-
Γεια σας!
Μόλις την προηγούμενη εβδομάδα έκλεισα 1 χρόνο με το αυτοκίνητό μου (206 1,6 3θ πριν το face lift). Επειδή βλέπω ότι υπάρχει αρκετό ενδιαφέρον για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, θα ήθελα να παραθέσω τις εμπειρίες μου από την συμβίωση ενός έτους και 24.000χλμ μαζί του.
Αρχίζοντας από τους λόγους της επιλογής μου, αυτοί ήταν:
1)Συνδυασμός οδικής συμπεριφοράς – άνεσης. Δεν στρίβει όπως το Rallye , δεν είναι πιο άνετο από Citroen με υδροπνευματική ανάρτηση , αλλά πιστεύω πως συνδυάζει τις δύο απαιτήσεις παραπάνω από ικανοποιητικά.
2)Τιμή – εξοπλισμός . Με 14.510 ευρώ (+280 έξοδα μεταβίβασης/ταξινόμησης) πήρα ένα αυτοκίνητο με ABS, Clima, 2 αερόσακους, ημι-μπάκετ καθίσματα, δισκόφρενα σε όλους τους τροχούς, radio-cd και έναν 1,6 κινητήρα με πολύ καλή ροπή και ιπποδύναμη. Ο ανταγωνισμός (λέγε με Clio 1,6) είναι στα 2.000 ευρώ πιο πάνω. Να σημειώσω ότι τότε δεν είχε βγει το Ignis Sport, ούτε το SportKa, που θα ήταν σοβαροί ανταγωνιστές (για εμένα), ιδίως το δεύτερο.
3)Είναι ο τελευταίος των Μοϊκανών! Είναι το τελευταίο στην κατηγορία του με ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση (την κλασσική Γαλλική μάλιστα!) και μαζί με το (υπό αλλαγή) Xsara, τα τελευταία με ράβδους στρέψης… Έχει και τις ρυθμίσεις – φρένα από το δίλιτρο…Αρχίζουμε λοιπόν από τα καλά.
-Αξιοπιστία. Δεν μου έβγαλε κανένα σοβαρό πρόβλημα (αν και είχε 1-2 αστεία προβληματάκια).
-Κινητήρας! Ροπάτος, με επαρκέστατα αποθέματα δύναμης από τις 1.600 σαλ και πάνω, ήσυχος, οικονομικός (μέση κατανάλωση περίπου 8,5lt/100km, που πέφτει άνετα στα 7 με ταξίδι με 120-130χαω στον αυτοκινητόδρομο), που κινεί σβέλτα το (σχετικά) ελαφρύ αμάξωμα (1.025 κιλά, σύμφωνα με τον κατασκευαστή)
-ΦΡΕΝΑ. Χωρίς άλλα σχόλια!
-Ικανοποιητικοί χώροι. Δεν είναι και λιμουζίνα, αλλά χωράνε 4 με άνεση και αρκετά μπαγκάζια στο τετράγωνο πορτ μπαγκάζ (αν βγάλω και όσα χαζά έχω εκεί μέσα… ).
-Καθίσματα. Τα ημι-μπάκετ είναι όλα τα λεφτά! Δεν κουράζεσαι σε ταξίδια και στηρίζεσαι στις στροφές. Ο λόγος που πήρα το 3θ και όχι το 5θ.
-Ταξίδια σε επαρχιακούς δρόμους με 100-110 είναι πραγματική απόλαυση…
-Συνεργείο. Ευγενικοί, εξυπηρετικοί και λογικές τιμές. Το αμάξι θέλει αλλαγή λαδιών κάθε 20.000χλμ (ή έτος) και μία επίσκεψη κάθε 10.000χλμ (ή 6μηνο) για έναν δωρεάν έλεγχο, όπου συμπληρώνονται υγρά που τυχόν λείπουν (φρένων, υαλοκαθαριστήρων, λάδια) και ελέγχονται βασικά σημεία του αυτοκινήτου (τακάκια, φώτα, κτλ). Έλειπαν μόνο υγρά υαλοκαθαριστήρων, τα οποία συμπληρώθηκαν δωρεάν (άλλοι τα χρεώνουν). Το σέρβις των 20.000χλμ κόστισε 105 ευρώ με τα πλήρως συνθετικά λάδια της Shell (δεν θυμάμαι τύπο ακριβώς). Τα ημισυνθετικά ήταν 20 ευρώ λιγότερο, αλλά εκτός του ότι θέλουν αλλαγή συχνότερα (10.000χλμ/6μηνο) πιστεύω ότι δεν προστατεύουν τόσο καλά τον κινητήρα.
-Ταμπλό! Με όργανα της Jaeger και όργανο θερμοκρασίας λαδιού! Χρήσιμο και όμορφο! Και το joystick για το ράδιο στο τιμόνι. Πολύ χρήσιμο επίσης! Χειρίζεσαι το ράδιο χωρίς να κοιτάς, μόνο με την αφή.
-Μικρό μήκος που διευκολύνει το παρκάρισμα, αν και η ορατότητα (κυρίως για το που τελειώνει μπροστά) δεν είναι και τέλεια. Πλέον βέβαια το έχω συνηθίσει…
-Κλιμάκωση κιβωτίου ταχυτήτων. Σχετικά μακριά, αλλά ταιριάζει με τον κινητήρα που γεφυρώνει τα κενά. Αν ήταν πιο αδύναμος ο κινητήρας αυτό θα ήταν στα αρνητικά. Επίσης, σε φουρκέτες βγαίνεις με 1η, άρα έχεις δύναμη στην ευθεία. Το ίδιο το κιβώτιο είναι απλά αξιοπρεπές. Καμιά φορά μόνο δυσκολεύεσαι να βάλεις 1η εν κινήσει, αλλά κατά τα άλλα ποτέ δεν έχω χάσει αλλαγή.
-Το καλύτερο για το τέλος: Στρίψιμο . Είπαμε, δεν είναι Rallye, αλλά κινείσαι γρήγορα, με ασφάλεια και διασκεδάζοντας. Η αρχική υποστροφή εξελίσσεται σε υπερστροφή εάν επιμείνεις, ενώ μπορείς με μια τιμονιά να το τοποθετήσεις για να μπεις με το πλάι (ελαφρώς, δεν είναι και Escort Mk1/2, μην τρελαθούμε κιόλας… ) και να βγεις με τους τροχούς ευθεία. Επικοινωνεί με τον οδηγό και τον πληροφορεί για το τι μέλλει γενέσθαι, τόσο από το αξιοπρεπέστατο τιμονάκι του, όσο και από το γνωστό “popometer’!!! Και όλα αυτά συνδυαζόμενα με πολύ καλή άνεση. Βέβαια, όπως όλα τα προσθιοκίνητα έχει πολύ βάρος στον εμπρός άξονα , αλλά τι να κάνεις… (και η BMW 120 θα είναι πανάκριβη… ) Μόνο μην φρενάρετε πάνω στην στροφή με 206… Σε πολύ απαλό φρενάρισμα (Astra πήγε να αλλάξει λωρίδα χωρίς να δει τι έρχεται) σε πολύ ανοιχτή καμπή με ταχύτητα 110-120 (θα μπορούσα να πάω και 160 στο σημείο εκείνο …) ο κώλος κατευθείαν «δάγκωσε» . Ευτυχώς όχι πολύ και χωρίς περαιτέρω συνέπειες…Ας περάσουμε και στα αρνητικά.
