-
Ένας φίλος μου έχει το Seat Ibiza 1.4 8V. Άλλαξε σήμερα λάστιχα και έβαλε τα goodyear sava intensa 185/60 R14. Ξέρει κανείς τίποτα για αυτά τα λάστιχα; Να σημειωθεί οτι τα έβαλε από την αντιπροσωπεία και πλήρωσε 240 ευρώ. Επίσης άλλαξε και δισκόπλακες (Brebo) με 140 ευρώ. Το αυτοκίνητο έχει κάνει 50.000 km. Πιστεύετε οτι είναι λογικό να αλλάξει δίσκους σε τόσα χιλιόμετρα; Του πρότειναν μάλιστα να αλλάξει και αμορτισέρ και να βάλει τα koni τα κόκκινα...Τα σχόλια δικά σας...
-
Ένας φίλος μου έχει το Seat Ibiza 1.4 8V. Άλλαξε σήμερα λάστιχα και έβαλε τα goodyear sava intensa 185/60 R14. Ξέρει κανείς τίποτα για αυτά τα λάστιχα; Να σημειωθεί οτι τα έβαλε από την αντιπροσωπεία και πλήρωσε 240 ευρώ. Επίσης άλλαξε και δισκόπλακες (Brebo) με 140 ευρώ. Το αυτοκίνητο έχει κάνει 50.000 km. Πιστεύετε οτι είναι λογικό να αλλάξει δίσκους σε τόσα χιλιόμετρα; Του πρότειναν μάλιστα να αλλάξει και αμορτισέρ και να βάλει τα koni τα κόκκινα...Τα σχόλια δικά σας...
-
Ένας φίλος μου έχει το Seat Ibiza 1.4 8V. Άλλαξε σήμερα λάστιχα και έβαλε τα goodyear sava intensa 185/60 R14. Ξέρει κανείς τίποτα για αυτά τα λάστιχα; Να σημειωθεί οτι τα έβαλε από την αντιπροσωπεία και πλήρωσε 240 ευρώ. Επίσης άλλαξε και δισκόπλακες (Brebo) με 140 ευρώ. Το αυτοκίνητο έχει κάνει 50.000 km. Πιστεύετε οτι είναι λογικό να αλλάξει δίσκους σε τόσα χιλιόμετρα; Του πρότειναν μάλιστα να αλλάξει και αμορτισέρ και να βάλει τα koni τα κόκκινα...Τα σχόλια δικά σας...
-
Κάτοχος παλιού ibiza εδώ.
Η αλλαγή δίσκων δεν νομίζω ότι χρειαζόταν σε τόσα λίγα χιλιόμετραΗ αλλαγή αμορτισέρ χρειάζεται μόνο αν ο φίλος σου έχει 'ανησυχίες', αλλιώς δεν νομίζω να χρειάζονται αλλαγή από τώρα
Τα ελαστικά είναι σε καλή τιμή, τώρα για απόδοση ο χρόνος θα δείξει, ανάλογα και για τι χρήση τα θέλει (πεζοδρόμια χώμα κτλ ή πιο συνετή χρήση)
Πάντως θεωρώ ότι για την ιπποδύναμη του αυτοκινήτου το 185 είναι λιγάκι τσιμπημένο-θα πρότεινα 175, αλήθεια πόσα άλογα βγάζει; Είναι αυτό με τα 60;
-
Αυτό με τα 60 άλογα είναι. Τη διάσταση αυτή τη φοράει από τη μάνα του. Ξέχασα να πω οτι στην αντιπροσωπεία του είπαν να μην κάνει ζυγοστάθμιση μετά την αλλαγή των ελαστικών, αλλά να κάνει 500 χλμ και να πάει μετά! -Για να πατήσουν τα λάστιχα στο δρόμο πρώτα. Πρώτη φορά το ακούω αυτό και μάλιστα σήμερα που κάναμε μια βολτίτσα, το τιμόνι μετά τα 70 χλμ/ω έτρεμε αρκετά. Μας δουλεύουν;
-
Ο χρήστης spiros7 έγραψε:
Αυτό με τα 60 άλογα είναι. Τη διάσταση αυτή τη φοράει από τη μάνα του. Ξέχασα να πω οτι στην αντιπροσωπεία του είπαν να μην κάνει ζυγοστάθμιση μετά την αλλαγή των ελαστικών, αλλά να κάνει 500 χλμ και να πάει μετά! -Για να πατήσουν τα λάστιχα στο δρόμο πρώτα. Πρώτη φορά το ακούω αυτό και μάλιστα σήμερα που κάναμε μια βολτίτσα, το τιμόνι μετά τα 70 χλμ/ω έτρεμε αρκετά. Μας δουλεύουν;Εγω καθε φορα που βαζω νεα λαστιχα παντα ο λαστιχας κανει (χωρις να του το πω ) ζυγοσταθμιση. Δεν εχω ξανακουσει οτι πρεπει πρωτα να πατησουν τα λαστιχα και μετα να σου κανει ζυγοσταθμιση.Πιθανον να βαριοντουσαν ή να τους ειχε χαλασει το μηχανημα,αλλη εξηγηση δεν μπορω να δωσω.
-
παιδια,
αλλαγές στα λάστιχα, τα αμορτισερ, τις δισκόπλακες κτλ δεν κάνουμε μόνο μετά παρέλευση Α λογικών χιλιομέτρων
αν την πρώτη μέρα αγοράς
-πέσουμε σε μια περιποιημένη λακούβα ή
-μπλοκάρουμε τους τροχους στο 150-0 ή
-κατεβούμε τέζα τον παρνασσό κατακαλόκαιρα με 5 άτομα
θα έχουμε για να αλλάξουμε την δεύτερη μέρα
-σπασμένα αμορτισέρ
-τετραγωνισμένα λάστιχα
-κυματιστές δισκόπλακες
είναι όσο απλό ακούγεταιγια να μην παρεξηγηθώ δεν μπορώ εξ αποστάσεως να κρίνω αν πράγματι οι δισκόπλακες έχριζαν αλλαγής αλλά προφανώς ούτε και να το αποκλίσω
όσον αφορά τα αμορτισέρ προσωπική μου άποψη είναι οτι 50.000km στην ελλάδα είναι αρκετά για να υποβαθμίσουν τη λειτουργία τους
φυσικά έχω μπει και σε sonata με 150.000 και τα αμορτισερ του εργοστασίου και όταν σταματούσε στα φανάρια ήταν πολύ σταθερό και άνετο...στα περι ευθυγράμμισης (δεν τίθεται καν θεμα μη ζυγοστάθμισης) μου έχει τύχει να βάλω καινούργια λάστιχα και να πάω μετά από λίγες μέρες και να μου το μετρήσουν και να μου το βρουν ίσιο παρόλο που έστριβε μόνο του δεξιά
η συμβουλή ήταν αν συνεχίσει να πηγαίνει στραβά να βάλω τα δεξιά λάστιχα αριστερά και αντίστροφα
έτσι και έγινε οπότε και το πρόβλημα ουσιαστικά διορθώθηκεγενικά πάντως ότι αλλαγή και να κάνεις σε ανατρήσεις και τροχούς είνα καλύτερα να κάνεις πρώτα μερικά χιλιόμετρα και μετά να ευθυγραμμίσεις
-
Πάντως εγώ ακόμα πιστεύω ότι 185 είναι υπερβολικό και νομίζω ότι αν έβαζες 175 θα έβλεπες διαφορά σε επιταχύνσεις από στάση
Στο δικό μου με τα 73 άλογα έχω 165 και έχω πάρει και γνώμη από λαστιχάδες
(Εδώ στο rover με τα 100 άλογα που έχει ο Μπαμπάς είχε μαμίσια 175 και του βάλαμε 185)
-
Ο χρήστης alexx έγραψε:
Πάντως εγώ ακόμα πιστεύω ότι 185 είναι υπερβολικό και νομίζω ότι αν έβαζες 175 θα έβλεπες διαφορά σε επιταχύνσεις από στάσηΛες να έχει διαφορά και στις ρεμπρίζ; Το αυτοκινητάκι δεν είναι κάτι γρήγορο και ό,τι του δώσει λίγη ενεργητική ασφάλεια είναι καλοδεχούμενο.
Βέβαια είναι σίγουρο 95% οτι είναι αυτό με τους 60 ίππους, γιατί στην αντιπροσωπία που του το πούλησαν (του φίλου μου) επιμένουν για 75. Αυτό πως μπορώ να το δω μια και έξω; -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Αυτό με τα 60 άλογα είναι. Τη διάσταση αυτή τη φοράει από τη μάνα του. Ξέχασα να πω οτι στην αντιπροσωπεία του είπαν να μην κάνει ζυγοστάθμιση μετά την αλλαγή των ελαστικών, αλλά να κάνει 500 χλμ και να πάει μετά! -Για να πατήσουν τα λάστιχα στο δρόμο πρώτα. Πρώτη φορά το ακούω αυτό και μάλιστα σήμερα που κάναμε μια βολτίτσα, το τιμόνι μετά τα 70 χλμ/ω έτρεμε αρκετά. Μας δουλεύουν;
Εγω καθε φορα που βαζω νεα λαστιχα παντα ο λαστιχας κανει (χωρις να του το πω ) ζυγοσταθμιση. Δεν εχω ξανακουσει οτι πρεπει πρωτα να πατησουν τα λαστιχα και μετα να σου κανει ζυγοσταθμιση.Πιθανον να βαριοντουσαν ή να τους ειχε χαλασει το μηχανημα,αλλη εξηγηση δεν μπορω να δωσω.
