Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Γιαπωνέζοι και...οι άλλοι
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Γιαπωνέζοι και...οι άλλοι
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Περί αυτοκίνησης
    12
    22
    53
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      skullone last edited by

      Επειδή έχει παραγίνει το παραμύθι με την τετραδιεύθυνση των Honda, θα θυμίσω ότι το πρώτο αυτοκίνητο που είχε πίσω ανάρτηση με χαρακτηριστικά παθητικής τετραδιεύθυνσης ήταν το FIAT 128. Αυτό το παραδέχεται ακόμα κι ο φανατικός χοντάκιας L.J.K. Setright.

      Και τα γόνατα McPherson, στην πραγματικότητα είναι αντιγραφή προπολεμικής πατέντας της Fiat.

      Μπορεί για λόγους μείωσης του κόστους παραγωγής και της τιμής πώλησης, καθώς και λόγω των προβλημάτων που ταλάνιζαν την Ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία τη δεκαετία του '70, το 128 να είχε προβλήματα ποιότητας κατασκευής και ηλεκτρολογικών, αλλά είχε επάνω του πάρα πολλές καινοτομίες.

      Α, Μάκη, θα σε λυπήσω, αλλά η πίσω ανάρτηση του 128 έριχνε πολλές μπάτσες στην 5 συνδέσμων της 190άρας Merc. Ο λόγος ήταν ότι οι Γερμανοί ΔΕΝ ασχολούνταν να κάνουν το αμάξι να στρίβει σωστά. Τα ανέθεταν στον... AMG. Κι επίσης, κάτι που πάει σε ιαπωνόφιλους και γερμανόφιλους:

      Οι εταιρείες αυτές έχουν τη φιλοσοφία 'σχεδιάζω αμάξωμα και αναρτήσεις έτσι ώστε, για να στρίψει σωστά, να θέλει χαμήλωμα και σκληρά αμορτισέρ/ελατήρια' (οπότε βέβαια κάθε τόσο θες φυσιοθεραπευτή και οδοντίατρο για να σου βάλει καινούργια σφραγίσματα).

      Οι Γάλλοι όμως ακολουθούν άλλη προσέγγιση και απλά κάνουν το αυτοκίνητο να στρίβει, χωρίς να ταλαιπωρεί τους επιβάτες του. Γι'αυτό και οι πιο πολλοί σαξοραλλάκηδες που χαμήλωσαν τα αυτοκίνητά τους κάνανε τελικά μαλακία, καθώς χτυπιούνται σαν το φραπόγαλο χωρίς να στρίβουν καλύτερα.

      Μπορεί το πρώτο και τελευταίο μεταπολεμικό Γαλλικό υπεραυτοκίνητο να ήταν η Facel Vega Facel II με τον Chrysler Hemi και το Torqueflite επάνω, αλλά τα Γαλλικά έχουν παράδοση στο στρίψιμο. Και μετά έρχονται τα Ιταλικά.

      Όσον αφορά τα... υπεραυτοκίνητα που έβγαζαν οι Ιάπωνες στη δεκαετία του '80, μην πω τίποτα τώρα... Πέρνανε τα ανεκδιήγητα Toyota Crown και Datsun Bluebird, τα παραφουσκώνανε, τα χαμηλώνανε μέχρι του σημείου να σκουπίζουν την άσφαλτο απ'ό,τι σκουπίδι είχε επάνω της (πεταμένα κουτάκια αναψυκτικών, τσιγάρων, προφυλακτικά, φείγ-βολάν κλπ), τα σκληραίνανε με 'αναρτήσεις' φτιαγμένες από γρανίτη, τα διακοσμούσαν με τρόπο που μάλλον ενέπνευσε τους δικούς μας Αθίγγανους και σου τα πουλούσαν για... 'σπορ λιμουζίνες'. Μην ξεράσογλου. Αφήστε τον εσωτερικό τους διάκοσμο που θύμιζε φτηνιάρικη Ελληνική βιντεοταινία του '84-'86 ή, ακόμα χειρότερα, 'έπιπλα κουζίνας' της Βιοξύλ...

