-
Εδώ δεν εκπίπτουν από το εισόδημα οι εισφορές σε ασφαλιστικά ταμεία για τους ΕΕ (ΟΑΕΕ, ΕΤΑΑ κτλ.) και συ θέλεις να εκπίπτουν τα ασφάλιστρα των αυτοκινήτων.
Καλά το άλλο για κρατική ασφαλιστική είναι ανέκδοτο να υποθέσω ?
-
Συμφωνω απολυτα μαζι σου γιατι και εγω ειμαι στιν ιδια περιπτωση μαζι σου οπος και οι περισοτεροι ελληνες μετα το 2011...εγω να πω οκ ας κανει υποχρεωτικη την ασφαλεια! αλλα ταυτοχρονα να περνανε και στις δηλωσεις μας τις φωρωλογικες στο αναλογο πεδιο ωστε να 'φοροαπαλαζομαστε εν μερη'εστω και λιγο...γτ μεχρι τωρα δεν περνανε! προφανος πρως οφελος των ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ και παραληλα το 'κρατος' να φτιαξει δικια του ασφαλιστικη εταιρια οπου να παρεχει τα βασικα που απετουντε απ τον κοκ!με ανταγωνιστικες τιμες προφανος γτ μεχρι τωρα παλι αυτη η δυνατοτιτα δεν υπαρχει δλδ της 'δημοσιας' ασφαλισης του αυτοκινιτου! γτ να τα σκαω στιν ασφαλιστικι την 'μπιξε και διξε'απο τιν στιγμη που και το κρατος λεφτα θελει!....[/quote]
α) Η φοροαπαλλαγή των αποδείξεων καθορίζεται από την πολιτική ηγεσία και όχι από τις ασφαλιστικές.
β) Οι ασφ/κες εταιρίες εκδίδουν υποχρεωτικά αποδείξεις οι οποίες επέχουν θέση απόδειξης υπηρεσιών (Π.Δ. 186/92 περί Κ.Β.Σ.) και μπορούν να χρησιμοποιηθούν από τους καταναλωτές/ασφαλισμένους.
γ) Οι ασφαλιστικές εταιρίες στον λογαριασμό ασφαλίστρων είναι υποχρεωμένες να εισπράττουν και αποδίδουν στο κράτος χρεώσεις όπως φόρο ασφαλίστρων (πρώην Φ.Κ.Ε.), Τ.Ε.Ο.,και επικουρικό κεφάλαιο ενώ παλαιότερα υπήρχε και το χαρτόσημο.
δ) Δημόσια ασφάλιση ??? κατι σαν τον χρεωκοπημενο ΕΟΠΥ/ΙΚΑ/ΤΕΒΕ μήπως ???
Ας αναρωτηθούμε γιατί ΟΛΟΙ οι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ασφαλισμένοι σε ταμεία όπως ΕΟΠΥ/ΙΚΑ/ΤΑΕ/ΤΕΒΕ κλπ υποστηρίζουν στις παρέες τους όταν γίνεται η σχετική συζήτηση : ''αν είχα την ελεύθερη επιλογή και έδινα αυτά που πληρώνω σε μιά αξιόπιστη ασφαλιστική εταιρία θα μου είχαν παρασχεθεί καλλίτερες παροχές νοσοκομειακές και αρκετά μεγαλύτερη σύνταξη (και μάλιστα αφορολόγητη...)''
Δεν υπάρχει αυτή η δυνατότητα παγκοσμίως (παρά μόνο στην Βόρεια Κορέα ίσως ) , αλλά αν υπήρχε θα είχε χάσει τους πελάτες της εντός έτους λόγω κακής εξυπηρέτησης/διαφθοράς και θα έβαζε λουκέτο ή θα χρηματοδοτούσαμε τα ελλείματα της μέσω αύξησης της φορολογίας των πολιτών.
