-
Αν και φαντάζομαι ότι μπορεί να έχουν γίνει αντίστοιχες κουβέντες στο παρελθόν, ανοίγω αυτό το θέμα μιας και ενδιαφέρομαι άμεσα για την αγορά αυτού ή κάποιου άλλου παρόμοιου.
Βασικά όντας 30 ετών θέλω να δώσω την Κορόλα μου (απότην οποία βέβαια είμαι απόλυτα ευχαριστημένος, απλά την βαρέθηκα) και να πάρω κάτι σε πιο σπορ (σε 3-4 χρονάκια θα έχω οικογένεια και θα έχει περάσει το τρένο). Εβαλα άνω όριο τα 20.000€ και οδηγό την σπορ ή έστω κομψή εμφάνιση και κατεύθυνση. Αλλά δεν θέλω πολλές παραχωρήσεις σε αξιοπιστία (έχω κακομάθει από τον Γιαπωνέζο
Αν και νόμιζα ότι τελείωσαν, έμαθα σήμερα ότι υπάρχουν ακόμα κομμάτια Hyundai Coupe 1600 Turbo (S145, με 145 ονομαστικά και 132 αν θυμάμαι καλά αλογάκια στο δυναμόμετρο). Επειδή σχεδιαστικά το συγκεκριμένο μου αρέσει πολύ, φυσικά το σκέφτομαι πολύ. Τιμή μετρητοίς, με δέρμα στο σαλόνι, 5 χρόνια εγγύηση, 19920€ (λίγο κάτω από το ψυχολογικό όριο). Βέβαια είναι Hyundai και όχι Toyota ή κάποιο άλλο με καλύτερο όνομα.
Επειδή μιλάμε για 20.000€ και για σπορ - κουπέ αυτοκίνητο (κατηγορία στην οποία δεν έχω και ιδιαίτερες γνώσεις), ζητώ βοήθεια και γνώμες.
Κατ αρχήν όσοι κάτοχοι Coupe ή γενικά Hyundai, σπεύσατε να μου πείτε οδηγικές εντυπώσεις από Coupe και γενικά ίσως από δυνατά Hyundai που πιθανόν έχετε (προφανώς σεβαστή η γνώμη για το Atos πχ αλλά δεν περιμένω και μεγάλη σχέση με το Coupe). Αξίζει τα (ουκ ολίγα) λεφτά του; Ιδιαίτερα μάλιστα στην Turbo εκδοση;
Από κει και πέρα θα ήθελα πάρα πολύ να ακούσω και εναλλακτικές προτάσεις για την κατηγορία αυτή μου με ενδιαφέρει. Οσοι έχετε προτάσεις τις περιμένω με παραπάνω από μεγάλο ενδιαφέρον. Τονίζω το όριο τιμής στα 20.000€ γιατί και εγώ ξέρω την ομορφιά της Celica ή μίας Μπέμπας ας πούμε αλλά οι τιμές τους είναι απαγορευτικές...
Αρκετά είπα νομίζω. Ο λόγος σε εσάς...
-
Αν και φαντάζομαι ότι μπορεί να έχουν γίνει αντίστοιχες κουβέντες στο παρελθόν, ανοίγω αυτό το θέμα μιας και ενδιαφέρομαι άμεσα για την αγορά αυτού ή κάποιου άλλου παρόμοιου.
Βασικά όντας 30 ετών θέλω να δώσω την Κορόλα μου (απότην οποία βέβαια είμαι απόλυτα ευχαριστημένος, απλά την βαρέθηκα) και να πάρω κάτι σε πιο σπορ (σε 3-4 χρονάκια θα έχω οικογένεια και θα έχει περάσει το τρένο). Εβαλα άνω όριο τα 20.000€ και οδηγό την σπορ ή έστω κομψή εμφάνιση και κατεύθυνση. Αλλά δεν θέλω πολλές παραχωρήσεις σε αξιοπιστία (έχω κακομάθει από τον Γιαπωνέζο
Αν και νόμιζα ότι τελείωσαν, έμαθα σήμερα ότι υπάρχουν ακόμα κομμάτια Hyundai Coupe 1600 Turbo (S145, με 145 ονομαστικά και 132 αν θυμάμαι καλά αλογάκια στο δυναμόμετρο). Επειδή σχεδιαστικά το συγκεκριμένο μου αρέσει πολύ, φυσικά το σκέφτομαι πολύ. Τιμή μετρητοίς, με δέρμα στο σαλόνι, 5 χρόνια εγγύηση, 19920€ (λίγο κάτω από το ψυχολογικό όριο). Βέβαια είναι Hyundai και όχι Toyota ή κάποιο άλλο με καλύτερο όνομα.
