Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Τράβηγμα χειροφρένου σε τετρακίνητο
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Τράβηγμα χειροφρένου σε τετρακίνητο
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    7
    12
    52
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dog80 last edited by

      Προκαλεί φθορές το τράβηγμα χειροφρένου σε ένα αυτόματο τετρακίνητο? (εννοώ πέρα απο τις φθορές που θα υποστεί ένα μπροστοκίνητο).

      Το Santa Fe το έχω ταράξει στα χειρόφρενα. Εχει μόνιμη τετρακίνηση 60-40 μπρός-πίσω που γίνεται 50-50 στα δύσκολα. Του κάνω ζημιά στην τετρακίνηση ή το αυτόματο κιβώτιο?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dog80 last edited by

        Προκαλεί φθορές το τράβηγμα χειροφρένου σε ένα αυτόματο τετρακίνητο? (εννοώ πέρα απο τις φθορές που θα υποστεί ένα μπροστοκίνητο).

        Το Santa Fe το έχω ταράξει στα χειρόφρενα. Εχει μόνιμη τετρακίνηση 60-40 μπρός-πίσω που γίνεται 50-50 στα δύσκολα. Του κάνω ζημιά στην τετρακίνηση ή το αυτόματο κιβώτιο?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dog80 last edited by

          Ο χρήστης gvala έγραψε:
          Συνεκτικό συμπλέκτη έχει! ΟΧΙ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ!!!
          Και αυτόματο είναι. Μετατροπέα ροπής έχει... όχι συμπλέκτη (με την κλασσική έννοια). Άντε, θα ζεσταθεί λίγο (και για λίγο) το υγρό του.

          OK! Δηλαδή χειροφρενα άφοβα!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • Q
            quatropower last edited by

            αν οι αλλες φθορες δεν σε ενδιαφέρουν τοτε αφοβα !Αν και το θηρειο δεν νομιζω να παθαινει και πολλες αλλες φθορες

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • E
              eizo last edited by

              Χειροφρενιές δίχως έλεος και να μη φθείρεται το αμάξι;
              Δε νομίζω..
              Κάνε λίγο κράτει..

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • Q
                quatropower last edited by

                Φθειρεται αλλα οχι οσο ενα συνηθισμενο car

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • K
                  koutsan last edited by

                  Αλήθεια για πείτε ποιες ακριβώς φθορές υφίσταται το αμάξι (οπουδήποτε) με το τράβηγμα χειρόφρενου...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • Q
                    quatropower last edited by

                    Σχεδον οτι υπαρχει στο πισω μερος του αμαξιου απο κατω, οι συνδεσμοι της αναρτησης ,χαλαει η ευθυγραμιση γρηγορα και μειωνεται η ακαμψια του πλαισιου(αν το σκιζεις πολυ) και ακομα μπορει να σταβωσει αν δεν ειναι αρκετα ακαμπτο, και φυσικα τα λαστιχα
                    Αν το κανεις ομως σε πολυ γλιστερο οδοστρομα οι φθορες μειωνονται πολυ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • K
                      koutsan last edited by

                      Ο χρήστης QuatroPower έγραψε:
                      Σχεδον οτι υπαρχει στο πισω μερος του αμαξιου απο κατω, οι συνδεσμοι της αναρτησης ,χαλαει η ευθυγραμιση γρηγορα και μειωνεται η ακαμψια του πλαισιου(αν το σκιζεις πολυ) και ακομα μπορει να σταβωσει αν δεν ειναι αρκετα ακαμπτο, και φυσικα τα λαστιχα
                      Αν το κανεις ομως σε πολυ γλιστερο οδοστρομα οι φθορες μειωνονται πολυ

                      Ωραία! ...Thx τίποτα από αυτά δεν ήξερα, πλην τα λάστιχα...Υποψιαζόμουνα πάντως ότι δεν του κάνω και κούρα ανάπαυσης!!Πάντως δεν το σκίζω, έτσι καμιά φορά για ξεκαβ...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • Q
                        quatropower last edited by

                        Ναι μωρε αμαξια ειναι ,δεν θα παθουν και τιποτα με κανα δυο χειροφρενακια μια στο τοσο .Τι τα χουμε μονο για να τα κοιταμε

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • M
                          meco last edited by

                          Ο χρήστης koutsan έγραψε:
                          Αλήθεια για πείτε ποιες ακριβώς φθορές υφίσταται το αμάξι (οπουδήποτε) με το τράβηγμα χειρόφρενου...

                          Αν τραβάς χειρόφρενο ενώ παράλληλα πατάς γκάζι (σε προσθιοκίνητο) και κινείσαι, ταλαιπωρείς αφάνταστα τα ημιαξόνιά σου...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • X
                            xtkz last edited by

                            Koutsan να σε ρωτησω κατι? Τι κλισεις παιρνει με το χειροφρενο?
                            Εγω μονο σε χωμα εχω τραβη3ει χειροφρενο.. Ψιλοφοβαμαι ακομη σε ασφαλτο... Παρολο που εχω αλλα3ει ζαντολαστιχα(πιο ασφαλτινα) κ αναρτησεις... Ε3αλλου γιατι υπαρχει κ η πισω κινηση..

                            Στο χωμα παντως με 4κινηση εχω παρατηρησει οτι φρεναρει απιστευτα με το χειροφρενο. Σε διχαλα που ερχομουν απο τη μια κ η8ελα να παω στην αλλη με επαρκη ταχυτητα με αφησε στη μεση.. Απο την αλλη σε αλανα με 2Η καταφερα να κανω 180 κ να συνεχισω..

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • S
                              stefanos147 last edited by

                              mild off-topic ON

                              Ο χρήστης xtkz έγραψε:

                              Στο χωμα παντως με 4κινηση εχω παρατηρησει οτι φρεναρει απιστευτα με το χειροφρενο. Σε διχαλα που ερχομουν απο τη μια κ η8ελα να παω στην αλλη με επαρκη ταχυτητα με αφησε στη μεση.. Απο την αλλη σε αλανα με 2Η καταφερα να κανω 180 κ να συνεχισω..

                              Στο G.V. στο 4Η και στο 4L το χερόφρενο επενεργεί και στους 4 τροχούς. Είναι δηλαδή σαν να τσαρουχώνεις τα φρένα. Γι'αυτο δεν έχει νόημα να το χρησιμοποιείς. Στο 2Η γύριζει για την πλάκα (στο χώμα και στο βρεγμένο) με το γκάζι. Οπότε και εκεί πάλι άχρηστο το χειρόφρενο.Αν θες να το γυρίσεις με πιο μεγάλη ταχύτητα και όχι με 1η , τότε δοκίμασε να εξασκηθείς στο φλικ. Το δοκιμάζω όποτε έχω την ευκαιρία , με καλά ποσοστά επιτυχίας (λέμε τώρα) : 1 στις 3 φεύγω ευθεία με υποστροφή, 1 στις 3 τετακέ και 1 στις 3 πάλι το εκτελώ σωστά. Keep practicing και ξεχάστε τα χειρόφρενα με πισωκίνητα!

                              mild off-topic OFF

                              Όπως είπαν και τα παιδιά πιο πάνω, σε γλιστερό κάνε άφοβα χειρόφρενα.Εκτός αν έχει κολώνες τριγύρω. Αν μάλιστα χρησιμοποιήσεις και τη μεταφορά βάρους τότε (νομίζω) μειώνονται οι καταπονήσεις για το τουτου. Α, επίσης πρόσεχε μην κάνεις χειρόφρενα σε επιφάνειες με ανωμαλίες. Αντιδρά απρόβλεπτα + φθείρεται περισσότερα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • First post
                                Last post
                              • 1 / 1
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΕΛΛΑΔΑ
                                • ΚΟΣΜΟΣ
                                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • TEST
                                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                              • VIDEO
                                • 4TTV
                                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CANDID CAMERA
                              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΛΕΞΙΚΟ
                              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                • FORMULA 1
                                • WRC
                                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4T CLASSIC
                                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                              • ΑΓΟΡΑ
                                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CLASSIC
                              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                              • MENU
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                              • ΚΟΚ

                              logo footer

                              coty











                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • CLASSIC
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • VIDEO
                              • FORUM
                              4T FORUM
                              4T LIBRARY
                              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                              Powered by nxcode.gr