-
Το παρόν θέμα προέρχεται από το HELP! Άλλο ένα Golf IV που καίει λάδια.ΠΟΛΛΑ!!!, παρακαλώ η ενδιαφέρουσα συζήτηση για τις τεχνολογίες κατασκευής κινητήρων να συνεχιστεί εδώ
(Moderator)Άσε τα viscosities και τις λοιπές σαχλαμάρες. Το πρόβλημα σου είναι ότι ορισμένα μέρη του κινητήρα σου είναι εκτός των ορίων tollerance που είχαν θεσπιστεί κατά την διάρκεια της σχεδίασης. Έτσι μην έχοντας τις σωστές ανοχές , έρχονται και οι διαρροές.
Αυτό το πρόβλημα δημιουργήται από το γεγονός ότι επειδή δεν θέλουν να πετάξουν τίποτα, συνενώνουν μεταξύ τους τμήματα που έχουν τάδε θετικό επιπλέον tollerance τόσων χιλιοστών με άλλα που έχουν τόσο αρνητικό και πάλι εκτός ορίων. Υποτίθεται ότι έτσι δεν υπάρχει πρόβλημα, αλλά αυτά είναι μπακαλίστικες προσεγγίσεις.
Τώρα αυτό που λες ότι πήρες Γκολφ για δήθεν αξιοπιστία, ε συγγνώμη , αλλά αυτά είναι σαχλαμάρες. Αξιοπιστία αγοράζεις με Μιτσουμπίσι, Σουμπαρού ή Τογιότα (και πάντα φτιαγμένα στην Ιαπωνία).
Μόνο Άουντι Α6,Α8 και ...Πόρσε έχουν επίπεδα αντίστοιχα ποιότητας στην Ευρώπη. Τα Γκολφ που μας σουτάρουν στην Ελλάδα φτιάχνονται στην Σλοβακία, αν και στο λέω με κάποια επιφύλαξη, εξαρτάται την παρτίδα.
Τέλος πάντων αυτοκίνητο της μάζας αγόρασες και μάλιστα από μια χείριστη αντιπροσωπεία όπως η ελληνική, τι περίμενες.
Δυστηχώς. -
Το παρόν θέμα προέρχεται από το HELP! Άλλο ένα Golf IV που καίει λάδια.ΠΟΛΛΑ!!!, παρακαλώ η ενδιαφέρουσα συζήτηση για τις τεχνολογίες κατασκευής κινητήρων να συνεχιστεί εδώ
(Moderator)Άσε τα viscosities και τις λοιπές σαχλαμάρες. Το πρόβλημα σου είναι ότι ορισμένα μέρη του κινητήρα σου είναι εκτός των ορίων tollerance που είχαν θεσπιστεί κατά την διάρκεια της σχεδίασης. Έτσι μην έχοντας τις σωστές ανοχές , έρχονται και οι διαρροές.
Αυτό το πρόβλημα δημιουργήται από το γεγονός ότι επειδή δεν θέλουν να πετάξουν τίποτα, συνενώνουν μεταξύ τους τμήματα που έχουν τάδε θετικό επιπλέον tollerance τόσων χιλιοστών με άλλα που έχουν τόσο αρνητικό και πάλι εκτός ορίων. Υποτίθεται ότι έτσι δεν υπάρχει πρόβλημα, αλλά αυτά είναι μπακαλίστικες προσεγγίσεις.
Τώρα αυτό που λες ότι πήρες Γκολφ για δήθεν αξιοπιστία, ε συγγνώμη , αλλά αυτά είναι σαχλαμάρες. Αξιοπιστία αγοράζεις με Μιτσουμπίσι, Σουμπαρού ή Τογιότα (και πάντα φτιαγμένα στην Ιαπωνία).
Μόνο Άουντι Α6,Α8 και ...Πόρσε έχουν επίπεδα αντίστοιχα ποιότητας στην Ευρώπη. Τα Γκολφ που μας σουτάρουν στην Ελλάδα φτιάχνονται στην Σλοβακία, αν και στο λέω με κάποια επιφύλαξη, εξαρτάται την παρτίδα.
