Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Εγκυρότατη Εφημερίδα....
    1. Home
    2. Formula 1
    3. Εγκυρότατη Εφημερίδα....
    • 1 / 1
    Formula 1
    9
    14
    1
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      teodor_v last edited by

      Το παρακάτω δημοσίευμα είναι απο την εφημερίδα 'METROSPORT' στις 8/5/2004 και αφορά στην Formoula 1.

      'ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΑΘΛΗΜΑ...
      Το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Φόρμουλα 1 περιλαμβάνει 17 αγώνες, στους οποίους μετέχουν 12 ομάδες με 2 οδηγούς στην κάθε ομάδα.
      Οι βαθμοί που δίνονται στους 6 κορυφαίους οδηγούς σε κάθε Grand Prix είναι οι εξής;

      ΘΕΣΗ..............ΒΑΘΜΟΙ
      1η.....................10
      2η......................6
      3η......................4
      4η......................3
      5η......................2
      6η......................1

      Ο οδηγός που θα συγκεντρώσει τους περισσότερους βαθμούς στο τέλος της σεζόν είναι ο μεγάλος νικητής.
      Το κάθε Grand Prix (αγώνας) διαρκεί 3 ημέρες. Την Παρασκευή και το πρωί του Σαββάτου γίνονται δοκιμαστικά, στη διάρκεια των οποίων οι οδηγοί κάνουν πολλούς γύρους για να στρώσουν τις μηχανές τους. Το μεσημέρι του Σαββάτου γίνεται ο αγώνας κατάταξης, όπου καθορίζεται η θέση τους στην εκκίνηση βάση του χρόνου που θα κάνουν στον ταχύτερο γύρο του προκριματικού αγώνα. Ο αγώνας διεξάγεται Κυριακή. Τριάντα λεπτά πριν απο την εκκίνηση τα αυτοκίνητα φεύγουν, κάνουν ένα δοκιμαστικό γύρο και παίρνουν τις θέσεις τους στην αφετηρία της πίστας. Ύστερα αρχίζουν να ανάβουν 5 κόκκινα φώτα, το ένα μετά το άλλο. Μόλις σβήσουν όλα μαζί, αρίζει το Grand Prix.'

      Όπως καταλαβαίνετε έμεινα έκπληκτος απο αυτά που διάβαζα!! Περίμενα περισσότερη σοβαρότητα απο μια αθλητική εφημερίδα και σαφώς γνώση του αντικειμένου και των εξελίξεων! Και καλά ο συντάκτης έχει μείνει 2 χρόνια πίσω, αλλά η εφημερίδα δεν περνάει απο έλεγχο πριν τυπωθεί; Κανείς δεν το πρόσεξε; Η μήπως κανείς δεν γνώριζε;

      Εν τω μεταξύ ο τύπος (συντάκτης) μάλλον δεν γνωρίζει τους Raikkonen, Truli, και Panis διότι όταν αναφέρεται παρακάτω στο Grand Prix της Ισπανίας λέει μεταξύ άλλων;
      'Στον αγώνα θα λάβουν μέρος όλα τα διάσημα ονόματα της Φόρμουλα όπως οι Μάικλ Σουμάχερ και Μπαρικέλο με τη Ferrari, Ράλφ Σουμάχερ και Μοντόγια με τη BMW, Κούλτχαρτ με την McLaren-Mercedes, Αλόνσο με τη Renault, Μπάτον με τη Honda κτλ.'

      Θυμίζω βεβαίως ότι τα Grand Prix είναι 18 φέτος
      ότι οι ομάδες 10
      και βαθμολογούνται 8 οδηγοί με 10,8,6,5,4,3,2,1

      Είναι γεγονός πάντως ότι ο Ελληνικός τύπος δεν είναι σε θέση να καλύψει την Formula 1. Εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων οι Ελληνες δημοσιογράφοι δεν είναι σωστα ενημερωμένοι και καταρτισμένοι για αυτο το αθλημα.
      Το αντιμετωπίζουν δε σαν ένα άθλημα που δεν έχει τηλεθέαση και οπαδούς.
      Αυτη είναι βεβαίως η δικιά μου γνώμη! Περιμένω να διαβάσω τις δικιές σας!

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • T
        teodor_v last edited by

        Το παρακάτω δημοσίευμα είναι απο την εφημερίδα 'METROSPORT' στις 8/5/2004 και αφορά στην Formoula 1.

        'ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΑΘΛΗΜΑ...
        Το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Φόρμουλα 1 περιλαμβάνει 17 αγώνες, στους οποίους μετέχουν 12 ομάδες με 2 οδηγούς στην κάθε ομάδα.
        Οι βαθμοί που δίνονται στους 6 κορυφαίους οδηγούς σε κάθε Grand Prix είναι οι εξής;

        ΘΕΣΗ..............ΒΑΘΜΟΙ
        1η.....................10
        2η......................6
        3η......................4
        4η......................3
        5η......................2
        6η......................1

        Ο οδηγός που θα συγκεντρώσει τους περισσότερους βαθμούς στο τέλος της σεζόν είναι ο μεγάλος νικητής.
        Το κάθε Grand Prix (αγώνας) διαρκεί 3 ημέρες. Την Παρασκευή και το πρωί του Σαββάτου γίνονται δοκιμαστικά, στη διάρκεια των οποίων οι οδηγοί κάνουν πολλούς γύρους για να στρώσουν τις μηχανές τους. Το μεσημέρι του Σαββάτου γίνεται ο αγώνας κατάταξης, όπου καθορίζεται η θέση τους στην εκκίνηση βάση του χρόνου που θα κάνουν στον ταχύτερο γύρο του προκριματικού αγώνα. Ο αγώνας διεξάγεται Κυριακή. Τριάντα λεπτά πριν απο την εκκίνηση τα αυτοκίνητα φεύγουν, κάνουν ένα δοκιμαστικό γύρο και παίρνουν τις θέσεις τους στην αφετηρία της πίστας. Ύστερα αρχίζουν να ανάβουν 5 κόκκινα φώτα, το ένα μετά το άλλο. Μόλις σβήσουν όλα μαζί, αρίζει το Grand Prix.'

        Όπως καταλαβαίνετε έμεινα έκπληκτος απο αυτά που διάβαζα!! Περίμενα περισσότερη σοβαρότητα απο μια αθλητική εφημερίδα και σαφώς γνώση του αντικειμένου και των εξελίξεων! Και καλά ο συντάκτης έχει μείνει 2 χρόνια πίσω, αλλά η εφημερίδα δεν περνάει απο έλεγχο πριν τυπωθεί; Κανείς δεν το πρόσεξε; Η μήπως κανείς δεν γνώριζε;

        Εν τω μεταξύ ο τύπος (συντάκτης) μάλλον δεν γνωρίζει τους Raikkonen, Truli, και Panis διότι όταν αναφέρεται παρακάτω στο Grand Prix της Ισπανίας λέει μεταξύ άλλων;
        'Στον αγώνα θα λάβουν μέρος όλα τα διάσημα ονόματα της Φόρμουλα όπως οι Μάικλ Σουμάχερ και Μπαρικέλο με τη Ferrari, Ράλφ Σουμάχερ και Μοντόγια με τη BMW, Κούλτχαρτ με την McLaren-Mercedes, Αλόνσο με τη Renault, Μπάτον με τη Honda κτλ.'

        Θυμίζω βεβαίως ότι τα Grand Prix είναι 18 φέτος
        ότι οι ομάδες 10
        και βαθμολογούνται 8 οδηγοί με 10,8,6,5,4,3,2,1

        Είναι γεγονός πάντως ότι ο Ελληνικός τύπος δεν είναι σε θέση να καλύψει την Formula 1. Εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων οι Ελληνες δημοσιογράφοι δεν είναι σωστα ενημερωμένοι και καταρτισμένοι για αυτο το αθλημα.
        Το αντιμετωπίζουν δε σαν ένα άθλημα που δεν έχει τηλεθέαση και οπαδούς.
        Αυτη είναι βεβαίως η δικιά μου γνώμη! Περιμένω να διαβάσω τις δικιές σας!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          teodor_v last edited by

          Το παρακάτω δημοσίευμα είναι απο την εφημερίδα 'METROSPORT' στις 8/5/2004 και αφορά στην Formoula 1.

          'ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΑΘΛΗΜΑ...
          Το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Φόρμουλα 1 περιλαμβάνει 17 αγώνες, στους οποίους μετέχουν 12 ομάδες με 2 οδηγούς στην κάθε ομάδα.
          Οι βαθμοί που δίνονται στους 6 κορυφαίους οδηγούς σε κάθε Grand Prix είναι οι εξής;

          ΘΕΣΗ..............ΒΑΘΜΟΙ
          1η.....................10
          2η......................6
          3η......................4
          4η......................3
          5η......................2
          6η......................1

          Ο οδηγός που θα συγκεντρώσει τους περισσότερους βαθμούς στο τέλος της σεζόν είναι ο μεγάλος νικητής.
          Το κάθε Grand Prix (αγώνας) διαρκεί 3 ημέρες. Την Παρασκευή και το πρωί του Σαββάτου γίνονται δοκιμαστικά, στη διάρκεια των οποίων οι οδηγοί κάνουν πολλούς γύρους για να στρώσουν τις μηχανές τους. Το μεσημέρι του Σαββάτου γίνεται ο αγώνας κατάταξης, όπου καθορίζεται η θέση τους στην εκκίνηση βάση του χρόνου που θα κάνουν στον ταχύτερο γύρο του προκριματικού αγώνα. Ο αγώνας διεξάγεται Κυριακή. Τριάντα λεπτά πριν απο την εκκίνηση τα αυτοκίνητα φεύγουν, κάνουν ένα δοκιμαστικό γύρο και παίρνουν τις θέσεις τους στην αφετηρία της πίστας. Ύστερα αρχίζουν να ανάβουν 5 κόκκινα φώτα, το ένα μετά το άλλο. Μόλις σβήσουν όλα μαζί, αρίζει το Grand Prix.'

          Όπως καταλαβαίνετε έμεινα έκπληκτος απο αυτά που διάβαζα!! Περίμενα περισσότερη σοβαρότητα απο μια αθλητική εφημερίδα και σαφώς γνώση του αντικειμένου και των εξελίξεων! Και καλά ο συντάκτης έχει μείνει 2 χρόνια πίσω, αλλά η εφημερίδα δεν περνάει απο έλεγχο πριν τυπωθεί; Κανείς δεν το πρόσεξε; Η μήπως κανείς δεν γνώριζε;

          Εν τω μεταξύ ο τύπος (συντάκτης) μάλλον δεν γνωρίζει τους Raikkonen, Truli, και Panis διότι όταν αναφέρεται παρακάτω στο Grand Prix της Ισπανίας λέει μεταξύ άλλων;
          'Στον αγώνα θα λάβουν μέρος όλα τα διάσημα ονόματα της Φόρμουλα όπως οι Μάικλ Σουμάχερ και Μπαρικέλο με τη Ferrari, Ράλφ Σουμάχερ και Μοντόγια με τη BMW, Κούλτχαρτ με την McLaren-Mercedes, Αλόνσο με τη Renault, Μπάτον με τη Honda κτλ.'

          Θυμίζω βεβαίως ότι τα Grand Prix είναι 18 φέτος
          ότι οι ομάδες 10
          και βαθμολογούνται 8 οδηγοί με 10,8,6,5,4,3,2,1

          Είναι γεγονός πάντως ότι ο Ελληνικός τύπος δεν είναι σε θέση να καλύψει την Formula 1. Εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων οι Ελληνες δημοσιογράφοι δεν είναι σωστα ενημερωμένοι και καταρτισμένοι για αυτο το αθλημα.
          Το αντιμετωπίζουν δε σαν ένα άθλημα που δεν έχει τηλεθέαση και οπαδούς.
          Αυτη είναι βεβαίως η δικιά μου γνώμη! Περιμένω να διαβάσω τις δικιές σας!

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • K
            kleisj last edited by

            Μην σου κανει εντυπωση, θα ειπαν αντε να κανουμε κ ενα αρθρακι για την F1, καποιον ασχετο με το θεμα θα 'χωσανε' κ ιδου το αποτελεσμα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • A
              a-viper7 last edited by

              Οποιος ΔΕΝ θελει να διαβαζει για f1 ας παιρνει ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ... Μιλαμε γραφονται ΤΕΡΑΤΑ!!!

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • M
                migf1 last edited by

                Όλα αυτά (κατά την άποψή μου) σημαίνουν πως η Φ1 δεν έχει τη δυναμική που νομίζουμε ή θα θέλαμε (οι περισσότεροι απο μας) στην Ελλάδα.

                Κι αν τα βαλουμε τα πράγματα κάτω, θα δούμε ότι το παράλογο θα ήταν να την είχε αυτή τη δυναμική η χώρα μας.

