Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ''Aντίο φίλε Πάνο''.....
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. ''Aντίο φίλε Πάνο''.....
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Περί αυτοκίνησης
    24
    42
    230
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      technik last edited by

      Δεν ξέρω αν το θέμα που άνοιξα ταιριάζει στο ''Περί Αυτοκίνησης''.
      Δεν ξέρω συγκεκριμένα, λόγους που το αναφέρω.
      Αυτό που σίγουρα ξέρω είναι η λύπη, η στεναχώρια, η οργή που με διακατέχει διαβάζοντας ένα άρθρο στο ams που μόλις πήρα στα χέρια μου.
      Διαβάζω για ένα παιδί 21 ετών, τον Πάνο, που έχασε τη ζωή του άδικα στην άσφαλτο, στο ''δρόμο'' Αθηνών-Πατρών...
      Διαβάζω για ένα νέο παιδί που αγαπούσε το αυτοκίνητο, αγαπούσε οτιδήποτε είχε σχέση με αυτό, κάρτ, αγώνες......
      Διαβάζω για έναν φοιτητή που άφησε την τελευταία του πνοή έκεί που αγαπούσε, στο αυτοκίνητο...
      Διαβάζω για ένα παιδί που έφυγε, λίγες μέρες πρίν μελετήσει για το περιοδικό ένα 350Ζ.
      Διαβάζω για ένα παλικάρι που θαύμαζε την αυτοκίνηση, ένα παιδί, στο πρόσωπο και χαρακτήρα του οποίου μπορεί να απεικονίζεται κάποιος φίλος στενός...

      Και δεν είναι ο μόνος...

      Χρήστος

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        technik last edited by

        Δεν ξέρω αν το θέμα που άνοιξα ταιριάζει στο ''Περί Αυτοκίνησης''.
        Δεν ξέρω συγκεκριμένα, λόγους που το αναφέρω.
        Αυτό που σίγουρα ξέρω είναι η λύπη, η στεναχώρια, η οργή που με διακατέχει διαβάζοντας ένα άρθρο στο ams που μόλις πήρα στα χέρια μου.
        Διαβάζω για ένα παιδί 21 ετών, τον Πάνο, που έχασε τη ζωή του άδικα στην άσφαλτο, στο ''δρόμο'' Αθηνών-Πατρών...
        Διαβάζω για ένα νέο παιδί που αγαπούσε το αυτοκίνητο, αγαπούσε οτιδήποτε είχε σχέση με αυτό, κάρτ, αγώνες......
        Διαβάζω για έναν φοιτητή που άφησε την τελευταία του πνοή έκεί που αγαπούσε, στο αυτοκίνητο...
        Διαβάζω για ένα παιδί που έφυγε, λίγες μέρες πρίν μελετήσει για το περιοδικό ένα 350Ζ.
        Διαβάζω για ένα παλικάρι που θαύμαζε την αυτοκίνηση, ένα παιδί, στο πρόσωπο και χαρακτήρα του οποίου μπορεί να απεικονίζεται κάποιος φίλος στενός...

        Και δεν είναι ο μόνος...

        Χρήστος

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          mirage last edited by

          Ο φίλος μας Πάνος Μυλωνάς σκοτώθηκε σε τροχαίο στις 22/03/04 στο 145ο χιλιόμετρο της νέας εθνικής οδού Κορίνθου Πατρών ενώ πήγαινε να παρακολουθήσει τα μαθήματα του στο Πανεπιστήμιο της Πάτρας. Ο δρόμος αυτός αποτελεί πληγή για την αξιοπιστία της χώρας μας - κάθε χρόνο χάνουν τη ζωή τους δεκάδες συνάνθρωποι μας και αυτός είναι ο λόγος που στη συγκεκριμένη περιοχή υπάρχει 24ωρη μονάδα του EKAB. Εάν ο δρόμος αυτός είχε ένα διαχωριστικό κιγκλίδωμα πολύ πιθανό είναι ο Πάνος να ήταν μαζί μας σήμερα. Η οικογένεια του, οι φίλοι και συμφοιτητές του και οι συνάδελφοι του από το χώρο του αυτοκινήτου αποφασίσαμε να γράψουμε μία επιστολή και να τη στείλουμε στον Τύπο καθώς και να γίνει σχετική επερώτηση στη Βουλή. Με την επιστολή θα επισυναφθούν τα ονόματα όσων υποστηρίζουν την προσπάθεια μας για βελτίωση της κατάστασης του δρόμου. Η επιστολή επισυνάπτεται παρακάτω. Παρακαλούμε όσοι θα ήθελαν να επισυναφθεί το όνομα τους στην επιστολή να στείλουν ενα e-mail με το ονοματεπώνυμο τους στη διεύθυνση forpanos@freemail.gr. Θα ήταν επίσης χρήσιμο να προωθήσετε σε όσους περισσότερους ανθρώπους μπορείτε το συγκεκριμένο e-mail ώστε να συγκεντρωθούν όσο το δυνατόν περισσότερα ονόματα.
          Σας ευχαριστούμε

          Αφιερωμένο σε αυτούς που προτιμούν τα στέγαστρα Καλατράβα....