      Σέβομαι απόλυτα τα MX-5, MR-2, Mid-4 (που αμφιβάλλω αν οι περισσότεροι το θυμούνται), RX-7, RX-8, S2000, Civic Type-R, NSX, 240Z, 200SX (πολύ καλό αυτοκίνητο), 350Z, Supra, Celica, αλλά μην τρελαθούμε κιόλας.

      Αλήθεια, έχει κανείς την αυταπάτη ότι ένας γνήσιος (δηλαδή με οδηγική παιδεία και ικανότητα να κατανοήσει τον λόγο για τον οποίο δημιουργήθηκε το όχημα που οδηγεί) ιδιοκτήτης Ferrari, Lamborghini, Facel-Vega, Deltona, 2002 Turbo, Alfasud, GTA, GTV, 131 Abarth, Alpine 110, 5 Turbo/GT Turbo, Clio Williams/Sport/V6, 205 GTI κλπ θα ασχοληθεί έστω και για ένα χιλιοστό του δευτερολέπτου με τους 'fast and furious' χοντατογιοτοντατσουνάκηδες που θα κοκορεύονται για το πόσο εύκολα τον πατάνε όποτε γουστάρουν; Και μόνο που βλέπει τις φτερούγες, τα φλουό χρωματάκια, τα νέον, τα λάστιχα-φλούδες και όλες τις καγκουριές αμέσως λέει μέσα του ότι έχει να κάνει με υπανθρώπους και συνεχίζει την πορεία του ακάθεκτος.

      Α, και ο Μάκης έχει δίκιο όταν λέει 'βρες πραγματικό μπεεμεδάκια και θα σου φύγει το σκατό'. Η μάνα ενός παλιού μου φίλου, με 2002tii συχνά-πυκνά έκανε όλη τη διαδρομή Καλλιθέα-Σούνιο με το πλάι, παντού τελειωμένη, με τους τέσσερεις τροχούς να τσιρίζουν και μέσα ήμασταν τρεις βλαμμένοι μπόμπιρες που την τσιγκλάγαμε να χώσει κι άλλο.

      Επίσης, θα ήθελα όσοι απαντήσουν να μην μου φέρουν για... 'παράδειγμα' τον παρουσιαστή του Top Gear. Ο 'κύριος' αυτός έχει καταστρέψει πολλές φορές μοναδικά, εξαίσια, ιστορικά αυτοκίνητα, μόνο και μόνο για να δείξει ότι είναι... χεράς στους Βρετανούς κάγκουρες, και οι ιδιοκτήτες τους ακόμα να δουν αποζημίωση από τους συντελεστές του θιάσου που λέγεται Top Gear. Το ξέρουμε το ποιόν του Τιφφ Νήντελ, τα κατορθώματά του μας είναι γνωστά.

      Και κάτι ακόμη. Όσοι απαντήσουν να έχουν υπόψιν ότι εδώ δεν είμαστε Max Power.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        skullone last edited by

        Επειδή έχει παραγίνει το παραμύθι με την τετραδιεύθυνση των Honda, θα θυμίσω ότι το πρώτο αυτοκίνητο που είχε πίσω ανάρτηση με χαρακτηριστικά παθητικής τετραδιεύθυνσης ήταν το FIAT 128. Αυτό το παραδέχεται ακόμα κι ο φανατικός χοντάκιας L.J.K. Setright.

        Και τα γόνατα McPherson, στην πραγματικότητα είναι αντιγραφή προπολεμικής πατέντας της Fiat.

        Μπορεί για λόγους μείωσης του κόστους παραγωγής και της τιμής πώλησης, καθώς και λόγω των προβλημάτων που ταλάνιζαν την Ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία τη δεκαετία του '70, το 128 να είχε προβλήματα ποιότητας κατασκευής και ηλεκτρολογικών, αλλά είχε επάνω του πάρα πολλές καινοτομίες.

