέβαια προϋπόθεση σε χτυπήματα από πίσω, η σωστή χρήση του προσκέφαλου (πόσοι από εμάς αλήθεια ξέρουν πώς να το ρυθμίζουν σωστά? )

              Aν δεις άλλο αυτοκίνητο να έρχεται κατα πάνω σου από πίσω, τότε εγώ πιστεύω ότι το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να κολλήσεις το κεφάλι σου στο προσκέφαλο για να μη χτυπήσει πάνω σε αυτό απότομα. Και να πατήσεις φρένο για να στραπατσαριστούν οι λαμαρίνες για να απορροφήσουν την ενέργεια της σύγκρουσης (έτσι δε θα κινηθεί και το αυτοκίνητο μπροστά, άρα δε θα δεχθεί αδρανειακή δύναμη ούτε ο αυχένας. Σωστά τα λέω;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • E
                eizo last edited by

                Για να μας πουν οι moderators..προτείνετε άλλο post για το τελευταίο θέμα
                (ελάττωση επιπτώσεων σε τρακάρισμα από πίσω σε φανάρι);
                Το λέω επειδή δε θα το δουν κάποιοι,γιατί θα νομίζουν πως συνεχίζεται το θέμα του τίτλου..

                Η επιθυμία σας προσταγή...
                (Moderator)

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  pg220 last edited by

                  Εγώ πιστεύω οτι αν προλαβαίνεις το καλύτερο που μπορείς να κάνεις είναι να βγεις έξω.
                  Χωρίς πλάκα είναι καλή ιδέα....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    tiger last edited by

                    Κατι δεν εχω καταλάβει σωστά,εσεις στα φανάρια τραβάτε χειρόφρενο;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      servmx last edited by

                      Ο χρήστης tifosaros έγραψε:
                      ..
                      Aν δεις άλλο αυτοκίνητο να έρχεται κατα πάνω σου από πίσω, τότε εγώ πιστεύω ότι το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να κολλήσεις το κεφάλι σου στο προσκέφαλο για να μη χτυπήσει πάνω σε αυτό απότομα. Και να πατήσεις φρένο για να στραπατσαριστούν οι λαμαρίνες για να απορροφήσουν την ενέργεια της σύγκρουσης (έτσι δε θα κινηθεί και το αυτοκίνητο μπροστά, άρα δε θα δεχθεί αδρανειακή δύναμη ούτε ο αυχένας. Σωστά τα λέω;

                      Έχοντας ιδίαν πείρα από ένα τέτοιο περιστατικό (σταματημένος σε φανάρι δέχτηκα χτύπημα με περίπου 80 km/h και το αμάξι προωθήθηκε στο μέσο κεντρικού κόμβου της Αθήνας σε απόσταση περίπου 20 μέτρων από την αρχική θέση), αν η πρόσκρουση είναι πολύ βίαια μετά από το κόλλημα στο κάθισμα ακολουθεί εκτίναξη προς τα εμπρός (να' ναι καλά η ζώνη), οπότε το ταρακούνημα είναι εξασφαλισμένο!
                      Το γεγονός αυτό μου απέδειξε και στην πράξη ότι η χρήση ζώνης ασφαλείας μέσα στην πόλη είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ!
                      Σίγουρα βοηθά το αυτοκίνητο να είναι όσο το δυνατόν 'ελεύθερο' ώστε να περιοριστεί η καταπόνηση που δέχονται τόσο ο οδηγός όσο και το όχημα, αλλά πρέπει να υπάρχουν περιθώρια εμπρός για να κινηθεί το αυτοκίνητο, για την ασφάλεια και των υπολοίπων οδηγών.