          Πριν από λίγες ημέρες χάσαμε απροσδόκητα τον φίλο και συμφοιτητή μας Πάνο Μυλωνά. Ο Πάνος ήταν 21 ετών και σκοτώθηκε σε ένα τροχαίο που συνέβη στο 145ο χιλιόμετρο της νέας εθνικής οδού Κορίνθου - Πατρών. Η είδηση του θανάτου του μας γέμισε όλους με θλίψη. Θλίψη γιατί ο Πάνος ήταν καλός φίλος. Θλίψη γιατί ο θάνατος του ήταν άδικος. Θλίψη γιατί δεν πρόλαβε να ζήσει και να εκπληρώσει τα όνειρα του. Θλίψη γιατί ο Πάνος πήγαινε να παρακολουθήσει τα μαθήματα του στην Πάτρα και δε γύρισε ποτέ. Θλίψη γιατί ο Πάνος ήταν γνώστης του αυτοκινήτου και προσεκτικός οδηγός. Παράπονο γιατί ο Πάνος είχε κατ' επανάληψη προφητικά αναφερθεί στην ασυνειδησία-αδιαφορία και επικινδυνότητα μεγάλης μερίδας οδηγών. Συνάμα όμως μας γέμισε οργή. Οργή γιατί εαν υπήρχε ένα διαχωριστικό κιγκλίδωμα ο Πάνος θα ήταν πιθανότατα μαζί μας. Οργή για τους εν δυνάμει δολοφόνους της ασφάλτου που κυκλοφορούν ανάμεσα μας. Οργή γιατί σε εκείνο το σημείο έχουν σημειωθεί κατά καιρούς πολλά δυστηχήματα και αυτός είναι ο λόγος που μονάδα του ΕΚΑΒ βρίσκεται σε 24ωρη βάση πλησίον της περιοχής. Οργή γιατί ενώ οι αρμόδιοι ξέρουν, αδρανούν με δολοφονικές συνέπειες.
          Ο Πάνος αποτελεί μονάχα έναν απο τους τουλάχιστον 2000 νεκρούς απο τροχαία δυστυχήματα που θρηνεί η χώρα μας καθε χρόνο στον ακήρυχτο πόλεμο της ασφάλτου. Το άθλιο επαρχιακό οδικό δίκτυο της Ελλάδος πληρώνεται με όλο και περισσότερο αίμα: Οι νεκροί από 1.720 το 1986 έφτασαν τους 2.129 το 1997, οι τραυματίες, από 30.775 στους 32.855, το σύνολο των ατυχημάτων σε όλη τη χώρα, από 22.239 σε 24.667. Ένας μεγάλος αριθμός (σχεδόν 4 χιλιάδες άνθρωποι κάθε χρόνο) καθίστανται ανάπηροι. Πίσω όμως από τους ψυχρούς αυτούς αριθμούς κρύβονται αβάσταχτα ανθρώπινα δράματα.
          Τι να πρωτοπεί κανείς για την 'εθνική οδό' και 'διεθνή αρτηρία' Πατρών Κορίνθου;
          Η Ν.Ε.Ο. Πατρών Κορίνθου κατασκευάστηκε με δεδομένα των αρχών της δεκαετίας του 1960, όσον αφορά και τους κυκλοφοριακούς φόρτους αλλά και τα χαρακτηριστικά των οχημάτων της εποχής. Στο διάστημα της λειτουργίας της μέχρι σήμερα, ελάχιστες επεμβάσεις έχουν γίνει. Ο δρόμος χαρακτηρίζεται απο τις κακοτεχνίες του οδοστρώματος, την έλλειψη προστατευτικών κιγκλιδωμάτων που σε άλλες χώρες της Ευρώπης υπάρχουν ακόμη και σε δευτερεύοντες επαρχιακούς δρόμους, την ελλιπή και λανθασμένη σήματοδότηση, τον ελλιπή φωτισμό...
          Και όμως, αυτόν τον δρόμο θα χρησιμοποιήσουν οι χιλιάδες των τουριστών που θα παρευρεθούν στους ολυμπιακούς αγώνες. Είναι εξοργιστικό το γεγονός ότι υπάρχει πρόβλημα όσον αφορά τις προτεραιότητες που θέτει το Ελληνικό Κράτος. Τι είναι πιο σημαντικό και χρήσιμο για τους πολίτες της που έχει την ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ να προστατεύει, ένα στέγαστρο και χίλια δυο άλλα έργα βιτρίνας ή ένας δρόμος που θα επιτρέπει την ασφαλή μετακίνηση των πολιτών του...; Πόσοι πια ακόμα θα σκοτωθούν σε αυτόν τον δρόμο; Είμαστε χιλιάδες οι φοιτητές που χρησιμοποιούν την νέα εθνική οδό Πατρών Κορίνθου σχεδόν κάθε εβδομάδα και θα μπορούσε κάλλιστα να βρεθούμε και εμείς στη θέση του Πάνου παρ' ότι ήταν έμπειρος και προσεκτικός οδηγός. Η διαρκής υποβάθμιση του σιδηροδρόμου ως εναλλακτικού μέσου μεταφοράς έχει καταστήσει την οδική μεταφορά ως την μοναδική λύση μεταφοράς ανθρώπων και φορτίων.
