Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    «Kαβάλα πάν' στην εκκλησιά»...
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. «Kαβάλα πάν' στην εκκλησιά»...
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    3
    4
    16
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dimitris_uk last edited by

      Από την εφημερίδα 'Τα Νέα':

      Eξαρτημένοι από το αυτοκίνητο οι Έλληνες που το χρησιμοποιούν για «ψύλλου πήδημα»

      «Σχέση εξάρτησης» έχει ο Έλληνας με το αυτοκίνητό του. Το χρησιμοποιεί ακόμα και για να... πεταχτεί στο περίπτερο της γειτονιάς. Δεν έχει κανένα ενδοιασμό να το πάρει, αν και ξέρει ότι θα χάσει ώρα μποτιλιαρισμένος στην κίνηση ή ψάχνοντας για πάρκινγκ.

      Είναι ενδεικτικό ότι σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της Ευρωπαϊκής Στατιστικής Υπηρεσίας ο κάθε Έλληνας που έχει στην ιδιοκτησία του αυτοκίνητο, το χρησιμοποιεί (κατά μέσο όρο) κάθε ημέρα. Ο Ιταλός οδηγεί το I.X. του μόνο 4 φορές την εβδομάδα, ο Πορτογάλος 3, ο Βρετανός επίσης 3, ο Ιρλανδός 2. H ίδια έρευνα έχει αποδείξει ότι 9 φορές την εβδομάδα ο Έλληνας οδηγός πραγματοποιεί δρομολόγιο μικρότερο του ενός χιλιομέτρου (!). Ο Ισπανός κάνει την ίδια - μικρή - διαδρομή μόλις μία φορά την εβδομάδα. «Ακόμα και αν τον βολεύει η συγκοινωνία, ακόμα και αν το λεωφορείο ή το Μετρό σταματάει μπροστά στην... πόρτα του, ο Έλληνας θα προτιμήσει να πάρει το αυτοκίνητο», εξηγεί ο πρόεδρος του Συλλόγου Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων κ. Πάνος Παπαδάκος. «Στο εξωτερικό τα αυτοκίνητα χρησιμοποιούνται συνήθως μόνο τα Σαββατοκύριακα», συμπληρώνει.

      Αδιαφορούμε

      Είναι ενδεικτικό ότι στην Αττική γίνονται κάθε ημέρα 7.000.000 μετακινήσεις με αυτοκίνητα. Το 2020 αναμένεται να φθάσουν τα 10.000.000 (και μόνο το 40% από αυτές θα αφορούν μετακινήσεις από και προς τον τόπο εργασίας). «Είναι θέμα νοοτροπίας. Αδιαφορούμε για το «κοινό καλό» και το μόνο που μας ενδιαφέρει είναι η άνεσή μας, ακόμα και αν αυτή είναι εις βάρος των υπολοίπων. Ωστόσο, είναι μεγάλη η ευθύνη και της Πολιτείας που δεν έχει δημιουργήσει τις προϋποθέσεις για τη μεγαλύτερη χρήση των μέσων μαζικής μεταφοράς», λέει ο κ. Παπαδάκος.

      «Κοιτάξτε είναι διαφορετικά να είναι κανείς μποτιλιαρισμένος μέσα σε ένα λεωφορείο και διαφορετικά να ακούει τη μουσική του, να έχει την άνεσή του και το αιρ κοντίσιον του στο αυτοκίνητο», επισημαίνει ο κ. Θεοχάρης Αλεβιζάκης, οδηγός στην Αθήνα και συνεχίζει: «Εγώ παραδέχομαι ότι πολλές φορές χρησιμοποιώ το αυτοκίνητό μου, ενώ δεν το χρειάζομαι».

      H... υπερβολική χρήση I.X. είναι έντονη και στην περιφέρεια. Η καθημερινή εικόνα της Λεωφόρου Παπανδρέου ή της Μακαρίου στα Γιάννινα δεν διαφέρει πολύ από την αντίστοιχη της Λεωφόρου Μεσογείων στην Αθήνα, ενώ στην Πάτρα τα οφέλη από τη λειτουργία της περιμετρικής οδού... εξανεμίστηκαν λόγω του μεγάλου αριθμού των αυτοκινήτων.

      Η κοινωνική ανθρωπολόγος κ. Γιούλη Μπαγιετάκου επισημαίνει ότι «η τάση επίδειξης που καλώς ή κακώς συνοδεύει τη συμπεριφορά ορισμένων πολιτών έχει ως αποτέλεσμα τη συνεχή... κίνηση των αυτοκινήτων μας. Μετά το σπίτι, η απόκτηση αυτοκινήτου αποτελεί στην Ελλάδα ισχυρό μέσο κοινωνικής επιβεβαίωσης».

