-
Το προηγούμενο ΠΣΚ έκανα test drive σε δύο πολύ ενδιαφέροντα αυτοκίνητα...
-SLK:έκανα την δοκιμή Κυριακή πρωί. Όσο περίμενα, μπόρεσα να παρατηρήσω τους υπόλοιπους ενδιαφερόμενους – απογοητεύτηκα. Fashion victims με ξανθιές μοντέλες, 50άρηδες με πούρα στο χέρι και μεγάλη κοιλιά, 50άρες θύματα botox και αλλεπάλληλων πλαστικών επεμβάσεων.... Μόνο ένας φαινόταν (ίσως) να ήταν ενθουσιώδης οδηγός.
Το συγκεκριμένο μοντέλο ήταν αυτόματο και η δοκιμή επιβεβαίωσε την άποψη μου ότι sports car και αυτόματο δεν ταιριάζουν. Εκτός αν οδηγείς με το πούρο σου αναμμένο.
Το εσωτερικό ήταν αναβαθμισμένο και μοντέρνο. Μου άρεσε όμως το ρετρό της προηγούμενης γενιάς.
Ποιότητα κύλισης: καλύτερη / αίσθηση τιμονιού: πολύ βελτιωμένη. Επιδόσεις: χάλια με το αυτόματο, αλλά έτσι το αδικώ το αυτοκίνητο. Θέση οδήγησης: ελαφρώς βελτιωμένη. Οι χώροι είναι λίγο μεγαλύτεροι. Τα καθίσματα μου φάνηκαν περιέργως πιο λεπτά – ίσως σε μεγάλες διαδρομές να είναι πιο κουραστικά.
Εξωτερικό: ωραίο το πίσω μέρος, υπερβολικό το μπροστινό.Αν θέλετε περισσότερες εντυπώσεις, ρωτήστε με
Το «κλού» της ημέρας: ρώτησα για ημερομηνία παράδοσης και με πληροφόρησαν ότι οι πρώτες 500 (!) έχουν ήδη προ-πωληθεί! Αχ, φτώχια η χώρα μας!!!
To 350Z...σε λίγο
-
Το προηγούμενο ΠΣΚ έκανα test drive σε δύο πολύ ενδιαφέροντα αυτοκίνητα...
-SLK:έκανα την δοκιμή Κυριακή πρωί. Όσο περίμενα, μπόρεσα να παρατηρήσω τους υπόλοιπους ενδιαφερόμενους – απογοητεύτηκα. Fashion victims με ξανθιές μοντέλες, 50άρηδες με πούρα στο χέρι και μεγάλη κοιλιά, 50άρες θύματα botox και αλλεπάλληλων πλαστικών επεμβάσεων.... Μόνο ένας φαινόταν (ίσως) να ήταν ενθουσιώδης οδηγός.
Το συγκεκριμένο μοντέλο ήταν αυτόματο και η δοκιμή επιβεβαίωσε την άποψη μου ότι sports car και αυτόματο δεν ταιριάζουν. Εκτός αν οδηγείς με το πούρο σου αναμμένο.
Το εσωτερικό ήταν αναβαθμισμένο και μοντέρνο. Μου άρεσε όμως το ρετρό της προηγούμενης γενιάς.
Ποιότητα κύλισης: καλύτερη / αίσθηση τιμονιού: πολύ βελτιωμένη. Επιδόσεις: χάλια με το αυτόματο, αλλά έτσι το αδικώ το αυτοκίνητο. Θέση οδήγησης: ελαφρώς βελτιωμένη. Οι χώροι είναι λίγο μεγαλύτεροι. Τα καθίσματα μου φάνηκαν περιέργως πιο λεπτά – ίσως σε μεγάλες διαδρομές να είναι πιο κουραστικά.
Εξωτερικό: ωραίο το πίσω μέρος, υπερβολικό το μπροστινό.Αν θέλετε περισσότερες εντυπώσεις, ρωτήστε με
Το «κλού» της ημέρας: ρώτησα για ημερομηνία παράδοσης και με πληροφόρησαν ότι οι πρώτες 500 (!) έχουν ήδη προ-πωληθεί! Αχ, φτώχια η χώρα μας!!!
To 350Z...σε λίγο
-
Το προηγούμενο ΠΣΚ έκανα test drive σε δύο πολύ ενδιαφέροντα αυτοκίνητα...
-SLK:έκανα την δοκιμή Κυριακή πρωί. Όσο περίμενα, μπόρεσα να παρατηρήσω τους υπόλοιπους ενδιαφερόμενους – απογοητεύτηκα. Fashion victims με ξανθιές μοντέλες, 50άρηδες με πούρα στο χέρι και μεγάλη κοιλιά, 50άρες θύματα botox και αλλεπάλληλων πλαστικών επεμβάσεων.... Μόνο ένας φαινόταν (ίσως) να ήταν ενθουσιώδης οδηγός.
