-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
...το Fabia I είναι ένα κλασσικό πανέμορφο αμαξάκι. Αυτό είναι μια παπαριά.-Εκρινες κατευθειαν απο δυο κατασκοπευτικες φωτογραφιες και φυσικα χωρις καν να εχεις οδηγησει το αυτοκινητο οτι ειναι μια παπαρια...
Και μετα λες για κολληματα...
-
Για σχεδιασμό λέγαμε, όχι για οδική συμπεριφορά.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
το Fabia I είναι ένα κλασσικό πανέμορφο αμαξάκι. Αυτό είναι μια παπαριά.-Και εμένα το πρώτο μου άρεσε αρκετά, ειδικά ως RS με τον ντίζελ...
Αλλά αυτό, όπως είπε και ο corsair, αλλά και ο elteo, εκτός του ότι μου βγάζει κάτι το παπουδέ, μου φαίνεται και άσχημο. Μακάρι να είναι καλύτερο από κοντά...
-
Ο χρήστης ΚRΙΕΖΑ έγραψε:
...το Fabia I είναι ένα κλασσικό πανέμορφο αμαξάκι. Αυτό είναι μια παπαριά.-
Εκρινες κατευθειαν απο δυο κατασκοπευτικες φωτογραφιες και φυσικα χωρις καν να εχεις οδηγησει το αυτοκινητο οτι ειναι μια παπαρια...
Και μετα λες για κολληματα...
λοιπόν μονσιούρ:
1) εάν ήμουν κολλημένος δεν θα έλεγα αυτό που κάνεις παράθεση. Εν αντιθέσει με σένα που είσαι φουλ Σκοντιστί ... (κατα το alfisti). Δεν είναι κακό να υποστηρίζουμε μία φίρμα. Οταν όμως περνάμε κάποια όρια...γίνεται ενοχλητικό.
2) Οπως λέει και φίλος Νικόλας...
Για σχεδιασμό λέγαμε, όχι για οδική συμπεριφορά.
Σαλούδος!
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Εν αντιθέσει με σένα που είσαι φουλ Σκοντιστί ... (κατα το alfisti).Kαλα κανω.Και οπως θα εχεις διαπιστωσει αν και Σκοντιστι οπως λες, δεν εχω κανει κρισεις για κατι που δεν εχω δει ή δεν εχω οδηγησει...
Δεν είναι κακό να υποστηρίζουμε μία φίρμα. Οταν όμως περνάμε κάποια όρια...γίνεται ενοχλητικό.
Τι ακριβως σε ενοχλησε δεν μπορω να καταλαβω...
Για σχεδιασμό λέγαμε, όχι για οδική συμπεριφορά.
Να μιλησουμε για οτι θελεις (αν και στο θεμα αυτο περι ορεξεως κολοκυθοπιττα) αρκει να δουμε ολοκληρωμενο το, περι ου ο λογος, θεμα.
Τελος τα μονσιουρ, τα σαλουδος και αλλες κρυες ειρωνιουλες, δε θα κανω τον κοπο να τις σχολιασω....
-
Ο χρήστης mika_hakkinen έγραψε:
Σκέτη απογοήτευση... Το Fabia που αντικαθιστά μπορεί πλέον να μην φαίνεται τίποτα το σουδαίο, γέρασε υπέροχα όμως και όταν είχε παρουσιαστεί είχε κάνει πολύ καλή εντύπωση με τον σχεδιασμό του που απέπνεε κύρος και δυναμισμό χωρίς να είναι επιθετικό ή σπορ, ταίριαζε γάντι δηλαδή στο κοινό που απευθυνόταν.@νδρέας
Πολύ σωστά.
-
KRIEZA, δίνεις πολύ σημασία σε κάτι χωρίς να του αξίζει. Είδαμε μια φωτογραφία, δε μας άρεσε, είπαμε τη γνώμη μας. Οπως επίσης κάνουμε για όλα τα αυτοκινητιστικά προϊόντα που βλέπουμε.
Το κακό είναι ότι αν η γνώμη αυτή είναι αρνητική, συνήθως αντιδρά πρώτα κάποιος φιλικά προσκείμενος στο υπό συζήτηση προϊόν. Αυτή τη φορά ήσουν εσύ. Εκ των πραγμάτων δεν μπορείς να μας αφαιρέσεις το δικαίωμα της γνώμης (έστω και λανθασμένης, αν είναι τέτοια).
Πες μου σε παρακαλώ, πώς να μιλήσουμε για 'ό,τι θέλω' εφόσον το μόνο που έχουμε δει από το αυτοκίνητο είναι η προαναφερθείσα κατασκοπευτική φωτογραφία? Οπως λες, πρέπει να το δούμε ολοκληρωμένο. Μέχρι τότε, θα κρίνουμε με ό,τι υπάρχει διαθέσιμο. Επί του προκειμένου, η spy φωτό.
-
Ο χρήστης ΚRΙΕΖΑ έγραψε:
Kαλα κανω.Και οπως θα εχεις διαπιστωσει αν και Σκοντιστι οπως λες, δεν εχω κανει κρισεις για κατι που δεν εχω δει ή δεν εχω οδηγησει...
Βρισκόμαστε στο section Μελλοντικά Μοντέλα και σχολιάζουμε.
Αυτό γίνεται για κάθε αυτοκίνητο. Τώρα εάν θες μας επιτρέπεις να το αποκαλέσουμε όπως θέλουμε. Εάν δεν σου αρέσουν τα σχόλια μου προσπέρασέ τα.Δεν είναι κακό να υποστηρίζουμε μία φίρμα. Οταν όμως περνάμε κάποια όρια...γίνεται ενοχλητικό.
Τι ακριβως σε ενοχλησε δεν μπορω να καταλαβω...
To ότι 'επιτίθεσαι' σε όποιον πει κάτι για τα Skoda. Τέσπα...δικαίωμά σου αλλά μην μου το παίζεις αθώα περιστερά.
Να μιλησουμε για οτι θελεις (αν και στο θεμα αυτο περι ορεξεως κολοκυθοπιττα) αρκει να δουμε ολοκληρωμενο το, περι ου ο λογος, θεμα.
Μέχρι τότε ελπίζω να μας αφήσεις να σχολιάσουμε.
Τελος τα μονσιουρ, τα σαλουδος και αλλες κρυες ειρωνιουλες, δε θα κανω τον κοπο να τις σχολιασω....
Τις σχολιάζεις όμως...ή καλύτερα τις τονίζεις...
Δεν φταίω εγώ που είμαι γαλλομαθής (μονσιουρ)...έχω γαλλικό αυτοκίνητο τι να κάνω.Σαλούδος!
-
Αθήναι εν έτη 1932.
Σήμερον ημέραν ξακουστή, Εις τας Αθήνες, έγεινε η παρουσίασην του νέου μοντέλου της Τσέχικης αυτοκινητοβηομηχανίας Σκόντα.
Στο Καλημάρμαρων όπου έλαβεν χώρα το συμπόσιο, η Σκόντα παρουσίασεν εις το κοινόν τον νέον της μοντέλο.
Πρόκειτο για το Φάμπια δύο ένα μοντέλον όπου κυριαρχεί η ανανέωσην μέχρις αηδίαν.Στον Χώρον του σταδίου, υπήρξαν πολλά εκθεσιακά μοντέλαν τούτου του αυτοκινούμενου οχήματος.
Σε διάφορες αποχρώσεις.Στην εκδήλωση ήταν παρών και το πρώτο έντυπο αυτοκινούμενων οχημάτων εις τα Ελλάδας , οι 4 Τροχοί, όπου έκαμαν δοκιμαί είς έναν εκ των εκθεμάτων.
Χαρακτηριστικά ένας εκ των δημοσιογράφων του εντύπου, είπε χαρακτηριστικάν ότι τούτο δω το όχημαν είναι τόσο μακριάν από την εποχή του.
Για παράδειγμα μας ετόνισε, το χρώμα των χειρολαβών των θυρών όπου είναι ίδιο με αυτό του προφυλακτήρος, δηλαδή μαύρο.
Ακόμα το σύστημα αντικολιαδίσματος των τροχών, αποκαλούμενον ως Σ-Α-Τ.
Το συγκεκριμένον είναι μιαν πατένταν όπου λαμβάνει χώρα στο σύστημα των εμπρός και πίσω τροχών, μέσα στα ταμπούραν (εμπρός και πίσω) έχουν τοποθετίσειν ένα ειδικόν υγρόν όπου χάρης την μειωμένης τριβή, δεν κοκαλώνει (κοινός κάνει κολιά).