-Εικόνα εσωτερικού. Σκληρά πλαστικά και γενικά όχι τίποτα το ιδιαίτερο. Λέει η Peugeot ότι το τιμόνι έχει δερμάτινη επένδυση, αλλά αν αυτό το πράγμα είχε ποτέ σχέση με αγελάδα ( ) εμένα να με φτύσετε. Το ότι έχει ραφές δεν σημαίνει ότι είναι και δέρμα… Πλαστικό με ραφές είναι… Προσωπικά δεν με ενοχλεί ιδιαίτερα, μιας και τίποτα δεν έχει σπάσει ή φύγει από την θέση του. Αν το πλένω κιόλας…
-Τριγμοί . Άρχισαν να κάνουν την εμφάνισή τους πριν από 2-3 εβδομάδες (πάνω που νόμιζα ότι είχα το μόνο 206 που δεν έτριζε! ). Το κακό είναι ότι η επόμενη επίσκεψη στο συνεργείο αργεί, οπότε θα τους ακούω για καιρό… η λύση είναι η αύξηση της έντασης του ήχου…
-Το r/cd, ενώ είναι πολύ καλό και υπερκαλύπτει τις (περιορισμένες) απαιτήσεις μου (και τους όποιους τριγμούς! ), παρουσιάζει το εξής εκνευριστικό: Καμιά φορά (1 στις 2 περίπου) όταν σβήσει με δίσκο μέσα, τότε χάνεται η μνήμη του ραδιοφώνου, στην οποία ήταν συντονισμένο το ράδιο πριν βάλω το cd . Αλλάχθηκε το μηχάνημα αμέσως μόλις ανέφερα το πρόβλημα στην αντιπροσωπεία, αλλά το ξαναπαρουσίασε. Μου είπαν τότε ότι είναι bug της Clarion, πράγμα που το επιβεβαίωσα. Στην δουλειά έχει ένας συνάδελφος 307 και άλλη μία συνάδελφος ένα C3, και οι δύο με το ίδιο r/cd. Έχουν ακριβώς το ίδιο «πρόβλημα». Αστείο θέμα, αλλά καμιά φορά εκνευριστικό… Να έχεις το cd με τα αγαπημένα σου κλασσικά Rock κομμάτια στο τέρμα, να τελειώνει, να το βγάζεις και από το ράδιο να ακούγεται (στο τέρμα…) σκυλάδικο, που έχει αντικαταστήσει (αυτοβούλως) τον σταθμό που είχες στην μνήμη…γκρρρ!
-Ο διακόπτης των αλάρμ είναι σε ψιλοάβολη θέση. Πρέπει να τεντωθείς για να τον φτάσεις…
-Η θέση οδήγησης δεν είναι και ότι καλύτερο (απαιτεί μακριά χέρια και κοντά πόδια… σαν τον homus italopithicus ένα πράγμα…), αλλά, ειλικρινά, μετά από 1-2 βόλτες βολεύτηκα πλήρως.
-Το σοβαρότερο ήταν που άνοιξε η πόρτα του οδηγού από μόνη της 2 φορές. Την πρώτη το πρόβλημα δεν αντιμετωπίστηκε (για να πω την αλήθεια κι εγώ δεν έδωσα σημασία ) αλλά την δεύτερη που πήγα με πιο άγριες διαθέσεις αλλάχθηκε η κλειδαριά (εννοείται χωρίς μουρμούρα).
-Ο κινητήρας κάτω στις 1.600σαλ παρουσιάζει έντονο σκαλοπάτι ισχύος. Η μόνη περίπτωση να το καταλάβεις είναι στην κίνηση. Εκεί που σέρνεται, ξαφνικά πετάγεται εμπρός, κάτι ψιλοσπαστικό στην κίνηση. Επίσης, αν η βενζίνη δεν είναι καλή (κακής ποιότητας ή 95 οκτανίων) συχνά χτυπάει πειράκια κάτω από 2.000σαλ. Knock sensor where are you? Να σημειώσω ότι θέλει τουλάχιστον 98 οκτάνια, αλλά κανείς δεν μου το είπε όταν το πήρα (ούτε το βιβλιαράκι γράφει τίποτα – αναφέρει τύπους/προδιαγραφές λαδιών αλλά όχι καυσίμων! Απίθανοι οι Γάλλοι!), οπότε για κάποιο διάστημα έκανα χλμ με 95 οκτάνια…
-Τα τακάκια κελαηδάνε! Σε ελαφρύ/μέτριο φρενάρισμα στριγγλίζουν. Στο συνεργείο τα είδαν και τα βρήκαν ΟΚ. Όντως, το αμάξι φρενάρει τέλεια. Απλώς, μετά από 20.000χλμ αυξήθηκε (ελάχιστα) η διαδρομή του πεντάλ, χωρίς άλλες συνέπειες. Αυτό το θεωρώ φυσιολογικό. Είπαν ότι για τον θόρυβο φταίει το ότι δεν περιέχουν αμίαντο και καμιά φορά τυχαίνει… Σιγά σιγά βέβαια, ούτως ή άλλως θα αλλαχτούν.
-Αντοχή χρώματος στα πετραδάκια… το καπό έχει πολλά σημαδάκια από εκτοξευόμενα χαλικάκια… Έχω πάρει το πινελάκι για να τα καλύπτω (6 ευρώ, ένα κουτάκι που έχει το χρώμα και ένα ακόμα με το βερνίκι). Όχι ότι δεν φαίνεται σημάδι, αλλά τουλάχιστον δεν κινδυνεύει από σκουριά.
