-
ΕΧΟΝΤΑΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙ ΟΤΙ ΤΑ 1400ΑΡΙΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΒΑΡΙΑ ΠΛΕΟΝ, ΠΟΙΟ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΟΙΟ ΓΡΗΓΟΡΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΙΟ ΚΑΛΟ ΣΤΙΣ ΣΤΡΟΦΕΣ??
ΓΙΑΤΙ ΚΑΛΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΥΘΙΕΣ ΑΜΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΛΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΑΛΛΑ ΣΤΙΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ?
ΠΙΣΤΕΥΟ ΟΤΙ ΤΑ 14ΟΟΑΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΠΟΥ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΑΠΟ ΕΜΑΣ.
ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΟΛΥ ΝΑ ΑΚΟΥΣΩ ΤΙΣ ΓΝΩΜΕΣ ΣΑΣ ΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ....
Υ.Γ. ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΚΑΝΩ ΠΟΣΤ ΕΝΑ ΘΕΜΑ ΕΔΩ.
-
ΕΧΟΝΤΑΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙ ΟΤΙ ΤΑ 1400ΑΡΙΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΒΑΡΙΑ ΠΛΕΟΝ, ΠΟΙΟ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΟΙΟ ΓΡΗΓΟΡΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΙΟ ΚΑΛΟ ΣΤΙΣ ΣΤΡΟΦΕΣ??
ΓΙΑΤΙ ΚΑΛΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΥΘΙΕΣ ΑΜΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΛΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΑΛΛΑ ΣΤΙΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ?
ΠΙΣΤΕΥΟ ΟΤΙ ΤΑ 14ΟΟΑΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΠΟΥ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΑΠΟ ΕΜΑΣ.
ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΟΛΥ ΝΑ ΑΚΟΥΣΩ ΤΙΣ ΓΝΩΜΕΣ ΣΑΣ ΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ....
Υ.Γ. ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΚΑΝΩ ΠΟΣΤ ΕΝΑ ΘΕΜΑ ΕΔΩ.
-
ΕΧΟΝΤΑΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙ ΟΤΙ ΤΑ 1400ΑΡΙΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΒΑΡΙΑ ΠΛΕΟΝ, ΠΟΙΟ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΟΙΟ ΓΡΗΓΟΡΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΙΟ ΚΑΛΟ ΣΤΙΣ ΣΤΡΟΦΕΣ??
ΓΙΑΤΙ ΚΑΛΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΥΘΙΕΣ ΑΜΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΛΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΑΛΛΑ ΣΤΙΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ?
ΠΙΣΤΕΥΟ ΟΤΙ ΤΑ 14ΟΟΑΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΠΟΥ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΑΠΟ ΕΜΑΣ.
ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΟΛΥ ΝΑ ΑΚΟΥΣΩ ΤΙΣ ΓΝΩΜΕΣ ΣΑΣ ΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ....
Υ.Γ. ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΚΑΝΩ ΠΟΣΤ ΕΝΑ ΘΕΜΑ ΕΔΩ.
-
Γίνεται να γράφεις με μικρά; Τα κεφαλαία είναι σκέτη ταλαιπωρία για τα μάτια μας, άσε που είναι σα να φωνάζεις.
-
μαλλον το κλιο 1.4 100αλογα πρεπει να ειναι... (αφου βαζεις και τις στροφες στο παιχνιδι... )
-
Και εγώ πιστεύω το clio είναι το πιο γρήγορο. Και το Fabia που έχω δει (αυτό με τους 101) είναι αρκετά γρήγορο. Μπορείς αν θέλεις να βάλεις μια ψηφοφορία αν σε ενδιαφέρει πολύ
Μήπως το θέμα να πάει στην αυτοκίνηση;
-
Μαλλον ολοι περιστρεφόμαστε γυρω από καποιες μάρκες!
Α! ρε τι κάνει η διαφήμισή!
Εγώ 'ψηφίζω' ROVER με 103 ps -
εγω παντως για ευθεια πιστευω το πιο δυνατο ειναι το top-gun
Στροφες μαλλον κλιο -
αν μετρανε οι μετρησεις των 4Τ, τοτε στα Μεγαρα ποιο γρηγορο 1400αρι ειναι το Ibiza!
-
Fabia spor με τα 116ps
-
Mazda RX8 ( πειράζει που ειναι 1300αρι; )
-
Fiat Punto GT!! ..... μετά το Mazda RX7 & RX8 φυσικά..
-
Ο χρήστης portomarko έγραψε:
Mazda RX8 ( πειράζει που ειναι 1300αρι; )Eλα που ολοι κανουμε λαθος!!!!!
Suzuki Hayabusa 1300 !!!!!
300 τελικη περιπου!!!Το θέμα δεν είναι τεχνικό οπότε μετακινείται στο 'Περί αυτοκίνησης'
(Moderator) -
Westfield Hayabusa
-
Αν μιλαμε για συμβατικα , σημερινα 1400αρια τοτε συμφωνα με τη δοκιμη των 4τροχων μρταξυ των σημερινων μινι Gt το punto 1.4 sporting
-
κι αν ανέβεις λίιιιιιγο σε κυβικά, παίζουν και τα Ignis sport και Yaris TS, κάτι λιγότερο από 1500 κυβικά και να καίνε
Σπύρος
-
Εγώ έχω ένα Corolla 1,4 G6 και εχω μείνει αρκετά ικανοποιήμενος από τις εποδόσεις του. Μπορεί και φτάνει με αρκετή άνεση τα 180 (κοντεράτα πάντα). Μια φορά είχα προσπαθήσει να μετρήσω 0-100 και έκανε κάπου 11,5δ (βέβαια χτύπησα κόφτη και σπίνιαρα, αρκετα στιν εκκίνηση).
Μπορεί κάποιος άλλος να μου πεί τι έχει κανεί με 1400αρί?
Επίσης ενδιαφέρει ενα φίλο μου να αγοράσει ενα αυτοκίνητο στα 1400 και τον ενδιαφέρουν οι επιδόσεις και οι στροφές
-
Εγω εχω το καινουργιο πολο και εχω πιασει 205κμ (εννοειτε κοντερατα). Για 0-100 παντος δεν εχω μετρησει. Την πεμπτη που μας περασε στα γνωστα μερη τα εστησα με ενα ραλλακι 1300 με δυο ατομα και εγω μονος μου. Με περασα ουτε ενα φτερο και μετα που σταματησαμε μου ειπε οτι ειχε βαλει εξατμισει και φιλτροχοανη. Και ο τυπος δεν με πιστευε οτι το πολακι μου ειναι μαμα, μου λεει φιλε σιγουρα εχεις βαλει προγραμματακι. Στο τελος μου λεει ναι αλλα εμεις ημασταν δυο και εσυ ενας. Εγω βεβαια του λεω οτι το πολο ειναι 1000+ κιλα και το δικο του τουλαχιστον 150 κιλα λιγοτερο. εε εφυγε μετα.. (μαλλον στον εξατμισα θα πηγαινε... )
-
Ο χρήστης frogy έγραψε:
Εγω εχω το καινουργιο πολο και εχω πιασει 205κμ (εννοειτε κοντερατα). Για 0-100 παντος δεν εχω μετρησει. Την πεμπτη που μας περασε στα γνωστα μερη τα εστησα με ενα ραλλακι 1300 με δυο ατομα και εγω μονος μου. Με περασα ουτε ενα φτερο και μετα που σταματησαμε μου ειπε οτι ειχε βαλει εξατμισει και φιλτροχοανη. Και ο τυπος δεν με πιστευε οτι το πολακι μου ειναι μαμα, μου λεει φιλε σιγουρα εχεις βαλει προγραμματακι. Στο τελος μου λεει ναι αλλα εμεις ημασταν δυο και εσυ ενας. Εγω βεβαια του λεω οτι το πολο ειναι 1000+ κιλα και το δικο του τουλαχιστον 150 κιλα λιγοτερο. εε εφυγε μετα.. (μαλλον στον εξατμισα θα πηγαινε... )Μάλλον πατάτα του είχε βάλει στην εξάτμιση. Ή ήταν εντελώς κουλός
-
Καλησπέρα σας και καλώς σας βρήκα!
Νομίζω ότι το θέμα ξεκινάει από λίγο ασταθή βάση: τα 1400άρια δεν διαθέτουν πλέον κάποιο σημαντικό πλεονέκτημα έναντι των 1600αριών, ας πούμε, σε ότι αφορά την σχέση τιμής/απόδοσης, την οικονομία, το κόστος συντήρησης, κλπ. Αυτός είναι ο λόγος που πολλοί κατασκευαστές έχουν σταματήσει τις όποιες εκδόσεις τους σ'αυτά τα κυβικά (π.χ. Alfa Romeo), ενώ άλλοι απλώς τα παράγουν για φορολογικούς λόγους. Διαφορετικά δεν έχει νόημα να έχεις ένα 'τσιτωμένο' 1400άρι, ενώ μπορείς να έχεις ένα πιο ροπάτο 1600. Από αυτά που βρίσκονται στην αγορά, η προσωπική μου άποψη είναι όλα όσα έχουν ~100 ίππους βράζουν στο ίδιο καζάνι στις επιδόσεις 'στην ευθεία' με τα Clio, Fiesta και ίσως το νέο Punto να είναι καλύτερα στις στροφές.
ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΓΡΗΓΟΡΟΤΕΡΟ 14ΟΟΑΡΙ?