-
Παιδια δεν ξερω αν υπαρχει παρομοιο topic εψαξα και δεν βρηκα!!
Θελω να μαθω τι ειναι ο ρυθμιστης πιεσης καυσιμου ποσο κανει και τι βελτιωνει σε ενα αμαξι και κατα ποσο σε HP. -
Παιδια δεν ξερω αν υπαρχει παρομοιο topic εψαξα και δεν βρηκα!!
Θελω να μαθω τι ειναι ο ρυθμιστης πιεσης καυσιμου ποσο κανει και τι βελτιωνει σε ενα αμαξι και κατα ποσο σε HP. -
Παιδια δεν ξερω αν υπαρχει παρομοιο topic εψαξα και δεν βρηκα!!
Θελω να μαθω τι ειναι ο ρυθμιστης πιεσης καυσιμου ποσο κανει και τι βελτιωνει σε ενα αμαξι και κατα ποσο σε HP. -
Ρυθμίζει την πίεση καυσίμου ( συνήθως 2,5 - 3 bar ). H επιλογή της πίεσης πρέπει να γίνει σύμφωνα με το πρόγραμμα του εγκεφάλου και σε δυναμόμετρο , δεν είναι τόσο απλό
Αν αυξήσουμε την πίεση σε έναν νορμάλ κινητήρα , μπορεί να έχουμε καλύτερη απόκριση και ίσως .... λίγο μεγαλύτερη δύναμη /ροπή σε κάποιο εύρος στροφών αλλά είναι σίγουρο ότι σε κάποιο άλλο εύρος στροφών (συνήθως χαμηλά) θα έχουμε πλούσιο μείγμα και μείωση της απόδοσηςΣτο index των τεχνικών θεμάτων υπάρχουν links για τη λειτουργία και τα περιφερειακά των κινητήρων.
Αρχισε από εδώ
-
Ειναι πολυ καλυτερο να επαναπρογραμματισεις τον εγκεφαλο του αυτοκινητου σου(αν μπορεις)παρα να πειραματιστεις με τον ρυθμιστη,που οπως πολυ σωστα ειπε ο Βασιλης σε καποιες στροφες θα δωσει αλλα σε καποιες αλλες θα χασεις....
Η αυξηση στην ιπποδυναμη ειναι πολυπλοκο θεμα και εχει σχεση με το τι εχεις κανει στο αμαξι,τα κυβικα,τι προγραμμα φοραει απο το εργοστασιο και πολλους αλλους παραγοντες.
Το μονο πλεονεκτημα του ρυθμιστη ειναι η χαμηλοτερη τιμη του συγκριτικα με ενα προγραμμα,αλλα δεν θα τον προτιμουσα αν ειχα την δυνατοτητα τοποθετησης προγραμματος. -
Ο ρυθμιστής πίεσης του καυσίμου είναι το εξάρτημα εκείνο που φροντίζει ώστε η διαφορά πίεσης μεταξύ της πίεσης του καυσίμου στην φλογέρα και πίεσης στην εισαγωγή να είναι σταθερή. Δηλαδή όταν το αυτοκίνητο έχει κλειστή πεταλούδα η υποπίεση στην εισαγωγή είναι μέγιστη και η πίεση στη φλογέρα η ελάχιστη δηλαδή -0,5μπαρ εισαγωγή 2,5μπαρ φλογέρα. Πεταλούδα τέρμα ανοιχτή 0μπαρ εισαγωγή 3μπαρ φλογέρα. Απλό το παράδειγμα.
Μεγαλώνοντας την πίεση η μονάδα ελέγχου θα κόψει χρόνο ψεκασμού βάσει του σήματος από το λάμδα και η ποσότητα καυσίμου θα γίνει πάλι ίδια. Αν δεν το καταφέρει απλά θα έχεις πλούσιο μίγμα με ό,τι αυτό συνεπάγεται(καυσαέρια,μαυρισμένα μπουζί, κατανάλωση, χαλασμένο καταλύτη κα) -
Thanks!!! καθως επισεις θελω να ρωτισω που ακριβος τον τοποθετουμε (καλο θα ηταν αν ειχατε links με photos να δω πως ειναι) και τιμη.