Επειδή μιλάμε για 20.000€ και για σπορ - κουπέ αυτοκίνητο (κατηγορία στην οποία δεν έχω και ιδιαίτερες γνώσεις), ζητώ βοήθεια και γνώμες.
Κατ αρχήν όσοι κάτοχοι Coupe ή γενικά Hyundai, σπεύσατε να μου πείτε οδηγικές εντυπώσεις από Coupe και γενικά ίσως από δυνατά Hyundai που πιθανόν έχετε (προφανώς σεβαστή η γνώμη για το Atos πχ αλλά δεν περιμένω και μεγάλη σχέση με το Coupe). Αξίζει τα (ουκ ολίγα) λεφτά του; Ιδιαίτερα μάλιστα στην Turbo εκδοση;
Από κει και πέρα θα ήθελα πάρα πολύ να ακούσω και εναλλακτικές προτάσεις για την κατηγορία αυτή μου με ενδιαφέρει. Οσοι έχετε προτάσεις τις περιμένω με παραπάνω από μεγάλο ενδιαφέρον. Τονίζω το όριο τιμής στα 20.000€ γιατί και εγώ ξέρω την ομορφιά της Celica ή μίας Μπέμπας ας πούμε αλλά οι τιμές τους είναι απαγορευτικές...
Αρκετά είπα νομίζω. Ο λόγος σε εσάς...
-
greenblooded καλορίζικο και καλοτάξιδο. Σου εύχομαι να ευχαριστηθείς πολλά καλά και ασφαλή χιλιόμετρα μαζί του.
HUNTER το ότι έπεσε στο πίσω μέρος ενός αυτοκινήτου και σηκώθηκε το καπώ και κατ'επέκταση έπαθε μεγάλη ζημιά, έγινε για τους παρακάτω λόγους :
- Κατά το φρενάρισμα βυθίζεται το μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου.
- Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα ο προφυλακτήρας του προπορευόμενου αυτοκινήτου να είναι στο ύψος των φαναριών και της μάσκας του υπό φρεναρίσματος αυτοκινήτου.
- Οι ζώνες ελεγχόμενης παραμόρφωσης (όπως και οι δοκοί) βρίσκονται πίσω από τον προφυλακτήρα του αυτοκινήτου.
- Όταν ένα αυτοκίνητο κατά τη διαδικασία φρεναρίσματος ακουμπήσει το προπορευόμενό του, τότε είναι αναμενόμενο να έρθει σε επαφή ο πίσω προφυλακτήρας του προπορευόμενου αυτοκινήτου (ο οποίος φέρει και το σίδερο από μέσα με το αφρολέξ) με το πάνω μέρος της μάσκας του αυτοκινήτου που ακολουθεί (ήτοι με μάσκα-φανάρια-καπώ) σημείο το οποίο είναι πολύ πιο ευπαθές.
Άρα το αποτέλεσμα είναι εκ των προτέρων αναμενόμενο πως το 2ο αυτοκίνητο που θα πέσει πάνω στο μπροστινό του (εφόσον πρόκειται για αυτοκίνητα ίδιου περίπου όγκου και ύψους) θα πάθει μεγαλύτερη ζημιά, έστω και αν γίνει με μικρή ταχύτητα.
Αλήθεια έχετε δει Mercedes να χώνεται πίσω απο Kia Shuma? Το Κia να μην φαίνεται να έχει πάθει τίποτα και η Mercedes λες και τράκαρε σε μετωπική.
Το ακόλουθο είναι για όσους είναι κολλημένοι με το παρελθόν και εθελοτυφλούν να δουν τα νέα δεδομένα και την εξέλιξη της Huyndai.
http://www.thecarconnection.com/index.asp?article=7086
http://www.freep.com/news/statewire/sw9 ... 040428.htm
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Είχα μπεί παλιά σε Hyundai Coupe (μάλλον 1ης γενιάς ήταν). Αυτό που με εντυπωσίασε μόλις μπήκα ήταν η πολύ καλή θέση οδήγησης (κάθισμα, πετάλια, τιμόνι) και ο επιλογέας ταχυτήτων, που η ακρίβειά του θύμιζε πολύ ακριβώτερα αυτοκίνητα.Εμένα πάντως μου φάνηκε σα να κάθομαι σε μπανιέρα όταν μπήκα για λίγο σε ένα coupe της αντιπροσωπείας.
Βέβαια είμαι και 1.90 110 κιλάκια ...... -
Τελικά greenblooded δεν μας είπες εντυπώσεις από το νέο σου αυτοκίνητο!!!
Αν μου πεις και εσύ καλά λόγια όπως λένε όλοι οι άλλοι θα κλάψω και ηλεκτρονικά.Το δικό μου βλέπεις , που τόσο πολύ ερωτεύτηκα -μέχρι να το πάρω - μου έχει σπάσει τα νεύρα.
