Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Δεκα χρονια χωρις το Θεο.......
    1. Home
    2. Formula 1
    3. Δεκα χρονια χωρις το Θεο.......
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Formula 1
    24
    49
    68
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • I
      iceman_angel last edited by

      Μοιαζει απιστευτο αλλα περασαν 10 χρονια αφουτου εφυγε ο Ayrton.Πληροφοροφηκα μαλιστα οτι η υποθεση ξανανοιγει.
      1 μαιου 1994.Ολα ηταν ρευστα μετα τον θανατο του Ronald.O Ayrton καλπαζε ανυποψιαστος μεχρι που.......

      http://osiris.teccart.qc.ca/~leduc_deni ... senna2.jpg
      Εχε γεια Ayrton.............
      (sorry για το μεγεθος)

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • I
        iceman_angel last edited by

        Μοιαζει απιστευτο αλλα περασαν 10 χρονια αφουτου εφυγε ο Ayrton.Πληροφοροφηκα μαλιστα οτι η υποθεση ξανανοιγει.
        1 μαιου 1994.Ολα ηταν ρευστα μετα τον θανατο του Ronald.O Ayrton καλπαζε ανυποψιαστος μεχρι που.......

        http://osiris.teccart.qc.ca/~leduc_deni ... senna2.jpg
        Εχε γεια Ayrton.............
        (sorry για το μεγεθος)

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          gskarmou last edited by

          Ο χρήστης kingalone έγραψε:
          Äéáâáóá ðñéí áðï ëéãï óôï in.gr äçëùóç ìåôá áðï 10 ÷ñïíéá ôïõ Hill.Åöôáéãå ï SENNA ãéá ôï áôõ÷çìá åêåéíï.Áêïìá êáé äéêáéï íá å÷åé áõôï ôï ôçò F1,ðïõ äåí å÷åé,äåí åâãáæå ôïí óêáóìï êáëõôåñá?

          Åôóé áêñéâþò

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • N
            nass last edited by

            Ο χρήστης ebotonakis έγραψε:
            Ανασκόπηση του θανάτου του senna από το bbc.

            http://news.bbc.co.uk/sport1/shared/spl ... html/1.stm

            Ευτύχης

            To οποίο δεν ξέρω από που αντλεί τα στοιχεία του αλλά υποστηρίζει πως είναι αδύνατον να κόπηκε η κολώνα του τιμονιού διότι ο Senna είχε τον έλεγχο μέχρι να βγει από την πίστα. Αυτό βέβαια που δεν λέει σαφώς είναι πως η (ήδη γνωστή τότε) αδυναμία της Williams να λειτουργήσει σωστά σε σαμαράκια είναι που οδήγησε στο δυστύχημα.

            Και μερικά εκπληκτικά νούμερα: μέσα σε χρόνους της τάξης των 150-180 χιλιοστών του δευτερολέπτου, όσο δηλ. χρειάζεται ένας δρομέας των 100 μέτρων για να αντιδράσει στο πιστόλι του αφέτη, ο Senna είχε αντιληφθεί πως 'έφυγε' το πίσω μέρος και είχε ήδη κάνει ανάποδο ή πως 'έφυγε' το μπροστά μέρος και πως δεν προφταίνει να το 'σώσει' και ήδη φρενάρει

            To mono sigouro [simfona kai me to ayrton-senna.com] einai oti o ayrton meta to trakarisma emeine klinika nekros

            Ναι αλλά κάπου υπερβάλλει το http://www.ayrton-senna.com όταν λέει πως επίτηδες τον κράτησαν τυπικά ζωντανό για να μην ρισκαριστεί το οικονομικό όφελος του αγώνα. Δεν είμαι γιατρός αλλά μου φαίνεται απόλυτα φυσιολογικό ένα ιατρικό επιτελείο ικανότατο και καλά εξοπλισμένο, όπως αυτό της F1, μόλις (σε λιγότερο από ένα-δύο λεπτά από το συμβάν) αντιμετωπίσει έναν τραυματία στην κατάσταση του Senna να μην τον θεωρήσει αμέσως νεκρό αλλά να προσπαθήσει να τον σώσει.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              pg220 last edited by

              Άσχετο αλλά ξέρετε τι απέγινε το κράνος του Ayrton;
              Θα αξίζει πολλά εκατομμύρια......

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • K
                kleisj last edited by

                Ο χρήστης nass έγραψε:
                Αυτό βέβαια που δεν λέει σαφώς είναι πως η (ήδη γνωστή τότε) αδυναμία της Williams να λειτουργήσει σωστά σε σαμαράκια είναι που οδήγησε στο δυστύχημα.

                Νομιζω πως βασικα ηταν σχεδιασμενη να λειτουργει με τις ενεργητικες αναρτησεις του 93 που αποφασισε να καταργησει η FIA κ που κρατουσαν το μονοθεσιο πιο σταθερο.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • T
                  tifosaros last edited by

                  Ο χρήστης kleisj έγραψε:

                  Αυτό βέβαια που δεν λέει σαφώς είναι πως η (ήδη γνωστή τότε) αδυναμία της Williams να λειτουργήσει σωστά σε σαμαράκια είναι που οδήγησε στο δυστύχημα.

                  Νομιζω πως βασικα ηταν σχεδιασμενη να λειτουργει με τις ενεργητικες αναρτησεις του 93 που αποφασισε να καταργησει η FIA κ που κρατουσαν το μονοθεσιο πιο σταθερο.

                  Είτε οι αναρτήσεις του μονοθεσίου έφταιγαν που δε μπορούσαν να συμπεριφερθούν σωστά στα σαμαράκια, είτε η κολώνα του τιμονιού, η ουσία είναι πως έφταιγε η ομάδα. Δεν ξέρω, αν ισχύει η πρώτη αιτία, αν θα πρέπει να καταδικαστεί η ομάδα. Κριτήριο για αυτό θα είναι τί καλύτερη ανάρτηση θα μπορούσαν να κάνουν και δεν έκαναν, ή, αν ήξεραν ότι όντως ήταν επικίνδυνη και δεν έκαναν τίποτα για αυτό. Αν ισχύει η δεύτερη αιτία, θα πρέπει να καταδικαστούν και μάλιστα για φόνο από πρόθεση.
                  Εν τούτοις, πιστεύω ότι ισχύει η πρώτη αιτία. Το αυτοκίνητο δεν κρατούσε καλά μάλλον. Τα έλεγε ο Λαζάκις στους 4Τ Ιουνίου εκείνης της χρονιάς, με εξώφυλλο τη φωτογραφία του Σέννα και τρεις τέσσερις συγκινητικούς στίχους ενός αναγνώστη...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • K
                    kleisj last edited by

                    Αυτο που περιεγραψαν στο παραπανω link του BBC εγω δεν μπορω να το διακρινω. Στο video που φαινεται απο το μονοθεσιο του Schumi κ δειχνει την Williams την ωρα που βγαινει, διεκρινα το μονοθεσιο να πηγαινει ισια σαν να μην υπηρχε η επιλογη για να στριψει. Ουτε παντες, ουτε υποστροφη, απλα αφημα ή κατεβασμα κ φρεναρισμα (καταλαβαινοντας απο τις φλογες τις εξατμισης) κ ολο ισια προς τον τοιχο...! Το μονοθεσιο εστριψε γλιστρωντας μονο οταν πατησε στο γρασιδι κ ταξιδεψε ακυβερνητο με το πλαι.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • K
                      karagounis last edited by

                      Opote kati 8a sinevene me to timoni tou
                      Giati an itan allios tha prospathouse na stripsei

                      An exete dei to videaki tou atiximatos sto internet [sto incar tou senna] , ekei pou strivei, entelos ksafnika to aftokinito allazei poreia kai pigenei eftheia ston toixo.Den mou fenete dinato na pige epitides eftheia.Mallon ekeini ti stigmi espase to timoni tou kai to mono pou borouse na kanei einai na frenarei...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • K
                        kleisj last edited by

                        Ο χρήστης KaragouniS έγραψε:
                        Opote kati 8a sinevene me to timoni tou
                        Giati an itan allios tha prospathouse na stripsei

                        An exete dei to videaki tou atiximatos sto internet [sto incar tou senna] , ekei pou strivei, entelos ksafnika to aftokinito allazei poreia kai pigenei eftheia ston toixo.Den mou fenete dinato na pige epitides eftheia.Mallon ekeini ti stigmi espase to timoni tou kai to mono pou borouse na kanei einai na frenarei...

                        Εκτος αν ολα αυτα που περιεγραψαν συνεβησαν χωρις να τα πιανει το ανθρωπινο ματι.

                        Η κολωνα του τιμονιου δεν ηταν μονοκομματι αλλα ενωμενη σε 2 κομματια; Ενα πιο λεπτο κ ενα λιγο πιο χοντρο γιατι εμποδιζε τον Senna αν θυμαμαι σωστα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kleisj last edited by

                          Μετα απο ψηφοφορια που εγινε στο autosport.com για το καλυτερο GP που εκανε ο Senna παραθετω τα αποτελεσματα που βγηκαν.

                          Senna's best drive – the result
                          European Grand Prix, Donington Park, 1993

                          Senna's masterful performance at Donington got your vote

                          You voted in your thousands to have your say about which race was Ayrton Senna's best-ever from the six options cherry-picked by our panel of experts in the Autosport and Motorsport offices.

