Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Προβλημα Mercedes
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Προβλημα Mercedes
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    4
    11
    10
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tsardas last edited by

      Προχθες στο Mercedes του μπαμπα μου (c180k 143hp)αναψε το λαμπακι του κινητηρα.Δεν δωσαμε πολυ σημασια πιθανολογοντας οτι ειναι απο κακη βενζινη.Τελικα οταν το πηγαμε στο συνεργειο διαπιστωσαν οτι το αυτοκινητο δουλευε τρικιλινδρα και ο 3ος κυλινδρος ειχε τη μιση πιεση απο τους αλλους.Ποσο σοβαρη ειναι αυτη η ζημια; Θα μπορουσε να εχει αλλες χειροτερες επιπτωσεις στον κινητηρα;Ειναι υπερβολικο να ζητησουμε αντικατασταση κινητηρα μιας που ειναι ακομη στην εγγυηση;(27000χλμ)

      1 Reply Last reply Reply Quote 5
      • T
        tsardas last edited by

        Προχθες στο Mercedes του μπαμπα μου (c180k 143hp)αναψε το λαμπακι του κινητηρα.Δεν δωσαμε πολυ σημασια πιθανολογοντας οτι ειναι απο κακη βενζινη.Τελικα οταν το πηγαμε στο συνεργειο διαπιστωσαν οτι το αυτοκινητο δουλευε τρικιλινδρα και ο 3ος κυλινδρος ειχε τη μιση πιεση απο τους αλλους.Ποσο σοβαρη ειναι αυτη η ζημια; Θα μπορουσε να εχει αλλες χειροτερες επιπτωσεις στον κινητηρα;Ειναι υπερβολικο να ζητησουμε αντικατασταση κινητηρα μιας που ειναι ακομη στην εγγυηση;(27000χλμ)

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          tsardas last edited by

          Προχθες στο Mercedes του μπαμπα μου (c180k 143hp)αναψε το λαμπακι του κινητηρα.Δεν δωσαμε πολυ σημασια πιθανολογοντας οτι ειναι απο κακη βενζινη.Τελικα οταν το πηγαμε στο συνεργειο διαπιστωσαν οτι το αυτοκινητο δουλευε τρικιλινδρα και ο 3ος κυλινδρος ειχε τη μιση πιεση απο τους αλλους.Ποσο σοβαρη ειναι αυτη η ζημια; Θα μπορουσε να εχει αλλες χειροτερες επιπτωσεις στον κινητηρα;Ειναι υπερβολικο να ζητησουμε αντικατασταση κινητηρα μιας που ειναι ακομη στην εγγυηση;(27000χλμ)

          1 Reply Last reply Reply Quote 5
          • C
            catalyst last edited by

            Καλημέρα Στέλιο!

            Μπορεί να οφείλεται σε διάφορα πράγματα, τα περισσότερα από τα οποία δεν είναι ιδιαίτερα σοβαρά! Μπορεί να είναι κάποια βλάβη στην ανάφλεξη (μπουζί, πολλαπλασιαστής κλπ), ή στην τροφοδοσία (κολλημένο μπεκ; ). Μια σημαντική λεπτομέρεια είναι αν άναψε απλά το λαμπάκι ή αν αναβόσβηνε: αν αναβόσβηνε είναι πιο πιθανό να υπάρχει κάποια βλάβη στην ανάφλεξη. Στην περίπτωση αυτή θα πρέπει να κοιτάξεις και τον καταλύτη, γιατί είναι πιθανό να έχει πάθει σοβαρή ζημιά αν δεν ακινητοποιήσατε το αυτοκίνητο αμέσως. Σε κάθε περίπτωση δε νομίζω ότι είναι ιδιαίτερα δύσκολο να εντοπίσουν το πρόβλημα με τα διαγνωστικά τους, κι ελπίζω να μην είναι κάτι σοβαρό. Για αλλαγή όλου του κινητήρα εντός εγγύησης δε γνωρίζω...

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • T
              tsardas last edited by

              Aνεβοκαταβηκαμε το σαββατοκυριακο Αθηνα με το λαμπακι να αναβει μονιμα περιπου στην Κατερινη κατεβαινοντας.Αρα καναμε ετσι περιπου 1000 με το λαμπακι αναμμενο.Πηγαινοντας το στο συνεργειο δε του εδωσα κα μια τελικη να δω ποσο πιανει και η διαγνωση εκει οπως ειπα ειναι οτι το αυτοκινητο δουλευει τρικυλινδρα και ανοιγουν το καπακι.

              1 Reply Last reply Reply Quote 5
              • T
                tsardas last edited by

                Aνεβοκαταβηκαμε το σαββατοκυριακο Αθηνα με το λαμπακι να αναβει μονιμα περιπου στην Κατερινη κατεβαινοντας.Αρα καναμε ετσι περιπου 1000 με το λαμπακι αναμμενομονιμα. Πηγαινοντας το στο συνεργειο δε του εδωσα κα μια τελικη να δω ποσο πιανει και η διαγνωση εκει οπως ειπα ειναι οτι το αυτοκινητο δουλευει τρικυλινδρα.Συγκεκριμενα ο τεχνικος μου ειπε οτι η μια βαλβιδα δεν πατουσε καλα επανω στον κυλινδρο και οτι απο εκει χανει πιεση.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • C
                  catalyst last edited by

                  Ο χρήστης tsardaklis έγραψε:
                  Συγκεκριμενα ο τεχνικος μου ειπε οτι η μια βαλβιδα δεν πατουσε καλα επανω στον κυλινδρο και οτι απο εκει χανει πιεση.

