-
Λοιπόν έχω ένα πρόβλημα με το λαμπάκι του αερόσακου που είναι διαρκώς αναμένω ....
στο renault ΤWINGO ΤΗς γυναίκας μου ( )Τι νκάνω ???
-
Λοιπόν έχω ένα πρόβλημα με το λαμπάκι του αερόσακου που είναι διαρκώς αναμένω ....
στο renault ΤWINGO ΤΗς γυναίκας μου ( )Τι νκάνω ???
-
Λοιπόν έχω ένα πρόβλημα με το λαμπάκι του αερόσακου που είναι διαρκώς αναμένω ....
στο renault ΤWINGO ΤΗς γυναίκας μου ( )Τι νκάνω ???
-
Δες τι γράφει το manual πρώτα. Συνήθως δεν μπορείς να κάνεις και πολλά πράγματα για τον αερόσακο, οπότε μάλλον θα πρέπει να το πας σε κάποιο συνεργείο να το δούν.
-
Ωχ, ελπίζω να μην αρχίσει και σε εσένα τις ανεξήγητες (και μη επισκευάσιμες) βλάβες.
Μόνο αν το πάς σε συνεργείο θα βρείς (?) άκρη, λογικά το οτι ανάβει το λαμπάκι σημαίνει πως υπάρχει πρόβλημα στον αερόσακο.Τωρα τι πρόβλημα είναι αυτό ελπίζω να στο βρούν στο συνεργείο.
-
Πολλές φορές βλάβες που ανάβουν το λαμπάκι του αερόσακου συμβαίνει να είναι προβλήματα με τους αισθητήρες ή τα καλώδια που τους συνδέουν.
Αυτά πιθανότατα να μπορείς να τα τσεκάρεις και μόνος σου (τις τάσεις).
Απαντώ με σχετική επιφύλαξη καθώς γνωρίζω πολύ λίγα για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο
Σε κάθε περίπτωση καλή αποκατάσταση. -
Juan επειδη εχουμε και εμεις twingo μερικες φορες αν το αμαξι μπει σε λακουβες απο τους κραδασμους σε παει να ανοιξει ο αεροσακος. για αυτο μαλλον σου αναβει το λαμπακι. Πρεπει να ανοιξεις το καπω και να πειραξεις ενα κοκκινο κουμπακι αλλα δεν ξερω που ειναι τουλαχιστον ετσι μου ειπαν οι δικοι μου, που τουσ ειπε ο αντιπροσωπος
-
Το θέμα μεταφέρεται στα 'Τεχνικά Θέματα' αφού αφορά τεχνικό πρόβλημα.
-
Στο Κλιώ, που μου είχε συμβεί, το πρόβλημα λύθηκε πολύ εύκολα. Το καλώδιο που υπάρχει κάτω από τη βάση του καθίσματος του συνοδηγού, είχε πέσει από το γαντζάκι που ήταν στερεωμένο. Το λαμπάκι ήταν αναμμένο συνέχεια (όπως και το λαμπάκι serv) και μόλις το ξαναστερέωσα στο γαντζάκι και το κόλλησα στη βάση του καθίσματος, τα λαμπάκια εξαφανίστηκαν. Δεν θέλει πολύ, λίγο σκύψιμο και 2-3 εκατοστά ταινία! Δοκίμασέ το, μάλλον ίδιο πρόβλημα έχεις! Μην τρέχουμε αμέσως συνεργείο!
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Στο Κλιώ, που μου είχε συμβεί, το πρόβλημα λύθηκε πολύ εύκολα. Το καλώδιο που υπάρχει κάτω από τη βάση του καθίσματος του συνοδηγού, είχε πέσει από το γαντζάκι που ήταν στερεωμένο. Το λαμπάκι ήταν αναμμένο συνέχεια (όπως και το λαμπάκι serv) και μόλις το ξαναστερέωσα στο γαντζάκι και το κόλλησα στη βάση του καθίσματος, τα λαμπάκια εξαφανίστηκαν. Δεν θέλει πολύ, λίγο σκύψιμο και 2-3 εκατοστά ταινία! Δοκίμασέ το, μάλλον ίδιο πρόβλημα έχεις! Μην τρέχουμε αμέσως συνεργείο!Το έχω δοκιμάσει έσβησε για κανα 2ωρο και μετά πάλι τα ίδια. Πήρα σήμερα στο συνεργείο (εξουσιοδοτημένο της Renault) τους είπα το προβλημά μου και τι ενεργειες έκανα και η Απάντηση αίσχος που έλαβα ήταν : Εσεις το χαλάσατε ?????