      *Κάποια ημέρα θα φρακάρουν όλοι οι δρόμοι *

      H «σχέση εξάρτησης» των Ελλήνων με τα αυτοκίνητά τους έχει ως αποτέλεσμα να αυξάνονται οι κυκλοφοριακοί φόρτοι στο κέντρο της πόλης από 2% ώς 3% κάθε χρόνο. Οι μέχρι πρότινος ήσυχες γειτονιές της Αθήνας, που βρίσκονται σε μικρή απόσταση από κύριες οδικές αρτηρίες, έχουν χάσει πια τα «προνόμιά» τους. Κάθε ημέρα χιλιάδες οδηγοί αναγκάζονται να περνούν μέσα από αυτές, αφού οι κεντρικές λεωφόροι έχουν πλέον υπερκορεστεί. «Φοβάμαι ότι θα έρθει μια ημέρα που θα ακινητοποιηθούμε στους δρόμους, χωρίς να μπορούμε να κάνουμε κάτι», επισημαίνει ο συγκοινωνιολόγος κ. Πάνος Παπαδάκος.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dimitris_uk last edited by

        Από την εφημερίδα 'Τα Νέα':

        Eξαρτημένοι από το αυτοκίνητο οι Έλληνες που το χρησιμοποιούν για «ψύλλου πήδημα»

        «Σχέση εξάρτησης» έχει ο Έλληνας με το αυτοκίνητό του. Το χρησιμοποιεί ακόμα και για να... πεταχτεί στο περίπτερο της γειτονιάς. Δεν έχει κανένα ενδοιασμό να το πάρει, αν και ξέρει ότι θα χάσει ώρα μποτιλιαρισμένος στην κίνηση ή ψάχνοντας για πάρκινγκ.

        Είναι ενδεικτικό ότι σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της Ευρωπαϊκής Στατιστικής Υπηρεσίας ο κάθε Έλληνας που έχει στην ιδιοκτησία του αυτοκίνητο, το χρησιμοποιεί (κατά μέσο όρο) κάθε ημέρα. Ο Ιταλός οδηγεί το I.X. του μόνο 4 φορές την εβδομάδα, ο Πορτογάλος 3, ο Βρετανός επίσης 3, ο Ιρλανδός 2. H ίδια έρευνα έχει αποδείξει ότι 9 φορές την εβδομάδα ο Έλληνας οδηγός πραγματοποιεί δρομολόγιο μικρότερο του ενός χιλιομέτρου (!). Ο Ισπανός κάνει την ίδια - μικρή - διαδρομή μόλις μία φορά την εβδομάδα. «Ακόμα και αν τον βολεύει η συγκοινωνία, ακόμα και αν το λεωφορείο ή το Μετρό σταματάει μπροστά στην... πόρτα του, ο Έλληνας θα προτιμήσει να πάρει το αυτοκίνητο», εξηγεί ο πρόεδρος του Συλλόγου Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων κ. Πάνος Παπαδάκος. «Στο εξωτερικό τα αυτοκίνητα χρησιμοποιούνται συνήθως μόνο τα Σαββατοκύριακα», συμπληρώνει.

        Αδιαφορούμε

        Είναι ενδεικτικό ότι στην Αττική γίνονται κάθε ημέρα 7.000.000 μετακινήσεις με αυτοκίνητα. Το 2020 αναμένεται να φθάσουν τα 10.000.000 (και μόνο το 40% από αυτές θα αφορούν μετακινήσεις από και προς τον τόπο εργασίας). «Είναι θέμα νοοτροπίας. Αδιαφορούμε για το «κοινό καλό» και το μόνο που μας ενδιαφέρει είναι η άνεσή μας, ακόμα και αν αυτή είναι εις βάρος των υπολοίπων. Ωστόσο, είναι μεγάλη η ευθύνη και της Πολιτείας που δεν έχει δημιουργήσει τις προϋποθέσεις για τη μεγαλύτερη χρήση των μέσων μαζικής μεταφοράς», λέει ο κ. Παπαδάκος.

        «Κοιτάξτε είναι διαφορετικά να είναι κανείς μποτιλιαρισμένος μέσα σε ένα λεωφορείο και διαφορετικά να ακούει τη μουσική του, να έχει την άνεσή του και το αιρ κοντίσιον του στο αυτοκίνητο», επισημαίνει ο κ. Θεοχάρης Αλεβιζάκης, οδηγός στην Αθήνα και συνεχίζει: «Εγώ παραδέχομαι ότι πολλές φορές χρησιμοποιώ το αυτοκίνητό μου, ενώ δεν το χρειάζομαι».