        Α, Μάκη, θα σε λυπήσω, αλλά η πίσω ανάρτηση του 128 έριχνε πολλές μπάτσες στην 5 συνδέσμων της 190άρας Merc. Ο λόγος ήταν ότι οι Γερμανοί ΔΕΝ ασχολούνταν να κάνουν το αμάξι να στρίβει σωστά. Τα ανέθεταν στον... AMG. Κι επίσης, κάτι που πάει σε ιαπωνόφιλους και γερμανόφιλους:

        Οι εταιρείες αυτές έχουν τη φιλοσοφία 'σχεδιάζω αμάξωμα και αναρτήσεις έτσι ώστε, για να στρίψει σωστά, να θέλει χαμήλωμα και σκληρά αμορτισέρ/ελατήρια' (οπότε βέβαια κάθε τόσο θες φυσιοθεραπευτή και οδοντίατρο για να σου βάλει καινούργια σφραγίσματα).

        Οι Γάλλοι όμως ακολουθούν άλλη προσέγγιση και απλά κάνουν το αυτοκίνητο να στρίβει, χωρίς να ταλαιπωρεί τους επιβάτες του. Γι'αυτό και οι πιο πολλοί σαξοραλλάκηδες που χαμήλωσαν τα αυτοκίνητά τους κάνανε τελικά μαλακία, καθώς χτυπιούνται σαν το φραπόγαλο χωρίς να στρίβουν καλύτερα.

        Μπορεί το πρώτο και τελευταίο μεταπολεμικό Γαλλικό υπεραυτοκίνητο να ήταν η Facel Vega Facel II με τον Chrysler Hemi και το Torqueflite επάνω, αλλά τα Γαλλικά έχουν παράδοση στο στρίψιμο. Και μετά έρχονται τα Ιταλικά.

        Όσον αφορά τα... υπεραυτοκίνητα που έβγαζαν οι Ιάπωνες στη δεκαετία του '80, μην πω τίποτα τώρα... Πέρνανε τα ανεκδιήγητα Toyota Crown και Datsun Bluebird, τα παραφουσκώνανε, τα χαμηλώνανε μέχρι του σημείου να σκουπίζουν την άσφαλτο απ'ό,τι σκουπίδι είχε επάνω της (πεταμένα κουτάκια αναψυκτικών, τσιγάρων, προφυλακτικά, φείγ-βολάν κλπ), τα σκληραίνανε με 'αναρτήσεις' φτιαγμένες από γρανίτη, τα διακοσμούσαν με τρόπο που μάλλον ενέπνευσε τους δικούς μας Αθίγγανους και σου τα πουλούσαν για... 'σπορ λιμουζίνες'. Μην ξεράσογλου. Αφήστε τον εσωτερικό τους διάκοσμο που θύμιζε φτηνιάρικη Ελληνική βιντεοταινία του '84-'86 ή, ακόμα χειρότερα, 'έπιπλα κουζίνας' της Βιοξύλ...

        Σέβομαι απόλυτα τα MX-5, MR-2, Mid-4 (που αμφιβάλλω αν οι περισσότεροι το θυμούνται), RX-7, RX-8, S2000, Civic Type-R, NSX, 240Z, 200SX (πολύ καλό αυτοκίνητο), 350Z, Supra, Celica, αλλά μην τρελαθούμε κιόλας.

        Αλήθεια, έχει κανείς την αυταπάτη ότι ένας γνήσιος (δηλαδή με οδηγική παιδεία και ικανότητα να κατανοήσει τον λόγο για τον οποίο δημιουργήθηκε το όχημα που οδηγεί) ιδιοκτήτης Ferrari, Lamborghini, Facel-Vega, Deltona, 2002 Turbo, Alfasud, GTA, GTV, 131 Abarth, Alpine 110, 5 Turbo/GT Turbo, Clio Williams/Sport/V6, 205 GTI κλπ θα ασχοληθεί έστω και για ένα χιλιοστό του δευτερολέπτου με τους 'fast and furious' χοντατογιοτοντατσουνάκηδες που θα κοκορεύονται για το πόσο εύκολα τον πατάνε όποτε γουστάρουν; Και μόνο που βλέπει τις φτερούγες, τα φλουό χρωματάκια, τα νέον, τα λάστιχα-φλούδες και όλες τις καγκουριές αμέσως λέει μέσα του ότι έχει να κάνει με υπανθρώπους και συνεχίζει την πορεία του ακάθεκτος.

        Α, και ο Μάκης έχει δίκιο όταν λέει 'βρες πραγματικό μπεεμεδάκια και θα σου φύγει το σκατό'. Η μάνα ενός παλιού μου φίλου, με 2002tii συχνά-πυκνά έκανε όλη τη διαδρομή Καλλιθέα-Σούνιο με το πλάι, παντού τελειωμένη, με τους τέσσερεις τροχούς να τσιρίζουν και μέσα ήμασταν τρεις βλαμμένοι μπόμπιρες που την τσιγκλάγαμε να χώσει κι άλλο.

        Επίσης, θα ήθελα όσοι απαντήσουν να μην μου φέρουν για... 'παράδειγμα' τον παρουσιαστή του Top Gear. Ο 'κύριος' αυτός έχει καταστρέψει πολλές φορές μοναδικά, εξαίσια, ιστορικά αυτοκίνητα, μόνο και μόνο για να δείξει ότι είναι... χεράς στους Βρετανούς κάγκουρες, και οι ιδιοκτήτες τους ακόμα να δουν αποζημίωση από τους συντελεστές του θιάσου που λέγεται Top Gear. Το ξέρουμε το ποιόν του Τιφφ Νήντελ, τα κατορθώματά του μας είναι γνωστά.

        Και κάτι ακόμη. Όσοι απαντήσουν να έχουν υπόψιν ότι εδώ δεν είμαστε Max Power.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          technik last edited by

          Ιδού το βελετιωμένο NSX Type-R :

          Περισσότερα εδώ

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • T
            techadmin admin last edited by

            Ό,τι και να κάνουν οι ιάπωνες το αυτοκίνητο αυτό θα μου θυμίζει πάντα ...Corvette!

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • T
              technik last edited by

              Ο χρήστης kyan έγραψε:
              Ό,τι και να κάνουν οι ιάπωνες το αυτοκίνητο αυτό θα μου θυμίζει πάντα ...Corvette!

              Μπορεί να βάζει φωτιές, αλλά σχεδιαστικά...ατσούμπαλο

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • K
                krusenstern last edited by

                Ο χρήστης kyan έγραψε:
                Ό,τι και να κάνουν οι ιάπωνες το αυτοκίνητο αυτό θα μου θυμίζει πάντα ...Corvette!

                μα...είναι εντελώς ανάποδο από την Κορβέτ. Η κορβέτα έχει τεράστιο καπό και πολύ μικρό πορτ-μπαγκάζ, το Χόντα το αντίθετο, λογικό βέβαια αφού πρέπει κάπου να χωρέσει και το μοτέρ...

                Σπύρος

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  spiros last edited by

                  Εδω υπαρχει ενα βιντεο του νεου Type-R και του NSX-R.
                  http://www.racingflix.com/getvideo.asp?v=728 (ειναι 27,4ΜΒ)

                  Δε θα σχολιασω, γιατι θα χαρακτηριστω 'μη αντικειμενικος'

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • F
                    frogy last edited by

                    Ο χρήστης spiros έγραψε:
                    Εδω υπαρχει ενα βιντεο του νεου Type-R και του NSX-R.
                    http://www.racingflix.com/getvideo.asp?v=728 (ειναι 27,4ΜΒ)

                    Δε θα σχολιασω, γιατι θα χαρακτηριστω 'μη αντικειμενικος'

                    Αν μπορεις σχολιασε το λιγο, οσο πιο αντικειμενικα γινεται για εμας που εχουμε μια απλη ISDN 128 και θα παρει μια ωρα να το κατεβασω.
                    Thanx

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • S
                      skullone last edited by

                      Μετά τη χθεσινή λασποβροχή που μου΄κανε κόκκινο τ'αμάξι (κάτι σε κεραμιδί ένα πράγμα), πήγα σήμερα στο βενζινάδικο να το πλύνω και να βάλω και λίγο μίγμα νερού/απορρυπαντικού στους καθαριστήρες.

                      Κι εκεί που περίμενα, έρχεται ένα 'δε σπάει/δε χαλάει/δε στρίβει' Datsun αγροτικό για ανεφοδιασμό.