                          The European Grand Prix at Donington Park in 1993 was the resounding winner, no doubt thanks to that stunning opening lap when Ayrton drove from fifth to the lead in just a handful of corners, passing the likes of Michael Schumacher, Damon Hill and Alain Prost in the process. It polled a massive 64.6 per cent of the vote.

                          Senna's best-ever race vote results
                          1 Donington Park 1993 – 64.6%
                          2 Monaco 1989 – 9.9%
                          3 Monaco 1984 – 8%
                          4 Jerez 1986 – 7.9%
                          5 Estoril 1985 – 7.4%
                          6 Suzuka 1988 – 2.2%

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • P
                            pininfarina last edited by

                            Χωρις να ξερω και πολλα, αν οχι ο καλυτερος, ο δευτερος καλυτερος αγωνας του Senna ηταν στο Interlagos το 91, οταν κερδισε εναν απαιτητικο αγωνα σε ασχημη φυσικη κατασταση με προβληματικο μονοθεσιο, και αν θυμαμαι καλα υπο βροχη στο τελος. Μετα τον τερματισμο οι τρελαμενοι βραζιλιανοι εισεβαλαν στην πιστα και τον εβγαλαν εξω απο τη McLaren του! Εχω κατεβασει και ενα βιντεακι με onboard, πραγματικος σεισμος απο το ανωμαλο οδοστρωμα!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • K
                              karagounis last edited by

                              Mipos thimase to url pou to katevases?? To 8elw kai go

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • K
                                kleisj last edited by

                                Ο χρήστης pininfarina έγραψε:
                                Χωρις να ξερω και πολλα, αν οχι ο καλυτερος, ο δευτερος καλυτερος αγωνας του Senna ηταν στο Interlagos το 91, οταν κερδισε εναν απαιτητικο αγωνα σε ασχημη φυσικη κατασταση με προβληματικο μονοθεσιο, και αν θυμαμαι καλα υπο βροχη στο τελος. Μετα τον τερματισμο οι τρελαμενοι βραζιλιανοι εισεβαλαν στην πιστα και τον εβγαλαν εξω απο τη McLaren του! Εχω κατεβασει και ενα βιντεακι με onboard, πραγματικος σεισμος απο το ανωμαλο οδοστρωμα!

                                Με μονο την 6η στο σασμαν. Ανατριχιαστικο το ουρλιαχτο πονου που εβγαλε τερματιζοντας κ ακουγοταν απο την ενδοσυννενοηση του με τα pit. Το εχει στο 'A star named Ayrton Senna'.
                                Εντυπωσιακο πως σηκωσε την κουπα μεσα στο 'σπιτι' του για 1η φορα με εμφανη δυσκολια κ παρα την τρομερη καταπονηση των ωμων του κ των χεριων του!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • G
                                  georgetabs last edited by

                                  Ο χρήστης kleisj έγραψε:
                                  Εκτος αν ολα αυτα που περιεγραψαν συνεβησαν χωρις να τα πιανει το ανθρωπινο ματι.

                                  Η κολωνα του τιμονιου δεν ηταν μονοκομματι αλλα ενωμενη σε 2 κομματια; Ενα πιο λεπτο κ ενα λιγο πιο χοντρο γιατι εμποδιζε τον Senna αν θυμαμαι σωστα.

                                  Έχω δει ένα βιντεάκι από το αυτοκίνητο του Σένα, και λίγο πριν διακοπεί η λήψη, και ενώ το αμάξι δεν έδειχνε ακόμη να πάει να βγει, φαινόταν το κράνος του να χτυπά απότομα στα αριστερά. Δεδομένου πως σε μια στροφή με πολλά 'g' ο πιλότος βάζει όλη του τη δύναμη να φέρει το κεφάλι του προς το εσωτερικό της στροφής, το να ΧΤΥΠΑΕΙ στο εσωτερικό (αριστερά) δεν δείχνει από μόνο του πως οι ρόδες ίσιωσαν απότομα, πριν προλάβει να αφαιρέσει την δύναμη από τους μύες του λαιμού του;
                                  Άρα οι τροχοί ίσιωσαν χωρίς ο ίδιος να το περιμένει. Αρα; Άρα ενώ αυτός ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΣΤΡΙΨΕΙ, ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΔΕΝ ΥΠΑΚΟΥΕ. Λογικά λοιπόν σπασμένη κολώνα τιμονιού.

