-
Μόνο στην Ελλάδα έρχονται όλα τα αυτοκίνητα του VW Group με πλαστικό δρομέα και βάση στήριξης των ηλεκτρικών παραθύρων.
Οταν ανοιγοκλείνει το παράθυρο στο χτύπημα στην βάση ... κοπανάει άσχημα ... και κάθε χρόνο την σπάει ... οπότε ή σπάει όλη η βάση ή σπάει και το παράθυρο μαζί με την πτώση. Οπότε πάει από εγγύηση σε εγγύηση ...
Η πλαστική βάση και μηχανισμός κοστίζει περί τα 60euro ...Στην υπόλοιπη Ευρώπη ... όλα διαθέτουν την μεταλλική βάση με τον μεταλλικό δρομέα που η VW τον χρεώνει 300euro εξτρά ...
To φαινόμενο είναι ποιο υπαρκτό στα Golf γιατί αυτά εκτός των άλλων φορούν την βάση του Lupo το οποίο όμως έχει και μκρότερα τζάμια με μικρότερο βάρος και καταπόνηση ...
Στο Golf όμως και χειρότερα στο 3πορτο ... τα τζάμια είναι μεγαλύτερα ... το βάρος περισσότερο ... και το κοπάνημα ... πονάει ...
Η λύση που δίνουν τα συνεργεία του group είναι η αλλαγή σε μεταλλικό (300euro+εργασία) ή η σταδιακή σε κάθοδο κίνηση του παραθύρου , ώστε να μην χτυπάει με ταχύτητα στην βάση ...
Το παραπάνω διάβασα σε αντίστοιχο Forum για αυτοκίνητα...
α) Ισχύει?
β) Αν ναι, ακόμα και στα καινούρια Golf?
γ) Η αλλάγή σε μεταλλικό καλύπτεται από την εγγύηση ή σου ξαναβάζουν πλαστικό?
δ) Στα υπόλοιπα αυτοκίνητα του group υπάρχει το ίδιο πρόβλημα?Ευχαριστώ προκαταβολικά...
-
Μόνο στην Ελλάδα έρχονται όλα τα αυτοκίνητα του VW Group με πλαστικό δρομέα και βάση στήριξης των ηλεκτρικών παραθύρων.
Οταν ανοιγοκλείνει το παράθυρο στο χτύπημα στην βάση ... κοπανάει άσχημα ... και κάθε χρόνο την σπάει ... οπότε ή σπάει όλη η βάση ή σπάει και το παράθυρο μαζί με την πτώση. Οπότε πάει από εγγύηση σε εγγύηση ...
Η πλαστική βάση και μηχανισμός κοστίζει περί τα 60euro ...Στην υπόλοιπη Ευρώπη ... όλα διαθέτουν την μεταλλική βάση με τον μεταλλικό δρομέα που η VW τον χρεώνει 300euro εξτρά ...
To φαινόμενο είναι ποιο υπαρκτό στα Golf γιατί αυτά εκτός των άλλων φορούν την βάση του Lupo το οποίο όμως έχει και μκρότερα τζάμια με μικρότερο βάρος και καταπόνηση ...
Στο Golf όμως και χειρότερα στο 3πορτο ... τα τζάμια είναι μεγαλύτερα ... το βάρος περισσότερο ... και το κοπάνημα ... πονάει ...
Η λύση που δίνουν τα συνεργεία του group είναι η αλλαγή σε μεταλλικό (300euro+εργασία) ή η σταδιακή σε κάθοδο κίνηση του παραθύρου , ώστε να μην χτυπάει με ταχύτητα στην βάση ...
Το παραπάνω διάβασα σε αντίστοιχο Forum για αυτοκίνητα...
α) Ισχύει?
β) Αν ναι, ακόμα και στα καινούρια Golf?
γ) Η αλλάγή σε μεταλλικό καλύπτεται από την εγγύηση ή σου ξαναβάζουν πλαστικό?
δ) Στα υπόλοιπα αυτοκίνητα του group υπάρχει το ίδιο πρόβλημα?Ευχαριστώ προκαταβολικά...
Golf και ηλεκτρικά παράθυρα...