Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΑΓΟΡΑ OPEL ASTRA NEO 1.4 ELEGANCE
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. ΑΓΟΡΑ OPEL ASTRA NEO 1.4 ELEGANCE
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    21
    36
    4
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      gz last edited by

      ΓΕΙΑ ΣΑΣ! ΣΚΕΥΤΟΜΑΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΤΟ ΝΕΟ OPEL ASTRA 1400 ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΤΟ ELEGANCE ME ESP KAI ΧΑΜΗΛΟΜΕΝΟ ΣΤΑ 17840 €, ΕΧΩ ΔΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ ΜΕ ΕΧΕΙ ΕΝΤΙΠΩΣΙΑΣΗ. ΕΧΕΤΕ ΚΑΜΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΙΔΕΑ?
      ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΞΩ?

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • G
        gz last edited by

        ΓΕΙΑ ΣΑΣ! ΣΚΕΥΤΟΜΑΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΤΟ ΝΕΟ OPEL ASTRA 1400 ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΤΟ ELEGANCE ME ESP KAI ΧΑΜΗΛΟΜΕΝΟ ΣΤΑ 17840 €, ΕΧΩ ΔΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ ΜΕ ΕΧΕΙ ΕΝΤΙΠΩΣΙΑΣΗ. ΕΧΕΤΕ ΚΑΜΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΙΔΕΑ?
        ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΞΩ?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          gz last edited by

          ΓΕΙΑ ΣΑΣ! ΣΚΕΥΤΟΜΑΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΤΟ ΝΕΟ OPEL ASTRA 1400 ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΤΟ ELEGANCE ME ESP KAI ΧΑΜΗΛΟΜΕΝΟ ΣΤΑ 17840 €, ΕΧΩ ΔΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ ΜΕ ΕΧΕΙ ΕΝΤΙΠΩΣΙΑΣΗ. ΕΧΕΤΕ ΚΑΜΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΙΔΕΑ?
          ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΞΩ?

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • 1
            106rallye03 last edited by

            Φίλε άσε τα χαμηλώματα και πάρε το 1.6 . Η διαφορά είναι μικρή και αν δεν το πάρεις θα ψάχνεσαι και θα το μετανιώνεις για όσο έχεις το αμάξι.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • D
              drizzt last edited by

              Εγώ πάλι όπως λέει ο φίλος προτίμησα το 1.4 με ESP.
              Το οδήγησα κι όλας και με ικανοποιούσε πλήρως ο 1.4 twinport όπως με ικανοποιούσε και ο 1.4 ecotec του προηγούμενου.
              Επίσης το χαμήλωμα και το ESP+cruise που αναφέρει ο φίλος κοστίζει αν δεν κάνω λάθος €500 και όχι €1500 που είναι η διαφορά με το 1.4 με 1.6.
              Εγώ θα πρότεινα σε κάθε περίπτωση test drive και των δύο. Αν κάτι σε καλύπτει δεν είναι ανάγκη να ανέβεις για να λες ότι έχεις πολλά κυβικά.
              Εγώ επειδή δεν έχω απόλυτη εμπιστοσύνη στις οδηγικές μου ικανότητες προτίμησα να πάρω το ESP για μεγαλύτερη ασφάλεια.
              Σε κάθε περίπτωση δική σου φίλε μου η απόφαση καλορίζικο ότι κι αν πάρεις.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • G
                gz last edited by

                Ο χρήστης drizzt έγραψε:
                Εγώ πάλι όπως λέει ο φίλος προτίμησα το 1.4 με ESP.
                Το οδήγησα κι όλας και με ικανοποιούσε πλήρως ο 1.4 twinport όπως με ικανοποιούσε και ο 1.4 ecotec του προηγούμενου.
                Επίσης το χαμήλωμα και το ESP+cruise που αναφέρει ο φίλος κοστίζει αν δεν κάνω λάθος €500 και όχι €1500 που είναι η διαφορά με το 1.4 με 1.6.
                Εγώ θα πρότεινα σε κάθε περίπτωση test drive και των δύο. Αν κάτι σε καλύπτει δεν είναι ανάγκη να ανέβεις για να λες ότι έχεις πολλά κυβικά.
                Εγώ επειδή δεν έχω απόλυτη εμπιστοσύνη στις οδηγικές μου ικανότητες προτίμησα να πάρω το ESP για μεγαλύτερη ασφάλεια.
                Σε κάθε περίπτωση δική σου φίλε μου η απόφαση καλορίζικο ότι κι αν πάρεις.

                kai ego to odigisa kai emina ikanopiimenos opote den vlepo ton logo na pao se 1600 kibika, kalitera to 1400 me ta extra tou.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • S
                  spiros last edited by

                  αν κανεις συχνα ταξιδια, τοτε το 1600 ειναι πολυ καλυτερη επιλογη, αλλα αν κινεισαι συνηθως εντος πολης δε νομιζω οτι θα εχεις καποιο σοβαρο προβλημα.