Τέλος πάντων αυτοκίνητο της μάζας αγόρασες και μάλιστα από μια χείριστη αντιπροσωπεία όπως η ελληνική, τι περίμενες.
Δυστηχώς. -
Το παρόν θέμα προέρχεται από το HELP! Άλλο ένα Golf IV που καίει λάδια.ΠΟΛΛΑ!!!, παρακαλώ η ενδιαφέρουσα συζήτηση για τις τεχνολογίες κατασκευής κινητήρων να συνεχιστεί εδώ
(Moderator)Άσε τα viscosities και τις λοιπές σαχλαμάρες. Το πρόβλημα σου είναι ότι ορισμένα μέρη του κινητήρα σου είναι εκτός των ορίων tollerance που είχαν θεσπιστεί κατά την διάρκεια της σχεδίασης. Έτσι μην έχοντας τις σωστές ανοχές , έρχονται και οι διαρροές.
Αυτό το πρόβλημα δημιουργήται από το γεγονός ότι επειδή δεν θέλουν να πετάξουν τίποτα, συνενώνουν μεταξύ τους τμήματα που έχουν τάδε θετικό επιπλέον tollerance τόσων χιλιοστών με άλλα που έχουν τόσο αρνητικό και πάλι εκτός ορίων. Υποτίθεται ότι έτσι δεν υπάρχει πρόβλημα, αλλά αυτά είναι μπακαλίστικες προσεγγίσεις.
Τώρα αυτό που λες ότι πήρες Γκολφ για δήθεν αξιοπιστία, ε συγγνώμη , αλλά αυτά είναι σαχλαμάρες. Αξιοπιστία αγοράζεις με Μιτσουμπίσι, Σουμπαρού ή Τογιότα (και πάντα φτιαγμένα στην Ιαπωνία).
Μόνο Άουντι Α6,Α8 και ...Πόρσε έχουν επίπεδα αντίστοιχα ποιότητας στην Ευρώπη. Τα Γκολφ που μας σουτάρουν στην Ελλάδα φτιάχνονται στην Σλοβακία, αν και στο λέω με κάποια επιφύλαξη, εξαρτάται την παρτίδα.
Τέλος πάντων αυτοκίνητο της μάζας αγόρασες και μάλιστα από μια χείριστη αντιπροσωπεία όπως η ελληνική, τι περίμενες.
Δυστηχώς. -
Ο χρήστης αναστασιος έγραψε:
Άσε τα viscosities και τις λοιπές σαχλαμάρες. Το πρόβλημα σου είναι ότι ορισμένα μέρη του κινητήρα σου είναι εκτός των ορίων tollerance που είχαν θεσπιστεί κατά την διάρκεια της σχεδίασης. Έτσι μην έχοντας τις σωστές ανοχές , έρχονται και οι διαρροές.Αυτό το πρόβλημα δημιουργήται από το γεγονός ότι επειδή δεν θέλουν να πετάξουν τίποτα, συνενώνουν μεταξύ τους τμήματα που έχουν τάδε θετικό επιπλέον tollerance τόσων χιλιοστών με άλλα που έχουν τόσο αρνητικό και πάλι εκτός ορίων. Υποτίθεται ότι έτσι δεν υπάρχει πρόβλημα, αλλά αυτά είναι μπακαλίστικες προσεγγίσεις.
[list:2n0hxug6]Τωρα μιλησε ο σχεδιατης κινητηρων? [/list:u:2n0hxug6][list:2n0hxug6]Ξερεις τι εχει στο νου του ο κατασκευαστης περι ανοχων οταν κατασκευαζει ενα κινητηρα?Γνωριζεις οτι ειναι καλο ενας κινητηρας να καιει λιγο, το τονιζω λιγο και απο εκει και περα ναλογα με τη χρηση, λαδακι?Περα απ αυτο το γκολφακι του παιδιου δεν εχει απολυτως τιποτα, με χρηση λιπαντικου 10/40 η 5/40 η καταναλωση θα εχει μηδενιστει.Και ειναι φυσιολογικοτατο να καει ενα λιτρο στο 10χιλ με τοσο ψιλορευστο λιπαντικο.Τωρα για αξιπιστια των ιαπωνικων, ασε μπουχτησαμε με την ιδια καραμελλα.Γερο ειναι και το τρακτερ του θειου μου.Ας μαθουν να φτιαχνουν πρωτα αυτοκινητα ενσωματονωντας ταυτοχρονα και τις αναλογες αποδοσεις στα αυτοκινητα τους σε θεματα αναρτησεων-φρενων-τιμονι ΚΑΙ κινητηρων και μετα το συζηταμε[/list:u:2n0hxug6]
-
Tώρα G60 μην μου δίνεις στα νεύρα.