                  Ε πέστο κι αυτό... Είναι κάπως πιο σοβαρό... Οπωσδήποτε να κοιτάξετε και τον καταλύτη αν δουλεύει ακόμα, κι αν δε δουλεύει να ζητήσετε να σας τον αλλάξουν στην εγγύηση, με το σκεπτικό ότι καταστράφηκε από άλλη βλάβη του αυτοκινήτου. Καλή συνέχεια!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • O
                    obelix last edited by

                    Ο χρήστης tsardaklis έγραψε:
                    Aνεβοκαταβηκαμε το σαββατοκυριακο Αθηνα με το λαμπακι να αναβει μονιμα περιπου στην Κατερινη κατεβαινοντας.Αρα καναμε ετσι περιπου 1000 με το λαμπακι αναμμενομονιμα. Πηγαινοντας το στο συνεργειο δε του εδωσα κα μια τελικη να δω ποσο πιανει και η διαγνωση εκει οπως ειπα ειναι οτι το αυτοκινητο δουλευει τρικυλινδρα.Συγκεκριμενα ο τεχνικος μου ειπε οτι η μια βαλβιδα δεν πατουσε καλα επανω στον κυλινδρο και οτι απο εκει χανει πιεση.

                    Το πρόβλημα που περιγράφεις είναι γνωστό σε αυτούς τους κινητήρες κανονικά θα στο βγάλουν εγγύηση χωρίς να το ζητήσεις. Πάντως όλα τα Μερτσέντες μετά ττην 1-1-2002 έχουν 2 χρόνια εγγύηση ανεξάρτητα χιλιομέτρων, μήπως καλύπτεσαι ακόμη;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                    • T
                      tsardas last edited by

                      Σιγουρα καλυπτομαι γιατι το αυτοκινητο αγοραστηκε τον 11ο του 2002 αλλα αυτο που ειπε ο catalyst (για τον καταλυτη)θα τους το ζητησω.Ελπιζω να μην φτασουμε σε ακραιες συμπεριφορες γιατι αυτοι ειναι και λιγο παραξενοι.Catalyst thanks

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • P
                        puntofato last edited by

                        Το τελευταίο πράγμα που θα φοβάσαι θα είναι ο καταλύτης! Δεν καταλαβαίνουν τίποτα. Ενδεικτικά στην 190 που είχε την ατυχία να εξοπλίζεται με ένα από τα πλέον ανώμαλα συστήματα ψεκασμού(το ΚΕ JETRONIC) αυτοκίνητα είχαν για μεγάλο διάστημα τόσο παραπάνω καυσαέρια και HC που τελικιάζαν τις ενδείξεις του αναλυτή (πάνω από 10% CO και 3000ppm HC) παρόλαυτά όταν επισκευάστηκαν τα καυσαέρια γίναν πάλι μηδενικά, σαν να μην έγινε τίποτα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • O
                          obelix last edited by

                          Ο χρήστης Puntofato έγραψε:
                          Το τελευταίο πράγμα που θα φοβάσαι θα είναι ο καταλύτης! Δεν καταλαβαίνουν τίποτα. Ενδεικτικά στην 190 που είχε την ατυχία να εξοπλίζεται με ένα από τα πλέον ανώμαλα συστήματα ψεκασμού(το ΚΕ JETRONIC) αυτοκίνητα είχαν για μεγάλο διάστημα τόσο παραπάνω καυσαέρια και HC που τελικιάζαν τις ενδείξεις του αναλυτή (πάνω από 10% CO και 3000ppm HC) παρόλαυτά όταν επισκευάστηκαν τα καυσαέρια γίναν πάλι μηδενικά, σαν να μην έγινε τίποτα.

                          Καμία σχέση τα μοτρονικ που χρησιμοποιούν τα καινούρια Μερτσέντες με τα ΚΕ τζετρόνικ!
                          Στου φίλου μας το αυτοκίνητο θα αλλαχτεί το καπάκι στην εγγύηση και θα είναι όλα ΟΚ!

                          Παρεπιπτώντος το ΚΕ (και το ΚΑ) είναι πολύ παρεξηγημένα κυρίως λόγω τον άσχετων συνεργείων Το μόνο αρνητικό είναι ότι το βασικότερο εξάρτημα του, ο διανομέας καυσίμου είναι πλύ ακριβώς και όταν χαλάσει δεν επισκευάζεται.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                          • P
                            puntofato last edited by

                            Βεβαίως. Εκείνα ήταν πολύ χειρότερα όταν χαλούσαν/νε. Γι αυτό και δεν πρέπει να φοβάται για καταλύτη από το Μοτρόνικ. Ότι και να πάθει το Μοτρόνικ δεν μπορεί να βγάλει ό,τι έβγαζαν εκείνα!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • First post
                              Last post
                            • 1 / 1
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΕΛΛΑΔΑ
                              • ΚΟΣΜΟΣ
                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • TEST
                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                            • VIDEO
                              • 4TTV
                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CANDID CAMERA
                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΛΕΞΙΚΟ
                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                              • FORMULA 1
                              • WRC
                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4T CLASSIC
                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                            • ΑΓΟΡΑ
                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CLASSIC
                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                            • MENU
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                            • ΚΟΚ

                            logo footer

                            coty











                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • CLASSIC
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • VIDEO
                            • FORUM
                            4T FORUM
                            4T LIBRARY
                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                            Powered by nxcode.gr