Όχι, μου το έχουν πει κι εμένα αυτό και το έκανα. Δεν ξέρω όμως αν έχει βάση.
-
Ο χρήστης spiros7 έγραψε:
¸íáò ößëïò ìïõ Ý÷åé ôï Seat Ibiza 1.4 8V. ¶ëëáîå óÞìåñá ëÜóôé÷á êáé Ýâáëå ôá goodyear sava intensa 185/60 R14. ÎÝñåé êáíåßò ôßðïôá ãéá áõôÜ ôá ëÜóôé÷á; Íá óçìåéùèåß ïôé ôá Ýâáëå áðü ôçí áíôéðñïóùðåßá êáé ðëÞñùóå 240 åõñþ. Åðßóçò Üëëáîå êáé äéóêüðëáêåò (Brebo) ìå 140 åõñþ. Ôï áõôïêßíçôï Ý÷åé êÜíåé 50.000 km. Ðéóôåýåôå ïôé åßíáé ëïãéêü íá áëëÜîåé äßóêïõò óå ôüóá ÷éëéüìåôñá; Ôïõ ðñüôåéíáí ìÜëéóôá íá áëëÜîåé êáé áìïñôéóÝñ êáé íá âÜëåé ôá koni ôá êüêêéíá...Ôá ó÷üëéá äéêÜ óáò...Áêüìá Ýíáò ðáëéüò êÜôï÷ïò Cordoba ...speaking
Aí ôï áõôïêßíçôï åéíáé êáéíïýñãéï êáé Ýöôáóå óå áõôÜ ôá ÷ëì ôá ÷ñåéÜæåôáé óôçí ðåñßðôùóç ðïõ ï ößëïò óïõ óêÝöôåôáé ãéá ðåñéóóüôåñá áëüãáôá ìéáò êáé ç ðñüôáóç ãéá Êïni êüêêéíá
Óáí áëëáãÝò ñïõôßíáò åßíáé ðïëý íùñßò ,åãþ ôï Ýóêéæá óå ôáîßäé êáé ðüëç (ðïëëÜ ÷ëì êáé âáñý ðüäé óå ãêÜæé /öñÝíï ÷ùñßò óðáóßìáôá êüöôåò êáé ìðëïêáñßóìáôá öñÝíùí ) êáé ôï áõôïêßíçôï åß÷å âãÜëåé 120.000÷ëì ìå ôïõò ßäéïõò äßóêïõò (áðëïýò ,ôáìðïýñá ðßóù) êáé Þôáí ðéï âáñý áðï ôï Éìðéæá (åäþ êïëëÜåé ôï Cordoba ) -
Ο χρήστης kyan έγραψε:
¼÷é, ìïõ ôï Ý÷ïõí ðåé êé åìÝíá áõôü êáé ôï Ýêáíá. Äåí îÝñù üìùò áí Ý÷åé âÜóç.
Ç âáñéüôáí üëï ôï óõíåñãåßï Þ
åß÷áíå êÜðïéá ìáíôÜì ðïõ Ýêáíå ðíåõìáôéêÞ óýíïäï ìå ôï áõôïêßíçôï êáé ôï áõôïêßíçôï ôçò åßðå ðùò üëá åßíáé êáëÜ ,ôá ê...ëÜóôé÷á Ý÷ïõí ãßíåé ôåôñÜãùíá êáé ðùò áí ôïõ ôá áëëÜîïõíå äåí èÝëåé ôßðïôá Üëëï...
Óõãíþìç áëëÜ óå áõôÞí ôçí ðåñßðôùóç ôá ìüíá áõôïêßíçôá ðïõ ðéèáíþí íá ìçí åß÷áí ðñüâëçìá êáé íá ìçí Þèåëáí êÜðïéï Ýëåã÷ï íá Þôáí êÜðïéá 4÷4 ìå ëÜóôé÷á õøçëïý ðñïößë êáé äéáäñïìÞ áíÜñôçóçò áðï åäþ þò ôçí áéùíéüôçôá ðïõ êáé ðÜëé åëÝã÷ïíôáé êáíïíéêÜ Ôá äéêÜ ìáò ðÜíôùò ôïí èÝëïõí ôïí 'åëåã÷ï êáé ôçí åõèõãñáìéóóç ÁÐÁÑÁÉÔÇÔÁ
Ερωτήσεις για Seat Ibiza