-Το Multiplex και γενικά τα ηλεκτρονικά του . Δεν έβγαλε τίποτα, αλλά καμιά φορά κολλάει. Είναι σαν τα Windows Το μαγικό κουμπάκι είναι αυτό για την επανεκκίνηση. Με το κολλάει εννοώ να κολλήσει η οθόνη στο προηγούμενο μενού, να πατήσεις το κουμπί και η εντολή να εκτελεσθεί με μία καθυστέρηση και τέτοια χαζά. Μία φορά μόνο δεν έπαιρνε μπροστά (γεμάτο ρεζερβουάρ, ζεστός κινητήρας, μπαταρία εντάξει) επί 15 λεπτά. Η μίζα γύριζε, αλλά έχω την εντύπωση ότι η τρόμπα δεν άκουγε… Ίσως να έφταιγε κάποιο σκουπιδάκι… Πήρε από μόνο του σαν να μην συνέβη τίποτα όσο ήμουν στην αναμονή της οδικής βοήθειας και είπα να προσπαθήσω μία τελευταία φορά. Ελπίζω μόνο να μην χρειαστεί format εκτός εγγύησης, γιατί η λυπητερή (φοβάμαι ότι) θα επιφέρει καίριο πλήγμα στο διαθέσιμο εισόδημα…Αυτά… Συγνώμη για το μεγάλο post, αλλά αυτές είναι οι εμπειρίες μου από 1 χρόνο ιδιοκτησίας του αυτοκινήτου μου. Γενικά δηλαδή πολύ καλά, με μερικά (όχι σημαντικά για εμένα) μελανά σημεία. Είναι αξιόπιστο και σαφώς θα το συνιστούσα σε κάποιον που θέλει έναν πολύ καλό συμβιβασμό μεταξύ άνεσης και οδικής συμπεριφοράς. Δεν είναι η κορυφαία overall επιλογή της κατηγορίας για 2 λόγους: Μπορεί να εμφανίσει ξαφνική και έντονη υπερστροφή σε άτσαλο χειρισμό και η εικόνα του εσωτερικού του δεν είναι κορυφαία. Για εμένα, έτσι όπως οδηγώ και κινούμαι, πιστεύω πως ήταν η καλύτερη επιλογή. Για την μητέρα μου για παράδειγμα ή κάποιον άλλον πιο ήρεμο, πιθανότατα όχι.
-
Γεια σας!
Μόλις την προηγούμενη εβδομάδα έκλεισα 1 χρόνο με το αυτοκίνητό μου (206 1,6 3θ πριν το face lift). Επειδή βλέπω ότι υπάρχει αρκετό ενδιαφέρον για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, θα ήθελα να παραθέσω τις εμπειρίες μου από την συμβίωση ενός έτους και 24.000χλμ μαζί του.
Αρχίζοντας από τους λόγους της επιλογής μου, αυτοί ήταν:
1)Συνδυασμός οδικής συμπεριφοράς – άνεσης. Δεν στρίβει όπως το Rallye , δεν είναι πιο άνετο από Citroen με υδροπνευματική ανάρτηση , αλλά πιστεύω πως συνδυάζει τις δύο απαιτήσεις παραπάνω από ικανοποιητικά.
2)Τιμή – εξοπλισμός . Με 14.510 ευρώ (+280 έξοδα μεταβίβασης/ταξινόμησης) πήρα ένα αυτοκίνητο με ABS, Clima, 2 αερόσακους, ημι-μπάκετ καθίσματα, δισκόφρενα σε όλους τους τροχούς, radio-cd και έναν 1,6 κινητήρα με πολύ καλή ροπή και ιπποδύναμη. Ο ανταγωνισμός (λέγε με Clio 1,6) είναι στα 2.000 ευρώ πιο πάνω. Να σημειώσω ότι τότε δεν είχε βγει το Ignis Sport, ούτε το SportKa, που θα ήταν σοβαροί ανταγωνιστές (για εμένα), ιδίως το δεύτερο.
3)Είναι ο τελευταίος των Μοϊκανών! Είναι το τελευταίο στην κατηγορία του με ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση (την κλασσική Γαλλική μάλιστα!) και μαζί με το (υπό αλλαγή) Xsara, τα τελευταία με ράβδους στρέψης… Έχει και τις ρυθμίσεις – φρένα από το δίλιτρο…Αρχίζουμε λοιπόν από τα καλά.
-Αξιοπιστία. Δεν μου έβγαλε κανένα σοβαρό πρόβλημα (αν και είχε 1-2 αστεία προβληματάκια).
-Κινητήρας! Ροπάτος, με επαρκέστατα αποθέματα δύναμης από τις 1.600 σαλ και πάνω, ήσυχος, οικονομικός (μέση κατανάλωση περίπου 8,5lt/100km, που πέφτει άνετα στα 7 με ταξίδι με 120-130χαω στον αυτοκινητόδρομο), που κινεί σβέλτα το (σχετικά) ελαφρύ αμάξωμα (1.025 κιλά, σύμφωνα με τον κατασκευαστή)
-ΦΡΕΝΑ. Χωρίς άλλα σχόλια!
-Ικανοποιητικοί χώροι. Δεν είναι και λιμουζίνα, αλλά χωράνε 4 με άνεση και αρκετά μπαγκάζια στο τετράγωνο πορτ μπαγκάζ (αν βγάλω και όσα χαζά έχω εκεί μέσα… ).
-Καθίσματα. Τα ημι-μπάκετ είναι όλα τα λεφτά! Δεν κουράζεσαι σε ταξίδια και στηρίζεσαι στις στροφές. Ο λόγος που πήρα το 3θ και όχι το 5θ.
-Ταξίδια σε επαρχιακούς δρόμους με 100-110 είναι πραγματική απόλαυση…
-Συνεργείο. Ευγενικοί, εξυπηρετικοί και λογικές τιμές. Το αμάξι θέλει αλλαγή λαδιών κάθε 20.000χλμ (ή έτος) και μία επίσκεψη κάθε 10.000χλμ (ή 6μηνο) για έναν δωρεάν έλεγχο, όπου συμπληρώνονται υγρά που τυχόν λείπουν (φρένων, υαλοκαθαριστήρων, λάδια) και ελέγχονται βασικά σημεία του αυτοκινήτου (τακάκια, φώτα, κτλ). Έλειπαν μόνο υγρά υαλοκαθαριστήρων, τα οποία συμπληρώθηκαν δωρεάν (άλλοι τα χρεώνουν). Το σέρβις των 20.000χλμ κόστισε 105 ευρώ με τα πλήρως συνθετικά λάδια της Shell (δεν θυμάμαι τύπο ακριβώς). Τα ημισυνθετικά ήταν 20 ευρώ λιγότερο, αλλά εκτός του ότι θέλουν αλλαγή συχνότερα (10.000χλμ/6μηνο) πιστεύω ότι δεν προστατεύουν τόσο καλά τον κινητήρα.
-Ταμπλό! Με όργανα της Jaeger και όργανο θερμοκρασίας λαδιού! Χρήσιμο και όμορφο! Και το joystick για το ράδιο στο τιμόνι. Πολύ χρήσιμο επίσης! Χειρίζεσαι το ράδιο χωρίς να κοιτάς, μόνο με την αφή.
-Μικρό μήκος που διευκολύνει το παρκάρισμα, αν και η ορατότητα (κυρίως για το που τελειώνει μπροστά) δεν είναι και τέλεια. Πλέον βέβαια το έχω συνηθίσει…
-Κλιμάκωση κιβωτίου ταχυτήτων. Σχετικά μακριά, αλλά ταιριάζει με τον κινητήρα που γεφυρώνει τα κενά. Αν ήταν πιο αδύναμος ο κινητήρας αυτό θα ήταν στα αρνητικά. Επίσης, σε φουρκέτες βγαίνεις με 1η, άρα έχεις δύναμη στην ευθεία. Το ίδιο το κιβώτιο είναι απλά αξιοπρεπές. Καμιά φορά μόνο δυσκολεύεσαι να βάλεις 1η εν κινήσει, αλλά κατά τα άλλα ποτέ δεν έχω χάσει αλλαγή.
-Το καλύτερο για το τέλος: Στρίψιμο . Είπαμε, δεν είναι Rallye, αλλά κινείσαι γρήγορα, με ασφάλεια και διασκεδάζοντας. Η αρχική υποστροφή εξελίσσεται σε υπερστροφή εάν επιμείνεις, ενώ μπορείς με μια τιμονιά να το τοποθετήσεις για να μπεις με το πλάι (ελαφρώς, δεν είναι και Escort Mk1/2, μην τρελαθούμε κιόλας… ) και να βγεις με τους τροχούς ευθεία. Επικοινωνεί με τον οδηγό και τον πληροφορεί για το τι μέλλει γενέσθαι, τόσο από το αξιοπρεπέστατο τιμονάκι του, όσο και από το γνωστό “popometer’!!! Και όλα αυτά συνδυαζόμενα με πολύ καλή άνεση. Βέβαια, όπως όλα τα προσθιοκίνητα έχει πολύ βάρος στον εμπρός άξονα , αλλά τι να κάνεις… (και η BMW 120 θα είναι πανάκριβη… ) Μόνο μην φρενάρετε πάνω στην στροφή με 206… Σε πολύ απαλό φρενάρισμα (Astra πήγε να αλλάξει λωρίδα χωρίς να δει τι έρχεται) σε πολύ ανοιχτή καμπή με ταχύτητα 110-120 (θα μπορούσα να πάω και 160 στο σημείο εκείνο …) ο κώλος κατευθείαν «δάγκωσε» . Ευτυχώς όχι πολύ και χωρίς περαιτέρω συνέπειες…Ας περάσουμε και στα αρνητικά.
-Εικόνα εσωτερικού. Σκληρά πλαστικά και γενικά όχι τίποτα το ιδιαίτερο. Λέει η Peugeot ότι το τιμόνι έχει δερμάτινη επένδυση, αλλά αν αυτό το πράγμα είχε ποτέ σχέση με αγελάδα ( ) εμένα να με φτύσετε. Το ότι έχει ραφές δεν σημαίνει ότι είναι και δέρμα… Πλαστικό με ραφές είναι… Προσωπικά δεν με ενοχλεί ιδιαίτερα, μιας και τίποτα δεν έχει σπάσει ή φύγει από την θέση του. Αν το πλένω κιόλας…
-Τριγμοί . Άρχισαν να κάνουν την εμφάνισή τους πριν από 2-3 εβδομάδες (πάνω που νόμιζα ότι είχα το μόνο 206 που δεν έτριζε! ). Το κακό είναι ότι η επόμενη επίσκεψη στο συνεργείο αργεί, οπότε θα τους ακούω για καιρό… η λύση είναι η αύξηση της έντασης του ήχου…
-Το r/cd, ενώ είναι πολύ καλό και υπερκαλύπτει τις (περιορισμένες) απαιτήσεις μου (και τους όποιους τριγμούς! ), παρουσιάζει το εξής εκνευριστικό: Καμιά φορά (1 στις 2 περίπου) όταν σβήσει με δίσκο μέσα, τότε χάνεται η μνήμη του ραδιοφώνου, στην οποία ήταν συντονισμένο το ράδιο πριν βάλω το cd . Αλλάχθηκε το μηχάνημα αμέσως μόλις ανέφερα το πρόβλημα στην αντιπροσωπεία, αλλά το ξαναπαρουσίασε. Μου είπαν τότε ότι είναι bug της Clarion, πράγμα που το επιβεβαίωσα. Στην δουλειά έχει ένας συνάδελφος 307 και άλλη μία συνάδελφος ένα C3, και οι δύο με το ίδιο r/cd. Έχουν ακριβώς το ίδιο «πρόβλημα». Αστείο θέμα, αλλά καμιά φορά εκνευριστικό… Να έχεις το cd με τα αγαπημένα σου κλασσικά Rock κομμάτια στο τέρμα, να τελειώνει, να το βγάζεις και από το ράδιο να ακούγεται (στο τέρμα…) σκυλάδικο, που έχει αντικαταστήσει (αυτοβούλως) τον σταθμό που είχες στην μνήμη…γκρρρ!
-Ο διακόπτης των αλάρμ είναι σε ψιλοάβολη θέση. Πρέπει να τεντωθείς για να τον φτάσεις…
-Η θέση οδήγησης δεν είναι και ότι καλύτερο (απαιτεί μακριά χέρια και κοντά πόδια… σαν τον homus italopithicus ένα πράγμα…), αλλά, ειλικρινά, μετά από 1-2 βόλτες βολεύτηκα πλήρως.
-Το σοβαρότερο ήταν που άνοιξε η πόρτα του οδηγού από μόνη της 2 φορές. Την πρώτη το πρόβλημα δεν αντιμετωπίστηκε (για να πω την αλήθεια κι εγώ δεν έδωσα σημασία ) αλλά την δεύτερη που πήγα με πιο άγριες διαθέσεις αλλάχθηκε η κλειδαριά (εννοείται χωρίς μουρμούρα).
-Ο κινητήρας κάτω στις 1.600σαλ παρουσιάζει έντονο σκαλοπάτι ισχύος. Η μόνη περίπτωση να το καταλάβεις είναι στην κίνηση. Εκεί που σέρνεται, ξαφνικά πετάγεται εμπρός, κάτι ψιλοσπαστικό στην κίνηση. Επίσης, αν η βενζίνη δεν είναι καλή (κακής ποιότητας ή 95 οκτανίων) συχνά χτυπάει πειράκια κάτω από 2.000σαλ. Knock sensor where are you? Να σημειώσω ότι θέλει τουλάχιστον 98 οκτάνια, αλλά κανείς δεν μου το είπε όταν το πήρα (ούτε το βιβλιαράκι γράφει τίποτα – αναφέρει τύπους/προδιαγραφές λαδιών αλλά όχι καυσίμων! Απίθανοι οι Γάλλοι!), οπότε για κάποιο διάστημα έκανα χλμ με 95 οκτάνια…
-Τα τακάκια κελαηδάνε! Σε ελαφρύ/μέτριο φρενάρισμα στριγγλίζουν. Στο συνεργείο τα είδαν και τα βρήκαν ΟΚ. Όντως, το αμάξι φρενάρει τέλεια. Απλώς, μετά από 20.000χλμ αυξήθηκε (ελάχιστα) η διαδρομή του πεντάλ, χωρίς άλλες συνέπειες. Αυτό το θεωρώ φυσιολογικό. Είπαν ότι για τον θόρυβο φταίει το ότι δεν περιέχουν αμίαντο και καμιά φορά τυχαίνει… Σιγά σιγά βέβαια, ούτως ή άλλως θα αλλαχτούν.
-Αντοχή χρώματος στα πετραδάκια… το καπό έχει πολλά σημαδάκια από εκτοξευόμενα χαλικάκια… Έχω πάρει το πινελάκι για να τα καλύπτω (6 ευρώ, ένα κουτάκι που έχει το χρώμα και ένα ακόμα με το βερνίκι). Όχι ότι δεν φαίνεται σημάδι, αλλά τουλάχιστον δεν κινδυνεύει από σκουριά.
-Το Multiplex και γενικά τα ηλεκτρονικά του . Δεν έβγαλε τίποτα, αλλά καμιά φορά κολλάει. Είναι σαν τα Windows Το μαγικό κουμπάκι είναι αυτό για την επανεκκίνηση. Με το κολλάει εννοώ να κολλήσει η οθόνη στο προηγούμενο μενού, να πατήσεις το κουμπί και η εντολή να εκτελεσθεί με μία καθυστέρηση και τέτοια χαζά. Μία φορά μόνο δεν έπαιρνε μπροστά (γεμάτο ρεζερβουάρ, ζεστός κινητήρας, μπαταρία εντάξει) επί 15 λεπτά. Η μίζα γύριζε, αλλά έχω την εντύπωση ότι η τρόμπα δεν άκουγε… Ίσως να έφταιγε κάποιο σκουπιδάκι… Πήρε από μόνο του σαν να μην συνέβη τίποτα όσο ήμουν στην αναμονή της οδικής βοήθειας και είπα να προσπαθήσω μία τελευταία φορά. Ελπίζω μόνο να μην χρειαστεί format εκτός εγγύησης, γιατί η λυπητερή (φοβάμαι ότι) θα επιφέρει καίριο πλήγμα στο διαθέσιμο εισόδημα…Αυτά… Συγνώμη για το μεγάλο post, αλλά αυτές είναι οι εμπειρίες μου από 1 χρόνο ιδιοκτησίας του αυτοκινήτου μου. Γενικά δηλαδή πολύ καλά, με μερικά (όχι σημαντικά για εμένα) μελανά σημεία. Είναι αξιόπιστο και σαφώς θα το συνιστούσα σε κάποιον που θέλει έναν πολύ καλό συμβιβασμό μεταξύ άνεσης και οδικής συμπεριφοράς. Δεν είναι η κορυφαία overall επιλογή της κατηγορίας για 2 λόγους: Μπορεί να εμφανίσει ξαφνική και έντονη υπερστροφή σε άτσαλο χειρισμό και η εικόνα του εσωτερικού του δεν είναι κορυφαία. Για εμένα, έτσι όπως οδηγώ και κινούμαι, πιστεύω πως ήταν η καλύτερη επιλογή. Για την μητέρα μου για παράδειγμα ή κάποιον άλλον πιο ήρεμο, πιθανότατα όχι.
-
Αναρωτιέμαι εγώ τι να πω...
Το σασί του έχει 130,000km επάνω.. Το νέο μοτέρ καμιά 30,000Km.
Το αυτοκίνητο φορούσε κάποτε τον 1,4 με τα 75 ατίθασα άλογα και πλέον τον γνωστό των 110 ιππων απαλαγμένος απο ηλεκτρικό γκάζι όμως.
Φρένα φοράω του 307S/W 1.6 283Χ26 (διάσταση του RC) και πίσω μπήκανε δισκόφρενα...
Δεν θα αναλύσω τώρα την μετατροπή αλλα έχουμε και λέμε
Ακόμa και με σκασμένα αμορτισερ (To μπροστά δεξί τρέχει και λάδι)προσπαθεί να στρίψει (αναμένετε Bilstein PSS)
Φρένα... ΑΓΚΥΡΕΣ (τα νορμάλ του 1,6 είναι ποιο άμεσα στο πάτημα όμως)
Χώροι Ε οι μπροστά καθονται αρχοντικα... οι πίσω.. παραχωρήσεις..
Τιμόνι.. Αν τοποθετη8ούνε χαμηλοπροφιλα ελαστικά γίνεται διαβητης
τριγμοι... 130,000km.... με καταλαβένετε...
Ελαστικότητα... Με εκκεντροφόρους και Paugeot Sport εγκέφαλο.. ε τα καλά του είναι απο 4000 μέχρι 7800rpm
To σιγουρο είναι ένα... Εϊναι ενα υπέροχο αυτοκίνητο.. το έχω 5,5 χρόνια.. και δεν έχω μετανιώσει ουτε ενα δευτερόλεπτο που το αγόρασα...
-
Εμπειρίες απο 206cc της συζύγου:
Αγορά 04/2002 μετά από 5 μήνες αναμονή (δεν ακούνε αυτές οι γυναίκες...). Ήταν η πρώτη παρτίδα που ήρθε με multiplex.
Κατά την πρώτη απόπειρα παραλαβής του αυτοκινήτου, δεν καταφέραμε να το πάρουμε γιατί δεν άνοιγε η οροφή και 'είναι multiplex, καλύτερα μην το παραλάβετε σήμερα, ελάτε αύριο'
Κατα την δεύτερη απόπειρα παραλαβής, δούλευε μεν η οροφή δεν δούλευε δε ο κλιματισμός. 'Είναι ένα ρελεδάκι που μας το κλέβουν στο τελεωνείο περιμένετε να το βάλουμε να φύγετε'. Άνοιγμα καπώ,' ωχ είναι multiplex, δεν έχει ρελεδάκι, αφήστε το μέχρι το μεσημέρι να το δούμε'!
Με την τρίτη και φαρμακερή καταφέραμε να το παραλάβουμε και να λειτουργούν ΟΛΑ!
Από τότε έχει κάνει 30.000 χλμ περίπου σε βάναυσα χέρια (πεζοδρόμια σαμαράκια κλπ η σύζυγος, λιώσιμο εγώ) αλλά σε γενικές γραμμές αντέχει.
Προβλήματα: Τρίζει
Κολάει το κάθισμα του οδηγού όταν θες να το πάς πίσω
Φεύγει το εμπρός δεξί τάσι (το πρώτο μου το έβαλε δωρεάν η Lion παρακαλώ)
Έχουμε αλλάξει (δωρεάν) δύο RCD γιατί κολάγε το Cd
Αλλαγή δύο πίσω φανάρια που έμπαζαν νερά (δωρεάν)
Έχουμε 'τηλεφορτώσει' όπως μου είπαν 2-3 φορές καινούριο πρόγραμμα ώστε να εξαλειφθούν οι τραγικές καθυστερήσεις απόκρισης της κόρνας και των φώτων (ενεργοποιούνταν αφού είχες αφήσει το αντίστοιχο χειριστήριο, τα δε φώτα έσβυναν μερικές φορές μετά από 3-4 δευτερόλεπτα αφού είχες κλείσει τον κεντρκό διακόπτη)
Τα όργανα (κοντέρ, στροφόμετρο κλπ) μερικές φορές σβήνουν στα καλά καθούμενα και επανέρχονται μετά από 2-3 δευτερόλεπτα (εδώ η Πεζώ υποστηρίζει ότι φταίει ο συναγερμος...)
Προ ημερών το αυτοκίνητο έμεινε στην μέση του πουθενά και δεν έπαιρνε εμπρός, μετά απο λίγο έπαιρνε αλλά έσβηνε. Το φαινόμενο είχε ξαναπαρουσιαστεί πρό καιρού αλλά τελικά τότε ξαναδούλευε. Το πρόβλημα ήταν τελικά ο αισθητήρας θέσεως στροφάλου. Προσοχή λοιπόν σε όσους είδα οτι έχει παρουσιαστεί περιοδικά το προβλημα, κοιτάξτε το σοβαρά γιατί τελικά κάποια στιγμή μένεις οριστικά στον δρόμο.
Το μοτέρ του δουλεύει καταπληκτικά από τι 3.500 rpm και μετά με παρα πολύ καλή απόκριση, ΑΛΛΑ χαμηλά είναι απελπιστικό σε σημείο να μην μπορεί να ξεκινήσει σε ανηφόρα ακόμα και με το A/C κλειστό. Παρόλο που παραπονέθηκα στην Πεζώ (και το διαπίστωσαν και οι ίδιοι) τελικά καταλήξαμε ότι 'έτσι είναι όλα δεν γίνεται τίποτα'.
Στρίβει πάρα πολύ καλά αλλά μια δυο φορές που το έχω πιέσει πολύ γίνεται λίγο 'άτσαλο'.
Μαγική η συμπεριφορά της ανάρτησης σε όλων των ειδών τα σαμαράκια που υπάρχουν στην περιοχή μου. Οι ζάντες βέβαια ταλαιπωρούνται αρκετά.
Σε γενικές γραμμές είναι καλό σαν αυτοκίνητο,με διάφορα προβλήματα όμως τα οποία λόγω της πολύ καλής εξυπηρέτησης από το κεντρικό συνεργείο της Lion δεν μας πονοκεφάλιασαν ιδιαίτερα πλήν του τελευταίου προβλήματος που χρειάστηκε μεταφορά με γερανό (η οποία όμως μεταφορά έγινε δωρεάν παρόλο που είμαστε εκτός εγγύησης). -
Ο χρήστης PoLiThS έγραψε:
Το αυτοκίνητο φορούσε κάποτε τον 1,4 με τα 75 ατίθασα άλογα και πλέον τον γνωστό των 110 ιππων απαλλαγμένος απο ηλεκτρικό γκάζι όμως.Ωπ! Για πες, για πες...
-
To λένε εισαγωγή απο Rallye αλλα για να μπεί σε αυτοκίνητο multiplex είναι μαλλον αδύνατο.. Στο δικό μου τα κατάφερα γιατί απο την προ-Multiplex εποχή
-
Eπειδή δεν το γνωρίζω αυτό το multiplex τι είναι?
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Eπειδή δεν το γνωρίζω αυτό το multiplex τι είναι?Αν έχω καταλάβει σωστά, πρόκειται για τον κεντρικό υπολογιστή του αυτοκινήτου. Κάτι σαν CPU/chipset.
-
To Multiplex είναι ο γενικότερος σχεδιασμός του ηλεκτρικού/ηλεκτρονικού συστήματος. Αυτό που κάνει είναι να ελέγχει όλες τις λειτουργίες του αυτοκινήτου μέσω ενός κεντρικού υπολογιστή, πετυχαίνοντας μεγαλύτερη αξιοπιστία (τουλάχιστον τώρα που είναι αρκετά δοκιμασμένο) και το κυριότερο, 20% λιγότερο συνολικό μήκος καλωδίων.
Πιο παλιά είχα παραθέσει κάποια links, αν ψάξετε με το username μου θα τα βρείτε σίγουρα.
Οπότε μάλλον είναι καλύτερο να μην αισιοδοξώ, PoLiThS...
-
Βασικά το κιτ της Peugeot Sport στο κάνει ντιζάτο αλλα για να δουλέψει πρέπει να πάει κομτπλέ με κόστος ενα στρέμμα ευρώπουλα και 167 άλογα φυσικα...
-
Ο χρήστης Δημήτρης Ραζής έγραψε:
Προβλήματα: Τρίζει
ΝΑΙ το άτιμο!!!
Λίγο καιρό αφού έκλεισε έτος άρχισε και το δικό μου να τρίζει... Και οι τριγμοί αυξάνονται... Ευτυχώς λίαν συντόμως θα πάει στην Lion για σέρβις+τακάκια, οπότε να δουν και τους τριγμούς
Έχουμε αλλάξει (δωρεάν) δύο RCD γιατί κολάγε το Cd
Ε, καλά τώρα.... Η Clarion τα σκάτωσε κάπου... Όσοι με αυτοκίνητα PSA που ξέρω και με αυτό το ηχοσύστημα έχουν το ίδιο πρόβλημα...
Στρίβει πάρα πολύ καλά αλλά μια δυο φορές που το έχω πιέσει πολύ γίνεται λίγο 'άτσαλο'.
Αν το γυρίσεις από πριν όμως;;;
-
Ο χρήστης PoLiThS έγραψε:
Βασικά το κιτ της Peugeot Sport στο κάνει ντιζάτο αλλα για να δουλέψει πρέπει να πάει κομτπλέ με κόστος ενα στρέμμα ευρώπουλα και 167 άλογα φυσικα...Εννοείς με τον κινητήρα του 306/Xsara? Η με μετατροπή?
Έχουμε αλλάξει (δωρεάν) δύο RCD γιατί κολάγε το Cd
Ε, καλά τώρα.... Η Clarion τα σκάτωσε κάπου... Όσοι με αυτοκίνητα PSA που ξέρω και με αυτό το ηχοσύστημα έχουν το ίδιο πρόβλημα...
Εκτός από εμένα (δύο αυτοκίνητα).
-
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
Βασικά το κιτ της Peugeot Sport στο κάνει ντιζάτο αλλα για να δουλέψει πρέπει να πάει κομτπλέ με κόστος ενα στρέμμα ευρώπουλα και 167 άλογα φυσικα...
Εννοείς με τον κινητήρα του 306/Xsara? Η με μετατροπή?
Έχουμε αλλάξει (δωρεάν) δύο RCD γιατί κολάγε το Cd
Ε, καλά τώρα.... Η Clarion τα σκάτωσε κάπου... Όσοι με αυτοκίνητα PSA που ξέρω και με αυτό το ηχοσύστημα έχουν το ίδιο πρόβλημα...
Εκτός από εμένα (δύο αυτοκίνητα).
Κι εμένα μια χαρά δουλεύει το Clarion μου sto Vts...
-
Εννοώ το κιτ του 206cup μετατροπές πανω στο μοτέρ 1,6 16V των 110 ίππων
-
Áêüìá Ýíá 206 1,6 3èõñï XS ðïõ Ýêëåéóå ÷ñüíï .....ìå 17000÷ëì
ÁñíçôéêÜ
ÐëáóôéêÜ óêëçñÜ êáé ü÷é ôá ðéï åõ÷Üñéóôá óôçí áöÞ .
Åðåíäýóåéò õöáóìÜôéíåò ðïõ äåí ðåßèïõí ãéá ôçí ðïéüôçôá.
ÁíáñôÞóåéò ó÷åôéêÜ óêëçñÝò ãéá ðïëý ìéêñÝò ôá÷ýôçôåò êáé
ðåñéï÷Ýò Ýñãùí ...
ÈÝóç Äéáêüðôç áëÜñì üôé ðñÝðåé ãéá ôÝíôùìá
Êáèßóìáôá ðïõ áí äåí áóöáëßóåé ç âÜóç ôïõò ç ðëÜôç äåí
êÜèåôáé ðïõèåíÜ êáé íïìßæåéò üôé ÷Üëáóå
ÄåñìÜôéíåò åðåíäõóåéò ìå ëßãï êáèÜñéóìá áíåêôÞ áßóèçóç.
Óôï üñéï ôïõ åßíáé áñêåôÜ áðüôïìï éäáßôåñá óå áëëáãÝò
ðïñåßáò áí äåí ôï êáôÝ÷åéò ôï óðüñ ôïõ áíÜðïäïõ ôéìïíéïý
ôçí Ýêáíåò ãéá ÷ùñÜöé ,ðåæïäñüìéï êëð.ÐñÜãìá ü÷é êáëü
ãéá ïäçãïýò ìå ìéêñç åìðåéñßá Þ áêüìá ÷åéñüôåñá
ðåñéóôáóéáêïýò ïäçãïýò ôïõ áõôïêéíÞôïõ.Åðßóçò åßóïäïò
óå óôñïöÞ ìå ìéá ôá÷ýôçôá ðÜíù êáé ÷ùñßò öñÝíï åßíáé
óßãïõñá ìïýôñá êáé ìå ÉSO !
Çëåêôñïíéêü ãêÜæé = ðáôÜò ôþñá áðüêñéóç ìåôÜ áðï þñá
...åõôõ÷þò ôï ðüäé ìïõ êÜíåé hacking êáé ôï Ý÷ù ìåéþóåé
ëßãï ôï ðñüâëçìá.(áðëÜ ðáôÜù íùñßôåñá êáé ëßãï
ðåñéóóüôåñï áðï üôé èá Þôáí áðáñáßôçôï ìå íôéæÜôï ãêÜæé
ãéá íá Ý÷ù áõôü ðïõ ðñÝðåé Þ êñáôÜù ôïí êéíçôÞñá óôçí
ùöÝëéìç ðåñéï÷Þ ôïõ)
ÅëáóôéêÜ ðñþôçò ôïðïèÝôçóçò ãéá @#$@##@ÈåôéêÜ
ÖÑÅÍÁ ÏõäÝí ðåñáéôÝñù ó÷üëéï!!!!
ÊéíçôÞñáò ìå ó÷åôéêÜ ìåãÜëç ùöÝëéìç ðåñéï÷Þ ãéá ôá
êõâéêÜ ôïõ êáé ôï 16âÜëâéäï ôçò êáôáóêåõÞò.
Ôéìüíé ìå áñêåôÞ áßóèçóç ü÷é ôï ðéï ãñÞãïñï ôçò áãïñÜò
áëëÜ äåí ìðéíåëéêþíåéò üôáí ðñÝðåé íá ðáñêÜñåéò -åäþ
âÜæåé êáé ôï ÷åñÜêé ôïõ ôï ìéêñü ìåôáîüíéï.
Êéâþôéï ìå ìáêñõÜ êëéìÜêùóç éäáßôåñá óå 1ç-2á, ðéï
ìáæåìÝíåò 3ç-4ç êáé ìáêñõÜ 5ç.Ïýôå ðáñáããåëßá íá ôï åß÷á
êÜíåé ,âïëéêü óôçí ðüëç ìå ëßãåò áëëáãÝò êëåßíåé ôñýðåò
êáé ï êéíçôÞñáò ,åðáñ÷éáêü ìÝíåéò óå 3ç-4ç êáé óïõ
ðáßñíïõí ôï äßðëùìá Þäç áðï ôçí åßóïäï ôçò óôñïöÞò
óôçí Ýîïäï âëÝðåéò áõôüöùñï.ÔáîéäÜêé ìå 5ç ìå õóç÷ßá
êáé ìéêñÞ êáôáíÜëùóç .
ÁíÜñôçóç óöéêôÞ üôé ðñÝðåé ãéá ôáîéäÜêéá óôçí ðåñéï÷Þ
ôùí 120 êáé âÜëå ,êáèþò êáé ãéá áèëïðáéäßåò óå åðáñ÷éáêü
÷ùñßò íá êïõñÜæåé.
ÓõðåñéöïñÜ óôïí äñüìï ...Ç ôçí åñùôÝõåóáé ìå ðÜèïò Þ
ôçí ìéóåßò Åãþ Ýðáèá ôï ðñþôï.
Ïôáí ðëçóéÜæåéò ôï üñéï ãßíåôáé áðüôïìï êáé èÝëåé íá
ìåßíåéò óôï ãêÜæé êáé áíÜðïäï ãéá íá áðïöýãåéò ôá
÷åéñüôåñá..áëëÜ üôáí øÞíåóáé ôï ðñïêáëåßò íá ôá êÜíåé.
Åôóé áíÜëïãá ìå ôï êüøéìï ôïõ ôéìïíéïý êáé ôï ãêÜæé
Ý÷ïõìå îåêïëëÞìáôá ïõñÜò óå üðïéï óçìåßï ôçò óôñïöÞò
èÝëïõìå áëëÜ ü÷é óå üëç ôçí óôñïöÞ -äåí åßíáé êáé
ðéóùêïýíá - êáé ôåëåéþíåéò ìéá äéáäñïìÞ ìå ôï ÷áìüãåëï
áõôü ôï ÷áæü .Ãåíéêüôåñá èõìßæåé ëßãï êáñô üôáí ôï ðéÝæåéò .