                Χωρίς καμία αγώνιστική παιδεία, χωρίς κανένα ενδιαφέρον από την Πολιτεία, χωρίς κανένα ιστορικό υπόβαθρο (τόσο σε επίπεδο γνωσεων & εκπαίδευσης, όσο και σε επίπεδο εφαρμογής & εγκαταστάσεων) και φυσικά χωρίς κανέναν αγωνιστικό εκπρόσωπο στο άθλημα (ούτε σε επίπεδο ομάδας, ούτε σε επίπεδο οδηγών), πως είναι δυνατόν να δημιουργηθεί (πόσο μάλλον να υπάρχει) τέτοια δυναμική;

                Οι αξιέπαινες αλλά μεμονωμένες προσπάθειες μερίδας των ΜΜΕ ή κάποιων ιδιωτικών πρωτοβουλιών σε υποδέεστερες μορφές αγώνων πίστας, δυστυχώς δεν αρκούν ούτε για... σπίθα αισιοδοξίας.

                Το χειρότερο όλων όμως είναι πως ακριβώς λόγω αυτής της μειωμένης δυναμικής, αλλά και της νομοτελειακά αιτιολογημένης έλλειψης ενδιαφέροντος από το ευρύ κοινό, είναι πολύ εύκολο για τους 'ειδικούς' (εντός & εκτός εισαγωγικών) να χειραγωγούν και να κατευθύνουν όχι μόνο τις εντυπώσεις αλλά και την κρίση των νεοφερμένων στο χώρο (και όσων εκ των παλαιότερων δεν έχουν την ικανότητα ή τη διάθεση/χρόνο να εμβαθύνουν σε όσα τους σερβίρει ο κάθε 'ειδικός' δεξιά & αρστερά).
                Και οι 'ειδικοί' χειραγωγούν και κατευθύνουν ανάλογα φυσικά με τα δικά τους συμφέροντα (σε 1ο επίπεδο) αλλά και τις προσωπικές τους προτιμήσεις (σε 2ο επίπεδο).

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • G
                  go_for_pole last edited by

                  Ο χρήστης migf1 έγραψε:
                  Το χειρότερο όλων όμως είναι πως ακριβώς λόγω αυτής της μειωμένης δυναμικής, αλλά και της νομοτελειακά αιτιολογημένης έλλειψης ενδιαφέροντος από το ευρύ κοινό, είναι πολύ εύκολο για τους 'ειδικούς' (εντός & εκτός εισαγωγικών) να χειραγωγούν και να κατευθύνουν όχι μόνο τις εντυπώσεις αλλά και την κρίση των νεοφερμένων στο χώρο (και όσων εκ των παλαιότερων δεν έχουν την ικανότητα ή τη διάθεση/χρόνο να εμβαθύνουν σε όσα τους σερβίρει ο κάθε 'ειδικός' δεξιά & αρστερά).
                  Και οι 'ειδικοί' χειραγωγούν και κατευθύνουν ανάλογα φυσικά με τα δικά τους συμφέροντα (σε 1ο επίπεδο) αλλά και τις προσωπικές τους προτιμήσεις (σε 2ο επίπεδο).

                  Περι χειραγωγησης... αυτο γινεται παντου. Θα εχει πεσει φανταζομαι στα χερια σου το Autosport, ε; Αλλα δε νομιζω οτι αυτο γινεται και μαλιστα εκουσια στην Ελλαδα. Εκτος αν εχεις κατι συγκεκριμενο στο μυαλο σου.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • M
                    migf1 last edited by

                    Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
                    Περι χειραγωγησης... αυτο γινεται παντου. Θα εχει πεσει φανταζομαι στα χερια σου το Autosport, ε; Αλλα δε νομιζω οτι αυτο γινεται και μαλιστα εκουσια στην Ελλαδα. Εκτος αν εχεις κατι συγκεκριμενο στο μυαλο σου.

                    Έχω μερικά συγκεκριμένα στο μυαλό μου, αλλά ειλικρινά δεν θα ήθελα να τα παραθέσω δημόσια διότι φοβάμαι ότι θα καταλήξει σε μια ακόμα ατέρμονη συζήτηση. Κι αυτό διότι ούτε εγώ είμαι σε θέση να αποδείξω ότι (έγιναν) γίνονται εκούσια, αλλά ούτε και ο αντίλογος είναι σε θέση να αποδείξει πως (έγιναν) γίνονται ακούσια.