          Με γνωστά τα αίτια και επίσης γνωστό ποια μέτρα πρέπει να ληφθούν, είναι απορίας άξιο γιατί δεν προωθείται ένα πρόγραμμα αντιμετώπισης του προβλήματος, που πέραν όλων των άλλων έχει και τεράστιο οικονομικό κόστος. Και, βέβαια, όταν υπάρχει τόσο βαρύ ανθρώπινο κόστος, τόσοι νεκροί, τόσοι ανάπηροι, τόσοι τραυματίες, δεν χωρά καμιά αναφορά στις οικονομικές συνέπειες. Εάν, όμως, δαπανώνται κάθε χρόνο περισσότερα από 100 δισ. δραχμές, για να καλύπτονται ορισμένες μόνον από τις συνέπειες του δράματος (υγειονομική περίθαλψη, κόστος πυροσβεστικής , ασθενοφόρου, αστυνομικής δυνάμεως που πάει στον τόπο του δυστυχήματος, πρόωρες συντάξεις) πρέπει, τουλάχιστον, να ξανασκεφτούμε τις πολιτικές που ακολουθούμε...
          Επίσης δεν πρέπει να παραληφθεί ο ανθρώπινος παράγοντας. Υπάρχει ζήτημα κοινωνικού πολιτισμού. Υπάρχει ζήτημα νοοτροπίας. Υπάρχει ζήτημα ανευθυνότητας και ασυνειδησίας, που κάποιοι νομίζουν 'μαγκιά'. Και αυτοί, εάν δεν το καταλαβαίνουν, πρέπει να υποχρεωθούν να το καταλάβουν. Ένα είναι περισσότερο από βέβαιο: Ότι το περιβάλλον, στο οποίο κινείται ο οδηγός, επηρεάζει σοβαρά τη συμπεριφορά του. Και αυτό αφορά άμεσα το κράτος. Κρίσιμο στοιχείο σε ό,τι αφορά τον ανθρώπινο παράγοντα αποτελεί επίσης η εκπαίδευση του οδηγού. Δυστυχώς, όμως, δεν είναι λίγες οι φορές, που η εκπαίδευση υποκαθίσταται από τη μίζα, αφού τα διπλώματα οδήγησης μπορεί να πωλούνται και να αγοράζονται στα 'μικρομάγαζα' του κατεστημένου. Είχε δίκιο ο Πάνος όταν έλεγε : «Για να έχεις ελπίδες να επιβιώσεις στη ζούγκλα της ασφάλτου πρέπει να θεωρείς όλους όσους κυκλοφορούν δίπλα σου άσχετους, παράφρονες, ασυνείδητους και εν δυνάμει εγκληματίες. Χωρίς αυτό να σημαίνει ότι υπάρχει σιγουριά πως θα τους αποφύγεις...». Είχε δίκιο ο Πάνος και δυστυχώς δεν τον απέφυγε.
          Παρόλα αυτά, το τεράστιο θέμα της οδικής ασφάλειας ελάχιστα αναφέρθηκε κατά την διάρκεια της πρόσφατης προεκλογικής περιόδου. Κι όμως, μιλούμε για μια τραγωδία που επαναλαμβάνεται καθημερινά. Ένα λάθος που έχει προσλάβει, εδώ και καιρό, τεράστιες εθνικές διαστάσεις. Οι θάνατοι στην άσφαλτο είναι τόσοι, όσο και η αύξηση των γεννήσεων. Χάνονται τόσοι άνθρωποι, όσος ο πληθυσμός μιας μικρής πόλης. Είναι σαν να εξαφανίζεται κυριολεκτικά, κάθε χρόνο, μια μικρή πόλη.
          Ας ευαισθητοποιηθούν επιτέλους οι αρμόδιοι φορείς και ας λάβουν δράση. Έχουμε την πολυτέλεια να χάνουμε τόσες ζωές;
          Εμείς όλοι που θλιβόμαστε και αγανακτούμε για τον άδικο χαμό του Πάνου προσυπογράφουμε και διαμαρτυρόμαστε για να μην θρηνήσουμε ξανά θύματα της εγκληματικής αδιαφορίας των κυβερνήσεων των τελευταίων χρόνων. Εμείς, οι φίλοι, συμφοιτητές και συνάδελφοι του Πάνου, φοιτητές, εργαζόμενοι και ταξιδιώτες που συχνά χρησιμοποιούμε την Εθνική Οδό Αθηνών-Πατρών ζητάμε να αντιμετωπιστεί επιτέλους η ουσία του προβλήματος ώστε να υπάρξει και η αποτελεσματική επίλυσή του. Είναι φανερό πόσο λάθος κάνουμε, όταν αρκούμαστε να τρέχουμε πίσω από τα γεγονότα. Είναι πολύ λίγο να θυμούμαστε και να συζητούμε τα προβλήματα εκ των υστέρων. Ακόμη και εκεί που πρυτανεύει η διαχειριστική αντίληψη μπορεί να συνειδητοποιηθεί μια βασική αρχή: να διαθέτουμε περισσότερα στην πρόληψη για να μην θρηνούμε τόσες ζωές στην άσφαλτο. Και πρόληψη σημαίνει όχι μόνο την αυστηρή επιτήρηση των επικίνδυνων σημείων των εθνικών οδών αλλά οδηγική, κοινωνική συνείδηση και αγωγή όλων των οδηγών ήδη από το στάδιο της πρωτοβάθμιας παιδείας.

