Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Leon Cupra 2.8. Ποιος ο λογος υπαρξης?
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Leon Cupra 2.8. Ποιος ο λογος υπαρξης?
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    30
    59
    156
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      megane98hp last edited by

      Ισως να υπαρχουν και αλλες τετοιες περιπτωσεις οπως αυτη αλλα εχω κολησει στο συγγεκριμενο.
      Με ακριβως τα ιδια λεφτουδακια (περιπου 30000) μπορει καποιος να παρει το Leon Cupra 1.8. Aν τα βαλουμε κατω στα χαρτια, το 2.8 υστερει σε ιπποδυναμη, τελικη, 0-100 (νομιζω), ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ, και απο οτι φανταζομαι και για να το ασφαλησει κανεις θα του παρει πολυ λιγοτερα.
      Ποιος ο λογος να παραγεται, ξερει κανεις???

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • M
        megane98hp last edited by

        Ισως να υπαρχουν και αλλες τετοιες περιπτωσεις οπως αυτη αλλα εχω κολησει στο συγγεκριμενο.
        Με ακριβως τα ιδια λεφτουδακια (περιπου 30000) μπορει καποιος να παρει το Leon Cupra 1.8. Aν τα βαλουμε κατω στα χαρτια, το 2.8 υστερει σε ιπποδυναμη, τελικη, 0-100 (νομιζω), ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ, και απο οτι φανταζομαι και για να το ασφαλησει κανεις θα του παρει πολυ λιγοτερα.
        Ποιος ο λογος να παραγεται, ξερει κανεις???

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          megane98hp last edited by

          Ισως να υπαρχουν και αλλες τετοιες περιπτωσεις οπως αυτη αλλα εχω κολησει στο συγγεκριμενο.
          Με ακριβως τα ιδια λεφτουδακια (περιπου 30000) μπορει καποιος να παρει το Leon Cupra 1.8. Aν τα βαλουμε κατω στα χαρτια, το 2.8 υστερει σε ιπποδυναμη, τελικη, 0-100 (νομιζω), ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ, και απο οτι φανταζομαι και για να το ασφαλησει κανεις θα του παρει πολυ λιγοτερα.
          Ποιος ο λογος να παραγεται, ξερει κανεις???

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • D
            dienekes last edited by

            Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
            Ισως να υπαρχουν και αλλες τετοιες περιπτωσεις οπως αυτη αλλα εχω κολησει στο συγγεκριμενο.
            Με ακριβως τα ιδια λεφτουδακια (περιπου 30000) μπορει καποιος να παρει το Leon Cupra 1.8. Aν τα βαλουμε κατω στα χαρτια, το 2.8 υστερει σε ιπποδυναμη, τελικη, 0-100 (νομιζω), ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ, και απο οτι φανταζομαι και για να το ασφαλησει κανεις θα του παρει πολυ λιγοτερα.
            Ποιος ο λογος να παραγεται, ξερει κανεις???

            Τι μπορώ να σκεφτώ:

            1. Πολύ ομαλότερη απόδοση δύναμης και ροπής από το υπερτροφοδοτούμενο σύνολο.

            2. Περνάει, ή μπορεί να περάσει πιο εύκολα στο μέλλον, τις προδιαγραφές ρύπων (σε αντίθεση με τον 1..

            3. Έχει σοβαρό κινητήρα, με κάποια ιστορία (κατά τη γνώμη μου ένας από τους καλύτερους του VAG) σε αντίθεση με τον αποτυχημένο 1.8Τ.

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • T
              tsakinnen last edited by

              Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
              Ισως να υπαρχουν και αλλες τετοιες περιπτωσεις οπως αυτη αλλα εχω κολησει στο συγγεκριμενο.
              Με ακριβως τα ιδια λεφτουδακια (περιπου 30000) μπορει καποιος να παρει το Leon Cupra 1.8. Aν τα βαλουμε κατω στα χαρτια, το 2.8 υστερει σε ιπποδυναμη, τελικη, 0-100 (νομιζω), ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ, και απο οτι φανταζομαι και για να το ασφαλησει κανεις θα του παρει πολυ λιγοτερα.
              Ποιος ο λογος να παραγεται, ξερει κανεις???

              Μην το βλεπεις μεσα απο το πρισμα της ελληνικης αγορας!
              Μην ξεχνας οτι ειναι τετρακουνα!
              Υπαρχουν και αλλες χωρες που το 2.8 εχει χαμηλοτερη ασφαλεια!

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • ?
                A Former User last edited by

                Ο χρήστης dienekes έγραψε:
                .... σοβαρό κινητήρα, με κάποια ιστορία (κατά τη γνώμη μου ένας από τους καλύτερους του VAG) σε αντίθεση με τον αποτυχημένο 1.8Τ.