                      Γιάννης

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        panoscorfu last edited by

                        Ο χρήστης Tiger έγραψε:
                        Κατι δεν εχω καταλάβει σωστά,εσεις στα φανάρια τραβάτε χειρόφρενο;

                        Πρωσοπικα εγω ναι αν με πιασει το φαναρι απο την αρχη τοτε βγαζψ την ταχυτητα και τραβαω χειροφρενο ωστε να μην κουραζω το ποδι μου πιεζοντας το φρενο.
                        Τωρα στο θεμα
                        το καλυτερο ειναι αν μπορεις να πας προς τα μπροστα να το κανεις ετσι θα ελλατωσεις την ταχυτητα που θα σε χτυπηση

                        μια φορα απεφυγα ενα σε φαναρι στην πετρου ραλη. δεν ειχα σταματηση εντελος και ειδα απο πισω ενα αλφα 147 να ερχεται με χιλια αστραπιεα και εντελως ενστικτωδος κοιταξα τον πλαινο καθρεφτη και αλαξα λοριδα πατοντας γριγορα το γκαζι αυτος περασε διπλα μου και σταματησε γυρα στα 50 μετρα μπροστα εχωντας περαση την διασταυρωση αερα αφου σταματισε μες τη μεση του δρομου μετα πηγε σιγα σιγα δεξια αναψε αλαρμ και κατεβηκε απο το αυτοκινιτο και εκανε το σταυρο του
                        δεν του ειπα τιποτα γιατι στην κατασταση που τον ειδα δεν ηξερα τι να του πω αφου ειχε καταλαβει τι μ@λ@κια ειχε κανει

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          sado last edited by

                          Ο χρήστης panoscorfu έγραψε:

                          μια φορα απεφυγα ενα σε φαναρι στην πετρου ραλη. δεν ειχα σταματηση εντελος και ειδα απο πισω ενα αλφα 147 να ερχεται με χιλια αστραπιεα και εντελως ενστικτωδος κοιταξα τον πλαινο καθρεφτη και αλαξα λοριδα πατοντας γριγορα το γκαζι αυτος περασε διπλα μου και σταματησε γυρα στα 50 μετρα μπροστα εχωντας περαση την διασταυρωση αερα αφου σταματισε μες τη μεση του δρομου μετα πηγε σιγα σιγα δεξια αναψε αλαρμ και κατεβηκε απο το αυτοκινιτο και εκανε το σταυρο του
                          δεν του ειπα τιποτα γιατι στην κατασταση που τον ειδα δεν ηξερα τι να του πω αφου ειχε καταλαβει τι μ@λ@κια ειχε κανει

                          Συμπέρασμα.... τα φρένα της 147 είναι για τα μπάζα!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            droemmen last edited by

                            Ο χρήστης sado έγραψε:
                            Συμπέρασμα.... τα φρένα της 147 είναι για τα μπάζα!

                            Μάλλον ο συγκεκριμένος οδηγός είναι για τα μπάζα, το χειρότερο είναι ότι αυτός ο τύπος κυκλοφορεί ακόμα

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              techadmin admin last edited by

                              Ο χρήστης sado έγραψε:
                              Συμπέρασμα.... τα φρένα της 147 είναι για τα μπάζα!

                              Όποτε θέλεις σε πάω βόλτα στα Μέγαρα και σε βάζω να τη φας αυτή τη δήλωση!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                alfista last edited by

                                Ο χρήστης sado έγραψε:
                                Συμπέρασμα.... τα φρένα της 147 είναι για τα μπάζα!

                                Ο sado δεν είναι εντελώς λάθος. Για την ακρίβεια το ABS της 147 είναι για τα μπάζα!!! Αν ενεργοποιηθεί λόγω π.χ. μιας λακούβας (από τις αμέτρητες των ελληνικών δρόμων) ξεχνάει να βγει. Τις πρώτες μέρες κόντεψα να την πατήσω κι εγώ. Μετά απλά αναπροσάρμοσα τον τρόπο φρεναρίσματος, ειδικά μέσα στην πόλη.
                                Πάντως όταν δεν μας την σπάει το ABS τα φρένα είναι κορυφαία.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  Ο χρήστης tifosaros έγραψε:
                                  .... πιστεύω ότι το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να κολλήσεις το κεφάλι σου στο προσκέφαλο για να μη χτυπήσει πάνω σε αυτό απότομα. Και να πατήσεις φρένο για να στραπατσαριστούν οι λαμαρίνες για να απορροφήσουν την ενέργεια της σύγκρουσης (έτσι δε θα κινηθεί και το αυτοκίνητο μπροστά, άρα δε θα δεχθεί αδρανειακή δύναμη ούτε ο αυχένας. Σωστά τα λέω;