Για να γλειτώσουν την εγγύηση .... Οι άνθρωποι είναι πολύ μεγάλα λαμόγια !!!!!!!!!!1
-
Aν το λαμπάκι σβήνει με τη μετατόπιση του καλωδίου, επιστράτευσε όλη την υπομονή σου μέχρι να πετύχεις μόνιμη δουλειά. Αν δεν γίνει έτσι, σε προτρέπω να χάσεις ΟΛΗ την υπομονή που έχεις επιστρατεύσει και να πας να δώσεις μερικές μάπες στην αντιπροσωπεία!!!
-
ok αυτο θα κάνω στα σίγουρα ...
-
Για να ανάβει το λαμπάκι έχει κάποια βλάβη το σύστημα και δεν πρόκειται να ενεργοποιηθεί ο αερόσακος και οι προεντατήρες σε περίπτωση σύγκρουσης. Το ερώτημα είναι συνδέθηκε το διαγνωστικό ώστε να δεις γιατί ανάβει το λαμπάκι; Με εικασίες δεν λύνονται τα προβλήματα! Μπορεί μέχρι και η μονάδα ελέγχου να χρειάζεται αντικατάσταση ή μπορεί να είναι κάποια ασφάλεια. Στη αντιπροσωπεία που το πήγες τι βλάβη έβγαλε το μηχάνημά τους ή μήπως δεν το σύνδεσαν καθόλου;
-
Προσπαθώ να βρω ελευθερο χρόνο ώστε να το πάω. Άσε που η Renault μου κλείνει ραντεβού για 2 εβδομάδες μπροστά. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ !!!
-
juan ΣΤΙΣ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΕΣ ΤΩΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΩΝ ΦΤΑΙΕΙ ΤΟ ΚΑΠΟΙΟ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΛΩΔΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΘΙΣΜΑ ΤΟΥ ΣΥΝΟΔΗΓΟΥ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ.ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥ ΣΥΝΟΔΗΓΟΥ ΚΑΠΟΙΕΣ ΦΟΡΕΣ ΑΝΑΒΕΙ ΑΠΟ ΚΑΚΗ ΕΠΑΦΗ ΤΩΝ ΚΑΛΩΔΙΩΝ ΛΟΓΟ ΠΤΩΣΗΣ ΣΕ ΛΑΚΟΥΒΑ ΧΑΝΤΑΚΙ ΜΕ ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ Ή ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ ΟΤΑΝ ΜΠΑΙΝΕΙ ΚΟΣΜΟΣ ΣΤΟ ΠΙΣΩ ΚΑΘΙΣΜΑ ΜΕΤΑ ΔΕΝ ΞΑΝΑΤΡΑΒΑΣ ΤΟ ΚΑΘΙΣΜΑ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΤΕΡΜΑ ΠΙΣΩ.
ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΑ.ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΠΑΝΤΩΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΑΣ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΙΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΣΤΑΘΕΡΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΕΚΕΙΝΟΙ -
Ο χρήστης cliov6 έγραψε:
juan ΣΤΙΣ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΕΣ ΤΩΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΩΝ ΦΤΑΙΕΙ ΤΟ ΚΑΠΟΙΟ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΛΩΔΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΘΙΣΜΑ ΤΟΥ ΣΥΝΟΔΗΓΟΥ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ.ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥ ΣΥΝΟΔΗΓΟΥ ΚΑΠΟΙΕΣ ΦΟΡΕΣ ΑΝΑΒΕΙ ΑΠΟ ΚΑΚΗ ΕΠΑΦΗ ΤΩΝ ΚΑΛΩΔΙΩΝ ΛΟΓΟ ΠΤΩΣΗΣ ΣΕ ΛΑΚΟΥΒΑ ΧΑΝΤΑΚΙ ΜΕ ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ Ή ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ ΟΤΑΝ ΜΠΑΙΝΕΙ ΚΟΣΜΟΣ ΣΤΟ ΠΙΣΩ ΚΑΘΙΣΜΑ ΜΕΤΑ ΔΕΝ ΞΑΝΑΤΡΑΒΑΣ ΤΟ ΚΑΘΙΣΜΑ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΤΕΡΜΑ ΠΙΣΩ.
ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΑ.ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΠΑΝΤΩΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΑΣ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΙΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΣΤΑΘΕΡΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΕΚΕΙΝΟΙΠήγα και είμαι οκ !!
Πράγματι ήταν το καλώδιο κάτω από το κάθισμα του συνοδηού. Ηταν μεσα στην εγγύηση δεν πλήρωσα τίποτα και μου το έπλυναν !!!
-
ΑΝ ΘΕΣ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙΣ, ΘΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΚΑΙ ΣΕ ΠΟΙΑ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΠΗΓΕΣ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ??
-
Ο χρήστης cliov6 έγραψε:
ΑΝ ΘΕΣ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙΣ, ΘΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΚΑΙ ΣΕ ΠΟΙΑ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΠΗΓΕΣ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ??Ρελεξ !!
Ν.ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ
TWINGO