                  παντως μιας και μπηκες στο χορο, κανε και μια δοκινη στο 1600 δεν χανεις κατι

                  Το θέμα μετακινείται στο 'Περί αυτοκίνησης'
                  (Moderator)

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • I
                    interland-gr last edited by

                    Κλείσε τα μάτια και πάρτο. Είναι σε τιμή ευκαιρίας. Όσο για την διαφορά του 1.4 με τον 1.6 είναι αμελητέα ειδικά στον αυτοκινητόδρομο. Στο προηγούμενο μπορώ να πώ ότι ο 1.4 τραβάει χαμηλά καλύτερα και είναι και λιγότερο θορυβώδεις. Παίρνεις καλύτερες αναρτήσεις που μπορούν να αντισταθμίσουν πολύ μεγαλύτερη διαφορά δύναμης απο αυτή που έχουν οι δύο κινητήρες. 1.6 πολλά αυτοκίνητα κυκλοφορούν συστήματα δυναμικού ελε΄γχου σαν του 1.4 λίγα!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • E
                      emmanoyhl last edited by

                      Δεν έχω οδηγήσει κανένα από τα δυο. Σαν ιδιοκτήτης που προηγούμενου Astra εδώ και έξι χρόνια και διαβάζοντας τα τεστ και τις επιδώσεις των καινούργιων διαπίστωσα ότι το 1,6 έχει παραπλήσιες ή και χειρότερες από το δικό μου 1,4. Για όλα φυσικά ευθύνεται το βάρος αλλά αν θέλεις αξιοπρεπείς επιδώσεις για ασφάλεια πάνω από όλα νομίζω ότι καλό θα ήταν να δεις ποιο σοβαρά το 1,6. Είναι και καλύτερη βάση για την όποια βελτίωση θέλεις μελλοντικά να κάνεις.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • S
                        sado last edited by

                        Ο χρήστης drizzt έγραψε:
                        .... Αν κάτι σε καλύπτει δεν είναι ανάγκη να ανέβεις για να λες ότι έχεις πολλά κυβικά....

                        Τα πολλά κυβικά που τα είδες; Το 1,6 είπε ο άνθρωπος, οχι τον 3,2lt

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • A
                          antdel last edited by

                          Με το test drive δεν παίρνεις μια πλήρη εικόνα...την πραγματική εικόνα θα την πάρεις όταν το αυτοκίνητο έχει επάνω 3-4 άτομα, με αναμμένο τον κλιματισμό και κινούμενο σε μια παρατεταμένη ανηφόρα (για να μην μιλήσω για προσπέραση με αυτές τις συνθήκες)...τότε θα καταλάβεις την λανθασμένη επιλογή του 1.4 κινητήρα. Ακόμα και αν προορίζεται για κίνηση στην πόλη όλο και κάποια στιγμή θα βρεθείς αντιμέτωπος με τις παραπάνω συνθήκες...όχι ότι το 1.6 θα βάζει φωτιά στο δρόμο αλλά σίγουρα είναι πιο κατάλληλος. Προσωπικά έχοντας εμπειρία 4 ετών με το 1.4 θα έπαιρνα αβλεπί το 1.6

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • L
                            lkar last edited by

                            Τι κάνεις πιο εύκολα μετά την αγορά; να το χαμηλώσεις ή να 'βρεις' 15 άλογα; για το ESP δεν το συζητάω, το θεωρώ ΑΧΡΗΣΤΟ σε αυτοκίνητα με τέτοια ανάλογία κιλών/ίππο

                            Αν θεωρείται απαραίτητο, κάτι δεν πάει καλά είτει με το στήσιμο είτε με τον οδηγό

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • S
                              spiros last edited by

                              Ο χρήστης lkar έγραψε:
                              Τι κάνεις πιο εύκολα μετά την αγορά; να το χαμηλώσεις ή να 'βρεις' 15 άλογα; για το ESP δεν το συζητάω, το θεωρώ ΑΧΡΗΣΤΟ σε αυτοκίνητα με τέτοια ανάλογία κιλών/ίππο

                              Αν θεωρείται απαραίτητο, κάτι δεν πάει καλά είτει με το στήσιμο είτε με τον οδηγό

                              Yπαρχει και το πολυ σοβαρο ενδεχομενο το προβλημα να ειναι στους αλλους ηλιθιους και απαραδεκτους χρηστες του δρομου, οποτε πιστευω οτι αυτο που λες ειναι ατοπο. Εαν κυκλοφορουσες μονος σου στο δρομο και ησουν καλος οδηγος, τοτε ναι θα συμφωνουσα οτι ειναι 'αχρηστο'.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • S
                                stormold last edited by

