-
SKEFTOMAI NA AGORASO AYTOKINITO KAI EIMAI METAKSY KAINOYRIOY SUZUKI IGNIS SPORT KAI METAXEIRISMENOY PEUGEOT 206CC POY EXOYN PERIPOY THN IDIA TIMH. H' ALIOS METAKSY TAXYTHTAS KAI STYLE.ESEIS TI LETE???
-
SKEFTOMAI NA AGORASO AYTOKINITO KAI EIMAI METAKSY KAINOYRIOY SUZUKI IGNIS SPORT KAI METAXEIRISMENOY PEUGEOT 206CC POY EXOYN PERIPOY THN IDIA TIMH. H' ALIOS METAKSY TAXYTHTAS KAI STYLE.ESEIS TI LETE???
-
SKEFTOMAI NA AGORASO AYTOKINITO KAI EIMAI METAKSY KAINOYRIOY SUZUKI IGNIS SPORT KAI METAXEIRISMENOY PEUGEOT 206CC POY EXOYN PERIPOY THN IDIA TIMH. H' ALIOS METAKSY TAXYTHTAS KAI STYLE.ESEIS TI LETE???
-
Καλώς ήρθες!
Πρέπει να αποφασίσεις τι χρειάζεσαι και τι σε εκφράζει περισσότερο.
Αν θες ταχύτητα πάνω απ΄όλα,τότε το Ίγκνις είναι αρκετά καλή πρόταση.
Δες εδώ,αφήνει πίσω MG ZR 105,Citroen C2,τα σπορ Ibiza, Ford SportKa, Yaris T Sport,206 XSi ακόμη και το MINI Cooper.
http://www.channel4.com/4car/road-tests ... ort-2.htmlΌπως είπες το Πεζώ έχει στυλ.Όμορφο αμάξι το CC,τραβάει τα βλέμματα,ενώ προσφέρεται και για καλοκαιρινές εξορμήσεις,με ανοιχτή την οροφή.
http://www.motorbar.co.uk/206cc.htm -
Aχ αυτό το CC....Έχω φάει το κεφάλι μου σε κάθε απότομο φρενάρισμα, ως συνοδηγός
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Aχ αυτό το CC....Έχω φάει το κεφάλι μου σε κάθε απότομο φρενάρισμα, ως συνοδηγόςΠραγματικα ΠΟΛΥ χαμηlο αμαξι... (στο θεμα της οροφης)
-
Ο χρήστης Pmavros έγραψε:
SKEFTOMAI NA AGORASO AYTOKINITO KAI EIMAI METAKSY KAINOYRIOY SUZUKI IGNIS SPORT KAI METAXEIRISMENOY PEUGEOT 206CC POY EXOYN PERIPOY THN IDIA TIMH. H' ALIOS METAKSY TAXYTHTAS KAI STYLE.ESEIS TI LETE???Μακριά από 206CC. Εγώ έφαγα τα λύσακά μου σχεδόν δυο χρόνια σαν οδηγός. Προλήματα στα ηλεκτρονικά... Μου βγήκε σε καλό πάντως, γιατί αν δεν τα είχα πάρει τόσο στο κρανίο δεν πρόκειται να έπαιρνα το Leon.
-
κιθαρίστας ή ντράμερ; νομίζω ότι πάνω απ' όλα πρέπει να αποφασίσεις τι είδους αυτοκίνητο θες να αγοράσεις, γιατί μιλάμε ουσιαστικά για δύο τελείως διαφορετικές φιλοσοφίες. το ignis θα έστεκε σε σύγκριση π.χ. με το sportka, ενώ το 206cc με το streetka.
το ignis στα μάτια μου φαντάζει ως ένα από τα τελευταία 'καθαρόαιμα' gti, χωρίς ηλεκτρονικά, και με σχεδόν 'ωμή' αίσθηση στο δρόμο, τουλάχιστον έτσι λένε τα τεστ και τα datasheets. περιμένω να το οδηγήσω εντός της εβδομάδας, και ίσως τότε να έχω σχηματίσει άποψη. εμφανισιακά, το ημι-wrc στιλ μού αρέσει πολύ, την αξιοπιστία του τη θεωρώ δεδομένη, από κει και πέρα θα πρέπει να συμβιβαστείς με τα φτωχά πλαστικά (αυτή την απομίμηση ανθρακονήματος στο ταμπλό, τι την ήθελαν; ) και τους περιορισμένους χώρους στο εσωτερικό, αλλά κυρίως με τον άκαμπτο άξονα πίσω, τον οποίο μόλις σκύψαμε κάτω από το αυτοκίνητο και τον είδαμε μας έλουσε κρύος ιδρώτας το πρόβλημα δεν είναι ότι το αυτοκίνητο θα κοπανάει, αυτό έτσι κι αλλιώς το περιμένεις από μια σπορ ή έστω ημι-σπορ κατασκευή, απλώς αναρωτιέμαι πώς θα αντιδράσει στην πρώτη ανωμαλία που θα συναντήσει σε μια ανοιχτή καμπή των 120 χαω και βάλε.
Ο χρήστης eizo έγραψε:
Δες εδώ,αφήνει πίσω MG ZR 105,Citroen C2,τα σπορ Ibiza, Ford SportKa, Yaris T Sport,206 XSi ακόμη και το MINI Cooper.
http://www.channel4.com/4car/road-tests ... ort-2.htmlτο ότι είναι καλύτερο από όλα τα προαναφερθέντα στο 0-100 δεν μου λέει τίποτα, προφανώς υπάρχουν και άλλα πράγματα που μετράνε...
πάντως, για τους ανήσυχους, η monster international (η εταιρεία που προετοιμάζει τα ignis του jwrc) έχει βγάλει στην αγορά αμέτρητα καλούδια (από φιλτροχοάνες και τελικά, μέχρι και διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης!). όρεξη, λεφτά και...χέρια να έχεις, και χτίζεις το δικό σου jwrc car
όσο για το 206cc μεταχειρισμένο, προσωπικά θεωρώ ελαφρώς ρίσκο την αγορά του. ως εναλλακτική, και κάπου ανάμεσα στις δύο σου προτάσεις, ρίξε μια ματιά στο 206 1.6 xs με την τεράστια ηλιοροφή. θα έχεις επιδόσεις, ενδιαφέρουσα οδηγική συμπεριφορά, και αίσθηση ανοιχτού αυτοκινήτου, στο ίδιο 'πακέτο'...
KAINOYRIO H' METAXEIRISMENO???