ε)''και το κράτος λεφτά θέλει'' το κράτος λεφτά θα εισέπραττε αλλά δεν θα πλήρωνε τις ασφαλιστικές υποχρεώσεις του όπως ακριβώς κάνει και τώρα με ΦΠΑ , φάρμακα , επιστροφές φόρων κλπ. -
Ρώτησα έναν ασφαλιστή για το corsa μου (8 φορολογίσιμοι) μαζί με επασφάλιστρο. Το φθηνότερο στο insurance βγαίνει 198€. Ο ασφαλιστής μου έδωσε τιμή 191€. Είχα ρωτήσει κι άλλους ασφαλιστές και δεν μου έδιναν τιμή κάτω από 240€. Εντωμεταξύ δεν με ρώτησε καθόλου για μάρκα και μοντέλο, μόνο τους ίππους με ρώτησε. Μου είπε ότι χωρίς το επασφάλιστρο θα πλήρωνα 161€ και ότι το επασφάλιστρο είναι το 30% στα 'καθαρά' τα οποία είναι τα 100€ άρα 30€. Δεν κατάλαβα γιατί βάφτισε 'καθαρά' τα 100€. Εγώ μέχρι τώρα ήξερα ότι το επασφάλιστρο είναι το 30% του απλού πακέτου, στην περίπτωσή μου των 161€. Δηλαδή βγαίνει 209€. Φοβάμαι μην του δώσω το οκ με βάση τα 191 και μόλις έρθει το συμβόλαιο, μου πει 210. Βασικά δεν το φοβάμαι, είναι σαν να το βλέπω μπροστά μου το σκηνικό...
-
Ο χρήστης k_kb312 έγραψε:
Ρώτησα έναν ασφαλιστή για το corsa μου (8 φορολογίσιμοι) μαζί με επασφάλιστρο. Το φθηνότερο στο insurance βγαίνει 198€. Ο ασφαλιστής μου έδωσε τιμή 191€. Είχα ρωτήσει κι άλλους ασφαλιστές και δεν μου έδιναν τιμή κάτω από 240€. Εντωμεταξύ δεν με ρώτησε καθόλου για μάρκα και μοντέλο, μόνο τους ίππους με ρώτησε. Μου είπε ότι χωρίς το επασφάλιστρο θα πλήρωνα 161€ και ότι το επασφάλιστρο είναι το 30% στα 'καθαρά' τα οποία είναι τα 100€ άρα 30€. Δεν κατάλαβα γιατί βάφτισε 'καθαρά' τα 100€. Εγώ μέχρι τώρα ήξερα ότι το επασφάλιστρο είναι το 30% του απλού πακέτου, στην περίπτωσή μου των 161€. Δηλαδή βγαίνει 209€. Φοβάμαι μην του δώσω το οκ με βάση τα 191 και μόλις έρθει το συμβόλαιο, μου πει 210. Βασικά δεν το φοβάμαι, είναι σαν να το βλέπω μπροστά μου το σκηνικό...Ντρεπεσαι να του πεις οχι αν σου φερει κατι αλλο;
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Ντρεπεσαι να του πεις οχι αν σου φερει κατι αλλο;Φυσικά και δεν ντρέπομαι, θα προτιμούσα όμως να ήταν εξαρχής πιο υπεύθυνος και πιο διαβασμένος πάνω στη δουλειά του. Όλα παίζουν ρόλο στην κοστολόγηση, όλα όσα δεν με ρώτησε καν. Αξία αυτοκινήτου, μοντέλο, πόσα έτη έχω το δίπλωμα (αν το έχω κάτω από 3 παίζει ξεχωριστό επασφάλιστρο)... Αυτονόητα ερωτήματα που έπρεπε να μου θέσει και που ανάλογα την απάντηση, καθορίζεται και η τιμή της ασφάλειας...
-
Ο χρήστης k_kb312 έγραψε:
Ντρεπεσαι να του πεις οχι αν σου φερει κατι αλλο;
Φυσικά και δεν ντρέπομαι, θα προτιμούσα όμως να ήταν εξαρχής πιο υπεύθυνος και πιο διαβασμένος πάνω στη δουλειά του. Όλα παίζουν ρόλο στην κοστολόγηση, όλα όσα δεν με ρώτησε καν. Αξία αυτοκινήτου, μοντέλο, πόσα έτη έχω το δίπλωμα (αν το έχω κάτω από 3 παίζει ξεχωριστό επασφάλιστρο)... Αυτονόητα ερωτήματα που έπρεπε να μου θέσει και που ανάλογα την απάντηση, καθορίζεται και η τιμή της ασφάλειας...