                                  Στο μπιλιάρδο που οι μπάλες είναι σχετικά ανελαστικές και ίδιου βάρους η κινητική ενέργεια της μιας μπορεί να μεταφέρεται σχεδόν ολόκληρη στην άλλη και η πίσω μένει ακίνητη. Αυτή η μεταφορά ενέργειας θα γίνει σε κάθε σύγκρουση. Κατά τη σύγκρουση η κινητική ενέργεια του πίσω θα μετατραπεί σε στραπατσάρισμα και κινητική ενέργεια του εμπρός. Με το φρένο μετατρέπεις μέρος της ενέργειας σε τριβή με το δρόμο αλλά ό,τι και να κάνεις αν υπάρχει αρκετή ενέργεια θα έχεις μια φάση επιτάχυνσης και μια φάση επιβράδυνσης. Η επιβράδυνση έχει να κάνει με το φρένο που πατάς και είναι αστεία και δεν κινδυνεύεις από αυτό. Η αδράνεια του κεφαλιού κατά την επιτάχυνση είναι που σε συμπιέζει και που σπρώχνει το κεφάλι σου στο προσκέφαλο. Ο αυχένας σε αυτή τη φάση κινδυνεύει από την υπερέκταση (το να πάει το κεφάλι πολύ πίσω) και αυτό προλαμβάνει το προσκέφαλο. Το να ακουμπήσεις από την αρχή στο προσκέφαλο αυξάνει την αρχική επιτάχυσνη αφού δεν έχεις το περιθώριο της διαδρομής μέχρι το προσκέφαλο αλλά σε γλυτώνει από το χτύπημα στο προσκέφαλο του κεφαλιού που είναι μάλλον πιο σημαντικό. Βέβαια δεν ξέρω αν κάνει τίποτα καλύτερο για τα περιεχόμενα....που τελικά αυτά σε ενδιαφέρουν....το ότι γλυτώνουν όμως από ένα ακόμα χτύπημα μάλλον καλό είναι και σίγουρα καλό και για τον αυχένα που γλυτώνει από το ένα μέρος της ειδικής κάκωσης τύπου μαστιγίου (whiplash). Το θέμα είναι ότι την υπερέκταση του αυχένα την προλαμβάνει το προσκέφαλο (αν είναι γερό.... έχω ξηλώσει ένα με το κεφάλι μου....) την υπέρκαμψη όμως που ακολουθεί λόγω αδράνειας του επιταχυμένου πια κεφαλιού δεν την ελέγχει τίποτα.... ίσως λοιπόν σε συμφέρει να συνεχίσεις να επιταχύνεις παρά να φρενάρεις.... Τελικά δεν ξέρω αν σε συμφέρει να πατάς φρένο.
                                  Επιπλέον, έχεις εγγύηση για το αν το στραπατσάρισμα θα είναι μόνο στο πορτμπαγκάζ ή αν θα πάρει και τα πίσω καθίσματα και όποιον είναι επάνω πχ τα παιδιά σου ή θα πάρει κι εσένα??? Δύσκολη απόφαση... αν και μάλλον το ποσοστό ενέργειας που πάει σε τριβή λόγω φρένων είναι ελάχιστο και δεν αλλάζει το ποσό του στραπατσαρίσματος.
                                  Ενώ όμως εσύ θέλεις το αυτοκίνητό σου να απορροφήσει όσο γίνεται την ενέργεια ώστε εσύ να μην χρειαστεί να επιταχυνθείς για τον πίσω καλό είναι να πάρεις όσο λιγότερη ενέργεια γίνεται ώστε αυτός να έχει τη λιγότερη δυνατή μεταβολή στην κινητική του κατάσταση, τη λιγότερη δυνατή επιβράδυνση....αναρωτιέμαι μήπως (που λέει ο λόγος) τον συμφέρει και να πατήσει γκάζι!
                                  Φαντάζομαι ότι όλα τα παραπάνω που λέω μπορεί να ισχύουν σε λίγες περιπτώσεις και να μην ισχύουν σε άλλες καθώς εξαρτώνται από πάρα πολλούς παράγοντες (ταχύτητες, βάρη, ζώνες απορρόφησης ενέργειας κλπ). Ξέρει κανένας αν σχετικές δοκιμασίες έχουν βγάλει κάποια συμπεράσματα?

