-
Με αφορμή test των 4Τ για 195/55/15 ρώτησα εναν λαστιχά στο Μοσχάτο για τα Marangoni Vanto. Πέρα απο την πολύ καλή τιμή τους με έκπληξη τον άκουσα να επιμένει ότι πρόκειται για λάστιχα που ήρθαν πρώτα σε πωλήσεις στην Ελλάδα το 2003 !!! Για να δούμε λοιπόν τι ψάρια πιάνουν εδω στο forum... Τι γνώμες/εμπειρίες έχετε για αυτά ?
-
Με αφορμή test των 4Τ για 195/55/15 ρώτησα εναν λαστιχά στο Μοσχάτο για τα Marangoni Vanto. Πέρα απο την πολύ καλή τιμή τους με έκπληξη τον άκουσα να επιμένει ότι πρόκειται για λάστιχα που ήρθαν πρώτα σε πωλήσεις στην Ελλάδα το 2003 !!! Για να δούμε λοιπόν τι ψάρια πιάνουν εδω στο forum... Τι γνώμες/εμπειρίες έχετε για αυτά ?
-
Με αφορμή test των 4Τ για 195/55/15 ρώτησα εναν λαστιχά στο Μοσχάτο για τα Marangoni Vanto. Πέρα απο την πολύ καλή τιμή τους με έκπληξη τον άκουσα να επιμένει ότι πρόκειται για λάστιχα που ήρθαν πρώτα σε πωλήσεις στην Ελλάδα το 2003 !!! Για να δούμε λοιπόν τι ψάρια πιάνουν εδω στο forum... Τι γνώμες/εμπειρίες έχετε για αυτά ?
-
Είχα δεί ότι δεν κάνω πάνω από 8-10.000χλμ το χρόνο με το ένα αυτοκίνητο (χρησιμοποιώ και άλλα της οικογένειας). Θεωρώντας ότι τα λάστιχα έτσι κι αλλιώς παλιώνουν σε 2-2,5 χρόνια ζήτησα λάστιχο που να διαρκεί λίγο και να τρώγεται αλλά να κρατάει πολύ. Ο λαστιχάς μου πρότεινε και έβαλα τα Trio σε διάσταση 165/70-13 που ήταν και τα φτηνότερα. Δε θυμάμαι αριθμό δείκτη φθοράς (treadwear) αλλά όντως ο αριθμός είχε αρκετή απόσταση από τα άλλα....
Και για όσο τα είχα δεν μετάνιωσα ούτε στιγμή παρά την εξαιρετικά απαιτητική χρήση που τους έκανα με οδήγηση κυρίως στην επαρχία με ρυθμούς συχνά οριακούς. (περιοχή Κύμης για όσους ξέρουν το εκεί 'οδικό' δίκτυο....)
Εκπληκτική πρόσφυση, στρίβανε θαύμα και σφυρίζανε με ένταση ανάλογη με το ζόρι, που μου αρέσει ενώ και φρενάρανε καταπληκτικά. Η πτώση των επιδόσεων στο βρεγμένο απίστευτα λίγη ενώ βγήκαν παληκάρια και σε χιόνια και πολύ κακούς χωματόδρομους.
Βέβαια φθαρήκαν όπως αναμενόταν και λόγω γλυστρημάτων και χαμηλής πρόσφυσης στις βροχές τα άλλαξα μετά τα Χριστούγεννα με κάποια Dunlop....αφού ο φτηνός, γνωστός γνωστού λαστιχάς δεν διέθετε Marangoni. Δεν τα έχω δοκιμάσει στην ίδια διαδρομή αλλά δεν μου μοιάζουν αντίστοιχα.
Συμπέρασμα: αν όλα τα λάστιχα της μάρκας έχουν τέτοια χαρακτηριστικά δεν θα διστάσω να τα ξαναβάλω.Συμπλήρωμα: με τη χρήση που τους έκανα είχαν φθαρεί στα όρια της παρανομίας και 'τελειώσει' σε λιγότερο από 2 χρόνια και με όχι πολλά χλμ.
-
Αμαν πια αυτοι οι λαστιχαδες!
Ολα τα ξερουν,ποια λαστιχα ταιριαζουν ,πως δουλευουν ,ποιο ειναι καταλληλο σε καθε αμαξι,ποιο ηρθε πρωτο σε πωλησεις κλπ!
Τι αλλο θα ακουσουμε?Λαστιχαδες ειναι αυτοι ή δοκιμαστες των εταιριων στην πιστα των μεγαρων με φωτοκυτταρο?
-
Σε Golf IV 1,8Τ ενός φίλου, στα δύο χρόνια ήταν εντελώς σαπούνια (με συντηρητική οδήγηση). Όταν το οδήγησα είχαν μία 'ξύλινη' αίσθηση (σα να πάταγε το αμάξι σε κόντρα πλακέ). Προσωπικά πιθανότατα θα σου' λεγα μακριά...