Αυτα που λες εδω γιατι δεν τα ανεφερεις και στον ιδιο;
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Ντρεπεσαι να του πεις οχι αν σου φερει κατι αλλο;
Φυσικά και δεν ντρέπομαι, θα προτιμούσα όμως να ήταν εξαρχής πιο υπεύθυνος και πιο διαβασμένος πάνω στη δουλειά του. Όλα παίζουν ρόλο στην κοστολόγηση, όλα όσα δεν με ρώτησε καν. Αξία αυτοκινήτου, μοντέλο, πόσα έτη έχω το δίπλωμα (αν το έχω κάτω από 3 παίζει ξεχωριστό επασφάλιστρο)... Αυτονόητα ερωτήματα που έπρεπε να μου θέσει και που ανάλογα την απάντηση, καθορίζεται και η τιμή της ασφάλειας...
Αυτα που λες εδω γιατι δεν τα ανεφερεις και στον ιδιο;
αμα δε τα πει σε σενα, σε ποιον θα τα πει?????????
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Αυτα που λες εδω γιατι δεν τα ανεφερεις και στον ιδιο;Θα τα αναφέρω όταν πάω στο γραφείο του. Με περιμένει να του πάω τα χαρτιά για να ξεκινήσει το συμβόλαιο. Μέχρι τότε, δεν νομίζω ότι με εμποδίζει κανένας να τα γράφω σε ένα φόρουμ.
-
Ο χρήστης k_kb312 έγραψε:
Αυτα που λες εδω γιατι δεν τα ανεφερεις και στον ιδιο;
Θα τα αναφέρω όταν πάω στο γραφείο του. Με περιμένει να του πάω τα χαρτιά για να ξεκινήσει το συμβόλαιο. Μέχρι τότε, δεν νομίζω ότι με εμποδίζει κανένας να τα γράφω σε ένα φόρουμ.
Oχι φυσικα δεν σε εμποδιζει κανεις,συγνωμη αν φανηκε οτι κατι τετοιο κανω εγω .Απλα φαινεται οτι εχει τελειωσει το θεμα και απλα τα λες εδω.
-
Στο Βέλγιο σε ρωτούν (παίζει ρόλο) εάν:
-έχεις γκαράζ
-έχεις μηνιαία ή ετήσια προπληρωμένη κάρτα Μέσων Μαζικής Μεταφοράς (άρα, το αμάξι δεν είναι καθημερινής χρήσης)
-εννοείται ασφαλιστικό ιστορικό / Bonus-Malus
-τύπος αντικλεπτικού (κορυφαίο το σύστημα δορυφορικού εντοπισμού)
-εννοείται ηλικία και χρόνος κατοχής διπλώματος οδήγησης
-ποινές / διοικητικές κυρώσεις από τροχαίες παραβάσεις (point system)Επειδή σε όλα τα παραπάνω είμαι 'ο τύπος τους', πλήρωσα τα μισά απ' ότι εάν δεν ήμουν (με μικτή και τα πάντα).
Άσχετο: Μια ωραία κάλυψη που έχουν εδώ και θα χρυσοπούλαγε στην Ελλάδα, ως οικονομικότερο υποκατάστατο της πλήρους μικτής, είναι (εκτός από καλυψη έναντι ανασφάλιστου οχήματος, που υπάρχει στην Ελλάδα και είναι απολύτως απαραίτητη) είναι η κάλυψη από σύγκρουση με ζώα...
-
Ο χρήστης Coyot έγραψε:
Άσχετο: Μια ωραία κάλυψη που έχουν εδώ και θα χρυσοπούλαγε στην Ελλάδα, ως οικονομικότερο υποκατάστατο της πλήρους μικτής, είναι (εκτός από καλυψη έναντι ανασφάλιστου οχήματος, που υπάρχει στην Ελλάδα και είναι απολύτως απαραίτητη) είναι η κάλυψη από σύγκρουση με ζώα...
Εδω θα υπηρχε ενα προβλημα με την ερμηνεια της λεξης ζωα!
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Άσχετο: Μια ωραία κάλυψη που έχουν εδώ και θα χρυσοπούλαγε στην Ελλάδα, ως οικονομικότερο υποκατάστατο της πλήρους μικτής, είναι (εκτός από καλυψη έναντι ανασφάλιστου οχήματος, που υπάρχει στην Ελλάδα και είναι απολύτως απαραίτητη) είναι η κάλυψη από σύγκρουση με ζώα...
Εδω θα υπηρχε ενα προβλημα με την ερμηνεια της λεξης ζωα!
χαχα αυτο ειναι σίγουρο.
οπως και η αποζημιωση σου, οπου και να χτυπήσεις σιγουρα σε καποιο 'ζωο' θα βρεις
-
Τσουχτερά πρόστιμα για ανασφάλιστα οχήματα
Αλλάζει ο τρόπος διάθεσης των σημάτων τελών κυκλοφορίας στο τέλος του 2012. Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες της «Ημερησίας» καταργούνται τ’ αυτοκόλλητα που τοποθετούνταν στα παρμπρίζ των αυτοκινήτων ή στις μοτοσυκλέτες και πλέον οι ιδιοκτήτες όλων των τύπων οχημάτων θα καταβάλουν το αντίτιμο μόνο στις τράπεζες. Ειδικότερα, το κόστος αποστολής των ειδοποιητηρίων αλλά και των αυτοκόλλητων σημάτων κοστίζει στο κράτος 80 εκ. ευρώ και με το τωρινό σύστημα έχουν διαπιστωθεί πάρα πολλά κρούσματα παράνομης τοποθέτησης αυτοκόλλητου σήματος σε οχήματα που δεν έχουν καταβληθεί τα τέλη κυκλοφορίας.
Το νέο σύστημα προμήθειας τελών θα είναι απλό και σύμφωνα με πληροφορίες της εφημερίδας οι ιδιοκτήτες οχημάτων θα μεταβαίνουν στην τράπεζα με τη φορολογικής τους δήλωση και την άδεια κυκλοφορίας του οχήματός τους ώστε οι υπάλληλοι να μη χρειάζεται να βεβαιώσουν ούτε τους φορολογήσιμους ίππους αν πρόκειται για παλιό ΙΧ ούτε τις εκπομπές ρύπων αν πρόκειται για καινούργιο. Έτσι, θ’ αποφευχθούν οι ουρές χιλιομέτρων που παρατηρούνται στις εφορίες τις τελευταίες ημέρες διάθεσης των τελών καθώς οι ιδιοκτήτες θα μπορούν να πληρώσουν είτε μέσω πιστωτικής είτε μέσω e-banking.
Σε περίπτωση δε που διαπιστωθεί πως ο κάτοχος κάποιου ΙΧ έχει δηλώσει ψευδή στοιχεία για τον κυβισμό του οχήματός του θα εμπλέκεται η εφορία όπου θα μπλοκάρει την εκκαθάριση της φορολογικής του δήλωσης. Την ίδια ώρα, στο στόχαστρο της Εποπτικής Ασφαλιστικής Αρχής της Τράπεζας της Ελλάδας μπαίνουν τα ανασφάλιστα ΙΧ. Σύμφωνα επίσης με αποκλειστικές πληροφορίες της «Ημερησίας», μέχρι τέλος Ιουλίου περίπου 1 εκ. ιδιοκτήτες αυτοκινήτων που τα έχουν ανασφάλιστα θα ειδοποιηθούν πως πρέπει να καταβάλουν 250 ευρώ έκαστος.
Το συγκεκριμένο σχέδιο σύμφωνα με το δημοσίευμα έχει και... συνέχεια καθώς θα δίνεται το δικαίωμα στον ιδιοκτήτη του οχήματος μέσα σε 10-20 ημέρες να προσκομίσει την απόδειξη πληρωμής της κλήσης αλλά και το ασφαλιστήριο συμβόλαιο γλιτώνοντας το δεύτερο πρόστιμο που ανέρχεται σε 500 ευρώ και αφαίρεση της άδειας και των πινακίδων κυκλοφορίας.
-
ΠΩΣ βρισκουνε αν ενα οχημα εινε ανασφαλιστο για να στειλουν το προστιμο;
-
αντιπαραβαλουν τα οχηματα σε κυκλοφορια βασει του αριθμου κυκλοφοριας με τα στοιχεια των ασφαλιστικων εταιρειων
-
Με μπλόκο τροχαίας ή με ανάλυση των δεδομένων από τις ασφαλιστικές.
Άμα υπάρχει πινακίδα που δεν έχει επιστραφεί για προσωρινή ή μη ακινησία, αλλά δεν έχει ασφάλεια τότε κάτι πάει στραβά.Προσωπικά βρήκα το αμάξι μου με καβάλημένο προφυλακτήρα από κάποιο ζώο (ευτυχώς με ελάχιστες ζημιές), κάλεσα την ασφάλεια μου, κατέγραψε τα πάντα και αργότερα που ρώτησα ποιό είναι το επόμενο βήμα μου είπαν οτι η ιδιοκτήτρια το έχει ανασφάλιστο από 12/2011 που ήταν στην Εθνική.