          Συνημμένα παραθέτουμε επίσης έγγραφο του συλλόγου πολιτικών μηχανικών Ελλάδος που ίσως μπορεί να φανεί χρήσιμο. (http://www.tee.gr/online/epikaira/1999/2046/pg110.shtml)
          και ακολούθως στοιχεία αναφορικά με το κόστος ενός ατυχήματος.

          ΣΥΝΗΜΜΕΝΑ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΑ:
          Ι. Λίστα ονομάτων που προσυπογράφουν.
          ΙΙ. Έγγραφο του συλλόγου Πολιτικών Μηχανικών Ελλάδος
          ΙΙΙ. Λίστα με κατηγορίες κόστους ενός τροχαίου ατυχήματος

          ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙ
          Τεύχος 2046 - Δευτέρα 05 Απριλίου 1999

          ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ - TMHMA ΑΧΑΪΑΣ
          N.E.O. Πατρών - Αθηνών

           O ΣΠΜΕ με ανακοίνωσή του αναφέρεται στην προβληματική και επικίνδυνη κατάσταση στην οποία βρίσκεται η Νέα Εθνική Οδός Πατρών - Αθηνών. Αναλυτικά σημειώνεται ότι: 
           Στον τοπικό Τύπο της περιοχής μας κυριαρχεί, με αφορμή σωρεία θανατηφόρων ατυχημάτων στην περιοχή Παναγοπούλας της N.E.O. Πατρών - Αθηνών, η συζήτηση για την αναβάθμιση του οδικού άξονα Πατρών - Κορίνθου. 
           Οι διαπιστώσεις που μπορεί να κάνει κανείς είναι οι εξής: 
           1) H N.E.O. Πατρών - Κορίνθου κατασκευάστηκε με δεδομένα των αρχών της δεκαετίας του 1960, όσον αφορά και τους κυκλοφοριακούς φόρτους, αλλά και τα χαρακτηριστικά των οχημάτων της εποχής. 
           2) Στο διάστημα της λειτουργίας της μέχρι σήμερα, ελάχιστες επεμβάσεις έχουν γίνει, με κύριες την τοποθέτηση διαχωριστικών νησίδων και αντιολισθηρών ταπήτων στα πιο επικίνδυνα κομμάτια. 
           3) Οι κυκλοφοριακοί φόρτοι, λόγω της λειτουργίας του λιμανιού ως βασικής πλέον εισόδου της χώρας από την Ευρωπαϊκή Ένωση, έχουν αυξηθεί κατακόρυφα τα τελευταία χρόνια. 
           4) H διαρκής υποβάθμιση του σιδηρόδρομου ως εναλλακτικού μέσου μεταφοράς ανθρώπων και φορτίων, έχει καταστήσει την οδική μεταφορά ως τη μοναδική λύση μεταφοράς προς την πρωτεύουσα και την υπόλοιπη Ελλάδα. 
            Σύλλογός μας θεωρεί καθήκον του να επισημάνει τα εξής: 
           1) Είναι γνωστό ότι η περιοχή μας μαστίζεται από την ανεργία και την αποβιομηχάνιση, παρόλο που διαθέτει και οργανωμένη ΒΙΠΕ, αλλά και σύγχρονο λιμάνι. 
           2) Στα πλαίσια του 2ου ΚΠΣ, κατασκευάζεται το νέο λιμάνι, μεγαλύτερο και σύγχρονο, που προβλέπεται να δεχθεί ακόμη μεγαλύτερα φορτία στο μέλλον. 