Αυτό μπορεί να αυξάνειν την απόσταση ακινητοποίησης του οχήματος, αλλά όπως υποστηρίζει ο δημοσιογράφος παραμένει η κατοχή του τιμονιού εις τον οδηγόν και όχι εις τον χάρο.Μια επίσης πρωτοτυπίαν του συγκεκριμένου αυτοκινούμενου οχήματος, είναι τα ζωνάρια ασφαλείας, όπου όλοι οι επιβένοντες εις το όχημαν, πρέπει να φορούν.
Τον λόγο δεν τον γνωρίζομεν αλλα για να το λένε οι Τσέχοι κάτι θα γνωρίζουν παραπάνω από ημάς.Μεγαλύτερην εντύπωσην μας έκαμε και η συμπεριφοράν του οχήματος εις την πλακόστροτη Λεωφόρον Μεσογείων, όπου εις τον εσωτερικόν του δεν ακουγοντάν η λαμαρίνα του, έτσι βγάζομεν το συμπέρασμαν ότι δεν έτριζεν όπως τα παλαιότερα μοντέλα.
Τα Τούμπλες λάστιχα του έδειχναν να βαστούν καλά, μη δείχνοντας σημάδια κοπώσεως.Το εσωτερικόν δε, ακόμη καλύτερο από την φαντασίαν μας.
Έχοντας όλα τα ευροπαικά λούξ, τέσσερα ανοιγόμενα εκ τον έξω παράθυρα, άνοιγμα των θυρών εκ των έσω, ηλεκτρική λάμπα καρφωμένη πάνω εις τας οροφής όπου ανάβει, τοποθετόντας απλά το ανάλογον βίσμαν εις τα ειδικάς υποδοχής στο κέντρο του ταμπλό. Χιλιομετροδίκτης όπου δείχνει την ταχύτηταν όπου κινούμεθαν στο περίπου. Ορολόγιον στο κέντρο του καντράν.
Το πάτωμα του δε, είχε κάλυψη από μελαμίνην.
Μεγάλην εντύπωσην μας έκαμε η ελλείψην του ¨καθίσματος της πεθεράς¨ στο πίσω μέρος του οχήματος.
Εξωτερικός, πλέον οι ξύλινοι δείκτες αλλαγής πορείας, δεν εδράζονται εις τα κλασικάς θεσεών τους, αλλά πάνω στα εμπρός φτεράν του.
Ακόμη μίαν πρωτοτυπίαν του, είναι οι φανοί ομίχλης, όπου δεν υπάρχει ο κλασικός λαμπτήρας ελαίου, μα ηλεκτρικός χρώματος εντόνου κίτρινου.Κλείνοντας, έχουμεν να εκφράσουμε την μεγάλη μας, έκπληξην και, την χαρά μας για ένα τόσο φρέσκο μοντέλο, που βγήκε εις τας ελληνικάς αγοράς.
Ευχαριστούμε θερμά την Τσεχίαν όπου παρουσίασε ένα τόσο καλόν αυτοκινούμενον όχημα.
Με τιμήν Αγάθιος Λεωντίου
-
Εγκάθετη 2000ή δημοσίευση
-
Να υποθέσω πως θα πωλείται και με τη σημαία της Τσεχίας ως μια απο τις επιλογές για το σχέδιο στην οροφή;
-
Εδώ δείχνει πιο συμπαθητικό.
Μπα, μάλλον η θολούρα φταίει.
-
htanso21 άπαιχτο!!
-
Στεγνή αντιγραφή του Swift
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
αντιγραφή του Swift+1
δεν ειναι ασχημο
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Στεγνή αντιγραφή του Swift+1 αλλά στο πιο άσχημο.
-
Αρκετά πιο άσχημο...
-
TSI στο Fabia?
http://www.autotriti.gr/news/preview_ne ... A_ID=55025
-
ειναι που δεν θα πουλαγε...
-
το συνηθίζουν οι γερμανοί...όποιο αυτοκίνητό τους δεν βλέπεται να του βάζουν TSi μοτέρ...
SKODA Fabia II