-
Ο χρήστης zombie έγραψε:
ΠΩΣ βρισκουνε αν ενα οχημα εινε ανασφαλιστο για να στειλουν το προστιμο;Σε ό,τι αφορά τα ανασφάλιστα αυτοκίνητα, η πρόταση που έχει επεξεργαστεί η Τράπεζα της Ελλάδος προβλέπει ότι, μετά τον εντοπισμό τους, το υπουργείο Οικονομικών θα καλεί τους κατόχους τους να προσκομίσουν ασφαλιστήριο συμβόλαιο, καταβάλλοντας και παράβολο 250 ευρώ. Σε περίπτωση μη συμμόρφωσης, η ΓΓΠΣ θα αποστέλλει τα στοιχεία του ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου στην αστυνομία, προκειμένου με τη σειρά της να επιβάλλει τις προβλεπόμενες κυρώσεις, που ορίζουν φυλάκιση από 2 έως και 12 μήνες. Η νομοθετική ρύθμιση θα προβλέπει περαιτέρω την αφαίρεση της άδειας οδήγησης και της άδειας κυκλοφορίας για 10 ημέρες ή για δύο χρόνια σε περίπτωση πρόκλησης ατυχήματος, αλλά και χρηματικό πρόστιμο υπέρ του Επικουρικού Κεφαλαίου ίσο με 1.000 ευρώ για τα λεωφορεία και τα φορτηγά δημόσιας χρήσης, 500 ευρώ για τα επιβατηγά και 250 ευρώ για τα δίκυκλα.
Μια πρώτη εκτίμηση για τον όγκο των ανασφάλιστων οχημάτων έχει προκύψει από τη διασταύρωση των αρχείων που τηρούν το υπουργείο Μεταφορών και η ΕΑΕΕ, βάσει της οποίας τα κυκλοφορούντα οχήματα ανέρχονται σε 7 εκατομμύρια, ενώ την ίδια στιγμή τα ασφαλισμένα δεν ξεπερνούν τα 5 εκατομμύρια. Η διαφορά των 2 εκατομμυρίων σύμφωνα με όλες τις εκτιμήσεις δεν είναι ασφαλής, στον βαθμό που στο νούμερο αυτό περιλαμβάνονται και τα οχήματα που δεν είναι υποχρεωμένα να φέρουν ασφαλιστική κάλυψη. Πρόκειται για τα κρατικά αυτοκίνητα, τα οχήματα της αστυνομίας ή τα διπλωματικά επιβατηγά, ο ακριβής αριθμός των οποίων επίσης αγνοείται, αφού καμιά υπηρεσία δεν είναι σε θέση να πιστοποιήσει τον συνολικό αριθμό τους ώστε να επιβεβαιωθεί το πρόβλημα.
http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_economy_1_20/05/2012_482830
Και με βάση τη λογική να το πάρεις, αρκεί οι ασφαλιστικές να στείλουν τα στοιχεία των ασφαλισμένων στο υπουργείο Μεταφορών και το υπουργείο να τα διασταυρώσει με όσα αυτοκίνητα κυκλοφορούν στους δρόμους. Με αυτό τον πολύ απλό τρόπο, αμέσως θα διασταυρωθεί ποιά ακριβώς είναι τα ανασφάλιστα. Πράγματα προφανή και τόσο απλά που θα έπρεπε να εφαρμοστούν χρόνια τώρα.
-
μενω εχωτερικο.το χρησημοποιω 3 μηνεσ καθε εναμιση χρονο.θα δινω της πινακιδες μεσα.
-
Ο χρήστης zombie έγραψε:
μενω εχωτερικο.το χρησημοποιω 3 μηνεσ καθε εναμιση χρονο.θα δινω της πινακιδες μεσα.Φαίνεται ότι δεν υπάρχει άλλη λύση. Κι άλλος μας έγραφε ότι το χρησιμοποιεί μια στο τόσο αλλά θέλει να αποφύγει τη γραφειοκρατία με τις πινακίδες... Δυστυχώς μοιάζει μονόδρομος. Ή παραδιδεις πινακίδες ή πληρώνεις πρόστιμο ως ανασφάλιστο.
-
σε ποσες μερες περνησ της πινακιδες πισω ;
ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