-
Καλημερα.
Μηπως γνωριζει καποιος πως θα μπορουσαμε να κανουμε πιο βαρια την αισθηση του τιμονιου?
Μιλαμε για υδραυλικο τιμονι...οποτε εγω σκεφτηκα τα εξεις:- πιο λεπτορευστο υδραυλικο λαδι
- βανα στραγγαλισμου στο κυκλωμα
- μεγαλυτερο γραναζι που δινει κινηση στην αντλια του υδραυλικου μεσω του ιμαντα....
Ειναι αυτα σωστα? Ενδεχεται να δημιουργησουν καποιο προβλημα?
Δε θα μπουν ολα αλλα οποιο ειναι πιο σωστο-ευκολο.
Εσεις τι γνωμη εχετε? (ζητειται ιδιαιτερη βοηθεια απο τους μηχανολογους ή/και απο τους μηχανικους-εμπειρικους του forum)...
-
Καλημερα.
Μηπως γνωριζει καποιος πως θα μπορουσαμε να κανουμε πιο βαρια την αισθηση του τιμονιου?
Μιλαμε για υδραυλικο τιμονι...οποτε εγω σκεφτηκα τα εξεις:- πιο λεπτορευστο υδραυλικο λαδι
- βανα στραγγαλισμου στο κυκλωμα
- μεγαλυτερο γραναζι που δινει κινηση στην αντλια του υδραυλικου μεσω του ιμαντα....
Ειναι αυτα σωστα? Ενδεχεται να δημιουργησουν καποιο προβλημα?
Δε θα μπουν ολα αλλα οποιο ειναι πιο σωστο-ευκολο.
Εσεις τι γνωμη εχετε? (ζητειται ιδιαιτερη βοηθεια απο τους μηχανολογους ή/και απο τους μηχανικους-εμπειρικους του forum)...
-
Καλημερα.
Μηπως γνωριζει καποιος πως θα μπορουσαμε να κανουμε πιο βαρια την αισθηση του τιμονιου?
Μιλαμε για υδραυλικο τιμονι...οποτε εγω σκεφτηκα τα εξεις:- πιο λεπτορευστο υδραυλικο λαδι
- βανα στραγγαλισμου στο κυκλωμα
- μεγαλυτερο γραναζι που δινει κινηση στην αντλια του υδραυλικου μεσω του ιμαντα....
Ειναι αυτα σωστα? Ενδεχεται να δημιουργησουν καποιο προβλημα?
Δε θα μπουν ολα αλλα οποιο ειναι πιο σωστο-ευκολο.
Εσεις τι γνωμη εχετε? (ζητειται ιδιαιτερη βοηθεια απο τους μηχανολογους ή/και απο τους μηχανικους-εμπειρικους του forum)...
-
Απλά... βάλε φαρδύτερα λάστιχα
-
Δώσε κάστερ και θα δείς...
-
Αν θυμάμαι καλά, ανάμεσα στο Saxo VTS και στο Peugeot Rallye που μοιραζόταν άπειρα μηχανικά μέρη, η βασική διαφορά στην κρεμαγιέρα ήταν μια βαλβίδα στο υδραυλικό κύκλωμα. Αυτό έκανε το τιμόνι του Rallye να έχει πολύ 'στιβαρότερη' αίσθηση. Επομένως η βαλβίδα στραγγαλισμού που αναφέρεις είναι ίσως μια λύση, αλλά θέλει ψάξιμο. Ας μην ξεχνάμε ότι τα περισσότερα σημερινά υδραυλικά έχουν μεταβλητή υποβοήθηση και προφανώς δεν θα ήθελες να 'παίξεις' με κάτι τόσο κρίσιμο όσο το τιμόνι σου!
Αν το ζητούμενο είναι η βαρύτερη 'αίσθηση' αλλά και η αυξημένη ακρίβεια, τότε το κάστερ θα βελτιώσει την επαναφορά (**αν **μπορεί να μεταβληθεί εύκολα) ενώ η αλλαγή κάποιον silent block με σκληρότερα θα βελτιώσει επιπλέον τα πράγματα.
-
Αν βάλεις τιμόνι με μικρότερη διάμετρο....; (λέω εγώ τώρα)
-
Το αυτοκινητο εχει ηδη φαρδυτερα ελαστικα απο τα μανισια (205/50/16 αντι των 195/60/15 απο μαμα), αμορτισερ BILSTEIN SPORT (με τα μαμα ελατηρια), σετ αντιστρεπτικες της EIBACH και μπαρα θολων εμπρος, οποτε δε νομιζω πως χρειαζονται πολλα παραπανω (ισως ενα σετ silent blocks πολυουρεθανης θα βοηθουσε) αλλα, η καρδια της μετατροπης που θελω να κανω βρισκεται στην αντλια και το κυκλωμα του υδραυλικου τιμονιου και γι'αυτο ψαχνω προς τα εκει...
Βεβαια, το αυτοκινητο εχει καλο τιμονι (FORD FOCUS), αλλα θα το ηθελα λιγο βαρυτερο... -
Δεν καταλαβαίνω γιατί θέλεις σώνει και καλά βαρύτερο τιμόνι, αλλά περί ορέξεως...
Δεν ξέρω αν το 'απλό' Focus έχει την ίδια κρεμαγιέρα με τα ST και RS, αλλά δεν το κοιτάς και αυτό; Για τα δυο τελευταία δεν νομίζω να έχει παραπονεθεί κανείς παγκοσμίως για την αίσθησή του τιμονιού τους.
ΒΑΡΥΤΕΡΟ ΤΙΜΟΝΙ