                Γιατί θεωρείς αποτυχημένο τον 1.8Τ. Εγώ αφού έχει πουλήσει τόσο καλά μάλλον επιτυχημένο θα τον έλεγα. Έχεις κάτι υπόψη σου? Έχει κάποιο πρόβλημα τόσο σοβαρό που σε κάνει να το λές αποτυχημένο? Ρωτάω γιατί με ενδιαφέρει να τον αγοράσω (μαζί με ένα αυτοκίνητο γύρω του)!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  andrpetr last edited by

                  Ο χρήστης dienekes έγραψε:

                  1. Έχει σοβαρό κινητήρα, με κάποια ιστορία (κατά τη γνώμη μου ένας από τους καλύτερους του VAG) σε αντίθεση με τον αποτυχημένο 1.8Τ.

                  Αποτυχημένος ο 1.8 20VT?
                  Με τί στοιχεία το λες αυτό? Έχεις οδηγήσει αυτοκίνητο με τον συγκεκριμένο κινητήρα? Ξέρεις για προβλήματα που βγάζει?

                  Ανδρέας

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • S
                    spiros last edited by

                    Καλα συγνωμη, αν ειναι αποτυχημενος ο 1,8Τ του γκρουπ, εγω ειμαι ο Παπας!

                    Για να σοβαρευτουμε λιγο

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • S
                      sado last edited by

                      Ο χρήστης spiros έγραψε:
                      Καλα συγνωμη, αν ειναι αποτυχημενος ο 1,8Τ του γκρουπ, εγω ειμαι ο Παπας!

                      Για να σοβαρευτουμε λιγο

                      Συμφωνώ!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • T
                        tiger last edited by

                        Αποτυχημένος ο 1.8Τ;
                        ηηηημαρτοοοοοοοοοοοοον!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • M
                          mousatos last edited by

                          Υπάρχουν περισσότερες πιθανότητες να σου βγάλει πρόβλημα το turbo .

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • S
                            spiros last edited by

                            Ο χρήστης mousatos έγραψε:
                            Υπάρχουν περισσότερες πιθανότητες να σου βγάλει πρόβλημα το turbo .

                            περισσοτερες πιθανοτητες σε σχεση με τι?

                            γενικα ειναι πολυ αξιοπιστο μοτερ, το οποιο φθανει μεχρι και τα 400hp. Τωρα αν καποιος ειναι κανιβαλος και δεν ξερει να χειριστει ενα μοτερ με turbo, δεν φταιει το μοτερ...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • nasos
                              nasos last edited by

                              1. Δύναμη από το ρελαντί μέχρι τον κόφτη.
                              2. Η διαφορά δύναμης με το Cupra R, δεν είναι δα και τόσο σημαντική. Αλλωστε δεν απευθύνεται νομίζω σε λάτρεις της ευθείας.
                              3. Τετρακίνηση.
                              4. Φανταστικός ήχος.
                              5. Τέρας αξιοπιοσιστίας, χωρίς να θέλει το ντάντεμα ενός turbo.
                              6. Μεγάλα περιθώρια βελτίωσης με turbo/kompressor, αλλά δεν μ'ενδιαφέρουν εμένα προσωπικά.
                              7. Ασφάλεια: Peugeot 206CC 1.6 στο μικρότερο bonus με full καλύψεις (μικτή, ολική, μερική, κλπ) με κάλυψη 16.000 ευρώ στην Nationale Nederlanden = 560 ευρώ/εξάμηνο. Seat Leon 2.8 με ακριβώς τα ίδια χαρακτηριστικά ασφάλισης, και κάλυψη 20.000 ευρώ στον Φοίνικα = 675 ευρώ/εξάμηνο.
                              8. Διαφορά 300 ευρώ τον χρόνο στα τέλη.
                              9. Η κατανάλωση είναι μπόλικη πάντως, μέχρι και 20lt/100km με σκίσιμο.
                              10. Το πήρα μεταχειρισμένο 20.500 με αρκετά εργοστασιακά έξτρα και 39.700 χιλιόμετρα.
                              11. Αν είχα γύρω στις 36.000 για καινούργιο αυτοκίνητο, πάλι αυτό θα έπαιρνα.

                              Πίστα; Ποιά πίστα; Παραλία! ™

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • M
                                mlke_16v last edited by

                                Καλορίζικο και καλοτάξιδο, και ας καίει 20lt/100km και ας εχει Haldex για τετρακίνηση. Μοναδικό ειναι και αυτο τα λεει ολα. Και βασικά δεν ειναι Turbo

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  stormold last edited by

                                  Ο χρήστης nasos έγραψε:

                                  1. Το πήρα μεταχειρισμένο 20.500 με αρκετά εργοστασιακά έξτρα και 39.700 χιλιόμετρα.
                                  2. Αν είχα γύρω στις 36.000 για καινούργιο αυτοκίνητο, πάλι αυτό θα έπαιρνα.

