-
Ο καλυτερος μου φιλος θελει ΑΜΕΣΑ μικρομεσαιο 1.6 που να μην του στοιχισει μια περιουσια (μεχρι 16000-17000). Του προτεινα το νεο Astra αλλα φοβαται τα προβληματα εφηβειας. Το Golf ειναι πολυ ακριβο για τα λεφτα που διαθετει (κι απ’ οτι διαβαζω και μαθαινω ως και... αναξιοπιστο!). Το Corolla το ιδιο. Επειδη διαθετει για προκαταβολη περιπου τα μισα και δεν θελει να πληρωνει κερατιατικους τοκους του εκανε εντυπωση η γνωστη διαφημιση της Ford για το Focus. Απο την εταιρια του ειπανε οτι το Focus 1.6 θα του κοστισει με το κλειδι στο χερι απο 16500 ως 17000 (αναλογα αν θα παρει το Comfort η το Trend). Σε γενικες γραμμες εχω ακουσει καλα λογια για το μοντελο (και του το ειπα) ΑΛΛΑ: 1) ειναι υπο αντικατασταση, 2) καποιες επιφυλαξεις εχει ο φιλος μου ως προς την ποιοτητα κατασκευης (καποιος του ψιθυρισε οτι τα Ford χαλανε)....
Η ερωτηση(-εις!) ειναι: Το συγκεκριμενο μοντελο ειναι η καλυτερη αγορα με βαση τα χρηματα που διαθετει (και τον τροπο που μπορει να πληρωσει); Εχετε να προτεινετε καποια εναλλακτικη (υπογραμμιζω οτι δεν υπαρχουν περιθωρια για υπερβαση του προυπολογισμου των 17000); Αν ειστε κατοχος του αυτοκινητου ειστε ευχαριστημενος; Το κοστος συντηρησης ειναι OK; Θα παιρνατε αυτοκινητο του οποιου επικειται αντικατασταση; Ευχαριστω (εκ μερους του, που δεν χαμπαριαζει και πολλα απο αυτοκινητα ο κακομοιρης και φοβαμαι μηπως τον δουλεψουνε και του πουλησουν κανα... Μπαζνται για χρυσο!) για ολες τις πιθανες απαντησεις! -
Ο καλυτερος μου φιλος θελει ΑΜΕΣΑ μικρομεσαιο 1.6 που να μην του στοιχισει μια περιουσια (μεχρι 16000-17000). Του προτεινα το νεο Astra αλλα φοβαται τα προβληματα εφηβειας. Το Golf ειναι πολυ ακριβο για τα λεφτα που διαθετει (κι απ’ οτι διαβαζω και μαθαινω ως και... αναξιοπιστο!). Το Corolla το ιδιο. Επειδη διαθετει για προκαταβολη περιπου τα μισα και δεν θελει να πληρωνει κερατιατικους τοκους του εκανε εντυπωση η γνωστη διαφημιση της Ford για το Focus. Απο την εταιρια του ειπανε οτι το Focus 1.6 θα του κοστισει με το κλειδι στο χερι απο 16500 ως 17000 (αναλογα αν θα παρει το Comfort η το Trend). Σε γενικες γραμμες εχω ακουσει καλα λογια για το μοντελο (και του το ειπα) ΑΛΛΑ: 1) ειναι υπο αντικατασταση, 2) καποιες επιφυλαξεις εχει ο φιλος μου ως προς την ποιοτητα κατασκευης (καποιος του ψιθυρισε οτι τα Ford χαλανε)....
Η ερωτηση(-εις!) ειναι: Το συγκεκριμενο μοντελο ειναι η καλυτερη αγορα με βαση τα χρηματα που διαθετει (και τον τροπο που μπορει να πληρωσει); Εχετε να προτεινετε καποια εναλλακτικη (υπογραμμιζω οτι δεν υπαρχουν περιθωρια για υπερβαση του προυπολογισμου των 17000); Αν ειστε κατοχος του αυτοκινητου ειστε ευχαριστημενος; Το κοστος συντηρησης ειναι OK; Θα παιρνατε αυτοκινητο του οποιου επικειται αντικατασταση; Ευχαριστω (εκ μερους του, που δεν χαμπαριαζει και πολλα απο αυτοκινητα ο κακομοιρης και φοβαμαι μηπως τον δουλεψουνε και του πουλησουν κανα... Μπαζνται για χρυσο!) για ολες τις πιθανες απαντησεις! -
Να ‘μαστε λοιπον εδω για τις πρωτες εντυπωσεις... του νεου μου Focus 1.6!