Μίλα έτσι σε κανάν άσχετο.
'Οσο μπούχτησες εσύ με την 'ίδια καραμέλα' άλλο τόσο έχω μπουχτίσει εγώ με την ψύχωση που έχουν στην ελλάδα με ορισμένες μάρκες, ιδίως γερμανικές ή 'γερμανικές'.Αν το πρόβλημα ήταν απλά το λαδάκι, τότε όταν πήγε το αυτοκίνητο στην αντιπροσωπεία θα το είχαν λύσει το πρόβλημα. Μην του λες βλακείες του παιδιού. Αλλά ουσιαστικά χρειάζεται να κάνει αλλαγή κινητήρα, κάτι που φυσικά δεν είναι τόσο βλάκες να κάνουν!
Οι ιάπωνες είναι , σου αρέσει ή όχι, πρωτοπόροι σε θέματα ποιότητας
Ποιος είναι στην πρωτοπορία στα CNC, ποιος είναι πρώτος στην τεχνολογία της πρέσας, ποιος στο ένα , ποιος στο άλλο;
Δεν κίνησε γη και ουρανό η Πόρσε για να αγοράσει τους γιαπωνέζους της Τογιότα ώστε να εξασφαλίσει τα απαραίτητα πρότυπα ποιότητας;
Θα μπορούσαν ποτέ ευρωπαίοι να βάλουν βάνκελ στην παραγωγή και είναι και καθαρός και αξιόπιστος;
Θα μπορούσαν ποτέ τα διάφορα EVO και WRX να μπουν στην παραγωγή από μη-γιαπωνέζο κατασκευαστή με τόσο μικρό κόστος, και παρά την μηχανική πολυπλοκότητα τους και την ΠΟΛΥ ΑΓΡΙΑ μεταχείρηση που δέχονται να έχουν τέτοια επίπεδα αξιοπιστίας;
Λοιπόν πες τα αυτά σε άσχετους **και άσε **τις ειρωνίες -
Αγαπητε Αναστασιε
Εχεις απολυτο δικιο!
Η Τογιοτα ηταν απο τις πρωτες που ειδε την χρησιμοτητα των αυτοματων μηχανων και προχωρησε στην κατασκευη τους η ιδια!
Ασ μην ξεχναμε ομως οτι και η Φιατ ηταν πρωτοπορος στην Ευρωπη (COMAU) και μαλιστα καταφερε να κανει ΠΡΩΤΗ τον πρωτο αυτοματα συναρμολογιμενο κινητηρα!(FIRE) -
Ότι και να πω, το κόμπλεξ σας είναι τέτοιο που δεν πρόκειται να το παραδεχτείτε. Εξ ορισμού ότι είναι γιαπωνέζικο για σας θα είναι φτηνιάρικο.
Γι' αυτό και εκνευρίζομαι και δεν είχα μπει στους 4Τ ως τώρα...άλλοι τρώνε την ζωή τους για να μάθουν 5 πράγματα και άλλοι τα ξέρουν όλα από την καρέκλα του σπιτιού τους....αν σας έλεγα ότι μέσα στο 'TOP 3' στο κόσμο των 'γκουρού' της ποιότητας είναι και ένας έλληνας, που είχα την τύχη να γνωρίσω; αλλά εμείς εδώ τα ξέρουμε όλα...