                                  Kαλορίζικο, καλοτάξιδο!
                                  Περιμένουμε εντυπώσεις και φωτογραφίες από την, ομολογουμένως, επιτυχημένη αγορά που έκανες ...

                                  υ.γ. μήπως θα μπορούσες να δώσεις κάποιες παραπάνω πληροφορίες για το αυτοκίνητο π.χ. χρώμα , τεχνικά στοιχεία , μοντέλο ...

                                  Οπως κατάλαβες, είναι πρόκληση ...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • D
                                    dienekes last edited by

                                    Ο χρήστης spiros έγραψε:
                                    Καλα συγνωμη, αν ειναι αποτυχημενος ο 1,8Τ του γκρουπ, εγω ειμαι ο Παπας!

                                    Για να σοβαρευτουμε λιγο

                                    Παναγιώτατε,

                                    Χαρά μας και τιμή μας που γράφετε στο φόρουμ, έστω και ingognito μέχρι στιγμής, με το όνομα spiros. Σχετικά με το θέμα του κινητήρα του VAG, το οποίο θέσατε, προφανώς είναι τόσο επιτυχημένος που η κατασκευάστριά του τον αποσύρρει για να εξασφαλίσει το πέρασμά του στην αιωνιότητα.

                                    Η μαύρη αλήθεια όμως, στο τεχνικό κομμάτι, είναι ότι η υιοθέτηση της λύσης των 5 βαλβίδων ανά κύλινδρο, με όλο το κόστος ανάπτυξης, ήταν μια αποτυχία. Ο στόχος ήταν να δημιουργηθεί μεγαλύτερη επιφάνεια βαλβίδων εισαγωγής και αυτός ο στόχος επετεύχθη. Όμως οι προφανείς περιορισμοί χώρου επέβαλαν ένα πολύ ήπιο προφίλ στους εκκεντροφόρους, (BTW τα κοκοράκια είναι μόλις 24mm, όταν στον 'κλασσικό' 1.800άρη της VAG με τις 4 βαλβίδες είναι 35mm). Κατά συνέπεια για να αποδώσει αυτός ο κινητήρας, έγινε επιτακτική η ανάγκη χρήσης υπερσυμπιεστή, όπου η ροϊκή απόδοση του κινητήρα είναι δευτερεύουσα υπόθεση. Ιδού η μηχανολογική αποτυχία, για όσους δεν παρασύρρονται από διαφημίσεις.

                                    Το γεγονός ότι βγάζει 400 ίππους, με υπερσυμπιεστές για φορτηγά, δε μου λέει τίποτα, πολλοί ανάλογοι κινητήρες το κάνουν. Τέλος, για την ποιότητα κατασκευής δεν έχω κανένα σχόλιο, είναι η αναμενόμενη από την VW, πράγμα όμως που ισχύει και για τον θαυμάσιο V6.

                                    Τέλος, Παναγιώτατε, σε ότι αφορά στη σοβαρότητά μου, να είστε σίγουρος ότι όταν θέλω να αστειευτώ θα το καταλάβετε.

                                    Μετά τιμής

                                    Y.Γ. Εννοείται ότι η απάντησή μου αφορά και όλους όσους ρώτησαν που στηρίζω τον ισχυρισμό μου για τον 1.8Τ.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • T
                                      tiger last edited by

                                      Ο κινητήρας αποσύρεται λόγω ρύπων,αλλιώς το VAG ήταν ικανό να τον βάζει σε όλα τα αυτοκίνητα απο supermini μεχρι λιμουζίνες μέχρι το 2100.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                      • B
                                        bagus last edited by

                                        Ο Βαρθολομαιος ειμαι παιδες.....
                                        Θα αφορισω οποιον λεει οτι ο 1,8Τ ειναι αποτυχημενος.....

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                        • D
                                          dienekes last edited by

                                          Ο χρήστης CLIO-V6 έγραψε:
                                          Ο Βαρθολομαιος ειμαι παιδες.....
                                          Θα αφορισω οποιον λεει οτι ο 1,8Τ ειναι αποτυχημενος.....

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • M
                                            maxmara last edited by

                                            Η γυναίκα μου οδηγεί αυτοκίνητο με τον 1.8Τ 150ΗΡ. Κανένα πρόβλημα μέχρι τώρα, πλην μεγάλης όρεξης για λάδι!

                                            Οσον αφορά τον 2.8 - όπως σοφά λενε οι αμερικάνοι - 'there is no substitute for cubic inches' . Βλέπε γραμμική απόδοση, αίσθηση, ομαλή λειτουργία, 'μελωδικός' ήχος...

                                            Ο χρήστης Tiger έγραψε:
                                            Ο κινητήρας αποσύρεται λόγω ρύπων,αλλιώς το VAG ήταν ικανό να τον βάζει σε όλα τα αυτοκίνητα απο supermini μεχρι λιμουζίνες μέχρι το 2100.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr