Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Φρένο: Πόσο βαρύ πρέπει να είναι με σβηστή μηχανή?
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Φρένο: Πόσο βαρύ πρέπει να είναι με σβηστή μηχανή?
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    1
    1
    13
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dog80 last edited by

      Μέχρι στιγμής έχω οδηγήσει εκτεταμένα 3 αυτοκίνητα: Seat Toledo '92, Hyundai Atos '00, Hyundai SantaFe '03.

      Στα δύο πρώτα αυτοκίνητα το φρένο γίνεται αισθητά βαρύτερο με σβηστή μηχανή, αλλά χωρίς να είναι πρόβλημα.

      Στο Santa Fe όμως, το φρένο απλά δεν πατιέται καθόλου. Είχα σβήσει τη μηχανή σε μια κατηφόρα με μποτιλιάρισμα, και παραλίγο να αγκαλιάσω τον μπροστινό. Έπρεπε να ανέβω ολόκληρος, με τα 120 κιλά μου πάνω στο πετάλι, ωστε το αυτοκίνητο να σταματήσει σιγά σιγά. Φοβήθηκα οτι το πετάλι ήταν στα όρια να σπάσει.

      Επίσης να σημειώσω οτι με σβηστή μηχανή έχεις άλλα 1 με 2 πατήματα του φρένου μέχρι να αδειάσει τελείως απο υποπίεση το σεβρο, οπότε μάλλον δεν τείθεται θέμα ασφάλειας σε περίπτωση που σβήσει η μηχανή απο μόνη της.

      Είναι φυσιολογικό να είναι τόσο βαρύ το φρένο? Γίνεται και σε άλλα αυτοκίνητα?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dog80 last edited by

        Μέχρι στιγμής έχω οδηγήσει εκτεταμένα 3 αυτοκίνητα: Seat Toledo '92, Hyundai Atos '00, Hyundai SantaFe '03.

        Στα δύο πρώτα αυτοκίνητα το φρένο γίνεται αισθητά βαρύτερο με σβηστή μηχανή, αλλά χωρίς να είναι πρόβλημα.

        Στο Santa Fe όμως, το φρένο απλά δεν πατιέται καθόλου. Είχα σβήσει τη μηχανή σε μια κατηφόρα με μποτιλιάρισμα, και παραλίγο να αγκαλιάσω τον μπροστινό. Έπρεπε να ανέβω ολόκληρος, με τα 120 κιλά μου πάνω στο πετάλι, ωστε το αυτοκίνητο να σταματήσει σιγά σιγά. Φοβήθηκα οτι το πετάλι ήταν στα όρια να σπάσει.

        Επίσης να σημειώσω οτι με σβηστή μηχανή έχεις άλλα 1 με 2 πατήματα του φρένου μέχρι να αδειάσει τελείως απο υποπίεση το σεβρο, οπότε μάλλον δεν τείθεται θέμα ασφάλειας σε περίπτωση που σβήσει η μηχανή απο μόνη της.

        Είναι φυσιολογικό να είναι τόσο βαρύ το φρένο? Γίνεται και σε άλλα αυτοκίνητα?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • First post
          Last post
        • 1 / 1
        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΕΛΛΑΔΑ
          • ΚΟΣΜΟΣ
          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
        • ΔΟΚΙΜΕΣ
          • TEST
          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
        • VIDEO
          • 4TTV
          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • CANDID CAMERA
        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΛΕΞΙΚΟ
        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
        • ΑΓΩΝΕΣ
          • FORMULA 1
          • WRC
          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
        • ΤΙΜΕΣ
        • 4T CLASSIC
          • ΜΟΝΤΕΛΑ
          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
        • ΑΓΟΡΑ
          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
        • 2ΤΡΟΧΟΙ
          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • CLASSIC
        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
        • MENU
        • ΤΙΜΕΣ
        • 4ΤΡΟΧΟΙ
        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
        • ΚΟΚ

        logo footer

        coty











        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
        • ΑΓΩΝΕΣ
        • ΔΟΚΙΜΕΣ
        • CLASSIC
        • ΤΙΜΕΣ
        • VIDEO
        • FORUM
        4T FORUM
        4T LIBRARY
        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
        Powered by nxcode.gr