        H... υπερβολική χρήση I.X. είναι έντονη και στην περιφέρεια. Η καθημερινή εικόνα της Λεωφόρου Παπανδρέου ή της Μακαρίου στα Γιάννινα δεν διαφέρει πολύ από την αντίστοιχη της Λεωφόρου Μεσογείων στην Αθήνα, ενώ στην Πάτρα τα οφέλη από τη λειτουργία της περιμετρικής οδού... εξανεμίστηκαν λόγω του μεγάλου αριθμού των αυτοκινήτων.

        Η κοινωνική ανθρωπολόγος κ. Γιούλη Μπαγιετάκου επισημαίνει ότι «η τάση επίδειξης που καλώς ή κακώς συνοδεύει τη συμπεριφορά ορισμένων πολιτών έχει ως αποτέλεσμα τη συνεχή... κίνηση των αυτοκινήτων μας. Μετά το σπίτι, η απόκτηση αυτοκινήτου αποτελεί στην Ελλάδα ισχυρό μέσο κοινωνικής επιβεβαίωσης».

        *Κάποια ημέρα θα φρακάρουν όλοι οι δρόμοι *

        H «σχέση εξάρτησης» των Ελλήνων με τα αυτοκίνητά τους έχει ως αποτέλεσμα να αυξάνονται οι κυκλοφοριακοί φόρτοι στο κέντρο της πόλης από 2% ώς 3% κάθε χρόνο. Οι μέχρι πρότινος ήσυχες γειτονιές της Αθήνας, που βρίσκονται σε μικρή απόσταση από κύριες οδικές αρτηρίες, έχουν χάσει πια τα «προνόμιά» τους. Κάθε ημέρα χιλιάδες οδηγοί αναγκάζονται να περνούν μέσα από αυτές, αφού οι κεντρικές λεωφόροι έχουν πλέον υπερκορεστεί. «Φοβάμαι ότι θα έρθει μια ημέρα που θα ακινητοποιηθούμε στους δρόμους, χωρίς να μπορούμε να κάνουμε κάτι», επισημαίνει ο συγκοινωνιολόγος κ. Πάνος Παπαδάκος.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dimitris_uk last edited by

          Από την εφημερίδα 'Τα Νέα':

          Eξαρτημένοι από το αυτοκίνητο οι Έλληνες που το χρησιμοποιούν για «ψύλλου πήδημα»

          «Σχέση εξάρτησης» έχει ο Έλληνας με το αυτοκίνητό του. Το χρησιμοποιεί ακόμα και για να... πεταχτεί στο περίπτερο της γειτονιάς. Δεν έχει κανένα ενδοιασμό να το πάρει, αν και ξέρει ότι θα χάσει ώρα μποτιλιαρισμένος στην κίνηση ή ψάχνοντας για πάρκινγκ.

          Είναι ενδεικτικό ότι σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της Ευρωπαϊκής Στατιστικής Υπηρεσίας ο κάθε Έλληνας που έχει στην ιδιοκτησία του αυτοκίνητο, το χρησιμοποιεί (κατά μέσο όρο) κάθε ημέρα. Ο Ιταλός οδηγεί το I.X. του μόνο 4 φορές την εβδομάδα, ο Πορτογάλος 3, ο Βρετανός επίσης 3, ο Ιρλανδός 2. H ίδια έρευνα έχει αποδείξει ότι 9 φορές την εβδομάδα ο Έλληνας οδηγός πραγματοποιεί δρομολόγιο μικρότερο του ενός χιλιομέτρου (!). Ο Ισπανός κάνει την ίδια - μικρή - διαδρομή μόλις μία φορά την εβδομάδα. «Ακόμα και αν τον βολεύει η συγκοινωνία, ακόμα και αν το λεωφορείο ή το Μετρό σταματάει μπροστά στην... πόρτα του, ο Έλληνας θα προτιμήσει να πάρει το αυτοκίνητο», εξηγεί ο πρόεδρος του Συλλόγου Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων κ. Πάνος Παπαδάκος. «Στο εξωτερικό τα αυτοκίνητα χρησιμοποιούνται συνήθως μόνο τα Σαββατοκύριακα», συμπληρώνει.

          Αδιαφορούμε

          Είναι ενδεικτικό ότι στην Αττική γίνονται κάθε ημέρα 7.000.000 μετακινήσεις με αυτοκίνητα. Το 2020 αναμένεται να φθάσουν τα 10.000.000 (και μόνο το 40% από αυτές θα αφορούν μετακινήσεις από και προς τον τόπο εργασίας). «Είναι θέμα νοοτροπίας. Αδιαφορούμε για το «κοινό καλό» και το μόνο που μας ενδιαφέρει είναι η άνεσή μας, ακόμα και αν αυτή είναι εις βάρος των υπολοίπων. Ωστόσο, είναι μεγάλη η ευθύνη και της Πολιτείας που δεν έχει δημιουργήσει τις προϋποθέσεις για τη μεγαλύτερη χρήση των μέσων μαζικής μεταφοράς», λέει ο κ. Παπαδάκος.