           Επίσης έργα, όπως η Γέφυρα Ρίου - Αντιρρίου, θα καταστήσουν την Πάτρα κυκλοφοριακό κόμβο στην περιοχή. 
           3) Παρ όλα αυτά καμία προτεραιότητα δεν έχει δοθεί στην αναβάθμιση της οδικής σύνδεσης Πατρών - Κορίνθου, αλλά και στον εκσυγχρονισμό της σιδηροδρομικής γραμμής Πατρών - Κορίνθου. 
           4) Το ΥΠΕΧΩΔΕ προκλητικά αγνοεί το τμήμα Πάτρας - Κορίνθου, ενώ συνεχώς μεταφέρει κονδύλια προς το τμήμα Κόρινθος - Εύζωνοι (πρόσφατα δόθηκαν 100 δισ. για τη ζεύξη του Μαλιακού και 32,5 δισ. για το τμήμα της Κατερίνης). ¶λλωστε αυτό φαίνεται από πρόσφατη εγκύκλιο του ΥΠΕΘΟ, όπου για το τμήμα Πάτρα - Κόρινθος, προβλέπεται μόνο αναβάθμιση των συνθηκών ασφαλείας. 
           5) O εκσυγχρονισμός της N.E.O. Πατρών - Κορίνθου, πρέπει να γίνει μέσα από εντελώς καινούργιο σχεδιασμό της χάραξής της, καθόσον στην παλιά χάραξη υπάρχουν προβλήματα μορφολογίας, αλλά και αντοχής των εδαφών, που δεν επιδέχεται ουσιαστικές βελτιώσεις. 
           5) H έλλειψη αυτών των βασικών υποδομών, θα οδηγήσει σε ακόμη μεγαλύτερη υποβάθμιση την ευρύτερη περιοχή της Δυτικής Ελλάδας, παρ όλα τα συγκριτικά πλεονεκτήματα που διαθέτει (ΒΙΠΕ, Νέο Λιμάνι, ΝΑΒΙΠΕ, κλπ.). 
           Πιστεύουμε ότι όλοι οι φορείς της πόλης και του νομού, πρέπει να δραστηριοποιηθούν δυναμικά και να πιέσουν τις αρμόδιες αρχές, ώστε αυτά τα έργα (εκσυγχρονισμός N.E.O. Πατρών - Κορίνθου και σιδηροδρομικής γραμμής), να υλοποιηθούν στα πλαίσια του Πακέτου Σαντέρ. 
           Πρέπει κάποια στιγμή να αποδειχτεί και έμπρακτα η εκφρασμένη θέση του υπουργού ΠΕΧΩΔΕ ότι Ελλάδα δεν είναι μόνο η Αθήνα. 
          

          ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙΙ
          Λίστα με το κόστος ενός ατυχήματος:
          .. Κόστος αξίας αυτοκινήτου
          b.. Συνάλλαγμα που πάει στο εξωτερικό για αγορά του νέου αυτοκινήτου
          c.. Κόστος πυροσβεστικής που πάει στο τόπο του δυστυχήματος ( απεγκλωβισμός, γερανός, καθαρισμός δρόμου, βενζίνη, κουβέρτες για κάλυψη νεκρών)
          d.. Κόστος αστυνομικής δυνάμεως στον τόπο δυστυχήματος
          e.. Κόστος νοσηλείας ( χειρουργεία, μονάδες εντατικής, κλπ..)
          f.. Απώλεια ημερομισθίων από Εθνική οικονομία
          g.. Αναρρωτικές άδειες ( ημερομίσθια)
          h.. Πρόωρη συνταξιοδότηση ( απώλεια χιλιάδων ημερομισθίων)
          i.. Έξοδα για μόνιμη αναπηρία (καροτσάκι μετακινήσεως, πατερίτσες φάρμακα...)
          j.. Έξοδα κηδείας, κατασκευής τάφου, λουλουδιών
          k.. Έξοδα για προστασία ανηλίκων , γερόντων