ΓΙΑ ΑΥΤΟ Η ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΦΤΙΑΧΝΕΙ ΟΥΤΕ ΠΑΤΙΝΙ
-
Ο χρήστης αναστασιος έγραψε:
Ότι και να πω, το κόμπλεξ σας είναι τέτοιο που δεν πρόκειται να το παραδεχτείτε. Εξ ορισμού ότι είναι γιαπωνέζικο για σας θα είναι φτηνιάρικο.
Γι' αυτό και εκνευρίζομαι και δεν είχα μπει στους 4Τ ως τώρα...άλλοι τρώνε την ζωή τους για να μάθουν 5 πράγματα και άλλοι τα ξέρουν όλα από την καρέκλα του σπιτιού τους....αν σε έλεγα ότι μέσα στο 'TOP 3' στο κόσμο των 'γκουρού' της ποιότητας είναι και ένας έλληνας, που είχα την τύχη να γνωρίσω; αλλά εμείς εδώ τα ξέρουμε όλα...
ΓΙΑ ΑΥΤΟ Η ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΦΤΙΑΧΝΕΙ ΟΥΤΕ ΠΑΤΙΝΙΚαι οι δύο είμαστε ηπιότατοι στους χαρακτηρισμούς μας δηλώνοντας απλά την υποκειμενική μας εντύπωση για την αίσθηση και μόνον που αποκομίσαμε, αφήνοντας περιθώρια αμφιβολίας, χωρίς στόμφο και 'ξερολίαση'!
Από πού συμπέρανες αυτά που λές δεν ξέρω. Αντίθετα εσύ με αυτά που λές χωρίς καμία τεκμηρίωση δείχνεις συμπλεγματική συμπεριφορά και προκατάληψη. Κολλάς και μερικά άσχετα και καταλήγεις σε ακόμα πιο άσχετο επίλογο. Βασικά βγάζεις συμπεράσματα μόνος σου και βάζεις λόγια στο στόμα μας που δεν είπαμε ούτε και εννοούμε (ότι είναι φτηνιάρικα).
Δεν σε ξέρω αλλά αν η συμπεριφορά σου είναι γενικά τέτοια καλά έκανες και δεν έμπαινες στο χώρο γιατί δεν αρμόζεις....εκτός βέβαια αν το κάνεις επειδή προσπαθείς να γνωρίσεις νέες απόψεις και τρόπους σκέψης για να βελτιωθείς.....οπότε έχεις αρκετό δρόμο μπροστά σου! -
O αναστάσιος έχει κυρίως δίκιο, αλλά τα ισοπεδώνει και αυτός από την πλευρά του...
-
onyx ! σπάσε το κεφάλι σου πρώτα για μερικά χρόνια μελετώντας fluid mechanics, stress concentrations, laplace & fourier, creep behaviour, automation & quality control κ.λ.π. κ.λ.π. η λίστα δεν έχει τελειωμό, γνώρισε ορισμένα σημαίνοντα στελέχη της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας, συζήτησε μαζί τους, και **μετά **έλα να μου κάνεις παρατηρήσεις.
Όλα τα ξέρουμε εμείς στην Ελλάδα, και είμαστε διατεθειμένοι να θάψουμε/μειώσουμε τον άλλον χωρίς έλεος, αρκεί να μην θιχτεί το -ασήμαντο- εγώ μας.Και μετά μείνετε εδώ μέσα σαν μαλάκες να τσακώνεστε για τα αυτοκίνητα που φτιάχνουν σε άλλα κράτη και να απορείτε γιατί η χώρα σας δεν φτιάχνει ούτε πατίνι.Πηγαίνετε να θαυμάσετε τα τελευταία μοντέλα όλων το φυλών του πλανήτη και μετά αναρωτηθείτε γιατί δεν υπάρχει απολύτως τίποτα στην Ελλάδα -
και μετά διαβάστε το κείμενο του onyx !...και την απάντηση την πήρατε...
σε μια χώρα όπου κοιτά ο ένας να θάψει τον άλλον, το μόνο που μπορούμε να κατασκευάζουμε είναι καφετέριες... -
Ο χρήστης αναστασιος έγραψε:
onyx ! σπάσε το κεφάλι σου πρώτα για μερικά χρόνια μελετώντας fluid mechanics, stress concentrations, laplace & fourier, creep behaviour, automation & quality control κ.λ.π. κ.λ.π. η λίστα δεν έχει τελειωμό, γνώρισε ορισμένα σημαίνοντα στελέχη της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας, συζήτησε μαζί τους, και **μετά **έλα να μου κάνεις παρατηρήσεις.
Όλα τα ξέρουμε εμείς στην Ελλάδα, και είμαστε διατεθειμένοι να θάψουμε/μειώσουμε τον άλλον χωρίς έλεος, αρκεί να μην θιχτεί το -ασήμαντο- εγώ μας.Και μετά μείνετε εδώ μέσα σαν μαλάκες να τσακώνεστε για τα αυτοκίνητα που φτιάχνουν σε άλλα κράτη και να απορείτε γιατί η χώρα σας δεν φτιάχνει ούτε πατίνι.Πηγαίνετε να θαυμάσετε τα τελευταία μοντέλα όλων το φυλών του πλανήτη και μετά αναρωτηθείτε γιατί δεν υπάρχει απολύτως τίποτα στην Ελλάδα -
και μετά διαβάστε το κείμενο του onyx !...και την απάντηση την πήρατε...
σε μια χώρα όπου κοιτά ο ένας να θάψει τον άλλον, το μόνο που μπορούμε να κατασκευάζουμε είναι καφετέριες...Και δίκιο να έχεις το χάνεις όταν εκφράζεσαι με αυτόν τον τρόπο.
Μήπως πέφτεις κι'εσύ στην ίδια κατηγορία με αυτά που γράφεις ;;η χώρα σας
Δεν είσαι Ελληνας ;
-
Ο χρήστης αναστασιος έγραψε:
onyx ! σπάσε το κεφάλι σου πρώτα για μερικά χρόνια μελετώντας fluid mechanics, stress concentrations, laplace & fourier, creep behaviour, automation & quality control κ.λ.π. κ.λ.π. η λίστα δεν έχει τελειωμό, γνώρισε ορισμένα σημαίνοντα στελέχη της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας, συζήτησε μαζί τους, και **μετά **έλα να μου κάνεις παρατηρήσεις.
Όλα τα ξέρουμε εμείς στην Ελλάδα, και είμαστε διατεθειμένοι να θάψουμε/μειώσουμε τον άλλον χωρίς έλεος, αρκεί να μην θιχτεί το -ασήμαντο- εγώ μας.Και μετά μείνετε εδώ μέσα σαν μαλάκες να τσακώνεστε για τα αυτοκίνητα που φτιάχνουν σε άλλα κράτη και να απορείτε γιατί η χώρα σας δεν φτιάχνει ούτε πατίνι.Πηγαίνετε να θαυμάσετε τα τελευταία μοντέλα όλων το φυλών του πλανήτη και μετά αναρωτηθείτε γιατί δεν υπάρχει απολύτως τίποτα στην Ελλάδα -
και μετά διαβάστε το κείμενο του onyx !...και την απάντηση την πήρατε...
σε μια χώρα όπου κοιτά ο ένας να θάψει τον άλλον, το μόνο που μπορούμε να κατασκευάζουμε είναι καφετέριες...Αναστάσιε μου αρέσεις γιατί είσαι καυστικός και γιατί έχεις 100% δίκιο αλλά πρέπει να καταλάβεις ότι εδώ είναι forum. Το να μιλάς έτσι σε έναν 20χρονο είναι απαράδεκτο. Επίσης, ποιος είπε ότι μπορείς να κατακερυανώνεις έτσι δεξιά και αριστερά? Πλάκα γίνεται, κυρίως.
-
Ο χρήστης αναστασιος έγραψε:
onyx ! σπάσε το κεφάλι σου πρώτα για μερικά χρόνια μελετώντας fluid mechanics, stress concentrations, laplace & fourier, creep behaviour, automation & quality control κ.λ.π. κ.λ.π. η λίστα δεν έχει τελειωμό, γνώρισε ορισμένα σημαίνοντα στελέχη της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας, συζήτησε μαζί τους, και **μετά **έλα να μου κάνεις παρατηρήσεις.
.......Αραδιάζοντας μερικούς τεχνικούς όρους νομίζεις ότι γίνεσαι περισσότερο έγκυρος ή μήπως αποκτάς επίπεδο????
Όσο για το επίπεδο φαίνεται από τη συνέχεια του παραπάνω post.Γιάννης
-
servmx αλλο γνωρισμα αυτου του φορουμ...ολοι ειναι 'ειδικοι' και ολοι γνωριζουν τα παντα και δεν δεχονται κουβεντα σε αυτα που λενε...
-
Ο χρήστης αναστασιος έγραψε:
onyx ! σπάσε το κεφάλι σου πρώτα για μερικά χρόνια μελετώντας .....γνώρισε ορισμένα σημαίνοντα στελέχη .....**μετά **έλα να μου κάνεις παρατηρήσεις.
Όλα τα ξέρουμε εμείς στην Ελλάδα, και είμαστε διατεθειμένοι να θάψουμε/μειώσουμε τον άλλον ....
Και μετά μείνετε εδώ μέσα σαν μαλάκες ...Φίλε Αναστάσιε αν εσύ το έσπασες εκεί το κεφάλι σου εγώ το έσπασα αλλού, δεν σημαίνει κάτι αυτό και δεν θα με εντυπωσιάσεις μόνο με αυτό.... Το εκτιμώ μεν αλλά δε σου δίνει το δικαίωμα να φαντάζεσαι ότι όλοι οι άλλοι σκεπτόμενοι άνθρωποι οφείλουν να συμφωνούν προκαταβολικά με τις τεράστιες και πιθανότατα σωστές γνώσεις σου. Μπορεί να είσαι φοβερός γνώστης και τρομερός ερευνητής αλλά από μεταδοτικότητα, ευγένεια και κοινωνική χάρη....... ....αυτό μόνο σου καταλογίσαμε.
Δεν αμφισβήτησα ούτε εγώ ούτε ο alfasud τα λεγόμενά σου. Άλλωστε ξεκίναγα με 'μπορεί να έχεις δίκιο'. Και ο kpsig πιο μετά επίσης δέχτηκε ότι έχεις 'κυρίως δίκιο αλλά'.
Το θέμα όμως πια δεν είναι αν έχεις δίκιο αλλά αν μπορείς τη γνώση σου αυτή και τις εμπειρίες που διαθέτεις να μας τις μεταδώσεις (και σαν κοινό είμασταν έτοιμοι να τη δεχτούμε) ώστε να εμπλουτίσουμε τις γνώσεις μας, να ξεφύγουμε από την άγνοια και να γίνουμε σοφότεροι. Από τη στιγμή που η απλή αναφορά διαφορετικής εντύπωσης σε έβαλε σε kill mode φαίνεται πως μάλλον όχι. Ξαφνικά είμαστε κακοί, θέλουμε να σε θάψουμε, είμαστε εχθροί της αλήθειας και της προόδου και της Ελλάδας κλπ. Πλέον απορρίπτοντας και προσβάλλοντας το κοινό (τους συν-'ομιλητές') δεν μπορείς να απαιτείς τον σεβασμό του. Προσπάθησε τουλάχιστον να δείξεις την ωριμότητα που θα όφειλες να έχεις μετά από τόσα χρόνια σπαζοκεφαλιάς και γνωριμίας με τα υπέρτατα στελέχη του χώρου. Μην βάζεις άσχετα περί ικανότητας της Ελλάδας κλπ πες μας για την ποιότητα των γιαπωνέζικων. Αν θες να με κερδίσεις φτάνει να υποστηρίξεις την άποψή σου... Αν είσαι σε θέση να την υποστηρίξεις θα χαρούμε να την ακούσουμε! Αλήθεια! Αν δεν είσαι τότε απλά αναφερέ το σαν γεγονός που προκύπτει από μελέτες κλπ και κανένα πρόβλημα!
BTW εγώ δεν είμαι εκεί μέσα(αχ κατακαημένη Ελλάδα, με τέτοιους 'Έλληνες'....) αλλά ζώ στην Αγγλία εδώ και μερικά χρόνια.... Και μην ανησυχείτε, δεν είμαι 20 χρονών (ούτε ο Σπύρος alfasud είναι που ζεί στη Σουηδία) εδώ και πολλά χρόνια οπότε δε θα τραυματιστώ ψυχολογικά!Πάει και αυτό το θέμα, μαντάρα το κάναμε!
Πάντως βρήκα πολύ ενδιαφέρον το link (του TGD) για το στρώσιμο υπό πίεση του κινητήρα και θα μου άρεσε να ακούσω σχόλια επί αυτού. Και έχει και κάποια σχέση και με την απώλεια του λαδιού στο Golf.... -
τσαντίστηκα αυτό είναι όλο...
όσο για τις μομφές που κάποιος πετά σχετικά με το 'τη χώρα σας',
νομίζω είναι ξεκάθαρο το πόσο πονάω την Ελλάδα μας.
Γι' αυτό αντέδρασα έτσι.
Με πονάει που η Ελλάδα είναι τόσο πολύ αποβιομηχανοποιημένη και πρέπει να πειράζει και σας!
Εν τέλει πρέπει να γίνει συνείδηση σε όλους σας πως σαν χώρα έχουμε τα κατάλληλα άτομα να δημιουργήσουμε & να στελεχώσουμε σοβαρή βιομηχανία** μέσα **στην χώρα μας,
αλλά το σάπιο πολιτικο-κοινωνικό κατεστημένο το εμποδίζει βιαιότατα.....και η νοοτροπία 'ο καθένας ο εαυτούλης του' που κυριαρχεί στη χώρας μας.οκ είμαι γκρινιάρης, αλλά εσύ φίλε που δεν μιλάς και 'κοιτάς να κάνεις την δουλειά σου' είσαι πιο έξυπνος;
Αλλά αυτό είναι μια άλλη κουβέντα
-
Ο χρήστης αναστασιος έγραψε:
τσαντίστηκα αυτό είναι όλο... Γι' αυτό αντέδρασα έτσι.
Με πονάει που η Ελλάδα είναι τόσο πολύ αποβιομηχανοποιημένη και πρέπει να πειράζει και σας!
Αλλά αυτό είναι μια άλλη κουβένταΝα μην τσαντίζεσαι πολύ εδώ μέσα γιατί είδες πώς αρπαζόμαστε! (ειδικά αν αισθανόμαστε ότι αδικούμαστε και μας ήρθε από εκεί που δεν την περιμέναμε!)
Πολλοί πονάνε αλλά μην τα πάρουμε κι όλα παραμάζωμα!
Και βέβαια έχεις δίκιο και βέβαια είναι άλλη κουβέντα είναι Η κουβέντα!
Και τώρα που επήλθε σχετική ηρεμία μπορείς να μας πεις για την γιαπωνέζικη ποιότητα γιατί έχουμε και περιέργεια?Τελικά η υπόθεση στρώσιμο πρέπει να παίζει ρόλο στη μετέπειτα ζωή συμπεριφορά του κινητήρα αλλά υπάρχουν υπέρμαχοι και των δύο στρατοπέδων και παραδείγματα που δείχνουν ό,τι θέλει ο καθένας τους οπότε άντε να βγάλουμε άκρη....
-
Οι ιαπωνικοί κινητήρες είναι συνήθως πιο 'σφιχτοί' διότι τα tollerances μεταξύ των τμημάτων είναι πλησιέστερα (οι αποκλίσεις +/- μικρότερες) οπότε χρειάζεται συχνά τα τμήματα να τριφτούν περισσότερο για να 'λυθεί' ο κινητήρας.
-
Κυριε προφεσσορα
Αυτο δεν μας λεει τιποτα χωρις να εξηγισεις το γιατι κανουν αυτο οι Γιαπωνεζοι και οχι οι υπολοιποι!
Σπυρος -
Δυστυχως εμεις δεν μπορουμε να λυσουμε το προβλημα του!
Απο οτι θα πρεπει να εχει καταλαβει προκειται περι αστοχεια υλικου και θα πρεπει να παλεψει λιγο μονος του πριν τελειωσει η εγγυηση!
Σπυρος
Τεχνολογίες κατασκευής κινητήρων