                                  EDIT: έγιναν αλλαγές που έχουν αλλάξει το νόημα!!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    drizzt last edited by

                                    Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                                    Η επιτάχυνση είναι που σε συμπιέζει και που σπρώχνει το κεφάλι σου στο προσκέφαλο. Ο αυχένας περισσότερο κινδυνεύει από την υπερέκταση (το να πάει το κεφάλι πολύ πίσω) και αυτό προλαμβάνει το προσκέφαλο αν και δεν μπορεί να κάνει πολλά για την υπέρκαμψη που ακολουθεί λόγω επιβράδυνσης αλλά και λόγω γκέλ στο προσκέφαλο! Το να ακουμπήσεις στο προσκέφαλο σε γλυτώνει από την επιτάχυνση προς τα πίσω και το χτύπημα (άρα επιβράδυνση) στο προσκέφαλο του κεφαλιού αλλά δεν ξέρω αν κάνει τίποτα για τα περιεχόμενα....που τελικά αυτά σε ενδιαφέρουν....το ότι γλυτώνουν όμως από ένα ακόμα χτύπημα μάλλον καλό είναι και σίγουρα καλό και για τον αυχένα που γλυτώνει από το ένα μέρος της ειδικής κάκωσης τύπου μαστιγίου (whiplash).

                                    Τελείως ενημερωτικά, αν ξέρει κάποιος, τι διαφορές υπάρχουν στην παραπάνω ακολουθία/περίπτωση αν τα προσκέφαλα είναι ενεργά. Εν τέλει, πόσο σημαντικός παράγοντας είναι αυτός;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      mousatos last edited by

                                      Σύμφωνα με τη Volvo σε μια τέτοια περίπτωση ακουμπάμε σταθερά το κεφάλι στο προσκέφαλο και το σώμα στο κάθισμα. και..περιμένουμε το μπάμ....

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        panoscorfu last edited by

                                        Ο χρήστης mousatos έγραψε:
                                        Σύμφωνα με τη Volvo σε μια τέτοια περίπτωση ακουμπάμε σταθερά το κεφάλι στο προσκέφαλο και το σώμα στο κάθισμα. και..περιμένουμε το μπάμ....

                                        και για να το λεει η βολβο κατι ξερει στο φιναλε φιναλε αυτο πουλαει ασφαλεια.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          n_olympios last edited by

                                          Ο χρήστης panoscorfu έγραψε:

                                          Σύμφωνα με τη Volvo σε μια τέτοια περίπτωση ακουμπάμε σταθερά το κεφάλι στο προσκέφαλο και το σώμα στο κάθισμα. και..περιμένουμε το μπάμ....

                                          και για να το λεει η βολβο κατι ξερει στο φιναλε φιναλε αυτο πουλαει ασφαλεια.

                                          Εχει εξελίξει κι εκείνο το σύστημα, να δεις πώς το λένε... Χιπς, Πιπς, κάπως έτσι τέλος πάντων...

                                          Α, SIPS είναι!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • First post
                                            Last post
                                          • 1 / 1
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΕΛΛΑΔΑ
                                            • ΚΟΣΜΟΣ
                                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • TEST
                                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                          • VIDEO
                                            • 4TTV
                                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CANDID CAMERA
                                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΛΕΞΙΚΟ
                                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • FORMULA 1
                                            • WRC
                                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4T CLASSIC
                                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΟΡΑ
                                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CLASSIC
                                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                          • MENU
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                          • ΚΟΚ

                                          logo footer

                                          coty











                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • CLASSIC
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • VIDEO
                                          • FORUM
                                          4T FORUM
                                          4T LIBRARY
                                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                          Powered by nxcode.gr