          Y.Γ Θα παρακαλούσα τους moderators να το μεταφέρουν σε ανακοίνωση το παραπάνω κείμενο σε όλες τις ενότητες για να το δούν όλοι οι χρήστες του forum,αν γίνεται να το προωθήσουν και στην διεύθυνση των T.E. ώστε και τα ονόματα των K.K, Σ.Χ, Ν.Τ και λοιπόν συντακτών να συμπεριληφθούν στην επιστολή. Αν το 1/6 από αυτούς που είναι γραμμένοι στο forum στείλουν τα ονόματα τους μιλάμε έτσι απλά για 1000 άτομα...
          Ευχαριστώ για την προσοχή σας και ελπίζω στην συμμετοχή σας. Για να ακουστούμε πρέπει να ενώσουμε τις φωνές μας όσο το δυνατόν περισσότεροι.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            technik last edited by

            Συγχαρητήρια εκ μέρους μου φίλε mirage γι αυτήν, την έστω ύστατη προσπάθεια και πρωτοβουλία σου να γνωστοποιήσεις το θλιβερό συμβάν και να παραθέσεις τα στοιχεία σου για την κατάσταση που επικρατεί στην ''Ν.Ε.Ο. Πατρών-Κορίνθου''.

            Είμαι ο πρώτος που υπογράφει την επιστολή αυτή.
            Θα κάνω ότι μπορώ για τη συγκέντρωση, στο μέτρο του δυνατού, περισσοτέρων υπογραφών.

            Προτείνω κι εγώ με τη σειρά μου στους moderators να προσέξουν την επιστολή αυτή και να την προωθήσουν ως ανακοίνωση.

            Ευχαριστώ και πάλι για την πρωτοβουλία, mirage,

            Χρήστος

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              drizzt last edited by

              Ο χρήστης technik έγραψε:
              Συγχαρητήρια εκ μέρους μου φίλε mirage γι αυτήν, την έστω ύστατη προσπάθεια και πρωτοβουλία σου να γνωστοποιήσεις το θλιβερό συμβάν και να παραθέσεις τα στοιχεία σου για την κατάσταση που επικρατεί στην ''Ν.Ε.Ο. Πατρών-Κορίνθου''.

              Είμαι ο πρώτος που υπογράφει την επιστολή αυτή.
              Θα κάνω ότι μπορώ για τη συγκέντρωση, στο μέτρο του δυνατού, περισσοτέρων υπογραφών.

              Ευχαριστώ και πάλι για την πρωτοβουλία, mirage,

              Χρήστος

              Τα συγχαρητήρια και από εμένα.
              Θέλω ανεπιφύλακτα να μπεί το όνομά μου σε αυτή την επιστολή.
              Δεν μπορώ να σκεφτώ έστω και έναν που να έχει οδηγήσει την Ν.Ε.Ο. Πάτρας-Κορίνθου που δεν θα υπέγραφε.
              Κουράγιο σε όλους όσους αναγκάζονται να την χρησιμοποιούν συχνά.

              Φιλικά,
              Δημήτρης.

              --
              Ας βάλουμε σαν χώρα μια φορά την ασφάλειά μας και των παιδιών μας πάνω από το εφφε!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                maxmara last edited by

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • I
                  ililias last edited by

                  Εμάς τους Ηλείους, αυτό το ζήτημα μας καίει. Αν μπορώ, προσυπογράφω και με τα δυό μου χέρια.
                  Σας ζητώ, επίσης, να σκεφθείτε τη συνέχεια αυτού του δρόμου, την Ε.Ο. Πατρών - Πύργου - Ολυμπίας. ΚΑΝΕΝΑΣ από αυτούς που οδηγούν συχνά εδώ δεν υπάρχει που να μην έχει πάθει ατύχημα ή/και να μη θρηνεί γνωστό, φίλο η συγγενή....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    alfasud last edited by

