-
Μέχρι στιγμής έχω οδηγήσει εκτεταμένα 3 αυτοκίνητα: Seat Toledo '92, Hyundai Atos '00, Hyundai SantaFe '03.
Στα δύο πρώτα αυτοκίνητα το φρένο γίνεται αισθητά βαρύτερο με σβηστή μηχανή, αλλά χωρίς να είναι πρόβλημα.
Στο Santa Fe όμως, το φρένο απλά δεν πατιέται καθόλου. Είχα σβήσει τη μηχανή σε μια κατηφόρα με μποτιλιάρισμα, και παραλίγο να αγκαλιάσω τον μπροστινό. Έπρεπε να ανέβω ολόκληρος, με τα 120 κιλά μου πάνω στο πετάλι, ωστε το αυτοκίνητο να σταματήσει σιγά σιγά. Φοβήθηκα οτι το πετάλι ήταν στα όρια να σπάσει.
Επίσης να σημειώσω οτι με σβηστή μηχανή έχεις άλλα 1 με 2 πατήματα του φρένου μέχρι να αδειάσει τελείως απο υποπίεση το σεβρο, οπότε μάλλον δεν τείθεται θέμα ασφάλειας σε περίπτωση που σβήσει η μηχανή απο μόνη της.
Είναι φυσιολογικό να είναι τόσο βαρύ το φρένο? Γίνεται και σε άλλα αυτοκίνητα?
-
Μέχρι στιγμής έχω οδηγήσει εκτεταμένα 3 αυτοκίνητα: Seat Toledo '92, Hyundai Atos '00, Hyundai SantaFe '03.
Στα δύο πρώτα αυτοκίνητα το φρένο γίνεται αισθητά βαρύτερο με σβηστή μηχανή, αλλά χωρίς να είναι πρόβλημα.
Στο Santa Fe όμως, το φρένο απλά δεν πατιέται καθόλου. Είχα σβήσει τη μηχανή σε μια κατηφόρα με μποτιλιάρισμα, και παραλίγο να αγκαλιάσω τον μπροστινό. Έπρεπε να ανέβω ολόκληρος, με τα 120 κιλά μου πάνω στο πετάλι, ωστε το αυτοκίνητο να σταματήσει σιγά σιγά. Φοβήθηκα οτι το πετάλι ήταν στα όρια να σπάσει.
Επίσης να σημειώσω οτι με σβηστή μηχανή έχεις άλλα 1 με 2 πατήματα του φρένου μέχρι να αδειάσει τελείως απο υποπίεση το σεβρο, οπότε μάλλον δεν τείθεται θέμα ασφάλειας σε περίπτωση που σβήσει η μηχανή απο μόνη της.
Είναι φυσιολογικό να είναι τόσο βαρύ το φρένο? Γίνεται και σε άλλα αυτοκίνητα?
Φρένο: Πόσο βαρύ πρέπει να είναι με σβηστή μηχανή?