Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αμορτισέρ σε Audi TT 180FWD
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Αμορτισέρ σε Audi TT 180FWD
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    1
    2
    15
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dapost last edited by

      Έβαλα πρόσφατα αμορτισέρ Bilstein Sport, κυρίως βασιζόμενος στη φήμη για καλή ποιότητα. (Δεν άλλαξα ελατήρια.) Η μεγαλύτεη διαφορά με τα εργοστασιακά είναι οι πολύ μικρότερες διαδρομές τους και οι αστραπιαίες αντιδράσεις τους. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα καλύτερο έλεγχο του αμαξώματος αλλά περισσότερη κούραση καθώς το αυτοκίνητο 'ακολουθεί' τη παραμικρή ανωμαλία του δρόμου (μικρής και μεγάλης συχνότητας). Όλα τα παρπάνω είναι πιο έντονα στο πίσώ μέρος του αυτοκινήτου. Μέχρι τώρα έχω κάνει περίπου 700χμ με τα Bilstein. Σκέφτομαι re-valving των πίσω ή και αλλαγή με άλλη μάρκα. Ή ΄μήπως 'μαλακώσουν' μετά από κάποια χιλιόμετρα; Έχει κανείς παρόμοια εμπειρία;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dapost last edited by

        Έβαλα πρόσφατα αμορτισέρ Bilstein Sport, κυρίως βασιζόμενος στη φήμη για καλή ποιότητα. (Δεν άλλαξα ελατήρια.) Η μεγαλύτεη διαφορά με τα εργοστασιακά είναι οι πολύ μικρότερες διαδρομές τους και οι αστραπιαίες αντιδράσεις τους. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα καλύτερο έλεγχο του αμαξώματος αλλά περισσότερη κούραση καθώς το αυτοκίνητο 'ακολουθεί' τη παραμικρή ανωμαλία του δρόμου (μικρής και μεγάλης συχνότητας). Όλα τα παρπάνω είναι πιο έντονα στο πίσώ μέρος του αυτοκινήτου. Μέχρι τώρα έχω κάνει περίπου 700χμ με τα Bilstein. Σκέφτομαι re-valving των πίσω ή και αλλαγή με άλλη μάρκα. Ή ΄μήπως 'μαλακώσουν' μετά από κάποια χιλιόμετρα; Έχει κανείς παρόμοια εμπειρία;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dapost last edited by

          Τελικά άλλαξα τα πίσω αμορτισέρ με Monroe (που είναι και τα OEM στο ΤΤ). Το αποτέλεσμα δεν είναι κακό, καθώς το μπροστινό μέρος (που είναι και 800κιλά) είναι σταθερό, ενώ το πίσω (500κιλά) είναι άνετο και ακολουθεί χωρίς περίεργες αντιδράσεις, αλλά έχοντας χάσει τη φοβερή αμεσότητα που είχε με τα Bilstein. Πάντως τελικά μάλλον θέλει περισσότερο ψάξιμο το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, ίσως ΚΟΝΙ ή SACHS.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • First post
            Last post
          • 1 / 1
          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
            • ΕΛΛΑΔΑ
            • ΚΟΣΜΟΣ
            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ
            • TEST
            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
          • VIDEO
            • 4TTV
            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ
            • CANDID CAMERA
          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
            • ΛΕΞΙΚΟ
          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
          • ΑΓΩΝΕΣ
            • FORMULA 1
            • WRC
            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
          • ΤΙΜΕΣ
          • 4T CLASSIC
            • ΜΟΝΤΕΛΑ
            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
          • ΑΓΟΡΑ
            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
          • 2ΤΡΟΧΟΙ
            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ
            • CLASSIC
          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
          • MENU
          • ΤΙΜΕΣ
          • 4ΤΡΟΧΟΙ
          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
          • ΚΟΚ

          logo footer

          coty











          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ
          • CLASSIC
          • ΤΙΜΕΣ
          • VIDEO
          • FORUM
          4T FORUM
          4T LIBRARY
          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
          Powered by nxcode.gr