                      Προσθέστε και 'δεν παίρνει μπρος'. Δέκα λεπτά παιδευόταν με τη μίζα ο τύπος μέχρι να πάρει μπροστά το χρέπι. Και για σκουριές... Άλλο πράμα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • bassstarlet
                        bassstarlet last edited by

                        Κριμα που δεν εχω ψηφιακη...να τραβουσα μια Lancia(αυτοκινητο-για-ενθουσιωδεις-και-συνειδητοποιημενους-ιταλοφιλους κλπ) σε αισχρη κατασταση.
                        Και δεν ηταν αγροτικο.

                        Κριμα επισης που πριν χρονια δεν ειχα φωτογραφησει στην Ακαδημιας Rolls Royce μπαλωμενη με σπρευ.

                        Παλι τα ιδια θ'αρχισουμε?

                        «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • S
                          skullone last edited by

                          Κι εγώ χθες είδα Mercedes με πίσω φανάρια από Ford Escort Mk. 3, αν είναι ποτέ δυνατόν.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • T
                            takiskoym last edited by

                            Ο χρήστης skullone έγραψε:
                            Μετά τη χθεσινή λασποβροχή που μου΄κανε κόκκινο τ'αμάξι (κάτι σε κεραμιδί ένα πράγμα), πήγα σήμερα στο βενζινάδικο να το πλύνω και να βάλω και λίγο μίγμα νερού/απορρυπαντικού στους καθαριστήρες.

                            Κι εκεί που περίμενα, έρχεται ένα 'δε σπάει/δε χαλάει/δε στρίβει' Datsun αγροτικό για ανεφοδιασμό.

                            Προσθέστε και 'δεν παίρνει μπρος'. Δέκα λεπτά παιδευόταν με τη μίζα ο τύπος μέχρι να πάρει μπροστά το χρέπι. Και για σκουριές... Άλλο πράμα.

                            Το να πάθεις αυτό που περιγράφεις ακόμη και με ένα RX8 σύγουρα θα περάσει απαρατήρητο. Το να το όμως πάθεις με BMW καλύτερα να μη βρίσκεσαι μέσα στο αυτοκίνητο. Αν τώρα το πάθεις με Mercedes σου το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να την παρατήσεις και να την κάνεις ΑΜΕΣΩΣ μη και σε πάρει κανείς χαμπάρι, γιατί τότε θα γελάσει και ο κάθε πικραμένος

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • S
                              spiros last edited by

                              Ο χρήστης frogy έγραψε:

                              Εδω υπαρχει ενα βιντεο του νεου Type-R και του NSX-R.
                              http://www.racingflix.com/getvideo.asp?v=728 (ειναι 27,4ΜΒ)

                              Δε θα σχολιασω, γιατι θα χαρακτηριστω 'μη αντικειμενικος'

                              Αν μπορεις σχολιασε το λιγο, οσο πιο αντικειμενικα γινεται για εμας που εχουμε μια απλη ISDN 128 και θα παρει μια ωρα να το κατεβασω.
                              Thanx

                              Με λιγα λογια το CTR το χαρακτηριζουν 'καλο', ενω για το αλλο λενε οτι μεν ειναι γρηγορο, αλλα απεναντι στον ανταγωνισμο ειναι δυσκολα τα πραγαμτα, λενε οτι χρειαζεται αμεση αλλαγη.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                technik last edited by

                                Ο χρήστης spiros έγραψε:

                                Εδω υπαρχει ενα βιντεο του νεου Type-R και του NSX-R.
                                http://www.racingflix.com/getvideo.asp?v=728 (ειναι 27,4ΜΒ)

                                Δε θα σχολιασω, γιατι θα χαρακτηριστω 'μη αντικειμενικος'

                                Αν μπορεις σχολιασε το λιγο, οσο πιο αντικειμενικα γινεται για εμας που εχουμε μια απλη ISDN 128 και θα παρει μια ωρα να το κατεβασω.
                                Thanx

                                Με λιγα λογια το CTR το χαρακτηριζουν 'καλο', ενω για το αλλο λενε οτι μεν ειναι γρηγορο, αλλα απεναντι στον ανταγωνισμο ειναι δυσκολα τα πραγαμτα, λενε οτι χρειαζεται αμεση αλλαγη.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • X
                                  xtkz last edited by

                                  Το βιντεο ειναι του topgear?
                                  Το ιδιο λενε κι εκει..

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • G
                                    gfon last edited by

                                    Ο χρήστης dog80 έγραψε:

                                    skullone
                                    Πολυ ωραια μας τα λες, αλλα ο Νο 1 γιαπωνεζακιας δεν σε καταλαβε!
                                    Για να δουμε οι υπολοιποι!

                                    Εγώ είμαι ο Νο 1 γιαπωνεζακιας?

                                    Να γινω ο Νο 2 ?????? αλλά πειράζει που θέλω ενα Α4 18ΤQUATRO

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • G
                                      gfon last edited by

                                      Ο χρήστης alfasud έγραψε:
                                      Για να βαλουμε τα πραγματα στην θεση τους!
                                      .........Ο πινακας τριζει σε καθε ανωμαλια (ακριβως οπως η Αλφασουν μου!) και εδω στην Σουηδια δεν μιλαμε για Ελληνικη ασφαλτο, αλλα η ποιοτητα οδοστροματος ειναι πολυ καλη!......

                                      Eνσταση...!!!!!!!!!!!
                                      Σε αλλο post σου μου ελεγες οτι οτι ασφαλτος εκει ειναι πολυ αγρια και αναγκαζεσαι να αλλαζεις λαστιχα καθε 15000 χλμ .... ,και λογο αυτου το avensis εκανε υπερβολικο θορυβο σε τετοιο σημειο που ο αγοραστης του το επεστρεψε στην toyota....εδω μας λες αλλα για την ποιοτητα του δρομου .. τι ισχύει τελικά???

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • T
                                        techadmin admin last edited by

                                        Ο χρήστης GFON έγραψε:

                                        Για να βαλουμε τα πραγματα στην θεση τους!
                                        .........Ο πινακας τριζει σε καθε ανωμαλια (ακριβως οπως η Αλφασουν μου!) και εδω στην Σουηδια δεν μιλαμε για Ελληνικη ασφαλτο, αλλα η ποιοτητα οδοστροματος ειναι πολυ καλη!......

                                        Eνσταση...!!!!!!!!!!!
                                        Σε αλλο post σου μου ελεγες οτι οτι ασφαλτος εκει ειναι πολυ αγρια και αναγκαζεσαι να αλλαζεις λαστιχα καθε 15000 χλμ .... ,και λογο αυτου το avensis εκανε υπερβολικο θορυβο σε τετοιο σημειο που ο αγοραστης του το επεστρεψε στην toyota....εδω μας λες αλλα για την ποιοτητα του δρομου .. τι ισχύει τελικά???

                                        Απορρίπτεται!

                                        Ο Σπύρος προφανώς με τη λέξη 'άγρια' εννοούσε την υφή της ασφάλτου (φαντάσου σμυριδόπανο) και όχι λακούβες. Και η άγρια υφή δεν μπορεί να προκαλέσει τριγμούς, αφού απορροφάται από τα ελαστικά, παράγοντας απλώς θόρυβο κύλισης.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • G
                                          gfon last edited by

                                          Απορρίπτεται!

                                          Ο Σπύρος προφανώς με τη λέξη 'άγρια' εννοούσε την υφή της ασφάλτου (φαντάσου σμυριδόπανο) και όχι λακούβες. Και η άγρια υφή δεν μπορεί να προκαλέσει τριγμούς, αφού απορροφάται από τα ελαστικά, παράγοντας απλώς θόρυβο κύλισης.

                                          [/quote]

                                          παει η ενσταση μου ....ουαααααααα!!!!!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • A
                                            alfasud last edited by

                                            Με προλαβε ο Κυαν
                                            Φαινεται σαν σμυριδοπανο, γυαλιζει ακριβως ετσι μεσα της!τελεια τριβη, εδω ειναι πανηγυρι σκετο για αυτους που στριβουν σβελτα!
                                            Τρυπες δεν υπαρχουν!!!!!Και αυτες που υπαρχουν ειναι γιατι γινονται εργα και ειναι σημειωμενες με φθωριζων χρωμα!
                                            Σπυρος

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr