-
Λοιπόν, δείτε τώρα προβληματισμό.....
Με ποιά κριτήρια σχεδιάζονται τα αυτοκίνητα?
Τι εννοώ...
Μια τετραμελής οικογένεια με μέσο όρο ύψους 1.85 σε τι segment αυτοκίνητων εντάσσονται?
Είμαι 1,95 στο ύψος και σε 9 στα 10 αυτοκίνητα η πίσω θέση πάει χαμμένη, ενώ σε 6 στα 10 δεν βολεύομαι στην θέση του οδηγού.Δεν θέλω τα μάτια μου να βλέπουν τα σκιάδια, θέλω να βλέπω τον δρόμο!!!!
Γιατί να μην χωράω σε ένα S2000 άνετα και να ψάχνω τον λεβιέ των ταχυτήτων?
Γιατί σε ένα Α4 να μην χσωράει να κάτσει κάποιος πίσω μου και να αντέχει μόνο για μισή ώρα? Δηλαδή για πόσα άτομα σχεδιάζεται το Α4 ή μια BMW σειρά 3?
Το yaris πχ είναι για να βάζεις επιβάτες πίσω ή όχι? Θα μου πείς είναι πόλης, ok αλλά για πόσα άτομα και τι διαστάσεων?
Γιατί να πρέπει να οδηγώ με τα πόδια ανοικτά γιατί αλλιώς χτυπάνε στο τιμόνι...
Και άλλα τέτοια.... -
Λοιπόν, δείτε τώρα προβληματισμό.....
Με ποιά κριτήρια σχεδιάζονται τα αυτοκίνητα?
Τι εννοώ...
Μια τετραμελής οικογένεια με μέσο όρο ύψους 1.85 σε τι segment αυτοκίνητων εντάσσονται?
Είμαι 1,95 στο ύψος και σε 9 στα 10 αυτοκίνητα η πίσω θέση πάει χαμμένη, ενώ σε 6 στα 10 δεν βολεύομαι στην θέση του οδηγού.Δεν θέλω τα μάτια μου να βλέπουν τα σκιάδια, θέλω να βλέπω τον δρόμο!!!!
Γιατί να μην χωράω σε ένα S2000 άνετα και να ψάχνω τον λεβιέ των ταχυτήτων?
Γιατί σε ένα Α4 να μην χσωράει να κάτσει κάποιος πίσω μου και να αντέχει μόνο για μισή ώρα? Δηλαδή για πόσα άτομα σχεδιάζεται το Α4 ή μια BMW σειρά 3?
Το yaris πχ είναι για να βάζεις επιβάτες πίσω ή όχι? Θα μου πείς είναι πόλης, ok αλλά για πόσα άτομα και τι διαστάσεων?
Γιατί να πρέπει να οδηγώ με τα πόδια ανοικτά γιατί αλλιώς χτυπάνε στο τιμόνι...
Και άλλα τέτοια....
ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