-
Έβαλα πρόσφατα αμορτισέρ Bilstein Sport, κυρίως βασιζόμενος στη φήμη για καλή ποιότητα. (Δεν άλλαξα ελατήρια.) Η μεγαλύτεη διαφορά με τα εργοστασιακά είναι οι πολύ μικρότερες διαδρομές τους και οι αστραπιαίες αντιδράσεις τους. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα καλύτερο έλεγχο του αμαξώματος αλλά περισσότερη κούραση καθώς το αυτοκίνητο 'ακολουθεί' τη παραμικρή ανωμαλία του δρόμου (μικρής και μεγάλης συχνότητας). Όλα τα παρπάνω είναι πιο έντονα στο πίσώ μέρος του αυτοκινήτου. Μέχρι τώρα έχω κάνει περίπου 700χμ με τα Bilstein. Σκέφτομαι re-valving των πίσω ή και αλλαγή με άλλη μάρκα. Ή ΄μήπως 'μαλακώσουν' μετά από κάποια χιλιόμετρα; Έχει κανείς παρόμοια εμπειρία;
-
Έβαλα πρόσφατα αμορτισέρ Bilstein Sport, κυρίως βασιζόμενος στη φήμη για καλή ποιότητα. (Δεν άλλαξα ελατήρια.) Η μεγαλύτεη διαφορά με τα εργοστασιακά είναι οι πολύ μικρότερες διαδρομές τους και οι αστραπιαίες αντιδράσεις τους. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα καλύτερο έλεγχο του αμαξώματος αλλά περισσότερη κούραση καθώς το αυτοκίνητο 'ακολουθεί' τη παραμικρή ανωμαλία του δρόμου (μικρής και μεγάλης συχνότητας). Όλα τα παρπάνω είναι πιο έντονα στο πίσώ μέρος του αυτοκινήτου. Μέχρι τώρα έχω κάνει περίπου 700χμ με τα Bilstein. Σκέφτομαι re-valving των πίσω ή και αλλαγή με άλλη μάρκα. Ή ΄μήπως 'μαλακώσουν' μετά από κάποια χιλιόμετρα; Έχει κανείς παρόμοια εμπειρία;
-
Τελικά άλλαξα τα πίσω αμορτισέρ με Monroe (που είναι και τα OEM στο ΤΤ). Το αποτέλεσμα δεν είναι κακό, καθώς το μπροστινό μέρος (που είναι και 800κιλά) είναι σταθερό, ενώ το πίσω (500κιλά) είναι άνετο και ακολουθεί χωρίς περίεργες αντιδράσεις, αλλά έχοντας χάσει τη φοβερή αμεσότητα που είχε με τα Bilstein. Πάντως τελικά μάλλον θέλει περισσότερο ψάξιμο το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, ίσως ΚΟΝΙ ή SACHS.
Αμορτισέρ σε Audi TT 180FWD