- Κινητηρας: δε βαζει φωτια στο δρομο αλλα τραβαει απο χαμηλα, ειναι αθορυβος (σε σημειο που πιστευω οτι κατι δε δουλευει!) και ειμαι σιγουρος πως οταν ανοιξει λιγο (εχει μονο 400χλμ) θα με ικανοποιει απολυτα (δεν το πηρα για τη βουτα και δεν εχω οικογενεια, αρα σπανιως θα το φορτωνω στα ταξιδια). Αν ειναι και οσο αξιοπιστος ακουω νομιζω οτι κερδισα λαχειο...
- Στο δρομο: με μια λεξη, ΑΨΟΓΟ. Οδηγωντας το θυμηθηκα τα λογια καποιου φιλου παραπανω «Πιστεύω ότι το Focus παραμένει κορυφαία επιλογή! Προσωπικά όταν το οδήγησα, έμεινα άφωνος από τα περιθώρια πρόσφυσης (και είχε και τελειωμένα λάστιχα!) με ταχύτητες που το δικό μου δεν θα μπορούσε να φτάσει στην στροφή». Ετσι ακριβως αισθανθηκα, απλα τα λαστιχα δεν ειναι τελειωμενα. Εξαιρετικο τιμονι, πολυ στιβαρο και σαφες, μετα το ηλεκτρικο που ειχα συνηθισει μου φανηκε απο αλλο πλανητη (και συγκριτικα καλυτερο απο το Astra g και to Golf IV που συχνα οδηγω). Η προσφυση στ’ αληθεια μοναδικη, νομιζεις οτι οδηγεις αυτοκινητο μια κατηγορια επανω. Το ιδιο και η ανεση (τελικα αυτη η ανεξαρτητη αναρτηση ειναι ολα τα λεφτα!)
- Ποιοτητα: για τα γουστα μου (που στην ποιοτητα δεν κανουν συμβιβασμους), ειναι μια χαρα. Το φινιρισμα ειναι εξαιρετικο και το σκληρο πλαστικο στο ταμπλο, παρα τα οσα διαβαζω, ειναι ξισου καλο. Μου αρεσει πολυ και ο εσωτερικος σχεδιασμος. Γενικα αισθανεσαι οτι οδηγεις μεγαλυτερο αυτοκινητο κι αυτο με εχει ενθουσιασει καθως δεν το περιμενα...
Η αδερφη μου μαλλον θα παρει το Astra h οποτε θα εχω ευκαιριες να κανω και συγκρισεις (αν και πιστευω τελικα οτι με τα λεφτα που μου κοστισε αποκλειεται να επαιρνα κατι αλλο το ιδιο καλο). Οποιος θελει επιπλεον πληροφοριες, ειμαι διαθεσιμος!
-
ÓÕÃ×ÁÑÇÔÇÑÉÁ ÃÉÁ ÔÇÍ ÅÐÉËÏÃÇ ÓÏÕ.ÓÏÕ ÅÕ×ÏÌÁÉ ÍÁ ÅÉÍÁÉ ÊÁËÏÔÁÎÉÄÏ ÊÁÉ ÏÔÉ ÁËËÏ ÅÕ×ÏÍÔÁÉ ÓÅ ÁÕÔÅÓ ÔÉÓ ÐÅÑÉÐÔÙÓÅÉÓ!!!!!!!!!!!
-
Ο χρήστης tupac έγραψε:
Καλοτάξιδο παιδιά. Μια χαρά αμάξι είναι με κορυφαίο στήσιμο και τιμόνι. Άμα είχε και πιο κοντές σχέσεις……4Τ, τεύχος 400, σελ 198. Το πρόβλημα αντιμετωπίζεται εύκολα.
Focus 1.6: Να το παρει η σκεφτεστε κατι καλυτερο;