                    Οταν υπηρετουσα στον Αραξο, το 1978, ερχομουνα στην Αθηνα σχεδον καθε Σ/Κ και ηδη τοτε βλεπαμε σε καθε ταξιδι και ενα ατυχημα σε αυτον τον δρομο!Δεν ξερω αν ακομα ειναι ο ιδιος δρομος!
                    Μαλιστα εκει σκοτωθηκαν και μερικοι θαυμασιοι ανθρωποι που υπηρετουσαμε μαζι!
                    Πληροφοριακα αναφερω, οτι εδω στην Σουηδια τοποθετηθηκαν πολυ γρηγορα σε δρομους με μεγαλο αριθμο ατυχηματων/νεκρων, τετοια διαχωρηστικα με συρματοσχηνα τα οποια αποροφουν την συγκρουση και αγγαλιαζουν το αυτοκινητο οταν ερθει σε επαφη μαζι τους!Το αποτελεσμα ειναι συγκλονηστικο!Μηδεν νεκροι μεχρι στιγμης σε αυτους τους δρομους!!!
                    Συγκριτικα με τον αριθμο των νεκρων που αναφερθηκε για την Ελλαδα, αναφερω οτι εδω εχουμε γυρω στους 600, αν θυμαμαι καλα, σε πολυ μεγαλυτερο αριθμο αυτοκινητων, αλλα και πολυ αντιξοων συνθηκων τουλαχιστον στους 6 μηνες του χειμωνα!
                    Σπυρος

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • I
                      ililias last edited by

                      Ο χρήστης alfasud έγραψε:
                      Οταν υπηρετουσα στον Αραξο, το 1978, ερχομουνα στην Αθηνα σχεδον καθε Σ/Κ και ηδη τοτε βλεπαμε σε καθε ταξιδι και ενα ατυχημα σε αυτον τον δρομο!Δεν ξερω αν ακομα ειναι ο ιδιος δρομος

                      Κόρινθος - Πάτρα, είναι ο ίδιος!
                      Η παράκαμψη της Πάτρας καλή, μας στοίχισε πολλαπλάσιο του αρχικού της προϋπολογισμού και τελείωσε με 15 χρόνια καθυστέρηση...
                      Πάτρα - Πύργος βελτιώθηκε, δηλαδή έγινε ΠΟΛΥ πιο επικίνδυνη, αφού οι ταχύτητες μεγάλωσαν, οτιδήποτε μπορεί να πεταχτεί ανά πάσα στιγμή από οπουδήποτε, διαχωριστικό - ας γελάσω, σε 100 χλμ έχει πάνω από 60 διασταυρώσεις με όριο 60, διασχίζει 5 χωριά με όριο 50 κι έχει απροσδιόριστο αριθμό διασταυρώσεων με αγροτικούς χωματόδρομους. Ο παράδεισος του Οργάνου, που με τ' όργανό του ανά χείρας καραδοκεί να σε συλλάβει σε οποιοδήποτε από αυτά τα σημεία. Τελευταία μόδα, τα φανάρια!!! Σε Ε.Ο.!!!
                      Πύργος - Ολυμπία, τα ίδια. Ακριβώς. Α, προσοχή στα πρόβατα...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        alfasud last edited by

                        Για να χαρακτηρισθει Ε/Ο πρεπει να εκπληρει μερικους κανονισμους!
                        Αυτοι οι κανονισμοι πρεπει να ειναι παρομοιοι σε ολη την Ευρωπη!
                        Γιατι καποιος σεν καταγγελει αυτον τον δρομο στο πρεπων Ευρωπαικο οργανο;Ετσι θα αναγκαστουν να τα φιαξουν αυτα τα λαθη η να χαρακτηρισθει κατι αλλο αυτος ο δρομος!
                        Σπυρος

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          trelos last edited by

                          ìïíï alfasud ôï èåìá äåí åéíáé íá öôáóïõìå íá êáôáããåéëïõí ôï èåìá óå êáðïéï áñìïäéï ïñãáíï ôçó åõñùðáéêçó åíøóçó áëëá íá êáôáëáâïõí áðï ìïíïé ôïõó ïé áñðïäéïé õðïõñãïé êáé ïé êáèå åéäïõó ðáñáôñå÷áìåíïé ïôé åðéôåëïõó èá ðñåðåé íá öôéáîïõí ôï äñïìï áõï êáé ï÷é ìïíï.
                          åäù ÷éëéäåó áíèñùðïé ðåèáéíïõí ðáíù óôïõó êáñïäñïìïõó êáé áõôïõó ôïõó íïéáæïõí ìïíï ôá óôåãáóôñá êáëáôñáâá êáé åíá êáñï áëëåó áçäéåó

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            alfasud last edited by

                            Αφου οι αρμοδιοι δεν κανουν την δουλεια τους, τοτε μπορουν να καταχωρηθουν ευθυνες!Αν νομιζει καποιος οτι καποιος δεν κανει καλα την δουλεια του, υπαρχει και η δικαιωσυνη!Αυτο ειναι πρωταρχικο δικαιωμα του πολιτη!Και μαλιστα σαν πολιτεω του υπερκρατους Ευρωπη, σου δινεται αυτοματα το δικαιωμα να παρακαμυεις μερικους!
                            Σπυρος

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              alfasud last edited by

