Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Turbo ή ατμοσφαιρικό;;;
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Turbo ή ατμοσφαιρικό;;;
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    6
    7
    28
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      alexx last edited by

      Υποθετικά έχουμε ένα αυτοκίνητο δίλιτρο με ιπποδύναμη 150
      Υποθετικά πάλι έχουμε ένα υπερτροφοδοτούμενο 1400άρι με ιπποδύναμη κι αυτό 150

      Θεωρητικά ποιο θα έχει το πλεονέκτημα (αν θεωρήσουμε ότι οι κινητήρες είναι της ίδιας εταιρείας->συνεπώς ίδια συμπίεση και αναλογία ίππων στα κυβικά εκατοστά )

      Τομείς:
      Ρεπρίζ
      Επιταχύνσεις από στάση
      Τελικές
      Κατανάλωση
      Αξιοπιστία
      ό,τι άλλο σκέφτεστε

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • A
        alexx last edited by

        Υποθετικά έχουμε ένα αυτοκίνητο δίλιτρο με ιπποδύναμη 150
        Υποθετικά πάλι έχουμε ένα υπερτροφοδοτούμενο 1400άρι με ιπποδύναμη κι αυτό 150

        Θεωρητικά ποιο θα έχει το πλεονέκτημα (αν θεωρήσουμε ότι οι κινητήρες είναι της ίδιας εταιρείας->συνεπώς ίδια συμπίεση και αναλογία ίππων στα κυβικά εκατοστά )

        Τομείς:
        Ρεπρίζ
        Επιταχύνσεις από στάση
        Τελικές
        Κατανάλωση
        Αξιοπιστία
        ό,τι άλλο σκέφτεστε

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          alexx last edited by

          Υποθετικά έχουμε ένα αυτοκίνητο δίλιτρο με ιπποδύναμη 150
          Υποθετικά πάλι έχουμε ένα υπερτροφοδοτούμενο 1400άρι με ιπποδύναμη κι αυτό 150

          Θεωρητικά ποιο θα έχει το πλεονέκτημα (αν θεωρήσουμε ότι οι κινητήρες είναι της ίδιας εταιρείας->συνεπώς ίδια συμπίεση και αναλογία ίππων στα κυβικά εκατοστά )

          Τομείς:
          Ρεπρίζ
          Επιταχύνσεις από στάση
          Τελικές
          Κατανάλωση
          Αξιοπιστία
          ό,τι άλλο σκέφτεστε

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • B
            babisp last edited by

            Alexx καλημέρα,

            Στις περισσότερες των περιπτώσεων το 2λιτρο θα έχει πλεονεκτήματα. Η σχέση συμπίεσης στους υπερτροφοδοτούμενους είναι πολύ πιο χαμηλή από τους ατμοσφαιρικούς. Εξαίρεση οι κινητήρες diesel. Είναι προτιμότερο να στραφείς σε ατμοσφαιρικό παρά σε turbo κινητήρα. Οι ατμοσφαιρικοί έχουν αστραπιαία απόκριση στο γκάζι σε αντίθεση με τους turbo λόγω turbo lag.Όσο μικρό κι αν είναι πάντα θα υπάρχει. (Βρες κινητήρα turbo να τραβάει από τις 1000 στροφές με 2α πχ).Στις επιδόσεις μπορεί να νικάει στο πράδειγμά σου το turbo ίσως και στην κατανάλωση αρκεί να μην αρχίζει το turbo να δουλεύει. Θα πηγαίνει όμως σαν παπάκι

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • P
              predator last edited by

              μήπως είναι προτιμότερο το ερώτημα να είναι :

              1.Κυβικά (GTA)
              2.Στροφάρισμα (S2000)
              3.Turbo (fiat coupe)

              ???

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                georgex last edited by

                Η σύγκριση αυτή νομίζω είναι λίγο ακραία, και οι περισσότεροι θα προτιμούσαν το 2000cc αντί του 1400 τούρμπο. Το ίδιο και εγώ.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • scotch
                  scotch last edited by

                  Το συμπέρασμα είναι: Πάρε ένα 2λιτρο με turbo!
                  (π.χ. το καινούριο Astra 2.0T 200HP)

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • T
                    techadmin admin last edited by

                    ΤURBO και μάλιστα TURBODIESEL!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • First post
                      Last post
                    • 1 / 1
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΕΛΛΑΔΑ
                      • ΚΟΣΜΟΣ
                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • TEST
                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                    • VIDEO
                      • 4TTV
                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CANDID CAMERA
                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΛΕΞΙΚΟ
                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                      • FORMULA 1
                      • WRC
                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4T CLASSIC
                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                    • ΑΓΟΡΑ
                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CLASSIC
                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                    • MENU
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                    • ΚΟΚ

                    logo footer

                    coty











                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • CLASSIC
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • VIDEO
                    • FORUM
                    4T FORUM
                    4T LIBRARY
                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                    Powered by nxcode.gr