          «Κοιτάξτε είναι διαφορετικά να είναι κανείς μποτιλιαρισμένος μέσα σε ένα λεωφορείο και διαφορετικά να ακούει τη μουσική του, να έχει την άνεσή του και το αιρ κοντίσιον του στο αυτοκίνητο», επισημαίνει ο κ. Θεοχάρης Αλεβιζάκης, οδηγός στην Αθήνα και συνεχίζει: «Εγώ παραδέχομαι ότι πολλές φορές χρησιμοποιώ το αυτοκίνητό μου, ενώ δεν το χρειάζομαι».

          H... υπερβολική χρήση I.X. είναι έντονη και στην περιφέρεια. Η καθημερινή εικόνα της Λεωφόρου Παπανδρέου ή της Μακαρίου στα Γιάννινα δεν διαφέρει πολύ από την αντίστοιχη της Λεωφόρου Μεσογείων στην Αθήνα, ενώ στην Πάτρα τα οφέλη από τη λειτουργία της περιμετρικής οδού... εξανεμίστηκαν λόγω του μεγάλου αριθμού των αυτοκινήτων.

          Η κοινωνική ανθρωπολόγος κ. Γιούλη Μπαγιετάκου επισημαίνει ότι «η τάση επίδειξης που καλώς ή κακώς συνοδεύει τη συμπεριφορά ορισμένων πολιτών έχει ως αποτέλεσμα τη συνεχή... κίνηση των αυτοκινήτων μας. Μετά το σπίτι, η απόκτηση αυτοκινήτου αποτελεί στην Ελλάδα ισχυρό μέσο κοινωνικής επιβεβαίωσης».

          *Κάποια ημέρα θα φρακάρουν όλοι οι δρόμοι *

          H «σχέση εξάρτησης» των Ελλήνων με τα αυτοκίνητά τους έχει ως αποτέλεσμα να αυξάνονται οι κυκλοφοριακοί φόρτοι στο κέντρο της πόλης από 2% ώς 3% κάθε χρόνο. Οι μέχρι πρότινος ήσυχες γειτονιές της Αθήνας, που βρίσκονται σε μικρή απόσταση από κύριες οδικές αρτηρίες, έχουν χάσει πια τα «προνόμιά» τους. Κάθε ημέρα χιλιάδες οδηγοί αναγκάζονται να περνούν μέσα από αυτές, αφού οι κεντρικές λεωφόροι έχουν πλέον υπερκορεστεί. «Φοβάμαι ότι θα έρθει μια ημέρα που θα ακινητοποιηθούμε στους δρόμους, χωρίς να μπορούμε να κάνουμε κάτι», επισημαίνει ο συγκοινωνιολόγος κ. Πάνος Παπαδάκος.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            teodor_v last edited by

            ....Καβάλα προσκυνάνε
            Ολα όσα αναφέρει το δημοσίευμα σωστά είναι αλλά λύση δεν βλέπω!
            Όντως κάθε χρόνο χειροτερεύει η κατάσταση. Στη Θεσσαλονίκη για παράδειγμα για μια καθημερινή πρωινή διαδρομη Καλαμαρια-κεντρο απο τη Β.Όλγας, κάθε χρόνο απαιτούνται 10 λεπτά παραπάνω!
            Αλλά ο Έλληνας το 'λατρεύει' το αυτοκίνητο του...

            Υ.Γ:Οχι ότι εγω δεν τα κάνω αυτά! Είμαι απο τους χειρότερους...όπως πολύ καλά ξέρεις φαντάζομαι Μήτσο!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              spiros last edited by

              Εαν στην Αθηνα χρησιμοποιουσαμε τα αυτοκινητα μονο 1-2 φορες την εβδομαδα, θα χρειαζοταν 25ωρες για να παρκαρεις....

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • First post
                Last post
              • 1 / 1
              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΕΛΛΑΔΑ
                • ΚΟΣΜΟΣ
                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • TEST
                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
              • VIDEO
                • 4TTV
                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CANDID CAMERA
              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΛΕΞΙΚΟ
              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
              • ΑΓΩΝΕΣ
                • FORMULA 1
                • WRC
                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4T CLASSIC
                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
              • ΑΓΟΡΑ
                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CLASSIC
              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
              • MENU
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4ΤΡΟΧΟΙ
              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
              • ΚΟΚ

              logo footer

              coty











              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
              • CLASSIC
              • ΤΙΜΕΣ
              • VIDEO
              • FORUM
              4T FORUM
              4T LIBRARY
              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
              Powered by nxcode.gr