-
Οταν είχα το ΖΧ, αντικατέστησα τα εργοστασιακά Michelin στις 40.000 χλμ με Marangoni Trio ελαφρά αυξημένης διαστάσεως (185/60/14 αντί για 165/65/14). Μετά από πολύ καλό στρώσιμο 2.000 χλμ, τα Trio ήταν κατά πολύ χειρότερα από αυτό που ήταν τα Michelin στο τέλος τους.
Αυτά τα λάστιχα τα θεωρώ ως μια επιπλέον αιτία για το τρακάρισμά μου.
-
Ο χρήστης Petros έγραψε:
Σε Golf IV 1,8Τ ενός φίλου, στα δύο χρόνια ήταν εντελώς σαπούνια (με συντηρητική οδήγηση). Όταν το οδήγησα είχαν μία 'ξύλινη' αίσθηση (σα να πάταγε το αμάξι σε κόντρα πλακέ). Προσωπικά πιθανότατα θα σου' λεγα μακριά...1ον Πρόκειται για τα vanto ή για άλλο μοντέλο της Marangoni?
2ον Με ενδιαφέρει η απόδοση τους για μέχρι 2 χρόνια οπότε πως τα ένιωθε μέχρι τότε.
3ον Συμπτωματικά πρόκειται να μπουν (αν και εφόσον...) σε 206 1,6. -
Ο χρήστης TONY PAP έγραψε:
Σε Golf IV 1,8Τ ενός φίλου, στα δύο χρόνια ήταν εντελώς σαπούνια (με συντηρητική οδήγηση). Όταν το οδήγησα είχαν μία 'ξύλινη' αίσθηση (σα να πάταγε το αμάξι σε κόντρα πλακέ). Προσωπικά πιθανότατα θα σου' λεγα μακριά...
1ον Πρόκειται για τα vanto ή για άλλο μοντέλο της Marangoni?
2ον Με ενδιαφέρει η απόδοση τους για μέχρι 2 χρόνια οπότε πως τα ένιωθε μέχρι τότε.
3ον Συμπτωματικά πρόκειται να μπουν (αν και εφόσον...) σε 206 1,6.Δυστυχώς θα σε γελάσω. Δεν κοίταξα το μοντέλο. Πρώτα το οδήγησα και, αφού μου έκανε εντύπωση, τον ρώτησα τι λάστιχα φορούσε. Μου είπε Marangoni... Δεν το έψαξα περισσότερο. Απλώς του είπα πέτα τα!
Αν είναι για 206, γιατί δεν κοιτάς τα Michelin Exalto που και καλά είναι και τώρα που τέλειωσε ως μοντέλο, πιθανότατα να τα βρεις και σε πολύ καλή τιμή;
-
Αν βρείς....
Τα exalto 2 κυκλοφόρησαν στην Γαλλία πάντως -
Με εξαίρεση τον αυξημένο θόρυβο τα exalto ήταν πολύ καλά λάστιχα.
Αλλά δεν είναι σωστό να βάζεις λάστιχα που έχουν καταργηθεί ή πχ με ημερομηνία τέλος 2002 και σε περίπτωση που χρειαστεί να αλλάξεις ένα ή δύο να μην βρίσκεις.
Επίσης η ερώτηση για τα Marangoni αφορά και το κόστος όταν πχ η τετράδα (195/55/15) στοιχίζει 300ευρώ ενω τα πιό γνωστά Γαλλικά ή Γερμανικά 450+ ευρώ.[ΣΗΜΕΙΩΣΗ: ΤΟ ΠΑΣΧΑ ΒΡΗΚΑ ΦΥΛΛΑΔΙΟ ΜΕ ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ MARIX (ΤΗΣ MARANGONI) ΟΠΟΥ Η ΤΕΤΡΑΔΑ ΚΟΣΤΙΖΕΙ **238 ΕΥΡΩ **!!! (Αυτό κι αν είναι ρίσκο)
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Είχα δεί ότι δεν κάνω πάνω από 8-10.000χλμ το χρόνο με το ένα αυτοκίνητο (χρησιμοποιώ και άλλα της οικογένειας). Θεωρώντας ότι τα λάστιχα έτσι κι αλλιώς παλιώνουν σε 2-2,5 χρόνια ζήτησα λάστιχο που να διαρκεί λίγο και να τρώγεται αλλά να κρατάει πολύ. Ο λαστιχάς μου πρότεινε και έβαλα τα Trio σε διάσταση 165/70-13 που ήταν και τα φτηνότερα. Δε θυμάμαι αριθμό δείκτη φθοράς (treadwear) αλλά όντως ο αριθμός είχε αρκετή απόσταση από τα άλλα....
Και για όσο τα είχα δεν μετάνιωσα ούτε στιγμή παρά την εξαιρετικά απαιτητική χρήση που τους έκανα με οδήγηση κυρίως στην επαρχία με ρυθμούς συχνά οριακούς. (περιοχή Κύμης για όσους ξέρουν το εκεί 'οδικό' δίκτυο....)