Από τα πρώτα μέτρα οδήγησης με απογοήτεψε. Τραβάει συνέχεια έντονα δεξιά .
Ευθυγράμμιση του έκανα , λάστιχα του άλλαξα αλλά αυτό εκεί , συνεχίζει.Το σασμάν για να πάρει την πρώτη και την όπισθεν πρέπει να είναι στα καλά του .
Τα φρένα τρίζουν με όσα χιλιόμετρα και αν τα χρησιμοποιήσεις .
Τα πλαστικά επίσης τρίζουν σαν τρελά.Δεν ξέρω τι να κάνω.
Τώρα μου λένε θα αλλάξουμε βάσεις στα αμορτισερ και το τράβηγμα θα σταματήσει.
Όσο για σασμάν , φρένα πλαστικά ούτε κουβέντα . Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα μου λένε. Όλα καλά.Απελπίστηκα. Το αμάξι το αγαπάω αλλά με αυτά που συμβαίνουν δεν έχω όρεξη να το οδηγώ πια.
Δωστε μου καμιά συμβουλή ρε παιδιά πάω να σκάσω.
Έχετε ακούσει ποτέ για αντικατάσταση αυτοκινήτου???? -
Καλωσήρθες πρώτα απ'όλα στήν παρέα μας!!!
Τό αυτοκίνητο τό αγόρασες καινούριο ή μεταχειρισμένο;
Μήπως είναι τρακαρισμένο καί έχει 'πάρει' λίγο καί τραβάει δεξιά;
Τά φρένα σού ίσως σταματήσουν νά τρίζουν άν αλάξεις τύπο στά τακάκια.
Τό σασμάν σού,έχει βαλβολίνες;Τό μεταχειρίζεσαι 'μαλακά'; -
Ευχαριστώ για την γρήγορη απόκριση.
Το αμάξι το αγόρασα πριν από ένα μήνα ακριβώς και έχει 3000χμ με τρομερό 'στρώσιμο' .
Δεν το έχω ξεκινήσει με χαζοσπιναρίσματα ούτε μια φορά και οι αλλαγές γίνονται με πολύ ήρεμο τρόπο.
Δεν δικαιολογούνται τα προβληματά του. -
Ψαξ' το λίγο το θέμα του τρακαρίσματος... Ουκ ολίγες φορές έχουν αναφερθεί τέτοια περιστατικά... 'Καινούργια' αυτοκίνητα να παραδίδονται στον αγοραστή μετά από 'τραυματισμό' κατα την μεταφορά, ο οποίος διορθώνεται μόνο επιφανειακά από τον αντιπρόσωπο και αφήνει 'κουσούρια'... Ίσως κάτι τέτοιο να είναι και το τράβηγμα που αναφέρεις...
-
Το θέμα του τραβήγματος ίσως να μην είναι τόσο τρομερό. Εμένα πάντως και το Atos και το Santa Fe τραβάνε λίγο προς τα δεξια απο όταν ήτανε καινούρια. Έχω παρατηρήσει μάλιστα οτι το τράβηγμα είναι πιο έντονο όταν είμαι μόνος στο αυτοκίνητο.
Οσο για το κιβώτιο ταχυτήτων, μάλον δεν έχει στρώσει ακόμα. 3000 χιλιόμετρα είναι πολύ λίγα. Η όπισθεν πάντως θα έχει πάντα μια μικρή δυσκολία να μπεί.
-
Σήμερα λοιπόν μετά από πολλές μέρες αναμονή , εκ μέρους μου , άλλαξα την βάση του δεξιού αμορτισέρ και ξαναέκανα ευθυγράμμιση.
Ελατώθηκε το πρόβλημα αλλά δεν εξαλήφθηκε.
Τα τακάκια τα καθάρισαν και είναι οκ.
Το τρίξιμο , 2 σπασμένα κλιπσάκια.Thif , πως εννοείς να ψάξω το θέμα του τρακαρίσματος.
dog80 , δεν συμφωνώ μαζί σου .
Είναι αρκετά τρομερό πρόβλημα ειδικά όταν κινήσε με μεγάλες ταχύτητες σε αυτοκινητόδρομο.Σκέφτομαι να κλείσω ένα ραντεβού με το service στα κεντρικά τους μιας και το αυτοκίνητο έχει γίνει πλέον διάσημο εξαιτίας της επικοινωνίας που έχει η τοπική αντιπροσωπεία με αυτούς.
Δεν πιστεύω να αρνηθούν.Θα επανέλθω με νεότερα. Σας ευχαριστώ όλους!
Hyundai Coupe Turbo: Υπέρ, κατά και εναλλακτικές προτάσεις