                                  Το τιμόνι από ότι είχα διαβάσει τότε στον ειδικό τύπο (ελληνικό) εμπόδιζε τον Σένα κάπου στα γόνατα, γιατί το μονοθέσιο ήταν πολύ στενό. Έτσι έκοψαν ένα κομμάτι της κολώνας και το αντικατέστησαν με ένα στενότερο. Αυτό δεν έγινε με τορνίρισμα του φαρδιού κομματιού, ή με χύτευση ενός σωλήνα μεταβλητής διατομής, αλλά με πριόνισμα, αντικατάσταση, κόλληση. ΤΕΛΕΙΩΣ ΛΑΘΟΣ!!! Αναμενόμενο να σπάσει η κόλληση σε κερμπ με πολλά 'g'...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • K
                                    k last edited by

                                    Ρε παιδιά τι το ψάχνετε τώρα;
                                    Κάθε χρόνο τα ίδια ακούμε. Αφήστε το.
                                    Όλοι ξέρουμε ποιος ήταν και τι σημαίνει για την F1.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • K
                                      kleisj last edited by

                                      Στο εβδομαδιαιο εγγλεζικο περιοδικο autosport εχει μεγαλο αφιερωμα στον Senna κ συνεντευξεις απο Prost κ αλλους.
                                      Επισης εχει κ ενα μικρο ενθετο απο την Grand Prix Legends για memorabilia του Senna. Μεσα διαφημιζει κ το νεο DVD που κυκλοφορισε για τον Ayrton.
                                      Οσοι ενδιαφερεστε τρεξτε γιατι σημερα αυριο λογικα τα μαζευουν.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • G
                                        go_for_pole last edited by

                                        Οντως Παρασκευη ειναι δυσκολο να το βρεις οποτε σπευσατε. Εχει εξαιρετικο αφιερωμα στον Ayrton, πολλα μικρα ανθρωπινα περιστατικα που σε βοηθουν να καταλαβεις καλυτερα ποιος ηταν

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • K
                                          karagounis last edited by

                                          Eixa diavasei sena periodiko oti sto metallo tou timoniou tis Williams tou senna diapistothike koposi metallou 40%

                                          Tora den ksero ti akrivos simenei afto,alla mallon epekse rolo stin oli istoria [pistevo pos kalitera tha itan to timoni na eixe mia eniaia kolona kai oxi 2 metalika tmimata]

                                          Alla kai na eixe epizisei o Senna apo to atuxima tha itan fito.Bike stin strofi me 300+ km/h kai otan prosekrouse ston tsimentenio toixo [o opoios an den kano lathos,den eixe lastixa] itan gyro sta 205 km i opoia midenistike sxedon amesos!Fantastite ti dunameis askithikan stigmiaia ston egefalo o opoios xtipise sto esoteriko tou kraniou sin to gegonos oti ena komati tis anartisis pou tripise to kranos,ton apoteliwse

                                          Ta telefta xronia eftixos ta monothesia exoun ginei para poly asfali.Thimaste to atixima sto SPA propersi ? [Den thimame pios odigos itan,alla to aftokinito itan (?) Jaguar ]

                                          O Odigos telika sothike,alla an afto eixe ginei 10 xronia prin,tote thaxame thrinisei thimata ...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • G
                                            georgetabs last edited by

                                            Ο χρήστης KaragouniS έγραψε:
                                            Ta telefta xronia eftixos ta monothesia exoun ginei para poly asfali.Thimaste to atixima sto SPA propersi ? [Den thimame pios odigos itan,alla to aftokinito itan (?) Jaguar ]

                                            O Odigos telika sothike,alla an afto eixe ginei 10 xronia prin,tote thaxame thrinisei thimata ...

                                            Πολύ σωστό αυτό!
                                            Πάλι βραζιλιάνος ήταν, ο Λουτσιάνο Μπούρτι, και από τις τεράστιες δυνάμεις που του ασκήθηκαν (παρόλη την ΤΡΙΠΛΗ σειρά ελαστικών) έμεινε στο νοσοκομείο. Νομίζω είχε επαφή με τον Ιρβάιν, και του έφυγε η εμπρός αεροτομή, οπότε έσκασε ουσιαστικά αφρενάριστος, και οριακά έσκασε στην τριπλή σειρά ελαστικών, ενώ 2-3 μέτρα παραπέρα ήταν απλή...

                                            Δυστυχώς ο ίδιος οδηγός ήταν που εμβόλισε την ίδια χρονιά τον Σουμάχερ και στο Χόκενχαϊμ όταν ο Γερμανός δεν είχε κιβώτιο. Τότε είχε απογειωθεί άσχημα, νομίζω έσκασε και ανάποδα (με το κεφάλι) και έφυγε εκτός πίστας, και μάλιστα τότε ΕΠΑΝΕΚΚΙΝΗΣΕ ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ!!! (Ψιλογκαντέμης μου φαίνεται...)

                                            Τελευταία φορά που άκουσα νέα του ήταν 2ος δοκιμαστής στη Φεράρι, ειδικά για εξέλιξη ελαστικών.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr