-
Ξέρει κανείς ποιά είνα τα στάνταρντ για να περάσει ένα αυτοκίνητο απο έλεγχο καυσαερίων στα ΚΤΕΟ. Εννόω πόσo HC, NOx, CO και CO2 σε ppm (parts per million). Είναι τα στανταρτ βασισμένα με βασή τον χρονολογία η τον τύπο και τα κυβικά του αμαξιού.
Είναι αλήθεια οτι σε ορισμένα μέροι τις Ελλάδας ουτε καν περνάνε τα αμάξια απο έλεγχο λόγο την ικανότητας για έλεγχο καυσαερίων. ΠΧ νησιά
Ξέρει κανείς τι γίνεται με τα 'παλιότερα' αμάξια που δεν είναι καταλυτικά. Υπάρχει μήπος καποια απαλλαγή για τις αντίκες.
-
Ξέρει κανείς ποιά είνα τα στάνταρντ για να περάσει ένα αυτοκίνητο απο έλεγχο καυσαερίων στα ΚΤΕΟ. Εννόω πόσo HC, NOx, CO και CO2 σε ppm (parts per million). Είναι τα στανταρτ βασισμένα με βασή τον χρονολογία η τον τύπο και τα κυβικά του αμαξιού.
Είναι αλήθεια οτι σε ορισμένα μέροι τις Ελλάδας ουτε καν περνάνε τα αμάξια απο έλεγχο λόγο την ικανότητας για έλεγχο καυσαερίων. ΠΧ νησιά
Ξέρει κανείς τι γίνεται με τα 'παλιότερα' αμάξια που δεν είναι καταλυτικά. Υπάρχει μήπος καποια απαλλαγή για τις αντίκες.
-
Ξέρει κανείς πια είναι η διαφορά μεταξύ ρυθμιζόμενου/Αρίθμιστου τριοδικού καταλυτικού μετατροπέα. Μήπως ο ρυθμιζώμενος είναι αυτός στον οποίο εισάγουνε αέρα μέσω αντλίας (Smog Pump)
http://www.yme.gr/trans/kek/kek7.html
Βρήκα επίσης αυτές τις πληρωφορίες. Αλλά μου κάνει εντύπωση οτι δεν τους νοιάζουν οι εκπομπές ΝΟx!
Ξέρει κανείς τίποτα για αυτό..
-
Ο χρήστης Antiriad έγραψε:
Ξέρει κανείς πια είναι η διαφορά μεταξύ ρυθμιζόμενου/Αρίθμιστου τριοδικού καταλυτικού μετατροπέα. Μήπως ο ρυθμιζώμενος είναι αυτός στον οποίο εισάγουνε αέρα μέσω αντλίας (Smog Pump)http://www.yme.gr/trans/kek/kek7.html
Βρήκα επίσης αυτές τις πληρωφορίες. Αλλά μου κάνει εντύπωση οτι δεν τους νοιάζουν οι εκπομπές ΝΟx!
Ξέρει κανείς τίποτα για αυτό..
Ο ρυθμιζομενος καταλυτικος μετατροπεας ειναι αυτος που εχει αισθητηρα λ (oxyzen sensor).
Μη ρυθμιζομενος ειναι ο οξυδωτικος καταλυτης .Νομιζω οτι ελαχιστα μοντελα κυκλοφορησαν με τετοιο συστημα (μονο το ΝΙΣΑΝ ΣΑΝΙ θυμαμαι). -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Ξέρει κανείς πια είναι η διαφορά μεταξύ ρυθμιζόμενου/Αρίθμιστου τριοδικού καταλυτικού μετατροπέα. Μήπως ο ρυθμιζώμενος είναι αυτός στον οποίο εισάγουνε αέρα μέσω αντλίας (Smog Pump)
http://www.yme.gr/trans/kek/kek7.html
Βρήκα επίσης αυτές τις πληρωφορίες. Αλλά μου κάνει εντύπωση οτι δεν τους νοιάζουν οι εκπομπές ΝΟx!
Ξέρει κανείς τίποτα για αυτό..
Ο ρυθμιζομενος καταλυτικος μετατροπεας ειναι αυτος που εχει αισθητηρα λ (oxyzen sensor).
Μη ρυθμιζομενος ειναι ο οξυδωτικος καταλυτης .Νομιζω οτι ελαχιστα μοντελα κυκλοφορησαν με τετοιο συστημα (μονο το ΝΙΣΑΝ ΣΑΝΙ θυμαμαι).Μήπως εννοείς τα καταλυτικά με καρμπυρατέρ. Μην ξεχνάτε οτι πολλές σειρές αυτοκινήτων άρχιζαν να εξοπλίζωνται με καταλυτικούς μετατροπείς στις αρχές του 1970 άλλα ήταν στα τέλη του 1980 όπου πήγαν στο λ-Sond(Fuel Injection).
-
Ο χρήστης Antiriad έγραψε:
Ξέρει κανείς πια είναι η διαφορά μεταξύ ρυθμιζόμενου/Αρίθμιστου τριοδικού καταλυτικού μετατροπέα. Μήπως ο ρυθμιζώμενος είναι αυτός στον οποίο εισάγουνε αέρα μέσω αντλίας (Smog Pump)
http://www.yme.gr/trans/kek/kek7.html
Βρήκα επίσης αυτές τις πληρωφορίες. Αλλά μου κάνει εντύπωση οτι δεν τους νοιάζουν οι εκπομπές ΝΟx!
Ξέρει κανείς τίποτα για αυτό..
Ο ρυθμιζομενος καταλυτικος μετατροπεας ειναι αυτος που εχει αισθητηρα λ (oxyzen sensor).
Μη ρυθμιζομενος ειναι ο οξυδωτικος καταλυτης .Νομιζω οτι ελαχιστα μοντελα κυκλοφορησαν με τετοιο συστημα (μονο το ΝΙΣΑΝ ΣΑΝΙ θυμαμαι).Μήπως εννοείς τα καταλυτικά με καρμπυρατέρ. Μην ξεχνάτε οτι πολλές σειρές αυτοκινήτων άρχιζαν να εξοπλίζωνται με καταλυτικούς μετατροπείς στις αρχές του 1970 άλλα ήταν στα τέλη του 1980 όπου πήγαν στο λ-Sond(Fuel Injection).
Στην Ελλαδα πρεπει να κυκλοφορησαν μετα το 1990.Δεν θυμαμαι αμολυβδη βενζινη νωριτερα στα βενζιναδικα,αλλωστε με την αποσυρση κυκλοφορησαν μαζικα καταλυτικα αυτοκινητα.
Έλεγχος καυσαερίων στα ΚΤΕΟ και άλλες ερωτήσεις