Áõôü ðïõ êÜíåé ôï ´206 íá áíÝâåé ðéï øçëÜ óôçí åêôßìçóç
ìïõ åßíáé üôé ôá êÜíåé üëá áõôÜ ÷ùñßò íá áðáéôÞóåé Ýíá
êÜñï ëåöôÜ. -
Α! Οι τριγμοί, τουλάχιστον στο δικό μου, προέρχονταν από τις κλειδαριές… Πως το κατάλαβα; Στον ενδιάμεσο έλεγχο των 30.000χλμ, παραπονέθηκα για τριγμούς και είπαν ότι θα το κοιτάξουν. Όμως εγώ βιαζόμουν και έπρεπε να φύγω, πριν προλάβουν να το δουν τους τριγμούς. Φεύγοντας, συνειδητοποιώ ότι οι τριγμοί είχαν ως δια μαγείας εξαφανιστεί…
και ακόμα και σήμερα (1 μήνα και 2.000+χλμ μετά) το αμάξι δεν τρίζει. Τι έγινε; απλούστατα, σε κάθε επίσκεψη στο συνεργείο (το έκαναν και στις άλλες 2) λαδώνουν τις κλειδαριές στις πόρτες… Τώρα ξέρω από πού τρίζει…
Στο αμάξι επίσης αλλάχθηκαν τα πίσω τακάκια (τα εμπρός ήταν όλως παραδόξως εντάξει... Όχι δεν πάω με ανεβασμένο το χειρόφρενο και στις στροφές ξέρω κι άλλους τρόπους για να πετάει κώλο ) με κόστος 65 ευρώ. Συνολικά με 32.500χλμ και 18 μήνες περίπου έχω πληρώσει 170 ευρώ για σέρβις στα 20.000χλμ και πίσω τακάκια. Περίπου 10 ευρώ τον μήνα για συντήρηση και πάντα στην αντιπροσωπεία...
Βέβαια, σιγά σιγά (σε άλλα τόσα χλμ)θα θέλει και μπροστά τακάκια, αμορτισέρ, κλπ... αλλά προτιμώ να μην το σκέφτομαι...
-
Όταν κάψω το πρώτο ρεζερβουάρ θα σας πώ και εγώ τις πρώτες εντυπώσεις από το 1.6 XS!
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Óôï áìÜîé åðßóçò áëëÜ÷èçêáí ôá ðßóù ôáêÜêéá (ôá åìðñüò Þôáí üëùò ðáñáäüîùò åíôÜîåé... ¼÷é äåí ðÜù ìå áíåâáóìÝíï ôï ÷åéñüöñåíï êáé óôéò óôñïöÝò îÝñù êé Üëëïõò ôñüðïõò ãéá íá ðåôÜåé êþëï ) ìå êüóôïò 65 åõñþ. ÓõíïëéêÜ ìå 32.500÷ëì êáé 18 ìÞíåò ðåñßðïõ Ý÷ù ðëçñþóåé 170 åõñþ ãéá óÝñâéò óôá 20.000÷ëì êáé ðßóù ôáêÜêéá. Ðåñßðïõ 10 åõñþ ôïí ìÞíá ãéá óõíôÞñçóç êáé ðÜíôá óôçí áíôéðñïóùðåßá...
Aõôü ìå ôá ðßóù ôáêÜêéá áäõíáôþ íá ôï áíôéëçöèþ
Óå 3000 ÷ëì èá îÝñù êáé áðï ðñþôï ÷Ýñé ... -
Ο χρήστης Castor έγραψε:
¼ôáí êÜøù ôï ðñþôï ñåæåñâïõÜñ èá óáò ðþ êáé åãþ ôéò ðñþôåò åíôõðþóåéò áðü ôï 1.6 XS!Êáøå êÜøå êáé ëÝãå ëÝãå
-
Λοιπόοον, σήμερα επέστρεψα από το δεύτερο σέρβις, των 40.000χλμ - το μεγάλο μου είπαν (ωωωωχ είπα εγώ... )
Μαζί με το μεγάλο σέρβις αλλάχθηκε το ζουάν της εξάτμισης, στα πλαίσια της εγγύησης, λόγω ελαφρού θορύβου, που αποκάλυψε ότι ήταν προβληματικό.
Η λυπητερή έχει ως εξής:
Ροδέλα τάπας: τεμ 1, ευρώ 1,27
Φίλτρο Λαδιού: τεμ.1, ευρώ 7,58
Φίλτρο αέρος:τεμ1, ευρώ 9,04
Ελατήριο εξάτμισης: τεμ1, ευρώ 0 (εγγύηση)
Μπουζί: τεμ4, ευρώ 6,56x4=26,24
Φίλτρο A/C 206: τεμ.1, ευρώ 11,38
Υγρό υαλοκαθαριστήρων 500ml: τεμ 1, ευρώ 1,70 (ματζίρηδες... )
Λάδι Shell Helix Ultra 5W-40 4lt: τεμ 1, ευρώ 66,72 (περίσσεψε και κάτι λίγο από το λάδι και μου το έδωσαν. στο προηγούμενο σέρβις δεν είχε περισσέψει τίποτα... να ανησυχώ;;; αυτοί μου είπαν όχι, αλλά τι άλλο θα μου έλεγαν;;; )
Υγρό μπαταρίας (τεμ 1, ευρώ 1,44
περιοδικός έλεγχος
τεμ 1, ευρώ 122,25 (αυτό μάλλον είναι τα εργατικά)
Ε/Τ εμπρός σωλήνα εξάτμισης: 0,4 ( ), ευρώ 0 (εγγύηση)Το όλον μας βγήκε 247,62 ευρώ, ενώ επιπλέον ελέγχθηκαν (οπτικά για τυχόν διαροές) τα αμορτισέρ και τα τακάκια των φρένων.
Δεν είναι και τζάμπα ( ), αλλά όχι και για κλάματα... Πιστεύω οι τιμές τους είναι λογικές για αντιπροσωπεία, ενώ ένα μεγάλο συν είναι η αντιμετώπισή τους. Πάντα ευγενέστατοι, με προθυμία και χαμογελαστοί..
Α, είναι η Lion στο δρόμο για Χαλκιδική, στο ύψος περίπου του Cerrefour.Επίσης, κάποια στιγμή πρέπει να τους το ξαναπάω για να κάνουμε μία μέτρηση τα αμορτισέρ, πράγμα που μου είπαν ότι θα γίνει δωρεάν (εκτός φυσικά κι αν χρειαστεί κάτι να αλλαχθεί).
Συνολικά λοιπόν σε 20 μήνες και 40.000χλμ ιδιοκτησίας έχω πληρώσει για εργασίες συντήρησης 420 ευρώ (χοντρικά), δηλαδή 20 ευρώ το μήνα περίπου. Not bad, είμαι αρκετά ευχαριστημένος τόσο από το κόστος συντήρησης, όσο και από το συνεργείο, αλλά θα μπορούσε και λίγο φθηνότερα...
Α, να προσθέσω ότι πλέον ο κινητήρας ακούγεται σαν κινητήρας και όχι σαν ντιζελομηχανή τρακτέρ... (εντάξει, υπερβάλο λιγουλάκι... , αλλά τα τελευταία 1.000-1.500χλμ το έλεγε ότι ήθελε λάδια... )
Εμπειρίες μετά από ένα χρόνο με Peugeot 206