-
http://www.bath.ac.uk/~ccsshb/12cyl/
Αποδίδει 108920 ίππους,έχει 14 κυλίνδρους και
ζυγίζει 2300 τόνους.Καταναλώνει 1660 γαλόνια βαρέος πετρελαίου
(1 γαλόνι αντιστοιχεί περίπου σε 4,5 λίτρα).Το θέμα το έχουμε εξαντλήσει [moderator]
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=6718
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=5391 -
http://www.bath.ac.uk/~ccsshb/12cyl/
Αποδίδει 108920 ίππους,έχει 14 κυλίνδρους και
ζυγίζει 2300 τόνους.Καταναλώνει 1660 γαλόνια βαρέος πετρελαίου
(1 γαλόνι αντιστοιχεί περίπου σε 4,5 λίτρα).Το θέμα το έχουμε εξαντλήσει [moderator]
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=6718
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=5391 -
http://www.bath.ac.uk/~ccsshb/12cyl/
Αποδίδει 108920 ίππους,έχει 14 κυλίνδρους και
ζυγίζει 2300 τόνους.Καταναλώνει 1660 γαλόνια βαρέος πετρελαίου
(1 γαλόνι αντιστοιχεί περίπου σε 4,5 λίτρα).Το θέμα το έχουμε εξαντλήσει [moderator]
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=6718
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=5391 -
Κι αυτό Ιάπωνες το έφτιαξαν
'The Wartsila-Sulzer RTA96-C turbocharged two-stroke diesel engine is the most powerful and most efficient prime-mover in the world today. The **Aioi Works of Japan's Diesel United, Ltd **built the first engines and is where some of these pictures were taken. '
Έετσι, έεετσι!!!
Αξίζει να βάλεις τέτοιο τροπέτο σε τρεχαντήρι; Θα γράφει 4ες και 5ες σε μπουνάτσα
-
Το μέγεθος και η ιπποδύναμη δεν είναι τόσο σημαντικά , εντυπωσιάζουν λόγω μεγέθους , αλλά η πιο σημαντική καινοτομία έρχεται από τον χώρο του αυτοματισμού και της 'διαχείρησης' των σύγχρονων μηχανών πλοίων.
Έτσι εμφανίστηκε η πρώτη μηχανή που έχει IP Address και θα μας δώσει την δυνατότητα να παρακολουθούμε την λειτουργία της on-line !
Η Sulzer είναι σχεδιασμένη στην Ελβετία εξ ου και το παρατσούκλι 'Ελβετικό Ρολόϊ '
Και κάτι τελευταίο , την κατανάλωση στα πλοία την εκφράζουμε σε τόννους ανά ημέρα.
ο ισχυρότερος πετρελαιοκινητήρας (για πλοία)