Εκπληκτική πρόσφυση, στρίβανε θαύμα και σφυρίζανε με ένταση ανάλογη με το ζόρι, που μου αρέσει ενώ και φρενάρανε καταπληκτικά. Η πτώση των επιδόσεων στο βρεγμένο απίστευτα λίγη ενώ βγήκαν παληκάρια και σε χιόνια και πολύ κακούς χωματόδρομους.
Βέβαια φθαρήκαν όπως αναμενόταν και λόγω γλυστρημάτων και χαμηλής πρόσφυσης στις βροχές τα άλλαξα μετά τα Χριστούγεννα με κάποια Dunlop....αφού ο φτηνός, γνωστός γνωστού λαστιχάς δεν διέθετε Marangoni. Δεν τα έχω δοκιμάσει στην ίδια διαδρομή αλλά δεν μου μοιάζουν αντίστοιχα.
Συμπέρασμα: αν όλα τα λάστιχα της μάρκας έχουν τέτοια χαρακτηριστικά δεν θα διστάσω να τα ξαναβάλω.Συμπλήρωμα: με τη χρήση που τους έκανα είχαν φθαρεί στα όρια της παρανομίας και 'τελειώσει' σε λιγότερο από 2 χρόνια και με όχι πολλά χλμ.
Μετά από αυτή την εμπειρία-έρευνα ,έχει περιλάβει κανείς στην έρευνά του τα ελαστικά MARAGONI?
Ή μήπως οι λαστοιχοεταιρίες και το marketing που τις προωθεί μας αγαπάει τόσο πολύ και μας προφυλάσει από τα 'κακά ελαστικά' εις βάρος βέβαια του όποιου κέρδους..
http://tyre.marangoni.com/en/Home.aspx
Μάς βάζουν σε συγκεκριμένους δρόμους στα ελαστικά(όπως και σε άλλα που τα βρίσκεις μόνο στο εξωτερικό,όπως λιπαντικά κλπ που ΔΕΝ τα βρίσκουμε εδώ...εχω αρχίσει να αναρωτιέμαι μέχρι και στα αυτοκίνητα αν ισχύει το 'ότι καινούριο είναι καλύτερο', από το να πάρουμε ένα αυτοκίνητο μεταξύ έτους 1975-1999 και να το κάνουμε καινούριο-ούτε από τα χρόνια της αντίκας και αρχής της έρευνας , αλλά ούτε από τα σημερινά του 'τα κάνω όλα ψεύτικα για να υπάρχει κατανάλωση',αντί για επιμόρφωση στη χρήση και τη συντήρηση-. Μήπως αν γυρίζαμε στις μαζικές ανακατασκευές αρκετοί, έπεφτε και το κόστος μιας τέτοιας κίνησης??? Πρίν πετάξουμε όλα τα καλά αυτοκίνητα από μημιτισμό.... ).
Αυτό το http://tyre.marangoni.com/en/Catalog/Ca ... ZTVxMq6q6A
το έχει δοκιμάσει κανείς?
Μου αρέσει σαν σχέδιο(μοιάζει λίγο και με το ιμισλίκ http://www.zantesstasinopoulos.gr/?sect ... tail1494=1) -
LAZARUS COME FORTH
-
τι ; ήρθε τέταρτος ο Λάζαρος;
Τι λες ρεεεε;
-
φορουσα μαραγκονι απο 2001 μεχρι 2003 οπου κλαταρε στην εθνικη και ειχα αγιο!εκεινα τα χρονια επαιζε πολυ διαφημηση στο λαστιχο και σχεδον το πουλαγαν ολοι ,σαν ελαστικο ισαξιο τον μεγαλον εταιριων!
-
Στην Ιταλία έχει καλή φήμη ειδικά σαν λάστιχο φορτηγών. Ο ιδρυτής της εταιρείας ήταν πρώην αρχισχεδιαστής στη Pirelli. Εγώ έχω αντικρουόμενη εμπειρία. Στο παλίο μου σουμπαρού ήταν πολύ καλά καλύτερα από dunlop, bridgestone, goodyear. Τώρα στο Cruze τα βρίσκω σαν αίσθηση και φρενάρισμα χειρότερα των Kuhmo,Fulda,Hankook.
-
Φαντάζομαι παίζει ρόλο και η διάσταση γιατί σε κάποιες διαστάσεις μπορεί να υπάρχουν καλά μοντέλα ενώ σε άλλες να υπάρχουν μόνο τα πολύ απλά. Έτσι πχ στη δική μου (που δεν έπαιζαν τα εξάλτο) ίσως να ήταν μια χαρά ως προς τον ανταγωνισμό ενώ σε άλλες διαστάσεις.... πάπαλα!
Και βέβαια ο καθένας αλλιώς οδηγάει και άλλα εκτιμάει ακόμα κι αν δεν το καταλαβαίνει.
Τώρα θα τα ξαναέβαζα μόνο αν είχα δει αρκετά καλές κριτικές και κυρίως στα σημεία που για μένα έχουν σημασία.
ΕΛΑΣΤΙΚΑ MARANGONI