                    Χειραγώγηση σαφώς και γίνεται παντού, αλλά αυτό που εννοώ είναι πως σε χώρες όπως η Γερμανία, η Αγγλία, η Ιταλία, η Γαλλία, κλπ όπου ο μέσος φίλαθλος της Φ1 είναι μακραν πιο ενήμερος και γνώστης τόσο της επικαιρότητας όσο και της ιστορίας τος αθλήματος συγκριτικά με τον αντίστοιχο Έλληνα, η χειραγώγηση είναι δυσκολότερο να φέρει τα επιθυμητά (για αυτήν) αποτελέσματα. Ή για να το πω αλλιώς, οι εντυπώσεις επιχειρούνται να δημιουργηθούν έτσι κι αλλιώς σε όλες τις χώρες, αλλά όσο πιο 'ψαγμένοι' είναι οι φίλαθλοι τόσο δυσκολότερο είναι να καθοδηγηθούν μαζικά.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      georgetabs last edited by

                      Πού μπορώ να γίνω συνδρομητής;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • D
                        dimitris_uk last edited by

                        Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
                        Πού μπορώ να γίνω συνδρομητής;

                        Αν το θέλεις πολύ αυτή είναι η σελίδα της εφημερίδας: http://www.metrosport.gr/

                        Εναλλακτικά θα μπορούσατε να τους στείλετε ένα e-mail κ να τους τα πείτε ένα χεράκι... Ή ακόμα καλύτερα δεν τους δίνετε το link;;; Γέλιο θα έχει!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • G
                          georgetabs last edited by

                          Αν έχουν συχνά τέτοια άρθρα μπορεί και να γίνω συνδρομητής!

                          Όλο βρέχει εδώ και με έχει πάρει από κάτω, οπότε μια τέτοια εφημερίδα την ημέρα το γιατρό τον κάνει πέρα!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • T
                            teodor_v last edited by

                            Ο χρήστης Dimitris_UK έγραψε:
                            Εναλλακτικά θα μπορούσατε να τους στείλετε ένα e-mail κ να τους τα πείτε ένα χεράκι... Ή ακόμα καλύτερα δεν τους δίνετε το link;;; Γέλιο θα έχει!

                            Μήτσο ύστερα απο την πρόταση σου, τους έστειλα ένα e-mail!
                            Πάντως δεν περιμένω απάντηση...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              socratesdtc last edited by

                              Γιατι οταν γράφουν οτι ο Schumi είναι ο Νο1 πιλότος όλων των εποχών είναι πιό σοβαρό?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • T
                                teodor_v last edited by

                                Ο χρήστης SocratesDTC έγραψε:
                                Γιατι οταν γράφουν οτι ο Schumi είναι ο Νο1 πιλότος όλων των εποχών είναι πιό σοβαρό?

                                Δεν λές πάλι καλά που τον ξέρουν!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • S
                                  stavrosg last edited by

                                  Ο χρήστης teodor_v έγραψε:

                                  Γιατι οταν γράφουν οτι ο Schumi είναι ο Νο1 πιλότος όλων των εποχών είναι πιό σοβαρό?

                                  Δεν λές πάλι καλά που τον ξέρουν!

                                  Χα! Γιατί, νομίζεις οτι οι περισσότεροι 'φίλοι' της F1 γνωρίζουν τίποτα παραπάνω από την Ferrari και τον MS?
                                  Αν ρωτήσετε 9 στους 10 από αυτούς που κατεβαίνουν με κόκκινο καπελάκι (Deutche Vermoegesperatung) να σας ονομάσει εντός 10' ΕΝΑΝ οδηγό του προταθλήματος - πλην ΜΣ & ΡΜ, φυσικά και δεν θα μπορέσουν ν'απαντήσουν [Αν πέσετε σε βαριά περίπτωση, δεν θα ξέρουν ούτε τον ΡΜ]
                                  Με τέτοιους φίλους...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • First post
                                    Last post
                                  • 1 / 1
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΕΛΛΑΔΑ
                                    • ΚΟΣΜΟΣ
                                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • TEST
                                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                  • VIDEO
                                    • 4TTV
                                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CANDID CAMERA
                                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΛΕΞΙΚΟ
                                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • FORMULA 1
                                    • WRC
                                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4T CLASSIC
                                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΟΡΑ
                                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CLASSIC
                                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                  • MENU
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                  • ΚΟΚ

                                  logo footer

                                  coty











                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • CLASSIC
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • VIDEO
                                  • FORUM
                                  4T FORUM
                                  4T LIBRARY
                                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                  Powered by nxcode.gr