Το συγκεκριμένο μοντέλο ήταν αυτόματο και η δοκιμή επιβεβαίωσε την άποψη μου ότι sports car και αυτόματο δεν ταιριάζουν. Εκτός αν οδηγείς με το πούρο σου αναμμένο.
Το εσωτερικό ήταν αναβαθμισμένο και μοντέρνο. Μου άρεσε όμως το ρετρό της προηγούμενης γενιάς.
Ποιότητα κύλισης: καλύτερη / αίσθηση τιμονιού: πολύ βελτιωμένη. Επιδόσεις: χάλια με το αυτόματο, αλλά έτσι το αδικώ το αυτοκίνητο. Θέση οδήγησης: ελαφρώς βελτιωμένη. Οι χώροι είναι λίγο μεγαλύτεροι. Τα καθίσματα μου φάνηκαν περιέργως πιο λεπτά – ίσως σε μεγάλες διαδρομές να είναι πιο κουραστικά.
Εξωτερικό: ωραίο το πίσω μέρος, υπερβολικό το μπροστινό.Αν θέλετε περισσότερες εντυπώσεις, ρωτήστε με
Το «κλού» της ημέρας: ρώτησα για ημερομηνία παράδοσης και με πληροφόρησαν ότι οι πρώτες 500 (!) έχουν ήδη προ-πωληθεί! Αχ, φτώχια η χώρα μας!!!
To 350Z...σε λίγο
-
Διατίθενται αυτοκίνητα αυτής της κατηγορίας για πλήρη test drive στην Ελλάδα και μάλιστα κατά την διάρκεια του Σαββατοκύριακου?
Υπάρχει ειδική ρύθμιση για λόγους προβολής των SLK 350Ζ ώς νέων μοντέλων ή απλά τυχαίνει να γνωρίζεις του κατάλληλους ανθρώπους?
Ευτύχης
-
-350 Ζ
Για να είμαι ειλικρινής, δεν περίμενα ότι θα μου δινόταν η ευκαιρία. Αλλά ο πωλητής (να είναι καλά) γυρίζει ξαφνικά και μου λέει : «Καλή η θεωρία αλλά αν το οδηγήσεις…καλύτερα».
Μοιραία φράση (σε συνδυασμό με την κατάσταση του τραπεζικού μου λογαριασμού…)
Απο την στιγμή που έβαλα εμπρός την 3.5 μηχανή…ερωτεύτηκα! Η εξάτμιση την ακούς και την αισθάνεσαι καθως, υποπτευομαι, ότι η μόνωση στο πίσω μέρος δεν είναι και η καλύτερη. Τουλάχιστον ο ήχος ήταν μελωδία στα αυτιά μου!
Κάναμε μια διαδρομή 20 λεπτών με κατηφόρα και ανηφόρα, σε σχετικά άδειο highway. Ομολογώ ότι το Ζ είναι τουλάχιστον 50 άλογα πιο δυνατό από ότι έχω οδηγήσει μεχρι τώρα.
Θέση οδήγησης: μέτρια για τους «ψηλούς» (1.85+), πολυ καλή για τους άλλους τυχερούς.
Αίσθηση τιμονιού/φρένα/ανάρτηση: can’t describe it!
Δύναμη: ατελείωτη.
Συμπερασμα: επιτέλους ενα hard core sports car με επιδόσεις Porsche σε τιμή 10.000ε τουλάχιστον πιο χαμηλή.
-
Το μοντέλο της δοκιμής ήταν το 200Κ. Το SLK350 δεν ήταν διαθέσιμο.
Δεν έχω ιδιαίτερη σχέση με την αντιπροσωπεία. Νομίζω ότι ένα test drive με συνοδεία του πωλητή είναι δυνατό για όλους.
Ο χρήστης ebotonakis έγραψε:
Διατίθενται αυτοκίνητα αυτής της κατηγορίας για πλήρη test drive στην Ελλάδα και μάλιστα κατά την διάρκεια του Σαββατοκύριακου?Υπάρχει ειδική ρύθμιση για λόγους προβολής των SLK 350Ζ ώς νέων μοντέλων ή απλά τυχαίνει να γνωρίζεις του κατάλληλους ανθρώπους?
Ευτύχης
-
Ο χρήστης maxmara έγραψε:
Το μοντέλο της δοκιμής ήταν το 200Κ. Το SLK350 δεν ήταν διαθέσιμο.Δεν έχω ιδιαίτερη σχέση με την αντιπροσωπεία. Νομίζω ότι ένα test drive με συνοδεία του πωλητή είναι δυνατό για όλους.
...Συγγνώμη για το τυπογραφικό ήθελα να γράψω SLK & 350Z.
Χμμμ! Τελικά είνα ζήτημα πολιτικής των αντιπροσώπειών και τον dealers μάλλον ... από πρόσφατη εμπειρία ο Σαρακκάκης δεν διαθέτει το Civic Type-R για τεστ drive ενώ για να δοκιμάσεις το MR2 της toyota πρέπει να φιλήσεις κατουρημένες ποδιές.
Μπράβο στην Nissan και την Mercedes για τις pre-sales υπηρεσίες τους λοιπόν.
Ας ελπίσουμε μόνο ότι θα μπορέσουμε να δούμε κάποια στιγμή και στην Ελλάδα half-day τεστ drives όπως αλλού στην Ευρώπη.
Ευτύχης
-
Υποπτεύομαι πάντως ότι οι περισσότεροι χρήστες εδώ θα προτιμούσαν το Ζ στο garage τους...
-
Πριν δυο μέρες οδήγησα και εγώ το SLK 200 και έμεινα πολύ ικανοποιημένος.
Καταπλητκική αίσθηση στο δρόμο και πανέμορφο ΚΑΙ στο εσωτερικό.
Βέβαια ήταν αυτόματο και δεν είχε καλές επιδόσεις, χωρίς να είναι αργό όμως.
Είχε και αλλαγές ταχυτήτων από το τιμόνι, αλλά ήταν αργές και με 'ξενέρωσαν' λίγο...
Πιστεύω το 200άρι αξίζει μόνο με χειροκίνητο κιβώτιο.
Το 350 έχει το 7G TRONIC το οποίο είναι διαφορετικό κιβώτιο και πιο γρήγορο.
Πολλά ηλεκτρονικά εξαρτήματα και πολύ καλής ποιότητας εσωτερικό! -
Είμαι σίγουρος οτι το 350 θα είναι απόλαυση .
Πιστεύω (και εκνευρίζομαι) ότι ο μόνος λόγος που δεν βάλανε τον 1.8 192ΗΡ στην νέα SLK είναι για να το βγάλουν, ίσως, του χρόνου σαν μία 'στρατηγική' κίνηση marketing. Και θα μείνουν 'μπουκάλα' αυτοι με τα 163ΗΡ.
Και σύντομα θα τους προσπερνάει ο παππούς με το μοντέλο Skoda (π.χ.) του 2005 με τους 150ΗΡ στα €20,000 (δεν ξέρω αν θα υπάρξει, αλλά έτσι όπως πάνε οι υπποδυνάμεις...)Ο χρήστης ermis3 έγραψε:
Πριν δυο μέρες οδήγησα και εγώ το SLK 200 και έμεινα πολύ ικανοποιημένος.
Καταπλητκική αίσθηση στο δρόμο και πανέμορφο ΚΑΙ στο εσωτερικό.
Βέβαια ήταν αυτόματο και δεν είχε καλές επιδόσεις, χωρίς να είναι αργό όμως.
Είχε και αλλαγές ταχυτήτων από το τιμόνι, αλλά ήταν αργές και με 'ξενέρωσαν' λίγο...
Πιστεύω το 200άρι αξίζει μόνο με χειροκίνητο κιβώτιο.
Το 350 έχει το 7G TRONIC το οποίο είναι διαφορετικό κιβώτιο και πιο γρήγορο.
Πολλά ηλεκτρονικά εξαρτήματα και πολύ καλής ποιότητας εσωτερικό! -
**οι slk/clk 200 1.8 lt/ 163 hp είναι πλήγμα και μόνο για το κύρος των αυτοκινήτων του είδους τους. Ώς base κινητήρας θα έπρεπε να προσφέρεται μονάχα ο 192 ίππων. Σίγουρα το 350 θα είναι μοναδικό αυτοκίνητο και μαζί με το 7G tronic ανεπανάληπτο. Απλά όταν ο κόσμος θα έχει γεμίσει με 200Κ γύρω σου, δύσκολα σου πάει η καρδιά να δώσεις 15+ χιλιάρικα για το ίδιο πολυφορεμένο αυτοκίνητο. Ευτυχώς η bmw είναι πιο τίμια σ' αυτόν τον τομέα αν και με τον 2,2 σκοτώνουν [σε πωλήσεις] το δίλημμα για το 3λιτρο.
πάντως θα ήταν ενδιαφέρον εάν κάποιος έχει οδηγήσει τα slk200/z4 2,2 για μία 2η άποψη πέραν των 4Τ του μήνα.