                                Αφού τα 1400άρια είναι ποιο γρήγορα από τα 1600άρια γιατί πάντα τους ρίχνω ... και με το κλιματισμό ανοικτό ? ? ? (μιλώ για το Astra G ...αλλά το ίδιο ισχύει και για το νέο ...)
                                Εκτός αν περνώ τα 1800άρια ή το OPC ... τα οποία επειδή είναι περισσότερα κυβικά και ποιο θορυβώδες εχουν χειρότερες επιδόσεις

                                Στην Γερμανία επειδή δεν θέλουν γρήγορα αυτοκίνητα ... ο 1400άρης δεν κυκλοφορεί ...

                                Συγνώμη για τα καυστικά σχόλια αλλά με αυτά που διαβάζω ... δεν μπορώ να κάνω ... και αλλιώς ...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                • L
                                  lkar last edited by

                                  Ο χρήστης spiros έγραψε:

                                  Τι κάνεις πιο εύκολα μετά την αγορά; να το χαμηλώσεις ή να 'βρεις' 15 άλογα; για το ESP δεν το συζητάω, το θεωρώ ΑΧΡΗΣΤΟ σε αυτοκίνητα με τέτοια ανάλογία κιλών/ίππο

                                  Αν θεωρείται απαραίτητο, κάτι δεν πάει καλά είτει με το στήσιμο είτε με τον οδηγό

                                  Yπαρχει και το πολυ σοβαρο ενδεχομενο το προβλημα να ειναι στους αλλους ηλιθιους και απαραδεκτους χρηστες του δρομου, οποτε πιστευω οτι αυτο που λες ειναι ατοπο. Εαν κυκλοφορουσες μονος σου στο δρομο και ησουν καλος οδηγος, τοτε ναι θα συμφωνουσα οτι ειναι 'αχρηστο'.

                                  Για να μην μου έχει χρειαστεί ποτέ -κι οδηγώ 'ίδιο' αυτοκίνητο με το δικό σου- μάλλον είμαι ο Σουμάχερ στους άδειους δρόμους του Μοντε

                                  Το ESP είναι ΑΛΛΟ ένα marketing trick και δεν είναι τυχαίο που μία ουσιαστικά γερμανική εταιρεία έχει το μονοπώλιο -Bosch- κι επιμένει ότι 'μας' κάνει καλό.

                                  Επίσης πολλές φορές στηριζόμενοι στο γεγονός ότι έχει ESP το αυτοκίνητό μας, ίσως προβούμε σε 'υπερβολές' αφού έχουμε επιπλέον 'ασφάλεια'.

                                  Έχει συζητηθεί αυτό το θέμα, ας μην το μπλέξουμε με το Astra

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • D
                                    dog80 last edited by

                                    Ο χρήστης Storm έγραψε:
                                    Αφού τα 1400άρια είναι ποιο γρήγορα από τα 1600άρια γιατί πάντα τους ρίχνω ... και με το κλιματισμό ανοικτό ? ? ? (μιλώ για το Astra G ...αλλά το ίδιο ισχύει και για το νέο ...)
                                    Εκτός αν περνώ τα 1800άρια ή το OPC ... τα οποία επειδή είναι περισσότερα κυβικά και ποιο θορυβώδες εχουν χειρότερες επιδόσεις

                                    Στην Γερμανία επειδή δεν θέλουν γρήγορα αυτοκίνητα ... ο 1400άρης δεν κυκλοφορεί ...

                                    Συγνώμη για τα καυστικά σχόλια αλλά με αυτά που διαβάζω ... δεν μπορώ να κάνω ... και αλλιώς ...

                                    Ναί, και εδώ στην Αγγλία όλα τα Golf είναι δίλιτρα (και εννοώ απλό Golf, όχι τίποτα GTi).

                                    Στην Ελλάδα δεν υπάρχει πάνω απο 1600. Ακόμα δεν έχουμε αποβάλει το κόμπλεξ του τεκμηρίου

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                    • S
                                      spiros last edited by

                                      Ο χρήστης lkar έγραψε:

                                      Τι κάνεις πιο εύκολα μετά την αγορά; να το χαμηλώσεις ή να 'βρεις' 15 άλογα; για το ESP δεν το συζητάω, το θεωρώ ΑΧΡΗΣΤΟ σε αυτοκίνητα με τέτοια ανάλογία κιλών/ίππο

                                      Αν θεωρείται απαραίτητο, κάτι δεν πάει καλά είτει με το στήσιμο είτε με τον οδηγό

                                      Yπαρχει και το πολυ σοβαρο ενδεχομενο το προβλημα να ειναι στους αλλους ηλιθιους και απαραδεκτους χρηστες του δρομου, οποτε πιστευω οτι αυτο που λες ειναι ατοπο. Εαν κυκλοφορουσες μονος σου στο δρομο και ησουν καλος οδηγος, τοτε ναι θα συμφωνουσα οτι ειναι 'αχρηστο'.

                                      Για να μην μου έχει χρειαστεί ποτέ -κι οδηγώ 'ίδιο' αυτοκίνητο με το δικό σου- μάλλον είμαι ο Σουμάχερ στους άδειους δρόμους του Μοντε

                                      Το ESP είναι ΑΛΛΟ ένα marketing trick και δεν είναι τυχαίο που μία ουσιαστικά γερμανική εταιρεία έχει το μονοπώλιο -Bosch- κι επιμένει ότι 'μας' κάνει καλό.

                                      Επίσης πολλές φορές στηριζόμενοι στο γεγονός ότι έχει ESP το αυτοκίνητό μας, ίσως προβούμε σε 'υπερβολές' αφού έχουμε επιπλέον 'ασφάλεια'.

                                      Έχει συζητηθεί αυτό το θέμα, ας μην το μπλέξουμε με το Astra

                                      Eιμαστε λιγο εκτος θεματος, αλλα νομιζω οτι το ΕSP ειναι πραγματι χρησιμο. Δεν λεω οτι χωρις αυτο δεν μπορεις να κινηθεις με ασφαλεια, αλλα επειδη στους Ελληνικους δρομους οι παγιδες ειναι απειρες, ενα τετοιο συστημα προσφερει μια επιπλεον ασφαλεια.

                                      Αν θες την προσωπικη μου αποψη, θα ηθελα να υπαρχει, αλλα ταυτοχρονα να υπαρχει και ο διακοπτης απενεργοποιησης

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • S
                                        scotch last edited by

                                        Ο διακόπτης απενεργοποίησης καλός είναι αλλά το θέμα είναι... θα θυμηθείς να το ενεργοποιήσεις; Ή αλλιώς... πότε θα το ενεργοποιήσεις; Θα πεις, ωραία έπαιξα, ας το βάλω πάλι να δουλεύει μπας και σκάσει τίποτα; Δε νομίζω. Το ιδανικό για μένα είναι να υπάρχει αλλά να είναι όσο πιο διακριτικό γίνεται

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • S
                                          spiros last edited by

                                          Ο χρήστης Scotch έγραψε:
                                          Ο διακόπτης απενεργοποίησης καλός είναι αλλά το θέμα είναι... θα θυμηθείς να το ενεργοποιήσεις; Ή αλλιώς... πότε θα το ενεργοποιήσεις; Θα πεις, ωραία έπαιξα, ας το βάλω πάλι να δουλεύει μπας και σκάσει τίποτα; Δε νομίζω. Το ιδανικό για μένα είναι να υπάρχει αλλά να είναι όσο πιο διακριτικό γίνεται

                                          H λογικη των συστηματων αυτων ειναι να ειναι ΠΑΝΤΑ στο on και οταν θελησεις να το βγαλεις για λιγη ωρα, οχι το αντιστροφο!!!

                                          Συμφωνω για το ποιο θα ηταν το ιδανικο, και ηδη πολλα αυτοκινητα εχουν αρκετα εξελιγμενα συστηματα που δεν ενοχλουν πολυ...

                                          Παντως οταν κανεις ενα χοντρο λαθος, το συστημα ΠΡΕΠΕΙ να εμπλακει 'μη διακριτικα' για να μπορεσει να διορθωσει τα πραγματα

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • S
                                            scotch last edited by

                                            Ο χρήστης spiros έγραψε:

                                            H λογικη των συστηματων αυτων ειναι να ειναι ΠΑΝΤΑ στο on και οταν θελησεις να το βγαλεις για λιγη ωρα, οχι το αντιστροφο!!!

                                            Αυτό ακριβώς λέω. Το 'για λίγη ώρα' είναι σχετικό και ίσως εγώ κι εσύ να σκεφτόμασταν να το θέσουμε ξανά σε λειτουργία, η πλειοψηφία όμως μάλλον θα το άφηνε και μετά τη 'λίγη ώρα' ως έχει.

                                            Παντως οταν κανεις ενα χοντρο λαθος, το συστημα ΠΡΕΠΕΙ να εμπλακει 'μη διακριτικα' για να μπορεσει να διορθωσει τα πραγματα

                                            Δε διαφωνώ. Όταν λέω διακριτικά δεν εννοώ να... ψιλοδιορθώνει αλλά να μην 'πνίγει' το αυτοκίνητο. Να επεμβαίνει όταν πραγματικά χρειάζεται (σε περίπτωση χοντρού λάθους όπως είπες) και όσο χρειάζεται.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr