-
Παιδιά έχω το Citroen Saxo Vts το 1600αρι.
Βάζοντας τόσο καιρό την V Power την 95αρα θα ήθελα να περάσω ένα στάδιο παραπάνω..σε κάποια με περισσότερα οκτάνια.
Ερχομαι στις ερωτήσεις μου..- Ποια πρατήρια πωλούν 98αρες..?
- Στο δικό μου μοτέρ ποια βενζίνη μου προτείνετε?
- Εχουμε ενδεικτικές τιμές..(έτσι να ξέρουμε, αν υπάρχει και κάποιο link ακόμα καλύτερα)..?
Ψηφίστε αλλά και σχολιάστε ...θα σας ήμουν υπόχρεος!
-
Παιδιά έχω το Citroen Saxo Vts το 1600αρι.
Βάζοντας τόσο καιρό την V Power την 95αρα θα ήθελα να περάσω ένα στάδιο παραπάνω..σε κάποια με περισσότερα οκτάνια.
Ερχομαι στις ερωτήσεις μου..- Ποια πρατήρια πωλούν 98αρες..?
- Στο δικό μου μοτέρ ποια βενζίνη μου προτείνετε?
- Εχουμε ενδεικτικές τιμές..(έτσι να ξέρουμε, αν υπάρχει και κάποιο link ακόμα καλύτερα)..?
Ψηφίστε αλλά και σχολιάστε ...θα σας ήμουν υπόχρεος!
-
Το θέμα δεν είναι τόσο αν τα 99-100 οκτάνια θα κάνουν κακό στο μοτέρ (αυτό ελέγχεται) όσο το δεδομένο ότι πληρώνεις ΠΟΛΥ παραπάνω κάτι που είναι ήδη ακριβό για τα δεδομένα της χώρας μας ελπίζοντας σε αυξημένη απόδοση βασιζόμενος σε στοιχεία δοκιμών με συγκεκριμένου τύπου κινητήρες και κάτω από συγκεκριμένες συνθήκες. Όλα αυτά τα τονίζουν και τα ίδια τα περιοδικά που κάνουν τις δοκιμές. Επίσης το να δυναμομετρήσεις το μοτέρ σου πριν και μετά και να διαπιστωθεί διαφορά 5 ίππων μου θυμίζει τις εποχές που πολλοί έτρεχαν να 'τσιπωθούν' (χωρίς καμμία άλλη μετατροπή) για να εξασφαλίσουν οριακά ανώτερα απόλυτα νούμερα απόδοσης ίππων ή ροπής με ανύπαρκτο όμως τελικά αντίκρισμα στις ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ του αυτοκινήτου... και αυτό είναι που τελικά υποτίθεται ότι πληρώνεις (...και ο λόγος που τελικά οι περισσότεροι επιλέγουν παραπάνω οκτάνια). Εκτός και αν το ζητούμενο είναι τα μερικά μέτρα/δευτερόλεπτα σε κάποια πίστα οπότε πάω πάσο.
Όσο για το αν οι βενζίνες αυτές νοθεύονται η απάντηση είναι ναι και όποιος παρακολουθεί προσεκτικά τα δελτία τύπου θα έχει προσέξει πως 2 είναι οι κλασσικές περιπτώσεις νοθείας για τις οποίες τρώνε πρόστιμα τα πρατήρια. (1) Το πετρέλαιο θέρμανσης στο κίνησης και (2) η απλή αμόλυβδη στην σούπερ. Και μην πει κάποιος ότι η 'τάδε' είναι εισαγώμενη γιατί αυτό δεν παίζει κανένα ρόλο για το τι θα συμβεί στα ντεπόζιτα του Χ πρατηριούχου. Συμπέρασμα ότι μάλλον τελικά να είμαστε πιο σίγουροι με τις απλές παρά με τις σούπερ!
Σε τελική ανάλυση βέβαια ο καθένας έχει το δικαίωμα της επιλογής και εάν εμπιστεύεται και συγκεκριμένο πρατήριο τόσο το καλύτερο. Όμως κάτι βρωμάει στην όλη ιστορία με την ουσιαστική κατάργηση της 'κανονικής' σούπερ των 98 οκτανίων (στην Αττική τουλάχιστον) η οποία είναι και η μόνη σούπερ η οποία προτείνεται από κατασκευαστές αρκετών πλέον αυτοκινήτων (πχ οι FSI της VW ή οι νέοι της BMW). Οι βενζίνες 99-100 από ότι έχουν πει και κάποιοι που μένουν Ευρώπη μόνιμα είναι ΑΓΝΩΣΤΕΣ(!) εκεί και ο λόγος είναι ότι κανείς κατασκευαστής δεν ρυθμίζει τους κινητήρες του να χρειάζονται τόσα οκτάνια για να αποδόσουν (ούτε καν η Ferrari!).
Τέλος, για την Αμερική από ότι ξέρω τα αυτοκίνητα έχουν ελαφρώς διαφορετικά ρυθμισμένα μοτέρ και αποδίδουν κάτι λιγότερο από ότι τα ίδια ακριβώς μοντέλα αποδίδουν στην Ευρώπη (τουλάχιστον τα ευρωπαικά). Τα οκτάνια σίγουρα δεν είναι τόσο πεσμένα αλλά όπως είχε αναφερθεί και σε παλαιότερο thread μετριώνται διαφορετικά. Επίσης και το σύστημα μέτρησης της ιπποδύναμης είναι ελάχιστα διαφορετικό (HP όπως και στην Αγγλία έναντι PS) και συγκεκριμένα της τάξης του -1.4% και μερικές φορές οδηγεί σε λάθος συμπεράσματα ειδικά στα πολλά άλογα.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Γνωρίζετε ποιες εταιρείες πωλούν 98 οκτανίων βενζίνη?Γιατί έχει γίνει πλέον δυσεύρετη..
Eγώ βάζω τέτοια και βρίσκω σε Eλίν(κυρίως),Silk oil(είναι και κοντά μου και καινούριο πρατήριο.Πολύ καλή βενζίνη.) και έχω βρει και σε Αvin.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
έχουν μεγάλη διαφορά οι κινητήρες στην Αμερική όπου στην καλύτερη περίπτωση χρησιμοποιούν 93 οκτάνια? μήπως η όλη ιστορία με τα οκτάνια είναι για να βελτιώνει την ψυχολογία μας και όχι τον κινητήρα μας?
Υπάρχει διαφορά ρυθμίσεων. Θα σου θυμίσω το παράδειγμα του Mazda RX-8 που με τα 90-93 οκτάνια στις ΗΠΑ δεν καταφέρνει να βγάλει την ισχύ που ανακοινώνει ο κατασκευαστής, ενώ στην Ευρώπη, με βενζίνες 98+ οκτανίων επιβεβαιώνει τα χαρακτηριστικά που ανακοινώνει η εταιρεία.
.
Οπως ειπε και ο συμφορουμίστας πριν απο μενα,αλλιως μετράνε τα οκτάνια στην USA,δεν βάζουν βενζίνη 90-93 ευρωπαϊκών οκτανίων.Επισης,στους κινητήρες rotary σαν αυτον που κινει το rx-8,τα παραπάνω οκτάνια είναι άχρηστα.
Αλλο που ειδα γραμμενο και συμφωνω,είναι ότι η super ειναι συχνά θύμα νοθείας,ο λόγος είναι ότι είναι εξαιρετικά εύκολο και κερδοφόρο να νοθευτεί.
100 οκτάνια είναι άχρηστα για το 90-99% των αυτοκινήτων,για την super αμόλυβδη το συζητάμε. -
Super Αμόλυβδη εννοείς την 98 οκτανίων..?
-
Ναι,95+ εώς 98.
Και επειδή καποιος ρώτησε για 98άρα, αν εχω καταλαβει καλα έχουν οι elin,avin,cyclon,jetoil. -
Εγώ πάντως είδα μεγάλη διαφορά προς το καλύτερο με την 100άρα. Και ΔΕΝ είναι ψυχολογική... Γιατί με την V-Power Racing δεν είχα δει κάτι το σοβαρό, όσες φορές κι αν έβαλα;
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Εγώ πάντως είδα μεγάλη διαφορά προς το καλύτερο με την 100άρα. Και ΔΕΝ είναι ψυχολογική... Γιατί με την V-Power Racing δεν είχα δει κάτι το σοβαρό, όσες φορές κι αν έβαλα;Ποια 100αρα..την ΕΚΟ ή την BP..?
-
Και με τις δυο. Η ΕΚΟ και η BP πραγματικά κάνουν δουλειά, με την EKO να είναι ελάχιστα καλύτερη. Η Shell V-Power Racing τίποτα. Και την πληρώνεις κι ένα σωρό λεφτά.
-
Επισης να πουμε οτι οσο πιο μεγαλη ιπποδυναμη εχεις τοσο μεγαλυτερη διαφορα βλεπεις μην περιμενει κανεις στο οικογενεικο του να δει καμια τρελη διαφορα καλυτερα να μην τη βαλει.Επισης για να καταλαβεις διαφορα πρεπει να ξερεις ακριβως πως πηγαινε το αμαξι σου πριν,
αυτο για τους δυσπιστους -
Προτείνω ΕΚΟ 100.Κάποτε ήμουν πολέμιος των ΕΚΟ,αλλά τώρα φαίνεται οτι τα πράγματα άλλαξαν.
Υπο την προυπόθεση οτι δεν υπάρχει νοθεία προτείνω κατα σειρά απόδοσης :
ΕΚΟ 100
Ultimate
V-Power RacingΟι τιμές ακολουθούν την παραπάνω σειρά επίσης με την ΕΚΟ (κατα κανόνα)να είναι φθηνότερη και αυτό ενισχύει κι άλλο την 'εικονα' της διότι η σχέση απόδοσης προς τιμή εκτοξεύεται...
Οι 100άρες έχουν θετική επίδραση και στα δυό μου αυτοκίνητα,ενω η Laguna 2.0T δεν έχει κάψει ποτέ 95άρα.Μια φορά της έβαλα 99+ και δεν μπορώ να πώ οτι έμεινα ικανοποιημένος.Αντίθετα η ΕΚΟ 100 της τααιριάζει γάντι,όπως και η Ultimate την οποία και χρησιμοποιούσα απο τη μέρα αγοράς του αυτοκινητου.Ακόμη και το Γκόλφ 1.4 75 ps δείχνει να την προτιμάει παρόλο που έχει σχετικά χαμηλή σχέση συμπίεσης
-
Εγώ θα αρκεστώ να πω ότι, από τότε που βάζω τις κατοστάρες της BP και της ΕΚΟ, το αυτοκίνητο και τραβάει καλύτερα και καίει σημαντικά λιγότερο και ακούγεται σα να'χει ηλεκτρικό κινητήρα τυλιγμένο σε μπόλικα κιλά ηχομόνωση. Μιλάμε για λειτουργία ΜΕΤΑΞΙ. Χαίρεσαι να οδηγείς. Και δεν έχω και το τρελό μοτέρ με την απίστευτη ιπποδύναμη - 1200άρι είναι με 76 άλογα.
-
Κατι παρεμφερες με το θεμα που συζητουμε.Στην Pacific Coast,οταν την παρηγγειλα(ηρθε απο Καναδα,μεσω Θεσσαλονικης),μου ειπαν να της βαζω super,οπως και εκανα για αρκετα χρονια.Το manual της ομως,ελεγε οτι καιει καλυτερα αμολυβδη.Τελικα,αυτην την στιγμη ειμαι στον τριτο ανεφοδιασμο με αμολυβδη και καιει πολυ καλυτερα.Καλυτερη αποδοση και σαφως περισσοτερα χιλιομετρα...
-
Παντως επειδη παιρνει λιγο τα πανω του το αμαξι δεν σημαινει οτι πρεπει να βαζουν ολοι τετοια, οποιος τα χει και το γουσταρει τη βαζει ,οποιος δεν θελει παλι μπραβο του
(μην ανεβει και η τιμη)
-
Mην επικεντρώνεστε μόνο στην καλύτερη απόδοση σε ίππους αλλά και στην καλή και ομαλή λειτουργία του κινητήρα!
Μου αρέσει ο κινητήρας μου να δουλεύει 'μεταξένια' και ήσυχα...
Αλλωστε 120 ίππους σε 950 κιλά αυτοκίνητο δεν νομίζω ότι επιζητώ τα παραπάνω άλογα αλλά την μεταξένια και ομαλή λειτουργία του..κάτι που δεν κάνουν οι απλές (στο 70% νοθευμένες) βενζίνες..
Κι ένα πρακτικό παράδειγμα..
Εγώ καταναλώνω τον μήνα περίπου **95 λίτρα **βενζίνης.
Τώρα βάζω **V Power 95 **δηλ μου κοστίζει με 0,88/λίτρο ..83,6 ευρώ
Με **απλή 95 **(που ούτε θέλω να την βλέπω) με 0,78/λίτρο ..74,1 ευρώ
Με την 100 με 0,98/λίτρο .. 93,1 ευρώΤιμές κατα μέσο όρο.
Νομίζω ότι για μένα τουλάχιστο η διαφορά δεν είναι τεράστια ούτε απαγορευτική σε σχέση με τα ωφέλη που αποκομίζω!
-
Kαι κάτι άλλο μετά από πόσο διάστημα καταλαβαίνεις την αλλαγή όπου επέρχεται αυτή στο αυτοκίνητό σου..(της 100αρας εννοώ)..?
-
Μετά από τρία-τέσσερα γεμίσματα, που ο κινητήρας έχει ξεβρωμίσει. Πρόσεχε όμως το εξής: Μετά τα πρώτα γεμίσματα, αρχικά θα δεις μείωση της κατανάλωσης και ομαλότερη λειτουργία, καθώς και ένα κάπως καλύτερο τράβηγμα, ιδίως ψηλά.
Μετά όμως θα γλυκαθείς και θ'αρχίσεις να το πατάς κι άλλο, χωρίς να υπολογίζεις πλέον το αυξημένο κόστος της καλής βενζίνης. Οπότε, η μειωμένη κατανάλωση θα πάει περίπατο!
-
skul 'ξεβρωμισμένος' είναι ο δικός μου αφού του βάζω v power εδώ και 20,000 χλμ...
-
Τότε θα πρέπει να δεις διαφορά σχεδόν αμέσως.
Ποιά βενζίνη για το μοτέρ μου..?