                              Υπαρχουν παραδειγματα που απλοι πολιτες νικησανε κρατη στο δικαστηριο του Στραβουργου!
                              Αν η καταγγελεια εχει υποσταση και γινει σωστα, τοτε δεν αποκλειεται να γινει κατι!Αν το παρετε μοιρολατρικα τοτε δεν γινεται τιποτα!
                              Στην συγκεκριμενη περιπτωση εχετε με το μερος σας και την κοινη γνωμη, εγω ηδη εστειλα την υπογραφη μου!
                              Σπυρος

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                stavrosg last edited by

                                Εχει νικηθεί και εδώ το κράτος σε δικαστήρια, Ελληνικά και Ευρωπαϊκά φίλε alfasud. Δεν συμμορφώνεται με τις αποφάσεις όμως στις περισσότερες περιπτώσεις που έχω ακούσει ή καθυστερεί επιδεικτικά να το πράξει. Λες και ισχύει άλλο δίκαιο για το ίδιο...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  alfasud last edited by

                                  Αν ειναι χρηματικο το ωφελος για το κρατος, τοτε δεν συμορφωνεται και πληρωνει το προστιμο, αλλα μερικα πραγματα, οπως το συγκεκριμενο, ειναι θεμα ζωων και μαλλον το δικαστηριο θα αποφασισει να κλειστει ο δρομος μεχρι να φιαχτει!Τουλαχιστον ετσι κανουν εδω, αυταπαγγελτα φυσικα, αν η εταιρια δρομων δει οτι καποιος δρομος δεν εκπληρει πλεον τους κανονισμους ασφαλειας!(πολυ σπανιο, αλλα εχει συμβει).
                                  Σπυρος
                                  ΥΓ.Πως πηγε με την συγκεντρωση των υπογραφων;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kostasg18 last edited by

                                    Να κλείσει εδώ στην ελλάδα δρόμος για να φτιαχτεί; ΧΑ ΧΑ ας γελάσω. Μόνο ως ανέκδοτο μπορείς να το πείς αυτό εδώ, φίλε alfasud.
                                    Έχω ανέβει επανελημένως στη Σουηδία και έχω ταξιδέψει από το Μάλμαι μέχρι και καμιά διακοσαριά χλμ βόρεια από τη Στογχόλμη! με αυτοκίνητο και έχω ξέρω από το πρώτο χέρι τι παίζει στις επιδιορθώσεις των δρώμων και τις κατασκευές και είχα πάθει πλάκα όταν τα είδα!
                                    Επιστρέφοντας στην Ελλάδα, επέστρεψα και στην Ελληνική πραγματικότητα...
                                    Το να βρείς το δίκιο σου είναι ουσιαστικά αδύνατο, το κράτος πληρώνει όταν και εάν θέλει και όταν τους πείς ότι κάποιο σημείο του δρόμου είναι επικύνδινο μπορεί και να σε βρίσουν κι από πάνω σου λένε 'έχουμε πιο σοβαρά θέματα να ασχοληθούμε' ή απλά κάνουν πως δεν άκουσαν...

                                    Θέλω κι εγώ να μάθω τι έγινε με τις υπογραφές!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      papapeters last edited by

                                      Ekana eggrafi stoforum prosfat kai eida me megali mou xara oti exete dimosieusei tin epistoli pou grapsame emeis oi simfoitites tou.
                                      Tha ithela aplos na sas enimeroso oti i epistoli tha apostalei mallon ton Oktovrio kai pros to paron exoun mazeftei peripou 1500 ipografes.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        technik last edited by

                                        Ο χρήστης Papapeters έγραψε:
                                        Ekana eggrafi stoforum prosfat kai eida me megali mou xara oti exete dimosieusei tin epistoli pou grapsame emeis oi simfoitites tou.
                                        Tha ithela aplos na sas enimeroso oti i epistoli tha apostalei mallon ton Oktovrio kai pros to paron exoun mazeftei peripou 1500 ipografes.

                                        Καλωσήρθες φίλε.
                                        Ελπίζω αυτή τη φορά να υπάρξει έστω και ένα δείγμα ανταπόκρισης από τους αρμόδιους....

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          mirage last edited by

                                          To επαναφέρω πάλι στην πρώτη σελίδα. Ελπίζω να προστεθούν και κάποια ακόμα ονόματα. Ελπίζω δε οτι και όλοι οι εργαζόμενοι των 4Τ έχουν υπογράψει...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            technik last edited by

                                            Για άλλη μια φορά δυστυχώς, το παρόν θέμα είναι άκρως επίκαιρο.

                                            Χρειάζεται η ευαισθητοποίηση όλων μας...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr