-
Η VW έκλεισε συμφωνία με την Shanghai Automotive Industry Corp (SAIC) για δημιουργία εργοστασιακών εγκαταστάσεων στη Σαγκάη.
Η VW κατέχει ήδη το 30% της κινεζικής αγοράς στο πρώτο τετράμηνο του 2004.
Η SAIC φτιάχνει τα δικά της μοντέλα στο ίδιο εργοστάσιο.
Η ακριβής περιοχή δημιουργίας της εγκατάστασης θα είναι η πόλη Lingang,επαρχιακή πόλη της Σαγκάης που δημιουργήθηκε το λιμάνι της Σαγκάης,που κατασκαευάζεται τώρα.
http://news.ft.com/servlet/ContentServe ... 2571727108 -
Η VW έκλεισε συμφωνία με την Shanghai Automotive Industry Corp (SAIC) για δημιουργία εργοστασιακών εγκαταστάσεων στη Σαγκάη.
Η VW κατέχει ήδη το 30% της κινεζικής αγοράς στο πρώτο τετράμηνο του 2004.
Η SAIC φτιάχνει τα δικά της μοντέλα στο ίδιο εργοστάσιο.
Η ακριβής περιοχή δημιουργίας της εγκατάστασης θα είναι η πόλη Lingang,επαρχιακή πόλη της Σαγκάης που δημιουργήθηκε το λιμάνι της Σαγκάης,που κατασκαευάζεται τώρα.
http://news.ft.com/servlet/ContentServe ... 2571727108 -
Η VW έκλεισε συμφωνία με την Shanghai Automotive Industry Corp (SAIC) για δημιουργία εργοστασιακών εγκαταστάσεων στη Σαγκάη.
Η VW κατέχει ήδη το 30% της κινεζικής αγοράς στο πρώτο τετράμηνο του 2004.
Η SAIC φτιάχνει τα δικά της μοντέλα στο ίδιο εργοστάσιο.
Η ακριβής περιοχή δημιουργίας της εγκατάστασης θα είναι η πόλη Lingang,επαρχιακή πόλη της Σαγκάης που δημιουργήθηκε το λιμάνι της Σαγκάης,που κατασκαευάζεται τώρα.
http://news.ft.com/servlet/ContentServe ... 2571727108 -
Η αλήθεια είναι ότι η VW έχει εδραιωθεί πλέον για τα καλά στην Κινέζικη αγορά, μια αγορά πολλά υποσχόμενο, γρήγορα αναπτυσσόμενη και με πολλά κέρδη για τους κατασκευαστές.
Εδώ και χρόνια η VW βρίσκεται στην Κίνα, το ίδιο και η DaimlerChrysler, GM κτλ...
Συγκεκριμένα, όπως αναφέρουν οι 4Τ, η GM μιλά για κέρδος 145 $ όταν το αυτοκίνητο πωλείται στις ΗΠΑ και το ίδιο μοντέλο στην Κίνα αποφέρει κέρδος 2.257 $
Χμμμ....
-
Τουλαχιστον εκει μπορει να μην τους πειραζει να μενουνε με ανοιχτα παραθυρα στα καλα του καθουμενα... ΑΣΙΑ ειναι εκει...
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Συγκεκριμένα, όπως αναφέρουν οι 4Τ, η GM μιλά για κέρδος 145 $ όταν το αυτοκίνητο πωλείται στις ΗΠΑ και το ίδιο μοντέλο στην Κίνα αποφέρει κέρδος 2.257 $Αν κατάλαβα καλά μόνο 145$ κέρδος για κάθε αυτοκίνητο?
Μήπως το άρθρο έχει κάπου λάθος? -
Ο χρήστης droemmen έγραψε:
Συγκεκριμένα, όπως αναφέρουν οι 4Τ, η GM μιλά για κέρδος 145 $ όταν το αυτοκίνητο πωλείται στις ΗΠΑ και το ίδιο μοντέλο στην Κίνα αποφέρει κέρδος 2.257 $
Αν κατάλαβα καλά μόνο 145$ κέρδος για κάθε αυτοκίνητο?
Μήπως το άρθρο έχει κάπου λάθος?Συγνώμη, για την Κίνα το κέρδος είναι 2.267 $ και όχι 2.257 $ όπως έγραψα.
Το κέρδος προκύπτει από την πώληση ενός αυτοκινήτου.
Δεν βλέπω κάποιο λάθος στο άρθρο. (τρέχον τεύχος σελ. 22 ''εν τάχει'') -
Περισσότερα εδώ :
Η VW επεκτείνεται στην Ασία