-
Το ότι αγοράζονται και μάλλον περισσότερο τα μικρά μοντέλα (και δε μιλάω μόνο για Ελλάδα) από τα άλλα δείχνουν ότι έχουν λόγο ύπαρξης. Άλλωστε οι περισσότεροι ιδιοκτήτες της μάρκας έχουν παραδοσιακά προτεραιότητες που αφορούν άλλα προσόντα του αυτοκινήτου και όχι ισχύ και επιδόσεις.... Για τους λιγότερο παραδοσιακούς υπάρχει ο 3,5 με το 7G και τα διάφορα εκτρώματα των βελτιωτών επίσημων και μη.....
Νομίζω ότι ο ενδιάμεσος κινητήρας (μεταξύ 1,8 και 3,5) θα είναι κάτι σε 2,3+ και όχι ο καλός 1,8. Σε άλλες χώρες το βλέπουν αλλιώς!
-
μα 163 άτια είναι λίγα για πολυτελές κουπέ και σίγουρα λίγα για ρόουντστερ/κουπέ που θα έπρεπε να δίνει βαρύτητα και στις επιδόσεις. Μία τέτοια πολιτική καθιστά την λύση brabus για τους απαιτητικούς οδηγούς απαραίτητη, όσο και την μάρκα για όσους δεν ενδιαφέρονται για βελτιώσεις, ακατάλληλη. Χάνεις μερίδιο στην αγορά όταν διατείνεσαι ότι δημιούργησες ένα [επιτέλους] πραγματικά σπορ αυτοκίνητο και δεν προσφέρεις αρκετούς μέσους κινητήρες [στην περίπτωσή μας κανέναν αφού από τα 1,800κεκ πάμε στα 3,500].
-
Εγώ έχω μια απορία για την SLK.
Απ'ό,τι φαίνεται από τις καμπύλες ιπποδύναμης και ροπής ο κινητήρας αποδίδει μέχρι τις 5500σαλ και μετά ..εξαφανίζεται! Και ερωτώ λοιπόν: γιατί δεν έβαζαν έναν καλό ...τουρμποντίζελ ώστε να έχει και καλύτερη κατανάλωση; Ο συγκεκριμένος κινητήρας νομίζω πως είναι ανέκδοτο πάνω σε ένα ρόουντστερ, έστω και 'κυριλέ', και θα με εξέπληττε αν τον αγόραζε κανείς εκτός Ελλάδας.
-
Έχω οδηγήσει εκτενώς την SLK200 139bhp. Ακόμα και σήμερα, οι επιδόσεις της είναι σχετικά αποδεκτές για γρήγορο cruising. Για κόντρες στα φανάρια, ξεχασέ το - δεν ήταν ποτέ το ζητούμενο άλλωστε.
Στην εθνική μπορείς να φτάσεις στα 220χ/ω (κοντέρ) σχετικά άνετα (λέμε τώρα - σε εποχές προ-ρανταρ ). Αυτό μου αρκούσε. Και επίσης στα στροφιλίκια, η πολύ καλή ανάρτηση της c-class της έδινε το προβάδισμα σε ορισμένα πιο 'δυνατά' ίσως αυτοκίνητα.
Η ενστασή μου είναι περισσότερο ότι η MB έχει έτοιμο κινητήρα 192ΗΡ και δεν το βάζει συνειδητά, προφανώς για κάποιο πονηρό marketing λόγο.
-
Δεν αντιλέγω σε όλα αυτά, ούτε προσπαθώ να υποβιβάσω την SLK που μου αρέσει (η προηγούμενη περισσότερο), παρόλο που αντιπαθώ την MB, απλά υποστηρίζω πως κινητήρας με τόσο ταξιτζίδικα χαρακτηριστικά λειτουργίας δεν έχει θέση κάτω από το καπό ενός ρόουντστερ. Κατά τη γνώμη μου στην SLK ταιριάζει ένας κινητήρας που να φτάνει μέχρι 7000σαλ με γραμμική απόδοση (άρα μάλλον ατμοσφαιρικός) και δε με νοιάζει πώς θα το πετύχουν αυτό, ας ρωτήσουν τους συμπατριώτες τους στο Μόναχο. Αλλιώς να μην έβγαζαν καθόλου το μοντέλο αυτό.
-
xronos paradosis????
-
[quote='xristaras']xronos paradosis????[/quote
Απ'ότι είπαν, αν παραγγείλεις τώρα, η παράδοση είναι μέσα στο 2005 .
Οι πρώτες 500 SLK που φέρανε έχουν ήδη πωληθεί .
ΠΟΛΥ ΦΤΩΧΙΑ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ
-
pwpw pikra!!!!!na dw pws tha perimenw toso!!!krima ki ekana sxedia gia kalokairaki!!!
-
Ti amaksi odigeis tora?
Ο χρήστης xristaras έγραψε:
pwpw pikra!!!!!na dw pws tha perimenw toso!!!krima ki ekana sxedia gia kalokairaki!!!
Test drive σε SLK200 και Nissan 350Z!!