Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    HELP!!! ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ ΠΙΕΣΗΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. HELP!!! ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ ΠΙΕΣΗΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    7
    11
    581
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lefteris25 last edited by

      Παιδια δεν ξερω αν υπαρχει παρομοιο topic εψαξα και δεν βρηκα!!
      Θελω να μαθω τι ειναι ο ρυθμιστης πιεσης καυσιμου ποσο κανει και τι βελτιωνει σε ενα αμαξι και κατα ποσο σε HP.

      1 Reply Last reply Reply Quote 4
      • L
        lefteris25 last edited by

        Παιδια δεν ξερω αν υπαρχει παρομοιο topic εψαξα και δεν βρηκα!!
        Θελω να μαθω τι ειναι ο ρυθμιστης πιεσης καυσιμου ποσο κανει και τι βελτιωνει σε ενα αμαξι και κατα ποσο σε HP.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lefteris25 last edited by

          Παιδια δεν ξερω αν υπαρχει παρομοιο topic εψαξα και δεν βρηκα!!
          Θελω να μαθω τι ειναι ο ρυθμιστης πιεσης καυσιμου ποσο κανει και τι βελτιωνει σε ενα αμαξι και κατα ποσο σε HP.

          1 Reply Last reply Reply Quote 4
          • ?
            A Former User last edited by

            Ρυθμίζει την πίεση καυσίμου ( συνήθως 2,5 - 3 bar ). H επιλογή της πίεσης πρέπει να γίνει σύμφωνα με το πρόγραμμα του εγκεφάλου και σε δυναμόμετρο , δεν είναι τόσο απλό
            Αν αυξήσουμε την πίεση σε έναν νορμάλ κινητήρα , μπορεί να έχουμε καλύτερη απόκριση και ίσως .... λίγο μεγαλύτερη δύναμη /ροπή σε κάποιο εύρος στροφών αλλά είναι σίγουρο ότι σε κάποιο άλλο εύρος στροφών (συνήθως χαμηλά) θα έχουμε πλούσιο μείγμα και μείωση της απόδοσης

            Στο index των τεχνικών θεμάτων υπάρχουν links για τη λειτουργία και τα περιφερειακά των κινητήρων.

            Αρχισε από εδώ

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • B
              bagus last edited by

              Ειναι πολυ καλυτερο να επαναπρογραμματισεις τον εγκεφαλο του αυτοκινητου σου(αν μπορεις)παρα να πειραματιστεις με τον ρυθμιστη,που οπως πολυ σωστα ειπε ο Βασιλης σε καποιες στροφες θα δωσει αλλα σε καποιες αλλες θα χασεις....
              Η αυξηση στην ιπποδυναμη ειναι πολυπλοκο θεμα και εχει σχεση με το τι εχεις κανει στο αμαξι,τα κυβικα,τι προγραμμα φοραει απο το εργοστασιο και πολλους αλλους παραγοντες.
              Το μονο πλεονεκτημα του ρυθμιστη ειναι η χαμηλοτερη τιμη του συγκριτικα με ενα προγραμμα,αλλα δεν θα τον προτιμουσα αν ειχα την δυνατοτητα τοποθετησης προγραμματος.

              1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • P
                puntofato last edited by

                Ο ρυθμιστής πίεσης του καυσίμου είναι το εξάρτημα εκείνο που φροντίζει ώστε η διαφορά πίεσης μεταξύ της πίεσης του καυσίμου στην φλογέρα και πίεσης στην εισαγωγή να είναι σταθερή. Δηλαδή όταν το αυτοκίνητο έχει κλειστή πεταλούδα η υποπίεση στην εισαγωγή είναι μέγιστη και η πίεση στη φλογέρα η ελάχιστη δηλαδή -0,5μπαρ εισαγωγή 2,5μπαρ φλογέρα. Πεταλούδα τέρμα ανοιχτή 0μπαρ εισαγωγή 3μπαρ φλογέρα. Απλό το παράδειγμα.
                Μεγαλώνοντας την πίεση η μονάδα ελέγχου θα κόψει χρόνο ψεκασμού βάσει του σήματος από το λάμδα και η ποσότητα καυσίμου θα γίνει πάλι ίδια. Αν δεν το καταφέρει απλά θα έχεις πλούσιο μίγμα με ό,τι αυτό συνεπάγεται(καυσαέρια,μαυρισμένα μπουζί, κατανάλωση, χαλασμένο καταλύτη κα)

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • L
                  lefteris25 last edited by

                  Thanks!!! καθως επισεις θελω να ρωτισω που ακριβος τον τοποθετουμε (καλο θα ηταν αν ειχατε links με photos να δω πως ειναι) και τιμη.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Από ότι κατάλαβα μόνος του δεν μπορεί να κάνει πολλά αλλά μετά από βελτίωση εγκεφάλου αν δεν επαρκεί ο παλιός ρυθμιστής τότε ο νέος μπορεί να δίνει κάτι παραπάνω που ο νέος εγκέφαλος να μπορεί να το αξιοποιεί.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      predator last edited by

                      καποια επιπλέον στοιχεία...

                      1. Ο ρυθμιστής πίεσης χρησιμεύει για να αυξήσει την πίεση στο κύκλωμα καυσίμου αλλά και για να βελτιώσει την απόκριση
                        δηλαδή κάθε φορά που πρέπει να γίνει κάποια μεταβολή στη πίεση γίνεται ταχύτερα, μιλάμε πάντα για ένα καλό ρυθμιστή...
                      2. μιλώντας τώρα καθαρά για την παροχή καυσίμου και όχι την απόκριση
                        είναι παραμύθι η φράση 'αφού άλλαξε πρόγραμμα ο ρυθμιστής είναι άχρηστος'
                        θα ήταν σωστή η 'αφού άλλαξε πρόγραμμα και μπεκ ο ρυθμιστής είναι άχρηστος'
                        και αυτό διότι η παροχή εξαρτάται από την διατομή των μπεκ την πίεση και τον επι της % χρόνο έκχυσης
                        ο εγκέφαλος ελέγχει μόνο το τρίτο οπότε και οι δυνατότητες άυξησης είναι περιορισμένες μέχρι το 100%
                        αν δηλαδή θέλουμε να διπλασιάσουμε την ισχύ σε ένα κινητήρα σίγουρα δεν αρκεί ο εγκέφαλος και πιθανότατα να μην αρκεί ουτε σε συνδυασμό με το ρυθμιστή διότι και η πίεση έχει ένα όριο, όχι θεωρητικό σαν τη διάρκεια ψεκασμού αλλά πρακτικό για λόγους αξιοπιστίας
                        φυσικά το επόμενο βήμα είναι το επιπλέον μπέκ ή καλύτερα τα μεγαλύτερα μπέκ

                      μια περίπτωση που προτείνεται ρυθμιστής είναι σε ήπια 10-20% βελτίωση ροικότητας (π.χ. εισαγωγή/εξάτμιση/ροική/εκκεντροφόροι) και λόγο κόστους και αναξιοπιστίας του προγράμματος γίνεται χρήση του ρυθμιστή γνωρίζοντας όμως οτι θα αποδώσει λιγότερο από ένα τέλειο πρόγραμμα

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • P
                        puntofato last edited by

                        Να πούμε ότι τα καινούργια συστήματα είναι ΣΤΑΘΕΡΗΣ πίεσης χωρίς επιστρεφόμενα. Δηλαδή στην μπεκιέρα υπάρχει μόνο παροχή με πίεση γύρω στα 3 μπαρ χωρίς επιστροφή. Ο ρυθμιστής είναι πίσω στην αντλία χωρίς υποπίεση. Η μονάδα ελέγχει διαφορετικά τον ψεκασμό από τις προηγούμενες γενιές.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • G
                          g60 last edited by

                          Ο χρήστης Puntofato έγραψε:
                          Ο ρυθμιστής πίεσης του καυσίμου είναι το εξάρτημα εκείνο που φροντίζει ώστε η διαφορά πίεσης μεταξύ της πίεσης του καυσίμου στην φλογέρα

                          [list:2r4d6yua]Eννοεις την μπεκιερα [/list:u:2r4d6yua][list:2r4d6yua]Γιατι ψαχνω μιση ωρα για φλογερα και δεν την βρισκω [/list:u:2r4d6yua]

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • P
                            puntofato last edited by

                            Ναι ρε Μάκη την μπεκιέρα εννοώ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                            • First post
                              Last post
                            • 1 / 1
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΕΛΛΑΔΑ
                              • ΚΟΣΜΟΣ
                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • TEST
                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                            • VIDEO
                              • 4TTV
                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CANDID CAMERA
                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΛΕΞΙΚΟ
                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                              • FORMULA 1
                              • WRC
                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4T CLASSIC
                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                            • ΑΓΟΡΑ
                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CLASSIC
                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                            • MENU
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                            • ΚΟΚ

                            logo footer

                            coty











                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • CLASSIC
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • VIDEO
                            • FORUM
                            4T FORUM
                            4T LIBRARY
                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                            Powered by nxcode.gr