-
Από ότι κατάλαβα μόνος του δεν μπορεί να κάνει πολλά αλλά μετά από βελτίωση εγκεφάλου αν δεν επαρκεί ο παλιός ρυθμιστής τότε ο νέος μπορεί να δίνει κάτι παραπάνω που ο νέος εγκέφαλος να μπορεί να το αξιοποιεί.
-
καποια επιπλέον στοιχεία...
- Ο ρυθμιστής πίεσης χρησιμεύει για να αυξήσει την πίεση στο κύκλωμα καυσίμου αλλά και για να βελτιώσει την απόκριση
δηλαδή κάθε φορά που πρέπει να γίνει κάποια μεταβολή στη πίεση γίνεται ταχύτερα, μιλάμε πάντα για ένα καλό ρυθμιστή... - μιλώντας τώρα καθαρά για την παροχή καυσίμου και όχι την απόκριση
είναι παραμύθι η φράση 'αφού άλλαξε πρόγραμμα ο ρυθμιστής είναι άχρηστος'
θα ήταν σωστή η 'αφού άλλαξε πρόγραμμα και μπεκ ο ρυθμιστής είναι άχρηστος'
και αυτό διότι η παροχή εξαρτάται από την διατομή των μπεκ την πίεση και τον επι της % χρόνο έκχυσης
ο εγκέφαλος ελέγχει μόνο το τρίτο οπότε και οι δυνατότητες άυξησης είναι περιορισμένες μέχρι το 100%
αν δηλαδή θέλουμε να διπλασιάσουμε την ισχύ σε ένα κινητήρα σίγουρα δεν αρκεί ο εγκέφαλος και πιθανότατα να μην αρκεί ουτε σε συνδυασμό με το ρυθμιστή διότι και η πίεση έχει ένα όριο, όχι θεωρητικό σαν τη διάρκεια ψεκασμού αλλά πρακτικό για λόγους αξιοπιστίας
φυσικά το επόμενο βήμα είναι το επιπλέον μπέκ ή καλύτερα τα μεγαλύτερα μπέκ
μια περίπτωση που προτείνεται ρυθμιστής είναι σε ήπια 10-20% βελτίωση ροικότητας (π.χ. εισαγωγή/εξάτμιση/ροική/εκκεντροφόροι) και λόγο κόστους και αναξιοπιστίας του προγράμματος γίνεται χρήση του ρυθμιστή γνωρίζοντας όμως οτι θα αποδώσει λιγότερο από ένα τέλειο πρόγραμμα
- Ο ρυθμιστής πίεσης χρησιμεύει για να αυξήσει την πίεση στο κύκλωμα καυσίμου αλλά και για να βελτιώσει την απόκριση
-
Να πούμε ότι τα καινούργια συστήματα είναι ΣΤΑΘΕΡΗΣ πίεσης χωρίς επιστρεφόμενα. Δηλαδή στην μπεκιέρα υπάρχει μόνο παροχή με πίεση γύρω στα 3 μπαρ χωρίς επιστροφή. Ο ρυθμιστής είναι πίσω στην αντλία χωρίς υποπίεση. Η μονάδα ελέγχει διαφορετικά τον ψεκασμό από τις προηγούμενες γενιές.
-
Ο χρήστης Puntofato έγραψε:
Ο ρυθμιστής πίεσης του καυσίμου είναι το εξάρτημα εκείνο που φροντίζει ώστε η διαφορά πίεσης μεταξύ της πίεσης του καυσίμου στην φλογέρα[list:2r4d6yua]Eννοεις την μπεκιερα [/list:u:2r4d6yua][list:2r4d6yua]Γιατι ψαχνω μιση ωρα για φλογερα και δεν την βρισκω [/list:u:2r4d6yua]
-
Ναι ρε Μάκη την μπεκιέρα εννοώ
HELP!!! ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ ΠΙΕΣΗΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